iPon Hírek

Aprók nagyban - 2017.06.29.

Dátum | 2017. 06. 29.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Komoly szereplőkkel érkezik a Netflix-féle Castlevania-sorozat Ahogy arról már beszámoltunk, a Netflix készít animációs sorozatot a Castlevania alapján, ma pedig az is kiderült, hogy kik fognak szerepelni benne. És habár nem a legnagyobb világsztárokról van szó, azért remek színészekről beszélhetünk. A Hobbit szereplőgárdája például erősen képviselteti magát. A főhős Trevor Belmont hangját Richard Armitage (alias Thorin), míg Dracula hangját Graham McTavish (alias Dwalin) adja majd. Dracula fiát, Alucardot a Battlestar Galactica-sorozatból isamert James Callis (alias Gaius Baltar) alakítja majd, míg az ő anyukáját, így Dracula feleségét Emily Swallow játssza el, akit talán leginkább a Supernaturalből ismerhetünk.
Véletlenül aimbot került a Call of Duty: Infinite Warfare-be Szóval, arról van szó, hogy a tegnapi frissítéssel bekerült az Infinite Warfare-be egy új fegyver, melynek neve Proteus Rifle, és egyfajta átmenet a vadászpuska és a shotgun között - az üzemmód kiválasztásának megfelelően tehát kétféle funkciót is el tud látni. Ezzel eddig még semmi baj nincsen, a gondok ott kezdődtek el, hogy akár három ellenfelet is le lehet vele lőni egyszerre, ráadásul ehhez még komolyabb célzásra sincs szükségünk, csak úgy nagyjából feléjük kell néznünk. Persze a probléma hamar eljutott az Infinity Ward fülébe is, akik biztosítottak mindenkit, hogy hamarosan orvosolják a problémát.
Elindult a For Honor kompetitív tornájának tesztelése A Ubisoft még februárban ígérte meg, hogy előbb-utóbb megérkezik a ranked tournament a For Honor világába, és szerencsére ezt az ígéretét azóta sem felejtette el a cég. Egészen mától kezdve ugyanis elindult a tesztelés, igaz, egyelőre csak PC-n, és csak akkor vehetünk részt benne, ha június 22 előtt már játszottunk a For Honorrel. A Ubisoft elmondása szerint a tornák megvalósításáról már az alapjáték fejlesztésének befejezte óta beszélnek, és most sikerült eljutniuk a megvalósításig. És habár a belsős teszteléseket már lefolytatták, mindenképpen fontosnak tartják a játékosok visszajelzéseit is. A rendszer alapvetően úgy fog működni, hogy le kell játszanunk húsz meccset, ami alapján a játék besorol minket a bronz, ezüst, arany, platina vagy gyémánt ligák egyikébe. Ráadásul ezeken belül is kialakítanak majd öt csoportot, hogy biztosan mindenki megtalálja majd a maga helyét. Innentől kezdve indulnak majd az egyes tornák, melyek egyenes kieséses rendszerrel mennek végig, és végül a teljesítményünk alapján kapunk majd valami jutalmat. Elindult a Star Wars: Battlefront II alfatesztje Az Electronic Arts ugyan nem verte nagy dobra, de a minap elindult a Star Wars: Battlefront II alfatesztje, így ha a szerencsés résztvevők között vagy, akkor már meg kellett kapnod a meghívót. Márpedig esélye elméletileg mindenkinek van, aki akár csak játszott az első résszel. Kicsit más téma, de ezen kívül az is kiderült, hogy a Star Wars: Battlefront II-be is megérkeznek a manapság már gyakorlatilag kihagyhatatlan loot boxok. Ezeket megvehetjük majd kreditekből, de simán a bejelentkezésért is járnak majd, és különféle extrákat találunk bennük, a kártyáktól kezdve a craftolási alapanyagokig.
