iPon Hírek

Aprók nagyban - 2017.06.22.

Dátum | 2017. 06. 22.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Miért nem jön Xbox One-ra a LawBreakers? Habár Cliff Bleszinski eredetileg kizárólag PC-s keményvonalas shooterként hirdette be a LawBreakerst, az E3 alatt kiderült, hogy a játék érkezik PS4-re is, ráadásul mindkét platformon egyszerre, augusztus 8-án. Mivel a Gears of War nyomán Bleszinski neve némileg összeforrt az Xboxszal, a rajongók csalódva kérdezték, hogy a neves dizájner ezúttal miért hanyagolja a Microsoft konzolját? Bleszinski pedig válaszolt: elmondása szerint semmilyen összeesküvésről nincs szó, egész egyszerűen az a helyzet, hogy a stúdiónál még mindig viszonylag kevesen dolgoznak, így nincs erőforrásuk mindkét konzolra elkészíteni a játékot, így inkább a PS4 mellett döntöttek a nagyobb felhasználói bázis miatt. Hozzátette viszont, hogy később egyáltalán nem kizárt, hogy elkészüljön az Xbox One-os verzió. Kooperatív móddal érkezik a Cook, Serve, Delicious 2 A népszerű főzős-felszolgálós játék, a Cook, Serve, Delicious folytatása dátumot kapott: augusztus 29-én jelenik meg PC-re, és valamikor később érkezik belőle egy PS4-es verzió is. A második rész nagy újdonsága a drop-in drop-out kooperatív mód bevezetése lesz, ami a teljes kampány alatt működik majd, a készítők ugyanis úgy találták, hogy a játék sokkal élvezetesebbé válik, ha két szakács kerül egy konyhába. Ilyenkor az egyikünk a billentyűzeten, a másikunk pedig az egéren játszhat. Ha azonban a társunk nem olyan ügyes, mint kellene, akkor a főzés helyett foglalkozhat például az italpulttal, vagy az egyéb konyhai kulimunkák elvégzésével.
Az eredeti forráskód nélkül készült a Crash Bandicoot N.Sane Trilogy A Crash Bandicoot-trilógia felújított változata valami hihetetlenül jól néz ki, és az eddigi beszámolók alapján pont ugyanolyan élvezetes, mint eredetileg az első PlayStationön. Mindez pedig elég nagy eredmény, az átalakítást végző Vicarious Visionsnek ugyanis komoly akadályokat kellett leküzdenie. Dan Tanguay, a játék dizájnere elmondta, hogy szinte semmi nem volt meg az eredeti játékból, beleértve a teljes forráskódot is. Az eredeti Crash-játékok motorját pedig később semmilyen más játékhoz nem használták fel, szóval onnan sem lehetett megszerezni a forrást. Megmaradt viszont az eredeti pályák és modellek 3D-s rácshálója, igaz, ezt vissza kellett fejteniük abból a formátumból, amiben eredetileg letárolták őket. Ezzel viszont már be tudták lőni a pályák és objektumok méreteit, és hozzájuk igazítani a karaktereket. De a Vicarious Visions még a kötelezőn felül is rakott munkát a felújításba: Crash fiatal húga, Coco például most már mindhárom részben játszható karakter lesz. Döbbenetesen néz ki a Super Mario Bros. a Hololensen Habár a Hololens még messze nincs kész, és jelen formájában leginkább csak kísérletezgetésre használható, ez nem akadályozza meg a lelkes rajongókat, hogy mindenféle szórakoztató dolgot készítsenek rá. A Super Mario Bros. egyébként ilyen-olyan formában már amúgy is megjelent nagyjából minden létező eszközre, miért pont a Hololens lenne kivétel? A végeredmény pedig egészen érdekes: ahogy a Central Parkban élőben, 3D-ben jönnek elő a Marióból ismert objektumok és ellenfelek, az valami elképesztő látvány. Igaz, a játékmenet kicsit megváltozott, mert az akadályokat megkerülni kell és nem átugrani, ami mondjuk érthető, hiszen egy ember nem tud felugrani egy sok méter magas cső tetejére még begombázva sem.
