iPon Hírek

Assassin's Creed Unity PC-s gépigények

Dátum | 2014. 10. 24.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Az utóbbi időben hozzászokhattunk már az egyre nagyobb PC-s gépkövetelményekhez, azonban érdemes elmondani, hogy mind a The Evil Within, mind pedig a Middle-Earth: Shadow of Mordor kereszt-generációs játék, tehát mindkettőnek futnia kell előző generációs konzolokon is. Az Assassin's Creed Unity talán az első olyan multiplatform játék, melyet a nulláról teljesen az új konzolgenerációt szem előtt tartva építettek fel, és semmi nem köti az előző generációhoz. Ennek megfelelően mind a minimum, mind pedig az ajánlott gépigény elég kemény. Azért azt hozzá kell tenni, hogy az alábbiak a Ubisoft koreai részlegének forgalmazójától erednek, nem pedig közvetlenül a kiadótól. Minimum gépigény OS: Windows 7 64-Bit / Windows 8 64-Bit / Windows 8.1 64-Bit Processzor: Intel Core i5-2500K @ 3.3 GHz vagy AMD FX-8350 @ 4.0 GHz Memória: 6 GB RAM VGA: NVIDIA GeForce GTX 680 vagy AMD Radeon HD 7970 VRAM: legalább 2GB DirectX 11 Merevlemez: 50 GB szabad hely DirectX-kompatibilis hang Szélessávú internet Ajánlott gépigény OS: Windows 7 64-Bit / Windows 8 64-Bit / Windows 8.1 64-Bit Processzor: Intel Core i7-3770 @ 3.4 GHz vagy AMD FX-8350 @ 4.0 GHz Memória: 8 GB RAM VGA: NVIDIA GeForce® GTX 780 vagy AMD Radeon R9 290X VRAM: legalább 3GB DirectX 11 Merevlemez: 50 GB szabad hely DirectX-kompatibilis hang Szélessávú internet
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

86. KaiotEch
2014.10.24. 12:32
Processzor: Intel Core i7-3770 @ 3.4 GHz vagy AMD FX-8350 @ 4.0 GHz
Memória: 8 GB RAM
VGA: NVIDIA GeForce® GTX 780 vagy AMD Radeon R9 290X
VRAM: legalább 3GB

Az úgy elég köménymag
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
85. atti2010
2014.10.24. 12:34
Core I7 és R9-290X az ajánlott gépigény ezek megzakkantak, optimizálni kellene kedves Ubisoft nem a levegőbe dobálózni a gépigényekkel, így nem csoda ha az új konzolok csak 30 FPS bírnak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
84. toronyhaz
2014.10.24. 12:35
Mik ezek a gépigények?
Az evil within-t egy 2008-as kiadású cpu-val(q9550),2011 jan. megj. VGA-val(gtx570),4 gb RAM-mal játszom
És láss csodát,maximum grafikán 60fps-es korláttal még is fut !
Nem tudom minek az i7 !?!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
83. mikej95
2014.10.24. 12:39
Ubifos szagot érzek. Kamu ez úgy ahogyan van, Watch Doges és 900p30fps "az ideális" után ezzel már nem etetnek meg. Maximum bevetik a mesterséges gépigénynövelőket(map alatt tenger, amit folyamatosan tesszallálnak, mesterséges RAM követelmény CoD módra, stb)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
82. mikej95
2014.10.24. 12:51
A csökkenő asztali PC-s harver és szoftver eladásokba az is közrejátszik, hogy hardvernek csak az OEM-et számolják, a szoftvereknél pedig a digitális eladási számokat a Valve nem teszi közzé (jó okkal). Amíg a nagy kiadók kínlódva, de meglopják rendesen a játékosokat, addig a Valve betegre keresi magát más szellemi termékeinek leárazott eladásával...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
81. Math3us
2014.10.24. 12:51
Ezek után nem csodálkozok, hogy konzolon lejjebb vették a felbontást.. Lassan megtanulhatnának optimalizálni a Ubisoftnál.. Egyre több csalódás ér ami a játékaikat illeti. Először a WD, aztán ahogy közeledünk a Crew megjelenéséhez az is egyre kevésbé fest jól, ezekkel a gépigényekkel még rátesznek egy lapáttal..
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
80. sirdani566
2014.10.24. 12:51
Én inkább attól parázok, hogy milyen drága lesz majd letölteni netadóval

Egyébként meg ez azt jelenti, hogy nincs olyan laptop a világon, amin el fog menni?

