iPon Hírek

Aprók nagyban - 2017.07.06.

Dátum | 2017. 07. 06.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

PS4-es játékokkal bővült a PlayStation Now A Sony játékstreamelős szolgáltatása, a PlayStation Now most 51 darab PS4-es játékkal bővült. Ez azért fontos, mert korábban a szolgáltatás középpontjában a PS3-as címek álltak, és mivel a PlayStation Now elérhető PC-n is, így ez az első lehetőségünk, hogy PS4-es exkluzívokat próbáljunk ki a számítógépünkön. Olyan anyagokról van szó, amik eleve kizárólag PS4-re jelentek meg, mint például a Killzone Shadow Fall, de olyanok is előfordulnak, amiket PS3-ról újítottak fel PS4-re, mint például a Heavy Rain. A szolgáltatás sajnos még mindig nem elérhető itthon.
4K-s felbontást kap a Halo 5 A 343 Industries ma bejelentette, hogy az Xbox One X megjelenése előtt kap egy patch-et a Halo 5, aminek köszönhetően az új konzolon natív 4K-s felbontásban fut majd a játék. Ez minden bizonnyal hatalmas előrelépés lesz az alapjáték által alkalmazott dinamikusan skálázott felbontáshoz képest, ami csak a legritkább esetekben tudta hozni az 1080p-t. Ezen kívül a stúdió elárulta azt is, hogy a Halo-sorozat minden Xbox 360-ra megjelent része hamarosan visszafelé kompatibilissé válik, így a már egyébként is elérhető játékok mellé becsatlakozik a Halo 3, Halo 3: ODST, Halo 4, és a Halo: Combat Evolved Anniversary. Az Xbox 360-as játékokhoz ráadásul minden DLC-s pályát letölthetünk majd ingyen. Novemberben végleg leáll a The Tomorrow Children Kicsivel több, mint egy évvel az indulása után idén novemberben leáll a The Tomorrow Children, jelentette be hivatalosan a Sony. A rendkívül ígéretesnek indult, és egyedi technológiai megoldásokkal érkező játék végül nem tudta hozni azt, amit vártak tőle, így a Sony úgy döntött, hogy nincs értelme tovább fenntartani. Mivel a The Tomorrow Children tulajdonképpen egy online játék (kvázi MMO), így ez azt is jelenti, hogy a szerverek lekapcsolása után egyáltalán nem lesz játszható tovább. A döntésnek megfelelően a Sony szeptember 28-án leveszi a The Tomorrow Childrent a PlayStation Store-ról, és az egyéb megvásárolható extrák sem lesznek elérhetők a játékhoz. Áthozhatjuk legdurvább ellenségünket a Middle-earth: Shadow of Mordorból A Shadow of Mordor játékrendszerének egyik legjobb része volt, hogy a nevesített ellenfeleink időről-időre visszatértek kísérteni minket, csak éppen az előző találkozásunk óta egy-egy újabb immunitással, vagy valamilyen egyéb, nehezítő táppal. Néhány orkkal annyiszor találkozhattunk a játék során, hogy már-már régi ismerősként köszönthettük egymást. Így nem tudom, hogy vajon jó hír-e, de a Monolith bejelentette, hogy a Shadow of Warba áthozhatjuk majd a legdurvább ork ellenfelünket. Ez úgy működik, hogy a Shadow of Mordor kap majd egy frissítést, ami megnézi, hogy ki volt a játék során legkomolyabb ellenségünk, majd azt feltölteni nekünk a rendszerbe, az új rész pedig szépen letölti. Jó hír azonban, hogy nem ez nem csak az ellenségünkre vonatkozik: áthozhatjuk a leghűségesebb áttérített ork követőnket is.
Sajnos egyelőre nem készít sorozatot a Netflix az Overwatch-ból... Pedig nagyon jó lenne, de sajnos be kell érjük az alant látható, egy rajongó által összerakott kamu előzetessel, amivel igyekszik megmutatni, hogy milyen is lehetne egy ilyen sorozat. Ráadásul az egészet a játékhoz kiadott kis rövidfilmekből vágta össze, és a végeredmény még így is annyira remek, hogy azonnal azt szeretnénk, hogy ebből tényleges sorozat legyen. De ha ez nem is valósul meg, a trailer egy remek kiindulópont azok számára, akik most ismerkednek az Overwatch világával, és csak arra várnak, hogy valami meghozza a kedvüket a játékhoz.
City of Brass - a BioShock készítőitől Az ausztrál fejlesztőktől érkező City of Brass készítői között olyan arcok vannak, akik korábban többek között az első BioShockon is dolgoztak. A City of Brass tulajdonképpen hasonlít is a neves játékra, belekeverve egy kis arab hangulatot, valamint némi Indiana Jonest. A környezetet procedurálisan generálja majd a játék, a harcrendszerben pedig nagyon fontos szerepet kap a támadás és a védekezés ritmusa. A fejlesztők alapvetően a játékmechanikai rendszerekre támaszkodnak, és minél kevesebb dolgot szkriptelnek előre, így minden végigjátszás más és más lehet. A megjelenésre idén ősszel számíthatunk a Steamen.
Ultra nehéz fokozattal bővült a Horizon: Zero Dawn A Guerilla Games dicséretesen frissíti a megjelenése óta a rendkívül sikeres Horizon: Zero Dawnt, így most az új, 1.30-as patch is számos újdonságot kínál, teljesen ingyen. Már a technológiai javítások mellett, mert egyébként a készítők jobb teljesítményt, és kevesebb hibát ígérnek, valamint azt is, hogy a néhány felhasználó által tapasztalt kifagyások megszűnnek. Ezen kívül azonban fontos, hogy bekerült a New Game+ mód, aminek segítségével úgy kezdhetjük újra a játékot, hogy megtartjuk Alloy összes képességét és felszerelését. Továbbá megkaptuk az Ultra Hard fokozatot is, melynek keretein belül az ellenfelek még keményebben viselkednek, másként jobban érzékelik a környezetet (hamarabb észrevesznek), korlátozva van az életerő-regenerációnk, és egyébként menet közben nem válthatunk le alacsonyabb nehézségi fokozatra sem. A Comic-Conon mutatják be a Call of Duty: WW2 zombis módját Az ma már egyértelmű, hogy egy új Call of Duty-játékból nem hiányozhat a zombis mód. A Sledgehammer Games korábban rá is világított arra, hogy ez miért nagyon fontos: egyszerűen máshogy tudnak hozzáállni a különböző játékmódokhoz, és másfajta élményt tudnak szolgáltatni. Ennek megfelelően az egyjátékos kampány igyekszik majd történelmileg hiteles lenni, a multiplayerben viszont már több szabadságot engednek meg maguknak (például lehetünk fekete katonák a nácik kötelékében), a zombis módnál pedig teljesen el tudják engedni a fantáziájukat. A zombis módot azonban jellemzően később mutatják be, mint az alapjátékot, és nem lesz ez másként idén sem. A Sledgehammer megerősítette, hogy a San Diego Comic-Con alkalmával rántják majd le a leplet a játékmódról, habár azt egyelőre nem tudjuk, hogy ez milyen formában fog megtörténni.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!