A negyedik és az ötödik rész között játszódhat a Visceral-féle Star Wars Továbbra is nagyon keveset tudunk a Visceral műhelyében Amy Hennig vezetése alatt készülő új Star Wars-játékról. Most azonban megbízhatónak tűnő forrásokból kiszivárgott néhány dolog, melyek segítéségével kicsit pontosabb képet kaphatunk a régóta készülő anyagról. A társíró és színész Todd Stashwick által alakított főszereplő neve ezek szerint Dodger, aki az Alderaan bolygóról származik, nevét pedig onnan kapta, hogy valamilyen ügyeskedéssel sikerült elkerülnie, hogy besorozzák a birodalmi seregbe. Ennek megfelelően folyamatosan rejtőzködnie kell, és alapvetően alvilági figuraként tengeti hétköznapjait. Azonban miután az Alderaan megsemmisül, Dodger duplán felkerül a Birodalom halállistájára, mint az egyik túlélő a kevés közül. A történetben Dodger elkezd a jó öreg Jabbának dolgozni, hogy a keresett pénzből meg tudjon vesztegetni birodalmi katonákat, hogy azok lehúzzák a listáról. A játékmenetben állítólag fontos szerepet kap majd egy lasszószerű fegyver, amivel például "körbekötözhetjük" az ellenfeleket, hogy aztán a lézerpisztolyunkkal végezzünk velük. Mintha csak Han Solo és Indiana Jones összeolvadt volna. Betekintés a Dynasty Warriors 9 nyitott világába A sorozat húszéves fennállása alkalmából a készítők alaposan fel akarják rázni a legújabb rész játékmenetét, elsősorban azzal, hogy ezúttal már egy nyitott világban kalandozhatunk majd. Akihiro Suzuki egyenesen a széria újjászületésének nevezte a Dynasty Warriors 9-et. Ezzel együtt a harc továbbra is ugyanazt a kaotikus kaszabolást hozza, amit várunk tőle. A történet egyébként ezúttal teljes egészében Kínában játszódik majd, és Zhou Cang biztosan játszható karakter lesz benne.
Okkal hozták előre a Destiny 2 megjelenési dátumát A Destiny 2 eredetileg szeptember 8-án jelent volna meg, azonban a Bungie két nappal korábbra, szeptember 6-ra hozta át a startot. Ez azonban nem véletlen, hanem egész egyszerűen a szerverekkel foglalkozó csapatot szeretnék könnyebb helyzetbe hozni. A stúdió felmérései szerint ugyanis a korábbi játékaik esetében mindig a megjelenést követő első szombaton játszottak a legtöbben egyszerre, így a pénteki rajtot követően ezt jóval nehezebb lett volna lereagálni. Így azonban a csapat pár nap alatt be tudja gyűjteni a szükséges telemetriai adatokat, és tud változásokat eszközölni, ha szükséges. Ezen kívül persze a felhasználóknak is rendkívül kellemetlen lenne, ha szombaton lerohadnának a szerverek és nem lehetne játszani. Még mindig lehet pénzt adni az Ashes of Creationre Rendkívül ambiciózus címnek tűnik az Ashes of Creation és az MMO láthatóan megragadta a közönség fantáziáját is, ugyanis a múlt hónapban mindössze egyetlen nap alatt összejött rá Kickstarteren a kért 750 ezer dollár, és a számláló a hónap végére meg sem állt 3,2 millió dollárig. A készítők pedig úgy tapasztalták, hogy még többen adnának pénzt a fejlesztésre, csak erre vagy nem volt lehetőségük a Kickstarter viszonylag limitált fizetési opciói miatt, vagy egész egyszerűen csak túl későn kapcsoltak. Számukra hozták létre az új, nyári közösségi finanszírozási kampányt, ami már a játék saját oldalán fut, és különböző csomagok megvételével járulhatunk hozza az Ashes of Creation elkészültéhez.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!