iPon Hírek

Aprók nagyban - 2017.08.07.

Dátum | 2017. 08. 07.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Felvették a törölt Metroid rajongói projekt vezető fejlesztőjét A Metroid 2 rajongói remake-jén dolgozó Milton Guasti jól járt. Az úriember az AMR 2-n tevékenykedett (Another Metroid 2 Remake), amit nagyon vártak már a rajongók, azonban a Nintendo miatt le kellett húzni az egészet a vécén. Jelen esetben a Nintendo maga nem feltétlenül akart szemétkedni, csak az a helyzet állt elő, hogy menet közben már ők is dolgoztak a saját remake-jükön, amit Metroid 2 - Metroid: Samus Returns néven most jelentettek, és szeptemberben jelenik meg 3DS-re. Akárhogy is, Milton Guasti tényleg nem járt rosszul: felvették ugyanis a Moon Studioshoz, akik az egészen kiváló Ori and the Blind Forestért felelősek, és jelenleg éppen a folytatáson dolgoznak - szóval feltételezhető, hogy Guasti is erre a projektre kerül rá, hacsak titokban nem készül egy másik anyag is. 18 percig mozog az Assassin’s Creed Origins Egy teljesen új mellékküldetést láthatunk majdnem az elejétől a végéig az új Asssassin's Creedből, melynek neve What’s Yours is Mine. Azért majdnem, mert egyébként a vezető dizájner Ash Ismail szerint a legtöbb mellékküldetés bizony eléggé hosszú lett, szóval tartalmas kikapcsolódásra számíthatunk. Az Assassin’s Creed Origins október 27-én jelenik meg PC-re, PS4-re és Xbox One-ra.
Nem volt értelme a Hitman-stúdió eladásának Nem csak szerintünk, de az egykori fejlesztők szerint sem. Mert ugyebár a Hitman első évada bőven eléggé sikeres volt (habár a Square Enixnél a sikert soha nem lehet megtippelni, az első Tomb Raidernél sem volt elég a megjelenés után eladott 3,4 millió példány), a kiadó mégis úgy döntött, hogy megválik a fejlesztő IO Interactive-tól. Az új Hitmanen egykor dolgozó, azonban azóta már saját független stúdiót alapított Martin Emborg sem lát túl sok értelmet a döntésben. "Szóval, itt van ez a teljesen modern Hitman-játék, amit akartak, erre úgy döntenek, hogy mégsem kell a egész? Fogalmam sincs, miért csinálták, de biztos vagyok benne, hogy az IO Interactive jól fog teljesíteni a jövőben, és valami kiváló játékkal rukkolnak elő" - mondta Martin Emborg, a független Ultra Ultra vezetője. Emborg még kiemelte, hogy a Square Enix mostanában több játékával is az epizodikus megjelenés, valamint a szolgáltatásként működés felé fordult, az IO Interactive-nak pedig mindkettőben nagy tapasztalata van, szóval a döntés így még furcsább. A hétvégén ingyenes lesz a For Honor Augusztus 10-től egészen augusztus 13-ig mindenki ingyenesen letöltheti és kipróbálhatja a For Honort, PC-n, PS4-en és Xbox One-on. Ráadásul PC-n és PS4-en még előre le is lehet tölteni a próbaverziót augusztus 8-tól kezdve, hogy pénteken már ne kelljen ezzel felesleges időt töltenünk. A próba során minden tartalom elérhető lesz, amit jelenleg a teljes játék nyújtani tud, és minden előrehaladásunkat át lehet menteni a teljes verzióba, ha megvesszük azt. Ezen kívül mind az alapjáték, mind pedig a Gold Edition kedvezményes áron lesz megvásárolható a próba alatt.
