iPon Hírek

Assassin's Creed Origins infóbomba

Dátum | 2017. 07. 05.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Az Assassin's Creed Origins direktora, Ashraf Ismail egy rakás információt elárult a készülő játékról, melyek alapján úgy tűnik, hogy a Ubisoft ezúttal tényleg mindent beleadott. Az úriember elmondta, eleve az volt a kihívás, hogy egy olyan Assassin's Creed-játékot készítsenek, ami jelentősen eltér a korábbiaktól. Mivel méreteit tekintve a játék nagy és ambiciózus, az extra egy év fejlesztési idő sokat segített (ezek szerint eredetileg tavaly jelent volna meg), azonban ezt már nem új lehetőséget beépítésére használták, hanem a már meglévő dolgok tökéletesítésére és finomhangolására. Ismail szerint a legtöbb kihívás inkább technológiai jellegű volt, ami főleg a játék méreteire vezethető vissza. Mivel a csapat korábban az Assassin's Creed: Black Flagen dolgozott, az Origins alapvető filozófiája is ahhoz lesz hasonló, már abban az értelemben, hogy a városok mellett fontos szerepet kap a természet és a vadvilág is. Viszont a Black Flaggel ellentétben itt nem lesz majd saját hajónk, viszont felszállhatunk hajókra és részt vehetünk tengeri ütközetekben is. A játék két fő területe Memphisz és Alexandria lesz. Ebből Memphisz képviseli inkább a "régi" Egyiptomot, hatalmas építményekkel, míg Alexandira modernebb. A városok egyenként is körülbelül kétszer nagyobbak lesznek, mint Havanna volt a Black Flagben, viszont a pálya az első bevezető küldetést követően teljesen megnyílik majd, oda megyünk, ahova csak szeretnénk. Mivel a területek hatalmasak, fontos volt létrehozni egy olyan küldetésstruktúrát, ami ezeken hatékonyan átvezeti a játékost.
Menet közben rendszeresen kerülünk majd szembe homokviharokkal, melyek teljesen dinamikusan jönnek létre és viselkednek. Sebzést ettől nem szenvedünk, azonban csökkentik a látótávolságunkat, és a sasunk, Senu sem lesz olyan hatékony. Kiderült egyébként, hogy Senuval bármeddig repülhetünk a pályán, egyáltalán nincs lekorlátozva, majd ha befejeztük a felderítést, a madár viszonylag gyorsan vissza fog érni hozzánk. Ami a közlekedést illeti, megülhetjük a lovakat és a tevéket, és mindkettő szenvedhet el sebzést az ellenfelektől. Az ígéretek szerint a főszereplő Bayek mozgása sokkal természetesebb és dinamikusabb lesz, mint korábban, több szerep jut az analóg karral való navigációnak, mintsem a mindenre jó "parkour gomb" nyomkodásának. A parkourre egyébként Ismail szerint nincs egyetlen tökéletesen megoldás, úgyhogy ők is folyamatosan kísérleteznek és fejlesztenek rajta. Az E3 után sokan kritizálták Bayek animációját kitérés közben, úgyhogy ezen változtatni fognak, meg egyébként is rendkívüli hatékonysággal csiszolják a játékot az E3-as visszajelzések alapján. Tárgyak és fegyverek tekintetében jó hír, hogy ha valami tetszik nekünk, azt nem kell eldobnunk azért, mert találtunk egy jobbat, hanem mindegyik fejleszthető lesz a kovácsnál. Nagyon fontos lesz a rejtett pengénk fejlesztése is, ez ugyanis (a karakterünk szintjével együtt) határozza majd meg, hogy milyen hatékonyan tudjuk lefolytatni a csendes gyilkosságokat. A főszereplő Bayek kinézete egyébként valószínűleg nem lesz testreszebható, de a csapat még gondolkozik a dolgon, olyanok elképzelhetőek, mint például a szakáll beállítása és hasonló apróságok. Bayeket egyébként korábban soha nem említették az Assassin's Creed-történetben, és mivel Ismail elmondta, hogy retconolni semmiképp nem akarnak, ez alapján arra következtethetünk, hogy a karakter valami nagyon fontos dolgot csinált, azonban később valamiért mégsem emlegették a nevét. Ismail újra megerősítette, hogy lesznek napjainkban játszótó történeti szeletek, ezekről azonban semmit nem akart elárulni, és reméli, hogy a Ubisoft marketinges részlege sem fog ezekből sokat lelőni a megjelenés előtt, ugyanis azt szeretné, hogy a játékosok meglepődjenek.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

2. JohnnyAwes...
2017.07.06. 12:12
"...eleve az volt a kihívás, hogy egy olyan Assassin's Creed-játékot készítsenek, ami jelentősen eltér a korábbiaktól." Mintha hasonlókat olvastam volna minden egyes AC játékcikkben a fejlesztőktől AC4 első bejelentése óta.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Asagrim Johnn...
2017.07.06. 14:06
Ha jól tudom a Black Flag fejlesztőcsapata csinálja, tehát tuti nem lesz annyira szar.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!