Egy konzolos HD 7790 azért nincs egy súlycsoportban még crossfirében sem egy r9 290x-el. Főleg nem a nyolc magos 1 ghz-es ratyiság egy i7-el. Picit furcs, szerintem AC4-es gépigénynél alig lesz pár százlékkal alacsonyabb a teljesítménye azonos gépeken. Viszont 6 giga RAM alatt szerintem nem fog menni, próbálják kisöpörni a raktárakból még jó drágán a DDR3-as ramokat
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
79. Feris
2014.10.24. 13:04
Csak Magyaroknak + adóval: 7500 Ft. A gépigényből adódóan optimalizálatlan a NextGen szócska miatt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
78. Dzsosy
2014.10.24. 13:37
Ryse: Son of Rome is csak nextgenre és PC-re jött ki, aztán megsincsen ilyen brutál gépigénye. http://www.gamestar.hu/ryse-son-of-rome-pc-gepigeny-javitva.html

Plusz így a cikk sem stimmel, hisz a Rome az első csak nextgen+PC, nem pedig az itt írt ac.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
77. MarkCraftW... Dzsos...
2014.10.24. 13:47
Van benne valami, de mégsem. A Ryse még anno X360-as Kinect cím lett volna, és ezt turbózták fel utólag XO-ra. Szóval nem teljesen "Next-Gen".
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
76. atti2010
2014.10.24. 13:48
Nem tudom milyen nextgent emleget az Ubisoft de 7+ éves motorral ez csak egy sima ráncfelvarrásos átportolás.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
75. mikej95 atti2...
2014.10.24. 13:57
Ja, az AC I már 7 éve volt, azóta ugyanazt az elavult motort foltozgatják és ráfogják, hogy nextgen. Eddig minden generáció elején új motort adott ki minden nagyobb kiadó és studió. Most meg van Unreal 4 és egy Tech ID 5 ami említésre méltó, utóbbi még így sem tud normálisat produkálni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
74. robipinker
2014.10.24. 14:57
Ez kamu.. ilyen gépigény tuti nincs..
rohadjak meg csak azért is felrakom majd a gépemre.. a Shadow of Mordor is High-on fut... 1440*900 felbontásban.. 70++ fps-el.. ami alá szerintem sose esik be..

CPUhenom II X4 965BE 3.4Ghz @3.8Ghz
VGA: MSI R270 2GB
RAM: 2*4GB...

Vicc komolyan mondom.. az összes mai játék tartalma a nullát sem éri el közben meg évente kéne vennem új gépet fél milláért? Hát rohadjak meg ha rajtam múlik éhen halnak a programozóik is..
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
73. nemlehet
2014.10.24. 15:24
Nem tudom milyen marketing értéke van az ilyen kamu gépigényeknek. Van olyan vásárló aki emiatt leborul, hogy ez uuu de next gen lesz? Elég megnézni egy screenshotot és azonnal látszik, hogy alig-alig szebb mint a Black Flag. Vagy az Ubi ezzel fejezi ki, hogy b*sszák meg a PC-sek?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
72. predike07 robip...
2014.10.24. 16:08
Ha megnézed azt az ajánlott gépigényt akkor rájössz,hogy nem is annyira vészes már a mai viszonylatban.
A baj csak az,hogy a gépigény ellenére nem kapunk semmi extra teljesitményt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2014.10.24. 16:19
Nem annyira vészes, ember? A CPU intel és AMD vonalon is majdnem a csúcs desktop (na jó, intelnél van sokkal feljebb, a performance-kategóriát leszámolva viszont majdnem csúcs) és konkrétan az AMD jelenlegi egy gpu-s csúcskártyája az ajánlott, és az előző generációban a 780 is eléggé szép helyen állt az nVidia listáján.

szóval tényleg elég szokványos, nézegess steam surveyt, hány százaléknak van ilyen gépe
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
70. atti2010 Fada
2014.10.24. 16:37
És akkor felmerül a kérdés hogy mi lenne a Performance gépigény.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
69. lajcsi1975
2014.10.24. 16:49
Most vettem géped és már nem ér fel az ajánlott konfighez! Hát ki bírja ezt pénzel?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
68. Crytek01 lajcs...
2014.10.24. 17:17
Akkor szart vettél barátom

El kell fogadni GXT 970 alatt nincs next gen!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
67. atti2010 Cryte...
2014.10.24. 17:21
Mi köze a next gennek a gtx -hez, a next gen elsősorban a szoftverről kellene szóljon erre kaptunk egy optimizálatlan 100 éves vackot és egy csomó magyarázkodást.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
66. maxpapa
2014.10.24. 18:04
Szép új jövő.És ez még csak a kezdet. Most kezd el látszani a pc gaming -nek is mennyire kellene egy általános low level api.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
65. Crytek01 maxpa...
2014.10.24. 18:23
A DX12 részben ezt hozza majd!

De hozhat bármit ha a játék fejlesztők szarnak a pc-re.
Itt van a "friss" Bethesda cucc az evil within ahol immáron 3. alkalommal szarták le a pc-seket. Pedig már adott a pc-s környezet megatextúrák használatához erre ismét jó nektek a szar is megoldást nyomták ide.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
64. predike07 maxpa...
2014.10.24. 19:24
Ami most ennél a játéknál ajánlott gépigény az minimumnak is kevés lesz hamarosan.Én tavaly úgy raktam össze gépet ,hogy na mondom ez jó pár évig szolgálni fog(kivéve a videókari) de már abban is kételkedem,hogy jövő ilyenkor a minimumnak is megfogok feleni.
Nagyon felgyorsultak az események és sajna e mögött a profit áll és nem pedig az,hogy a játék tudásilag azon a szinten van amit kér "enni" cserébe.
Ez van.........
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
63. atti2010 predi...
2014.10.24. 19:44
Nem hiszem hogy ez igaz lenne, nézd meg a FIFA15 gépigényét vagy a COD AW is jóval kisebb.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
62. DogTheDog mikej...
2014.10.24. 19:50
Azert ez szerencsere nem igy van.
Az uj AC sem az elozo generacios motorral megy.
Sok jateknal fejlesztettek-fejlesztenek uj motort az uj generaciohoz.
Viszont azt nem adjak el. A Tech5 meg a keszitoi altal programozva sem nyujtott tobbet,mint az akkori atlag,vagy csak en emlekszek arra,hogy Carmack a Rage kiadasa utan folyamatosan magyarazta a bizonyitvanyt?

