iPon Hírek

Aprók nagyban - 2017.08.21.

Dátum | 2017. 08. 21.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Launch traileren a Destiny 2 Az Activision vélhetően nem akart kimaradni a GamesCom-féle hájpból, úgyhogy 16 nappal a tényleges megjelenés előtt már kiadta a Destiny 2 launch trailerét. Ez szokás szerint keveri a játékmenet-felvételeket a filmszerűbb jelenetekkel, és meg kell hagyni, hogy a Bungie megint nem lőtt mellé. A Destiny 2 szeptember 6-án jelenik meg PS4-re és Xbox One-ra, majd október 24-én PC-re.
Csökkent a Forza Motorsport 7 PC-s gépkövetelménye A Forza Motorsport engine-je konzolon mindig is a leginkább optimalizált motorok közé tartozott, és mivel most már nagyon sok a közös az Xbox One és a PC között a DirectX 12-nek hála, az újabb és újabb fejlesztések jó hatással vannak a PC-s verzióra is. Így a Turn10 stúdió büszkén árulta el, hogy csökkentették a minimum és az ajánlott gépigényt. Ennek megfelelően a minimum konfiguráció, ami 720p-s felbontáshoz és 60fps-hez elég, immár a következő: CPU: Intel Core i5 750, AMD FX 6300 VGA: GeForce GT 740, GeForce GTX 650 Míg az ajánlott követelmény, ami 1080p-re és 60fps-re elég, így alakul: CPU: Intel Core i5 4460, AMD FX 8350 VGA: GeForce GTX 670, GTX 1050 Ti Ha viszont 4K-ra és 60fps-re hajtunk, akkor a készítők szerint ajánlott lesz egy Core i7 6700K, és egy GeForce GTX 1080, vagy AMD Radeon RX Vega 64. Könnyű módot kapott a Horizon Zero Dawn A Guerilla Games nagyon dicséretes módon továbbra is komolyan frissíti a Horizon Zero Dawnt. Ami nem is csoda, hiszen a játék hatalmas siker lett, így abszolút megérdemli a törődést. Az új patch-csel bekerült a legkönnyebb nehézségi fokozat, ami egyszerűen Story néven fut, és ennek megfelelően a harcok nehézségét szinte a nullára veszi vissza, hogy még a tapasztalatlanabb játékosoknak is lehetőséget nyújtson arra, hogy élvezzék a történetet. Ezen kívül persze kaptunk egy rakás hibajavítást és optimalizációt is.
Így vihetjük át az adatainkat az új Xbox One X-re Mike Ybarra, az Xbox hardverért felelős vezetője felvázolta a három lehetséges utat, ahogy átmenthetjük az adatainkat a már meglévő Xbox One konzolunkról Xbox One X-re. Ami a beállításainkat illeti, azokat kimenthetjük egy külső tárhelyre, és ha ezt csatlakoztatjuk akkor, amikor az Xbox One X az első bekapcsolásnál kéri, akkor mindent átment a konzol. A játékok esetében hasonló a helyzet: ugyanúgy kimenthetjük őket egy külső merevlemezre, de mivel a legtöbb már az Xbox One X megjelenése előtt megkapja majd az új konzolhoz a patch-et, ami feljavítja a felbontást és/vagy a grafikát, ezt előre letölthetjük, és már így másolhatjuk az új gépünkre. Végül pedig ott lesz a lehetőség, hogy helyi hálózaton, kábelen vagy wifin keresztül másoljunk át mindent, ahogy láthattuk ezt a PS4 és a PS4 Pro esetében is. Erről bővebben Ybarra nem beszélt, csak annyit mondott, hogy ezt a lehetőséget mindkét konzolon engedélyezni kell majd. Véget ért a Darkwood korai hozzáféréses szakasza A Darkwoodról még 2013-ban olvashattatok nálunk először, egy évvel később úgy tűnt, jól halad a munka. Ehhez képest három évig korai hozzáféréses szakaszban volt a játék, de nemrég élesben is megjelent. Ha felületesen nézzük, a Darkwood egy szimpla horror-túlélőjátéknak tűnik. Nappal az erdőt járjuk erőforrások és alapanyagok után kutatva, éjjel pedig elrejtőzünk a sötétben ólálkodó rémségek elől. Ez alatt azonban valami komolyabb dolog húzódik, döntéseink az egész világra és Darkwood lakóira is hatással vannak, miközben megpróbáljuk kideríteni a rejtélyek hátterét. A felülnézetes játékmenet nem úgy ijesztő, mint ahogy azt a belső nézetes horrorjátékokban megszokhattuk, ennek ellenére határozottan idegborzoló. A remekül alkalmazott fények és hangok óriási hatással vannak a játékélményre, ráadásul rengeteg furcsasággal találkozunk, lásd a kapucnis, gépfegyveres farkasember esetét, aki – valljuk be – nem mindennapos látvány. A Darkwood a Steamen és a GOG-on is elérhető.
Új kiegészítőt kap a Halo Wars 2 Melynek neve Awakening the Nightmare, a megjelenésére pedig szeptemberben kell számítani. Ebben kapunk egy teljesen új kampányt, ahol a történetet az alapjáték után pár hónappal folytatjuk. Ezek szerint a Banished tovább folytatja a harcot, és mivel bármit hajlandóak megtenni, rászabadítják hőseinkre azt, amire senki nem számított, a Floodot. Ezen kívül érkezik egy új multiplayer mód Terminus Firefight néven, amiről egyelőre bővebben nem nyilatkoztak, de vélhetően egy hullámokra épülő kooperatív módról van szó, ha a nevéből indulunk ki.
Belenézhetünk a Surviving Marsba A Haemimont Games, mint fejlesztő és a Paradox Interactive, mint kiadó alkotásáról, a Surviving Marsról májusban írtunk először. A játékban új határokat hódítunk meg az emberiség számára rengeteg veszély közepette, és egy friss videó segítségével azt is megnézhetjük, milyen lesz az egész élesben. A trailer egy kolónia különböző fejlődési szakaszaiba nyújt betekintést, kezdve az alapokat lefektető, automata marsjárók megjelenésétől a több kupolából álló, virágzó városokig, melyekben saját vágyakkal, szükségletekkel és személyiséggel rendelkező kolonisták élnek. A cél az lesz, hogy meghódítsuk és felfedezzük a vörös bolygót a lehető legkevesebb áldozat árán. Mielőtt nekiállhatnánk az űr-felhőkarcolók építésének, lakhatóvá kell tennünk a területet – ebben a már említett, apró robotok lesznek segítségünkre. Az egész kaland nagyon izgalmasnak tűnik, de a narrátor hangjában van valami, ami nem igazán erősít meg minket abban, hogy az expedíció teljesen biztonságos, na meg ott van az az aszteroida is… A Surviving Mars 2018-ban jelenik meg PC-re, PS4-re, Xbox One-ra, illetve Mac és Linux rendszerekre.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

3. Busterftw
2017.08.22. 09:59
Surviving Mars-ra ranezunk kesobb.
Tetszik, hogy az aszteroida veszely valos, mivel evente ~200 csapodik be evente.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Palanova
2017.08.22. 11:35
Surviving Mars: remélem tartalmasabb lesz, mint az Aven Colony.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. KisDre Buste...
2017.08.23. 01:13
Egyébként ez érdekes téma szerintem, mivel több bolygó kolonizációs játéknál is annyira leegyszerűsítik egy bolygó működését, hogy az már nekem kényelmetlen. Pedig játékfejlesztői szemmel nézve rengeteg potenciál van a sok-sok különböző planétában.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!