iPon Hírek

Aprók nagyban - 2017.07.25.

Dátum | 2017. 07. 25.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Bayonetta jár ingyenesen az Xbox Live-előfizetőknek Nyilvánvalóan az Xbox 360-ra megjelent verzióról van szó, ami a visszafelé kompatibilitásnak köszönhetően fut Xbox One-on is, és egyébként augusztus 1-től augusztus 15-ig lesz elérhető. Ezen kívül eredetileg szintén Xbox 360-as, de az új konzolon is futtatható anyag a Red Faction: Armageddon, ami augusztus 16-tól 31-ig válik letölthetővé. Ezen kívül pedig két Xbox One-os címhez jutnak még az előfizetők: az egyik a Trials Fusion, a másik pedig a független fejlesztésű Slime Rancher. Felbosszantotta a játékosokat a Friday the 13th: The Game fejlesztője Oké, szóval a helyzet az, hogy a Friday the 13th: The Game fejlesztéséért felelős stúdió, az Illfonic már májusban bejelentette, hogy egyébként dolgozik egy új játékon is, melynek neve Dead Alliance. Csak éppen ez valamiért senkiben nem tudatosult, legalábbis a rajongókban biztos nem. Most azonban valahogy ráeszméltek a tényre, hogy a csapat egy másik játékon is tevékenykedik, ami ráadásul augusztus végén meg is jelenik, és ebből összerakták a képet: szóval ezért nem képest javításokat kiadni a brigád azokra a problémákra, amik már a Friday the 13th: The Game megjelenése óta fenn állnak? Akár így van, akár nem, az tény, hogy számos problémát hónapot óta nem volt képes orvosolni a stúdió, és az biztos, hogy amint az új játék híre méginkább szétterjed, a rajongók még idegesebbek lesznek, akár van köze az egyiknek a másikhoz, akár nincs.
Xbox One-ra jön a The Sims 4 Habár a The Sims 4 sosem tudta elérni az elődei sikerét, azért elég jól megy ahhoz, hogy az Electronic Arts megfontoljon más platformokat is. Az első megfontolt platform pedig az Xbox One, ahol az előrendelők megkapják majd a Perfect Patio Stuff kiegészítőt ajándékba, a Deluxe Party Edition megrendelői pedig korai hozzáféréshez jutnak az érkező tartalmakhoz. 14 percig mozog az Uncharted: The Lost Legacy Ami azért jó, mert mégiscsak egy Uncharted-játékmenetet kapunk, csak éppen a főszereplő sokkal kellemesebb látványt nyújt, elvégre a mindenki által szeretett Chloe-ról van szó. A Naughty Dog láthatóan alaposan ráerősített azokra a tényezőkre, amik az Uncharted 4-et sikeressé tették: kapunk gyönyörű helyszíneket, nagy, nyitott területeket és feladványokat is, mindezt alaposan felpörgetve.
Megéri az időt az Overwatch PTR szerver? A játékosok mostanában egyre többször szólalnak fel amiatt, hogy az Overwatch publikusa tesztszerverén ugyan csomó időt töltenek el, ezért azonban semmi jutalmat nem kapnak - holott valójában a fejlesztők munkáját segítik. A játékosok szerint mivel semmiféle buzdítás nincs a stúdió részéről, ez előbb-utóbb azt fogja jelenteni, hogy a játékosok egyre kevésbé fogják úgy érezni, hogy teszteljék a változtatásokat és jelentsék a hibákat a Blizzard felé. Érdekes módon a felvetésekre nem más válaszolt, mint az Overwatch vezető fejlesztője, Jeff Kaplan. Szerinte a helyzet az, hogy ugyan a felvetés helyes, és az ösztönző tényezők hiányát kifogásoló játékosoknak igaza van, de a valóság mégis az, hogy ugyanazt az energiát, amit a PTR-élmény javításába tennének bele, inkább belerakják a teljes játékba, és így végső soron mindenki jobban jár. Labirintust épített az Electronic Arts az Anthemhez Ahhoz valószínűleg nem fér kétség, hogy a következő évek egyik legnagyobb és legsikeresebb játéka az Anthem lesz. A BioWare ezt azzal igyekezett demonstrálni, hogy a stúdió otthonában, Edmontonban egy marha nagy kukoricatáblába szépen belerajzolták a játék logóját, valamint a cég nevét. Az egészre ráadásul egy megdöbbentően frappáns magyarázatot adott Jon Warner, a játék vezető fejlesztője: "Jobban nem is tudnánk bemutatni egy új játék fejlődését, mint a kukoricán keresztül, hiszen az is folyamatosan növekszik". Nos, valójában igaza van.
Átalakította a GTA Online a Rockstart A GamesIndustry a Take-Two vezérigazgatójával, Strauss Zelnickkel beszélgetett a kiadó múltjáról és közeli jövőjéről. Zelnick a maga szokásos módján nem rejtette véka alá a dolgokat: bevallotta, hogy a cég utóbbi két éve nem volt az igazi, és hogy igazából a GTA Online-nak köszönhetik a pozitív eredményeket. Azonban rögtön rátért arra is, hogy 2018 nagyon más lesz. Egyrészt egy csomó sportjáték jön a Take-Two különböző stúdiótól, melyek mindegyike komoly online komponenssel rendelkezik majd, másrészt pedig ugye jövő tavasszal jön a Red Dead Redemption 2. Az utóbbival kapcsolatban Zelnick megjegyezte, hogy a Rockstar egész működését alaposan átalakította a GTA Online sikere. És habár arra már nem tért ki pontosabban, hogy ez mit jelent, de gyaníthatóan azt, hogy a Red Dead Online még ennél is komolyabb lesz.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

1. RCAy1ZSpT5
2017.07.27. 13:39
Ha dedikált szerverek lennének GTA Online-hoz, tényleg az egyik legjobb játék lenne amit az elmúlt évtizedben kiadtak. Szomorú, hogy ezt lespórolta a Rockstar.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!