iPon Hírek

Aprók nagyban - 2017.08.09.

Dátum | 2017. 08. 09.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Augusztusban jön PS4-re a Myst fejlesztőinek új játéka Szinte pontosan egy évvel azután, hogy megjelent PC-re az Obduction, a Myst egykori készítőinek új játéka, a fejlesztők most bejelentették, hogy még augusztusban megérkezik PS4-re is. Egészen pontosan augusztus 29-én, ráadásul azt is beígérték, hogy később egy ingyenes frissítés keretén belül ingyenesen PS VR-támogatást is kap majd. A virtuális valósággal kapcsolatban a stúdió vezetője, Rand Miller elmondta, hogy nem egy utólag hozzátákolt dologról van szó, hanem már a kezdetektől számoltak vele. Valójában már azelőtt beépítettek alapvető elemeket, hogy egyáltalán bármilyen VR-os headset elérhető lett volna a piacon.
Nem volt sikeres a Tales From the Borderlands Habár sokan úgy gondolják, hogy a Tales From the Borderlands volt a legjobb játék, amit a Telltale valaha készített, anyagilag mégsem volt igazán sikeres. Legalábbis erre világított most rá a vezető dizájner, Nick Herman, aki két évig csak ezen a projekten dolgozott éjjel-nappal. Elmondása szerint már a szezon közepén kiderült, hogy egész egyszerűen nem sikerül olyan eladásokat produkálni, hogy a játék igazán sikeres legyen - meg sem közelítették a The Walking Deadet. Herman leszögezte, a játék még így sem volt veszteséges, de a vezetőség nagyon elégedetlen volt. Végül sikerült meggyőzni őket arról, hogy egy jelentősen lecsupaszított csapattal befejezhessék az évadot. A lecsupaszítást jelenleg nagyon szó szerint kell érteni: a brigád 95%-a átment más projektekre, és minden részlegről mindössze egy-egy ember dolgozott a Tales From the Borderlandsen. Akik azonban maradtak, azok tényleg abszolút rajongói voltak a projektnek. Újabb beteg előzetest kapott a Wolfenstein 2 Azt már az első rész után is tudtuk, hogy a fejlesztők nagyon sokat adnak a körítésre, az új Wolfenstein esetében pedig ez ismét megerősítést nyert. Kaptunk egy teljes soundtrack lemezt, amin klasszikus nótákat írtak át németre, jelentősen átfogalmazott szöveggel. A második rész esetében még tovább mennek a világépítéssel, és ezúttal már egy showműsort is létrehoztak, aminek neve Trust in Brother, és apró szeletekben azt igyekszik megmutatni, hogy milyen az élet egy olyan világban, ahol bármi rosszat csinálunk, a testvérünk mindig készenlétben áll, hogy beáruljon minket a hatóságoknak. Még akkor is, ha éppen csak egy rakás csokoládét tömünk a szánkba. Egy szóval nem egy jó világ ez, nem csoda, hogy az öreg BJ Blazakowitz mindenkit szét akar lőni, aki csak szembe jön vele.
Warcraft és a Total War Ha már létezik Total War: Warhammer (amit érthetetlen módon nem Total Warhammernek hívnak), onnan már csak egy lépés, hogy valaki elkészítse a Warcraft világát a Total Waron belül. Elvégre a Warcraftot alapból a Warhammer ihlette, ami nagyon erősen érződik is rajta. Mindenesetre az ügyet egy modder vette a kezébe, aki teljes konverziót készít a Medieval 2-höz, a célja pedig teljes Azeroth elkészítése, annak minden népével, városával és seregével. A készítő felhívta a figyelmet, hogy még alfa állapotban van a projekt, ami a jelen formájában még multiplayerre is csak részben alkalmas, azonban később az egyjátékos kampányt is tervezi megvalósítani.
Brutális szaggatással indult a LawBreakers Cliff Bleszinski új kompetitív multiplayer shootere nem rajtolt éppen fényesen PS4-en. Habár a játék alapvetően nagyon simán fut 60fps-sel, ahogy annak lennie kell, bizonyos esetenként hatalmas beakadások kísérték a játékot. Az akadások a Digital Foundry mérései szerint akár elérhették a fél másodperces időtartamot is, ami (mondani sem kell) erősen zavaró. A dolog annak fényében furcsa, hogy egyébként a bétatesztek alatt nem volt tapasztalható ilyen, tehát a végleges buildben sikerült valamit nagyon elszúrni. Szerencsére a fejlesztő Boss Key Productions hamar reagált, annyira, hogy mindössze két napon belül elérhetővé tették a javítást, ami megoldja a legtöbb ilyen jellegű problémát. Szerintük egyébként ezek az akadások leginkább akkor jelentkeztek, amikor valaki elhagyta vagy belépett a meccsbe, vagy karaktert váltott. Dokumentumfilm készül a Call of Dutyról Aminek a neve fantáziadús módon CODumentary, és a Devolver Digital készíti. Nem lesz rövid az anyag: összesen 93 percig követhetjük majd végig napjaink egyik legnagyobb játéksorozatának létrejöttét, amit összesen 5 évig forgattak Amerikában, Európában és az Egyesült Királyságban. Az ígéretek szerint megszólalnak majd a fejlesztők, a rajongók, a profi játékosok, valamint független szakértők, akik alatt valószínűleg újságírókat értenek. Érdekes, hogy mindezt egyébként nem az Activision szponzorálta, úgyhogy talán hallhatunk némileg objektív hozzászólásokat is majd. A CODumentary megjelenésére szeptember 19-én számíthatunk, először Steamen, aztán gyakorlatilag minden létező platformon, ahol videót lehet nézni, és ezért pénzt lehet fizetni. Tehát nem a YouTube-on.
A héten új ingyenes kiegészítőt kap a No Man's Sky A Hello Games a hosszú csönd után egy pár hete már elég látványos ARG-akciót futtat a rajongói között, amivel úgy látszik, hogy sikerült ismét energetizálni a követői bázist. Mindez nem volt véletlen: az egész oda futott ki, hogy a héten megjelenik a játék legújabb, 1.3-as frissítése, ami egy új kiegészítőt hoz magával ingyenesen. A kiegészítő neve Atlas Rises, és ha hinni lehet az ígéreteknek, akkor jelentősen javít majd az alapjáték történetén (vagyis talán végre lesz benne valami), valamint behozza a portálokat is, melyek segítségével gyorsabban utazhatunk majd különböző pontok között. Ezen kívül sok más kisebb-nagyobb változtatást ígér a stúdió, de ezekről a megjelenés pillanatáig még nem hajlandóak beszélni.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

2. Palanova
2017.08.10. 07:19
Warcraft és a Total War: amint a projekt eléri a béta állapotot és használható lesz, a blizz lelövi és majd 2-5 év múlva kiadja saját megoldását rá.

No Man's Sky: nocsak, egy évvel megjelenés után még a végén játszható lesz és az lesz benne amit megjelenéskor beígértek?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Szefmester Palan...
2017.08.10. 09:17
Az meg hogy a warhammer ihlette a warcraftot nem kicsit szépítése a pofátlan lenyúlás kifejezésnek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!