iPon Hírek

Aprók nagyban - 2017.05.22.

Dátum | 2017. 05. 22.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Pókember alakíthatja Nathan Drake-et az Uncharted-filmben Legalábbis annak a fiatal verzióját. A Deadline legfrissebb információi szerint ugyanis az Uncharted-film valójában egy előzmény lesz, nem pedig a játékok feldolgozása, és ebben kapunk majd olyan flashbackeket, amiben a fiatal Drake is szerephez jut.
A lap kifejezetten felhoz egy jelenetet a harmadik részből (az alábbi videó), ahol egyébként Drake tényleg eléggé hasonlít az új Pókembernek behozott Tom Hollandra. Mivel egyébként a Pókember filmes jogai a Sonynál vannak (csak most éppen együttműködnek a Marvellel), valószínűleg egyébként is jó viszonyban lehet egymással a két fél, szóval a dolog logikusnak tűnik.
PS4-re is megjelenik a LawBreakers Cliff Bleszinski eredetileg kifejezetten hardcore PC-s játékként reklámozta be a LawBreakerst, később azonban módosított a dolgon a maga nyers stílusában: "Mi szeretjük a pénzt, szóval nyitva hagyjuk a lehetőséget egy konzolos portra. A Sonynak és a Microsoftnak pedig szüksége van játékokra, szóval valószínűleg beszélni fogunk velük" - nyilatkozta nem olyan rég. Nos, annyira jól sikerült a beszélgetés, hogy az úriember ma be is jelentette, hogy a LawBreakers megjelenik PS4-re. Keresztplatformos multiplayerre azonban ne számítsunk, Bleszinski szerint az egy ilyen játéknál halott ötlet még akkor is, ha sokan mostanában ebben látják a megváltást. "Sajnálom, de ha egy ilyen játékban egymás ellen engedünk valakit, aki billentyűzettel és egérrel játszik valaki ellen, aki kontrollerrel, akkor az előbbi fog nyerni tízből kilencszer".
Normális lesz a Destiny 2 történetmesélése Mi is többször beszámoltunk arról, hogy a Destiny első részének fejlesztése némileg káoszba fulladt. Az utolsó évben szinte teljesen lecserélték a történetet, és távozott csapattól Joe Staten, aki az addigi sztorit írta, és aki egyébként a Halo-sorozat történetéért is felelős volt. Mivel ezt követően nem volt idő teljesen felépíteni az új sztorit, a Bungie egy furcsa megoldáshoz folyamodott: a jelentős részét játékon kívül mesélték el Grimoire kártyák formájában, amik csak a hivatalos weblapon voltak elérhetők. Persze, a rajongók még ebből is valami jót hoztak ki, hiszen az alapjáték megjelenése óta folyik a vadászat a ritka Grimoire kártyákra. Úgy tűnik azonban, hogy ennek vége. Steve Cotton a Bungie-tól megerősítette, hogy a kártyák nincsenek többé: "Be szeretnénk tenni a történetet a játékba. Azt szeretnénk ha el tudnánk mesélni a küldetéseken, a világon és a karaktereken, valamint a világban található szkennelhető tárgyakon keresztül." Tekken 7 - központban a nagy öregek Ne feledjétek, a Tekken 7 hamarosan, egészen pontosan június 2-án megjelenik, ráadásul a PS4 és Xbox One mellett most már rögtön PC-re is. És habár eddig sok előzetest láthattunk az újoncokról, ahol esetleg csak érintették a régi nagy öregeket, addig az új előzetesben leginkább tényleg a klasszikus harcosok kapják a főszerepet.
