iPon Hírek

Aprók nagyban - 2017.08.16.

Dátum | 2017. 08. 16.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Minden platformon ingyenesen kipróbálható a Prey... ... kereken egy óráig. Igaz, korábban már volt egy elérhető demó PS4-re és Xbox One-ra, de az egyrészt még a játék egy korábbi verziójából származott, másrészt pedig a mostani trial már elérhető PC-n is. Ezen kívül egy órán keresztül azt csinálunk, amit csak akarunk, továbbá az előrehaladásunkat átvihetjük a teljes játékba.
Fordítások miatt késik Európában a Night Trap - 25th Anniversary Edition A Night Trap huszonötödik évfordulójára készült felújított kiadás megjelenése késik... de csak Európában és csak PS4-en, miközben Steamen már globálisan elérhető. A konzolos játékosok arra számítottak, hogy ma már vidáman tolhatják az anyagot az öreg kontinensen is, de ez nem valósult meg, és ennek egyszerű az oka: további európai nyelvekre szeretnék lefordítani a játékot, erre ugyanis rengeteg kérést kaptak. Így PS4-en jelenleg csak az Egyesült Államokban érhető el a játék, Európában még az Egyesült Királyságban sem. Ennek az egyik oka, hogy a Sony teljesen külön kezeli az amerikai és európai részleget, így itt külön kell beadni ellenőrzésre és jóváhagyásra a játékokat. Szóval a kizárólag angol nyelvet tartalmazó verziót nem tudják kiadni még angliában sem, meg kell várni, amíg elkészülnek a többi fordítással, és aztán egyben leadni az európai PlayStation-részlegnek. Ez egyébként a fejlesztők ígérete szerint legkésőbb szeptember közepéig meg is fog történni.
Igen, a skaven a negyedik játszható faj a Total War: Warhammer 2-ben Igaz, ezt nagyjából a bejelentő előzetes óta tudni lehetett, de most a Creative Assembly is bejelentette, hogy a skaven lesz a negyedik játszható faj a Total War: Warhammer 2-ben. Tudja a kiadó is, hogy nem mondott nagy hírt: "Mi is annyira meglepődtünk rajta, mint ti!" - írja a Total War márkamenedzsere, Henry Hankin.
Novemberben jön a Black Mirror rebootja A THQ Nordic egy ideje már teaseli az egykor közepesen népszerű Black Mirror újraindítását. Ez egy point and click horrorjáték volt, ami 2003-ban jelent meg, majd két folytatás is érkezett hozzá, rendre 2009-ben és 2011-ben. A reboot fejlesztését a King Art Games végzi, és a kiadó szerint egy teljesen új, minden korábbitól független történeti vonalat vesz majd fel. A H.P. Lovecraft által ihletett sztoriban furcsa szellemekkel kerülünk majd kapcsolatba, akiken keresztül megtudhatjuk a történet részleteit. A játék PC-re, PS4-re és Xbox One-ra érkezik november 28-án, és érdekes, hogy a megjelenését Linuxra és Macre is ígérik.
Egyre biztosabbá válik a ReCore Definitive Edition Annak idején nagyon sokat vártunk a ReCore-tól, amit a Microsoft adott ki, és Xbox One-ra valamint PC-re jelent meg. Nem véletlenül voltak nagyok a várakozások: az ötlettel maga Keiji Inafune állt előre, akinek olyan apróságokat köszönhetünk, mint a Street Fighter, a Mega Man, vagy éppen a Resident Evil 4. Ezek mellet a ReCore történetét Joe Staten írta, aki korábban a Bungie-nál a teljes Halo-sorozat sztorijáért volt felelős. Aztán különböző kisebb-nagyobb, de leginkább nagyobb bakik miatt végül nem lett sikeres a játék. Túl sok volt benne a bug, túl sokat töltött és túl rövid volt - leginkább ezek voltak a gyakori kritikák. Egy ideje azonban arról hallani, hogy érkezik a ReCore Definitive Edition, ami ezeket a problémákat orvosolná, továbbá javítana a grafikán, behozná a HDR-támogatást, berakna néhány új küldetést, valamint szerepeltetné a T8NK nevű robotot, akire az eredeti játékban sok utalás van, végül azonban abból ki kellett vágni. A hivatalos Twitter-csatorna szerint augusztus 20-ra várhatunk valamilyen információt (persze azt nem mondja, hogy a definitív kiadással kapcsolatban), ami azt sejteti, hogy a GamesComon kaphatunk egy bejelentést. The Evil Within 2 - fókuszban az elmebajos művész Stefano Valentini nem volt mindig teljesen őrült. Egykoron viszonylag sikeres fotósként tengette az életét, egészen addig, míg egy háború közepéről kellett tudósítania. Ekkor elég súlyos sérüléseket szenvedett, többek között elvesztette az egyik szemét is. Úgy tűnik, ekkor tapasztalta meg azt az élményt, amitől azóta sem tud szabadulni: szerinte az élet és halál közötti pillanatban nyílnak ki leginkább az emberek, és ilyenkor a leggyönyörűbbek. És persze Stefano ma már nem akarja megvárni, amíg az emberek maguktól kerülnek ebbe az állapotba, inkább segít nekik.
PlayerUnknown fog beszélni a játéka sikeréről a GamesComon Azt ezen a ponton már nem kell ecsetelni ,hogy a PlayerUnknown's Battlegrounds mekkora siker. Azaz talán mégis kell, mert a játék éppen a mai napon lépte át a 7 millió eladott példányt, úgy, hogy még csak PC-re érhető el, és ott is csak korai hozzáférésben. Szóval az anyag hatalmas siker, és folyamatosan döntögeti a rekordokat: a Steamen már folyamatosan verseng a Valve-játékaival a legaktívabb cím dobogójáért, míg Twitch-en (szintén a minap) sikerült leszorítania az élről a League of Legends-t. Hogy mi a siker titka? Nos, arról maga PlayerUnknown, vagyis Brendan Greene fog beszélni az idei GamesComon, egészen pontosan augusztus 23-án. Ez azért lesz nagyon érdekes, mert Greene általában nem szeret magáról és a saját sikeréről beszélni, inkább a játékkal foglalkozik, most azonban sok dolog kiderülhet az emberről, aki egy mezei modderből a világ egyik legsikeresebb játékának készítőjévé vált. Terror a Middle-earth: Shadow of Warban A Shadow of Warban a Terror egészen mást jelent, mint gondolnánk, ez ugyanis egy egészen kegyetlen ork törzs neve. És ez nem véletlen: ők az egyetlen feladatuknak tekintik, hogy terjesszék a félelmet Mordoron belül. A Shadow of Warban egyébként az orkok mind egy-egy törzshöz tartoznak majd, és játékmechanikai szempontból is fontos, hogy melyik törzs melyik területet uralja, illetve hova tudja kiterjeszteni a befolyását.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!