Ne adjátok el a Call of Duty: Infinite Warfare-t Legalábbis akkor ne, ha a különleges kiadást vettétek meg, és még játszani szeretnének az ahhoz járó Modern Warfare Remastereddel. A helyzet ugyanis az, hogy hiába jelent meg külön a Modern Warfare Remastered, továbbra is szükségünk lesz a Legacy és Legacy Pro Edition változatok lemezeire a futtatásához, a kettő ugyanis kvázi össze van kapcsolva. De ehhez hasonlóan működnek a digitális kiadások is. A Digital Legacy és Digital Deluxe Edition esetében is fel kell lennie telepítve az Infinite Warfare-nek a felújított Modern Warfare futtatásához. Szemet huny a Microsoft a rajongói PC-s Halo felett Ha valaki figyelemmel követi az Installation 01 címen készülő PC-s Halo-játékot, melyet egy rakás rajongó próbál tető alá hozni, akkor egy ideje már elkezdhetett aggódni. Nem lehetett tudni ugyanis, hogy mi lesz a projekt a jövője, hiszen jellemzően az ilyen jellegű rajongói projekteket egy ügyvédi végzéssel le szokták lőni a nagy kiadók. Szerencsére most nem ez történt. Az Installation 01 készítői elmondták, hogy az utóbbi hetekben többször is volt szerencséjük beszélni a 343 Industries vezetőivel, akik biztosították őket arról, hogy nem lövik le a játékot, amíg az megfelel a Microsoft alapvető szabályainak, és persze amíg nem próbálnak pénzt csinálni belőle. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy még a közösségi finanszírozáshoz sem fordulhatnak. Továbbá a Unity motor alatt (mert az Installation 01 erre épül) újra el kell készíteniük minden modellt és grafikai elemet, semmit nem menthetnek át egy az egyben az eredeti Halo-játékokból. Mindez azonban láthatóan nem zavarja a készítőket, a végeredmény ugyanis eddig impresszívnek tűnik.
Far Cry 5 - nincs többé minimap Örömteli hír, hogy a Far Cry 5 készítői kidobják a játékból a minimapot és a tornyokat is - márpedig a Ubisoft-játékaiban gyakorlatilag mindkettő alapvetésnek számít. A minimap korábban a navigációt segítette, míg a tornyokat elfoglalva gyorsutazási pontokhoz juthattunk, illetve felfedhettük a környéken a küldetéseket és extrákat. Nos, a Ubisoft szerint a Far Cry 5-ból mindkettő hiányozni fog, igaz, egyelőre csak a minimapot indokolták meg. A készítők úgy vélik, hogy így sokkal inkább be tudják majd vonzani a játékost, főleg most, hogy egy relatíve ismerős terepen vannak, Montanában. Az ismerőst persze nem úgy kell érteni, hogy jártunk már ott, hanem hogy a Far Cry 5 gyakorlatilag a mi világunkban játszódik. Így a Ubisoft inkább azt szeretné, hogy a játékosok maguktól fedezzenek fel, beszélgessenek a helyi lakosokkal, és derítsék ki, hogy mit kell tenniük. Ezen kívül így nagyobb hangsúly helyeződik a pályatervezésre is, és arra nagyon odafigyeltek, hogy mindig legyen egy-egy olyan pont a környezetben, ami alapján tudunk tájékozódni. PS4-es dátumot kapott az Orcs Must Die: Unchained Habár PC-n már jó ideje elérhető a játék nyílt bétában, a végleges változatra átszabott kiadás ott is csak nem olyan rég jelent meg. Ebben már benne van az új Sabotage mód is, ahol két csapat ugyanazon a pályán versenyez egymással, csak tulajdonképpen eltérő "dimenziókban", és egymást különböző varázslatokkal és szörnyek megidézésével tudják megzavarni. Jó hír, hogy a játék most már hamarosan konzolon is elérhető lesz, egészen pontosan PS4-en, mégpedig július 18-tól. Az ígéretek szerint itt ugyanúgy free-to-play lesz a játék, a PS Plus-előfizetők pedig augusztus 17-ig körülbelül 20 dollár értékben szerezhetnek be ingyenesen további extrákat.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

2. VikMorroHu...
2017.06.30. 21:45
Egyszer azért kíváncsi lennék egy olyan valós statisztikára, hogy akik megvettek és végig is játszottak 1-2 Far Cry játékot, mennyire akartak megszabadulni az ilyen dolgoktól...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Merwenus
2017.07.01. 22:04
"játékosok maguktól fedezzenek fel, beszélgessenek a helyi lakosokkal"

Az a 14 ember biztos élvezni fogja aki megveszi ezek után.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!