Azért nem fut 60fps-sel a Destiny 2 az új konzolokon, mert... ...mert kitaláltátok, nem elég erős a processzor. Sokan reménykedtem abban, hogy legalább a PS4 Pro-n 60fps-sel fut majd a játék, ha már az első rész tökéletesen tartotta a 30fps-t a sima PS4-en, de sajnos a Bungie megerősítette, hogy nem ez a helyzet. Luke Smith, a Destiny 2 vezető fejlesztője elmondta, hogy habár a PS4 Pro nagyon erős, egyszerűen nem tudja 60fps-sel futtatni az új részt. Mert ugyan a GPU tényleg komoly, így el tudják érni a 4K-s felbontást, a processzor már nem birkózik meg azzal, amit a Destiny 2-ben rádobnak. Smith elmondta, hogy a folytatásban még több szimulációt, még több mesterséges intelligenciát és járművet pakolnak majd a pályákra. Ráadásul ehhez hozzá kell venni, hogy egyszerre akár hat-nyolc játékos tartózkodhat majd mellettünk a pályán, akik mindenfelé lövöldöznek és dobálják a gránátokat, és így kész a teljes káosz. Teljesen új játékon dolgozik a Platinum Games A kiotói BitSummer konferencián a Platinum Games producere és társalapítója, Atsushi Inaba árult el néhány dolgot a stúdió jövőjéről. Ebből az egyik legfontosabb, hogy a csapat elkezdte a munkát egy teljesen új és teljesen saját játékon - ez azt jelenti, hogy ezúttal a szellemi jogok teljesen a Platinum tulajdonában maradnak, ami sok-sok éve nem volt már jellemző, hiszen mint a Vanquish, a Bayonetta, a Metal Gear Rising: Revengeance, mind pedig a Nier: Automata más kiadók számára készült. Inaba ezen kívül csak annyit mondott, hogy a fejlesztéshez egy teljesen új direktort szerződtettek, azonban maga a projekt még nem öltött testet, jelenleg teljesen az ötletelés fázisában vannak. Viszont a saját játék elkészítése és a Scalebound lelövése azt jelenti, hogy a Platinum Games nem fogja tartani az évenkénti egy játékmegjelenést, amit korábban ígért, és ami egyébként meg is valósult egészen 2012 óta. Itt vannak a Crash Bandicoot N. Sane Trilogy gonoszai Június 30-án jelenik meg a Crash Bandicoot N. Sane Trilogy a PlayStation 4-re, így mostanában egyre több előzetest láthatunk belőle. Ezek egy része azt igyekszik bemutatni, hogy grafikailag mennyit fejlődött a játék, egy másik részük pedig a karakterekre koncentrál. A mostani az utóbbi kategóriába tartozik, hiszen most épp a gonoszok kapják a főszerepet. És habár a Crash Bandicoot-sorozatot mindenki a Sony konzoljával azonosítja, mivel a kiadás jogai teljes mértékben az Activisionnél vannak, nem kizárt, hogy előbb-utóbb megjelenhet más platformokra is.
Rebootolják a Resident Evil-filmsorozatot Fontos tudni, hogy habár az eddigi Resident Evil-sorozat véget ért, a filmes jogokat továbbra is a Constantin Film birtokolja. Ezt pedig nyilván nem akarják parlagon hagyni, hiszen a széria az utóbbi hat rész alatt 1,2 milliárd dollárt hozott, amiből csak az utolsó rész 312 millió dollárt tett ki. Mivel az eddigi részeknek alapvetően nem sok köze volt a játékokhoz, alapvetően még el is lehetne adni egy sorozatot úgy, hogy azt közelebb hozzák a játékokhoz - és akkor valószínűleg kevesebben is szólnák meg a stúdiót, hogy ennyi rész után már hirtelen rebootban gondolkodik. Az mindenesetre biztosnak látszik, hogy a korábbi részek rendezője, Paul W.S. Anderson nem vesz majd ebben részt, így valószínűleg felesége, vagyis az az eddigi főszereplő Milla Jovovich sem.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

1. FaL
2017.05.23. 17:16
Azért elég kár, hogy a Bungie sem hasonlít már egyáltalán régi önmagára. Az meg, hogy multiplatform lesz egy cím rögtön hozza magával azt is, hogy sehol sem fut igazán tökéletesen. Amíg a Bungie a Halo-kat csinálta elképesztő volt miket tudtak kihozni az Xboxból (sima és 360 egyaránt).

Remélem legalább a PC-s verzió használható lesz
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!