iPon Hírek

Aprók nagyban - E3 különkiadás

Dátum | 2014. 06. 11.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Jason Rubin vezeti az Oculus fejlesztőcsapatait Újabb iparági legendával bővült az Oculus Rift csapata. Ezúttal Jason Rubin, a Naughty Dog egykori alapítója, a THQ utolsó elnöke csatlakozott a VR-céghez. Az úriember az Oculus Worldwide Studios vezetője lesz, vagyis gyakorlatilag ő felügyeli majd a first party stúdiókat, és biztosítja az eszközhöz érkező tartalmak folyamatos áramlását és minőségét.
Megint nem volt The Last Guardian az E3-on Már lassan számolni sem tudjuk, hány éve készül a The Last Guardian, de az biztos, hogy továbbra is készül. Shuhei Yoshida, a Sony stúdióinak vezetője arra kér mindenkit, hogy ne dőljünk be semmilyen pletykának és félinformációnak: a játékon ezerrel dolgoznak. De miért nem mutatták meg a mostani E3-on? Nos, egész egyszerűen azért, mert ha egyszer bemutatják, annak ütősnek kell lennie, és teljes mértékben tükröznie kell, mi is lett a játékból a hosszú évek alatt. Erre pedig még nem álltak teljesen készen. Mass Effect 4 - kapcsolódik a trilógiához A rajongóknak nem kell félniük: a Mass Effect 4 ugyan egy teljesen új történetet mesél el, de azért kapcsolódni fog a trilógiához. Aaryn Flynn a BioWare Edmonton és a BioWare Montreal fejese elmondta, egy nagyon frankó ötletük támadt arra, hogyan kapcsolják össze a két történetet - egyszerre el is akarják különíteni a trilógiát az új sztoritól, de utalni is akarnak rá. Visszatérő karakterek valószínűleg nem lesznek, de visszatérő fajok igen: "Nem is lenne Mass Effect-játék, ha nem lennének benne kroganok."
Miért maradt ki a Halo: Reach és a Halo 3: ODST a Master Chief Collectionből? A rajongók örülnek, hogy felújítva játszhatják újra Master Chief kalandjait Xbox One-on, de felmerül a kérdés: a szintén kiválóan sikerült Halo: Reach és a Halo 3: ODST miért maradt ki a felhozatalból? Nos, Frank O'Connor, a 343 Industries vezetője elmondta, az ok nagyon egyszerű: időhiány. Számukra az volt a legfontosabb, hogy Master Chief történetét - újra - felvezessék az ötödik rész előtt, és sajnos a fejlesztésre szánt időbe már nem fért bele a Reach és az ODST. "Az ODST egy mellékág, a Reach pedig előzmény, szóval nem feltétlenül kell itt lenniük. Azt kívánom, bár meg tudtuk volna azokat is csinálni, de gyakorlatilag lehetetlen lett volna idénre." Növekedett a Destiny felbontása Xbox One-on Azt nem tudjuk, hogy eredetileg mekkora felbontásban futott volna a Bungie új játéka Xbox One-on, de az biztos, hogy júniusi SDK-frissítésnek és a felszabadított 10%-nyi GPU-erőforrásnak köszönhetően a stúdió most el tudta érni az 1080p-t és a stabil 30fps-t. Ebben a két tekintetben tehát meg fog egyezni az Xbox One-os és PS4-es változat. A kérdés, hogy a PS4 extra erejét felhasználja-e a Bungie például jobb anti-aliasingra, vagy extra effektusokra? Kamiya mesternek nem tetszik a Bayonetta 2 borítója A Platinum Games legendás designere, Hideki Kamiya nagyon nem elégedett a Bayonetta 2 borítójával. Ezért megmutatta nekünk, ők milyet terveztek, majd azt is, hogy - vélhetően a Nintendo - mit csinált belőle. Twitteren egyszerűen a következőt írta: "A Bayo2 doboza egy rakás sz*r. Ki volt az a szemét, aki megváltoztatta?" Kamiya ezután még hozzátette, a dobozt az engedélye nélkül változtatták meg.
Eredeti dobozkép
Megváltoztatott dobozkép
Hogyan fog működni a kooperatív a Far Cry 4-ben? Nos, azt pontosan továbbra sem tudjuk, de az biztos, hogy az egyjátékos kampány történeti küldetéseiben nem segíthetnek társak. Nem külön mód lesz a kooperatív, hanem beleépül az egyjátékos sandbox akcióba, de amíg a társunk bent van, addig nem haladhatunk előre a sztorival. Ettől függetlenül azonban foglalkozhatunk a mellékküldetésekkel, megszerezhetünk helyőrségeket, és mindketten megkapjuk az XP-t és az egyéb jutalmakat. Alex Hutchinson, a Far Cry 4 vezető tervezője ezen kívül elárulta, hogy a játékot némileg realisztikusabbá akarják tenni. A mellékküldetések és egyéb elfoglaltságok például jobban be lesznek ágyazva a a játék narratívájába. Ezen kívül a mesterséges intelligencia most már használhatja majdnem teljesen ugyanazokat a mozdulatokat, amiket a játékos, és el is érhet olyan helyekre, mint a játékos - tehát várhat ránk egy kis meglepetés a háztetőről. Természetesen brutális lesz a Mortal Kombat X Gondoltátok volna? Ha nem, akkor tekintsétek meg a lenti előzetest, amiben az egyik új karakter, D’Vorah éppen kivégzi Scorpiont. Lyukat üt kedvenc sárga nindzsánkba, akinek ezt követően még bogarak rágják le az arcát - többek között. Szóval nagyon meghal.
Mégis jön az Oddworld: New ‘n’ Tasty az Xbox One-ra A Microsoft id@Xbox programja jelenleg megköveteli a fejlesztőktől, hogy amennyiben játékuk az Xbox One-on kívül készül más platformokra is, úgy azokon nem jelenhet meg előbb, mint Xboxon. Ezért több fejlesztő elfordult a Microsoft indie programjától, küzdtök az Oddworld Inhabitants vezetője, Lorne Lanning. Úgy tűnik azonban, hogy a Microsoft hajlandó kompromisszumokra, ha fontos játékokról van szó. Lanning elárulta, az utóbbi hetekben rendszeresen tárgyalt a Microsofttal, a cég képviselői pedig kedvesek és segítőkészek voltak - alaposan ellátták a csapatot például devkitekkel. Ennek az lett az eredménye, hogy az Oddworld: New ‘n’ Tasty megjelenik Xbox One-ra is, miután már kiadták PS4-re és Steamre.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

2. HUFEUR
2014.06.12. 00:55
Hideki Kamiya-t ha ez megnyugtatja, szerintem az eredeti Bayonetta 2 borítókép is szörnyen rossz.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Shinjiii
2014.06.12. 13:24
Last Guardian nem lesz már ebben az életben, kb. DN:F szagú.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!