iPon Hírek

ArcheAge: Auroria vár ránk

Dátum | 2014. 10. 01.
Szerző | Morte
Csoport | JÁTÉK

Az MMORPG.com nemrégiben interjút készített a Trion ArcheAge-ért felelős producereivel, amelyből sok érdekes információ derült ki a játék jövőjével kapcsolatban. Az alábbiak közül pár dologról bizonyára hallottatok már, de remélhetőleg találtok itt új infót is. A legnagyobb hírt nem hagyom a végére: Auroria indulásáig már nem kell hónapokig várjunk, az új kontinens ugyanis heteken belül elérhető lesz. A játék már közel három hete elrajtolt, és bár az induló szerverek számát drasztikusan kibővítették (kezdetben 6 US és 4 EU szerver volt, most 11 US és 10 EU fut) esténként még mindig előfordul, hogy sorban kell állni. A helyzet szerencsére már nagyságrendekkel jobb, mint induláskor volt, és érthető, hogy a Trion óvatosan áll hozzá az újabb szerverek megnyitásának témájához. Az ArcheAge esetében különösen fontos, hogy a szerverek népessége egészséges legyen, nemcsak a két frakció egyensúlya, hanem az elérhető földterületek mennyisége miatt is. Az új szerverek üzembe állításával párhuzamosan új munkaerőt is felvett a Trion, akik az alaposan túlterhelt ügyfélszolgálatot fogják erősíteni. Az új emberek kiképzése és felvétele folyamatosan történik, úgyhogy a helyzet remélhetőleg rendeződni fog és nem kell hosszú órákig sorban állni a segítségért. Ha gond van, továbbra is Live Chat-en érdemes próbálkozni, patronok számára az a leggyorsabb, akinek pedig nincs patron státusza, az a weboldalon nyithat ticketet. Amennyiben pont az a probléma, hogy vásároltatok patron státuszt, de nem kaptátok meg, akkor a ticketbe az indokláshoz mindenképp írjátok be a "Patron access missing" sort, hogy hamarabb kiszolgáljanak. A szerverről-szerverre való költözés lehetőségét már vizsgálják a Trionnál, de egyelőre az a véleményük, hogy a transzferek nem lesznek olyan népszerűek, mint más játékok, pl. a Rift esetében, mivel az ArcheAge-ben a lefoglalt földterületek nagyon fontosak a játékosok számára. Arról még nem nyilatkoztak, hogy a költözés ingyenes, vagy fizetős lesz. Auroria még az 1.7-es patch előtt fog kijönni, és ahogy már említettem, nem kell rá sokat várni. Hamarosan be fogják jelenteni a pontos dátumot, hogy a klánok időben fel tudjanak készülni az eseményre és a nagy rohamra. A megjelenés ideje régiófüggő lesz, így az amerikaiak és az európaiak is emberi időben ülhetnek le játszani. Akik eddig nem jutottak földhöz, vagy jobb területet szeretnének, azoknak Auroria megnyitásával megnőnek az esélyeik. Négy új zóna fog nyílni, az eddig lefoglalt földek közül pedig várhatóan sok felszabadul. Az 1.7-es frissítés fordítása folyamatban van, de még nincs pontos dátum, hogy mikor fog kijönni. A hosszabb távú tervek között szerepel a maximális szint 50-ről 55-re növelése és a Diamond Shores területek megnyitása. A Dahuta 10-fős open world raid egyelőre még nincs bent a játékban, a Trion arra vár, hogy a lassabban fejlődő játékosok is felzárkózzanak és mindenki egyenlő esélyekkel vehessen részt benne. Ez a raid vagy az 1.7-es frissítéssel, vagy Auroria megjelenésekor jön ki. Számíthatunk a horgászversenyek beindulására is. Azt még nem lehet tudni, hogy mikor jönnek majd az új fajok (ezek még a koreai verzióban sincsenek benne). A teleportáló és egyéb botokat mindenki utálja, a Trion különösen, ezért mindent megtesznek, hogy leszámoljanak velük. Illegális programokat a vagyonszerzésen kívül másra is használtak egyes játékosok, pl. arra, hogy olyan területekre bejuthassanak, amelyek még nem elérhetőek, a fejlesztők ígérete szerint ők is le lesznek állítva. Az addonokkal kapcsolatban a Trion nyitott, és reméli, hogy a későbbiekben lehetősége lesz a játékosoknak arra, hogy modokat készítsenek, de ezzel kapcsolatban is a biztonság az első, így megjelenésükre nem számíthatunk a közeljövőben. Olyan makrók, mint amilyenek a Riftben vannak, valószínűleg sosem lesznek ArcheAge-ben. Ami a Steames megjelenést illeti, egy időben megvásárolható volt a játék, aztán technikai okokból leszedték. Már dolgoznak a hibák kijavításán, de még nem lehet tudni pontosan mikor kerülhet vissza. Sok játékos kérte, hogy az Arche-Age keret nélkül is futtatható legyen ablakos módban, teljes képernyőn, ennek megoldásán már dolgoznak, ahogy a fordított Y-tengely egér opción is. A Rifttel kapcsolatban már megszokhattuk, hogy a frissítések gyorsan érkeznek, az ArcheAge-nél más a helyzet, mivel ez nem a Trion saját játéka, ők csak az üzemeltetői nyugaton, így nincs teljes irányításuk a játék felett és mindenben egyeztetniük kell a koreai fejlesztőkkel, az XLGAMES-szel. A játék és a kliens kódjában is csak az XLGAMES tud belenyúlni, bizonyos dolgok emiatt sosem fognak bekerülni a játékban, és lesz, aminek az implementálása sokáig fog tartani. Mindkét csapat odafigyel azonban a játékosok visszajelzéseire és kívánságaira, és igyekeznek olyasmikkel bővíteni a játékot, amely jobbá teszi azt.
Ősi nuiai bölcseség: "A meggazdagodás felé vezető út répákkal van kivilágítva."
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