Nagy lesz a Rainbow Six Siege új javítása Ahogy arról többek között ma is írtunk, a Ubisoft éppen alaposan rendbe rakja a Rainbow Six Siege technológiai hátterét. Ez azt is jelenti, hogy komoly változása éri a patchelésért felelős rendszert, amiért cserébe viszont a következő javítás eléggé méretes lesz. Onnantól kezdve viszont az ígéretek szerint a további javítások már könnyebbek lesznek, és a játék is kevesebbet foglal majd a tárhelyünkből. De, hogy számszerűsítsük a dolgokat. PC-n az Ultra HD textúrákkal 42GB-ot, ezek nélkül pedig 26GB-ot nyom majd patch. Konzolokon mind a PS4, mind az Xbox One esetében 15GB-ra kell majd számítanunk, ami szintén nem kicsi. A patch-rendszer megváltoztatásával és az ehhez tartozó rendszerek és fájlok konszolidálásával azonban nem csak az összesített tárhelyigény csökken, hanem a töltési idő is. PC-n nehéz megmondani, hogy mennyivel, de konzolokon átlagosan olyan 10%-kal csökken majd a Rainbow Six Siege töltési ideje. Elhunyt a Dishonored és a Silent Hill zeneszerzője Daniel Licht kereken 60 éves korában hunyt el, miután hosszú ideig küzdött rákkal. A zeneszerző olyan neves játékok muzsikáját készítette el, mint az összes Dishonored, valamint a Silent Hill: Book of Memories és a Silent Hill: Downpour. Ezen kívül a filmek területén sem tétlenkedett: az ő nevéhez fűződik a Children of the Corn 2, a Hellraiser: Bloodline, a Thinner, a Bad Moon, és a Cabin by the Lake zenéje is. De ami talán még fontosabb, ő komponálta a Dexter-sorozat mind a nyolc évadjának muzsikáját is. Dátumot kapott a Horizon Zero Dawn új DLC-je A Sony bejelentette, hogy november 7-én érkezik a kiválóan sikerült Horizon Zero Dawn új kiegészítője, mégpedig 19,99 dolláros áron. Az anyag neve Frozen Wilds, és egy teljesen új történeti vonalat hoz majd be, ami az északi, havas és jeges vidéken játszódik majd. Új gépi ellenfeleket is kapunk majd, és többet tudhatunk meg erről a különös világról, mint eddig.
Sikeres volt a Titanfall 2... nagyjából A Titanfall 2 történetét nagyjából mindenki ismeri ezen a ponton: a játék minden kritika szerint kiemelkedően jó volt, csak éppen mégsem vettek belőle eleget. Ez alapján mondhatnánk azt, hogy akkor nem volt sikeres, de a Respawn alapítója, Vince Zampella szerint nem ez a helyzet. "A játék sikeres volt, jók voltak az eladások, csak éppen nem ment el belőle annyi, mint amennyi szerintünk mehetett volna. Talán azért, mert egy zsúfolt időszakban jelent meg, vagy mert a többi játék árazása nagyon agresszív volt, mindenesetre ez nem volt egy jó időszak a megjelenésre" - mondta Zampella, nyilván arra utalva, hogy az Electronic Arts volt olyan okos, hogy egyszerre jelentette meg a Battlefield 1-et és a Titanfall 2-t a legnagyobb tömegben az ünnepi szezonban. A játék jövőjéről mindenesetre csak annyit mondott Zampella, hogy a Titanfall marad, és a stúdió jelenleg is dolgozik az univerzum bővítésén, amire egy külön vezetőjük van. Ez persze nem csak konzolos és PC-s játékokat jelent, hanem mobilos megjelenéseket is. Ezen kívül úgy tudjuk, hogy a Respawn is dolgozik egy saját Star Wars-játékon.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

1. magerg
2017.08.08. 08:50
"Jelen esetben a Nintendo maga nem feltétlenül akart szemétkedni..."
Tekintve hogy az egyik PC-re, a másik 3DS-re készül - nem konkurenciái egymásnak- de, a Nintendo kifejezetten szemétkedni akart.
Nagyon agresszíven védik a saját IP-iket (ennek megvan a jogi kényszere, de ők mindig minimum egy lépéssel túl mennek).
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!