10. Ereshkigal
2014.10.01. 19:25
Jó hírek. Különösen örülök a plusz földterületnek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. Tyrel
2014.10.01. 19:38
Ha a nyelvtan óra nem jött be légyszi legalább egy Word helyesírás és nyelvhelyesség ellenőrzésen küldjétek már át a cikkeket publikálás előtt...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Ganksta92 Tyrel
2014.10.02. 00:22
*nyelvtanóra
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. peti198706...
2014.10.02. 02:16
Labor pontokat tüntessék el vagy számolják fel. Ezaz agyalágyult marketting fogás szórja szét az embereket a pályán, személy szerint a falat fogom tőle -inkább belebuggolok s zuhanok egykettőre- vagy engedjék el azt kilogolás után is növekedni azokat a redves számokat.. Patront köthetnek a hátukra s egykettőre ők is fürödhetnek a kellemesen hűs tengerben. Mert mikor már a crafthoz megvan minden cucc megkell várnom még kidob a szerver vagy éhen hallatni a karaktert "FREE" módban h kétszer hatvanöt perc leteljen egy átok sunyi 5-5 rizsszámláló miatt h legyen vmi buli míg letudom azt három köteg zsírszalonnát gyártani.. -.-" Nem ajánlom kipróbálni 3nap s befejezhető, egy befejezetlen játéktól ez mégis kicsit több.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. mikroman
2014.10.02. 11:15
peti19870621:
A labor pontok nem rosszak. Picit nagy a súlya miattuk a patron státusznak, de valamilyen korlátozás kell az erőforrás termelésben. A növényeknél és állatoknál ott vannak az idő korlátok, de a kő és feldolgozás jellegű "szakmáknál" nagyon gáz lenne korlátok nélkül előállítani bármit. Így legalább megfontolod mire költesz. A harcot és a játékot nem befolyásolja. Százegynéhány terméket se kell termelni. Ott az AH. Ha nincs patronod, akkor "olcsóé" szerezhető goldért is AH licensz. Ingame goldért. A játék se 3 nap. Nem a főszál kitolása "A Játék", hanem mit kezdesz a karakterrel. A lvl 50 elérés, questek, fejlesztések, területfoglalások, a flotta kiépítése. Azért ezek nem egnyapos tartalmak. A PvP és háborúk, meg a kalózkodás se beginner szint...Ha zsírszalonnát akarsz gyártani, akkor ne nyitogasd mellette százszámra a hullarabló pénzeszacskóidat!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2014.10.02. 11:54
teljesen egyetertek, annyit viszont szeretnek hozzatenni h ket napnyi non stop tradelessel ( tudom tudom kegyetlen monoton) siman kilehet szedni a ket APEX-et amibol tudsz patron status venni es onnantol komolyan egy alom a jatek. a labor rendszer egy tokeletes system arra h aki a jatekba mast sem akar csinalni csak farmolni az ne vagja haza a gazdasagot. az meg h valaki megunja 3 nap alatt csak sajnalni tudom. gondolom igy ki sem farmolta a Hasla-ban talalhato tokenes fegyot amihez nemkell labor pont, se nem tradelt h legyen egy kis penze, de meg csak warokra sem ment el h honort gyujtson amikbol szinten nagyon lehet szakitani. heti ketszer jarok suliba szerencsemre szoval idom rengeteg, de nemtudom hova kapjam a fejem annyi mindent kene es lehet csinalni ( csak 2 napja vagyok patronos, megjelenestol kezdve free voltam ezert tudom h lehet elvezni patron nelkul is csak kimarad a farmolos resz )
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. mikroman corzi
2014.10.02. 13:29
A trade run nagyja picit lassú és unalmas, viszont idővel érdekesebb lesz. Az "Übercsacsi" már nagyon nyargal és a tengerek se stresszmentesek ahogy múlik az idő. Kalózok, haramiák és kisebb részt tengeri szörnyek nézik vágyakozva a csomagjaidat. Ha van már két madárijesztőd, akkor sima dolog kitermelni az apexra valót. Csak akkro nem költesz és fejlesztesz anniyt. Meg talán a farm és kertek egy része (vagy mind) patronfüggő. Onnan viszont napi 104, vagy 208 faanyag. Csapott áron is ez simán 8-20 gold naponta (attól függően 1, vagy kétszer ültetsz9. Ez napi max 10 perc és utána randalírozhatsz kedvedre. Később lehet problémás lesz kitermelni elég goldot, de most még egyszerű. Csak ugye ott van, hogy az anyagot fel is használhatnád. Építésre, craftra, feldolgozásra... Nme könnyű a döntés hog ymi menjen mi maradjon.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. stevenseag... Tyrel
2014.10.02. 17:04
*nyelvtanóra
*helyesírás- és nyelvhelyesség-ellenőrzés

Ha már mindenképpen okoskodni akarsz, legalább csináld jól.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Roland86
2014.10.05. 13:54
Hali,leszedtem a játékot de win 8.1 64 bites rendszernél nem akar elindulni valakinek ötlete van rá? A neten nem igazán találtam megoldást rá!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2014.10.08. 15:38
ezen az oprendszeren jatszok en is vele. tokeletesen fut, ott mas problema lesz. kicsit komplettebb hialeirast adhatnal
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!