Visszaterve az AC-ra,az elso es a negyedik resz is (illetve az osszes kozottuk )
egy generacio alatt keszultek el,es lettek kiadva.
A Unity lesz az elso,az uj motorral,ami mar kizarolag uj generacios.

Azt se felejtsuk el, hogy PC-n a jatekok joval olcsobbak, mint konzolon,es meg igy sem garantalt,hogy PC-n meglesz a konzolos eladasi szam.
De azert elvarjuk,hogy ketszer olyan jol fusson PC-n, haromszor szebb legyen, egyszerre jelenjen meg minden platformra, es persze legyen olcsobb is.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
61. hympyke
2014.10.24. 19:57
Valaki kiszámolná mennyibe fájna egy ilyen gép új áron..? Én rohadt vagyok megtenni..
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
60. atti2010 hympy...
2014.10.24. 20:23
Úgy 400.000 Ft, durván.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
59. mikej95 atti2...
2014.10.24. 21:05
Az ajánlott vagy a minimum?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
58. atti2010 mikej...
2014.10.24. 21:08
Az ajánlott.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
57. lajcsi1975 Cryte...
2014.10.24. 21:25
Azé ne szarozzunk már egy negyedmilió forintos gépet, továbbá az AC műveket legfeljebb kihagyom. Találok mást. Ha tehetném sem költenék el 4 kilót egy gépre, az durván sznobizmus az én értékrendemben, akkor abbol inkább veszek egy autót vagy egy motort.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
56. atti2010 lajcs...
2014.10.24. 21:35
Egy R9-270 kaliberű kártyával a játékok 98% elvagy FullHD közepes beállításokon vagy egyeseknél max oszt csókolom.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
55. pdx06
2014.10.24. 23:10
Azért azt nem veszem be hogy minden új játékhoz az adott széria csúcskategóriájú videokártyája kéne Ennyi erővel akkor ne gyártsanak alacsonyabbat. Az Evil Within is simán fut a gépemen aztán negyed akkora a gépem mint ami meg volt adva.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
54. siriq
2014.10.25. 00:33
Szokas szerint megnezem majd a gepemen, eddig nem volt meg baj. Minden cim szepen ment rajta. hiaba irtak az ilyen olyan gepigenyeket. Meg a civ beyond earth is "szaguld" rajta 1440p-ben.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
53. BReal
2014.10.25. 01:18
Napi libastuff-fos.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
52. damitakft
2014.10.25. 03:50
as
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
51. nanotek Cryte...
2014.10.25. 06:46
Rohadtul nem még... iD Tech 6 fogja a külső tereket is jobban kihajtani, addig meg vakargatás marad... Meg amúgy is jóval régebbi a koncept, mint a motor...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
50. predike07
2014.10.25. 07:40
Látom nagyon konzolpárti vagy ez minden kommentedből látszik.
Ha pedig így van mi a jó eget osztod az eszet állandóan egy PC-s témában.
Visszabutitják a PC-t,mert a mai generációnak csak a grafika számit és ha megmutatnák mit is tud igazán egy pc akkor a konzolt a kutya se venné.
Inkább butitanak,közel egy szinten futtatnak mindet(pc,box,ps) ,mellé társul az optimalizálattlanság PC -re és így még a hardvereladások is uganugy megmaradnak.Na meg a konzol is fogy.
És mindenki happy csak kivéve a játékosokat nem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
49. atti2010 predi...
2014.10.25. 07:49
Ebben nagyon nincs igazad mert ez az Assassins úgy fos konzolra mint PC -re egyszerűen elavult az egész, sem konzolon sem PC -n nem működik rendesen úgy hogy semmit nem kellett visszabutítani, az előző is 1 szálon futott ami egyszerűen kutyakomédia így 2014 végén, az Ubisoft még előjön 2-3 ilyen húzással és komplett elássa magát, ott követik el a hibát hogy fenntartanak 5 motort ami egy halom pénzt elvisz amíg a többi kiadó 1 jó motort használ és azt optimizálja minden játékhoz, már maga az mindent elmond hogy kihelyezték a gyártást a Kijevi stúdióba.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
48. predike07 atti2...
2014.10.25. 08:16
Lehet nincs igazam,de én így látom.Tudnának azok jobbat csinálni.De minek ha így is veszik.Fogadni merek,hogy ez a játék is ottlesz az eladási listák élén vagy a közelében.Akkor meg minek törjék magukat.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
47. atti2010 predi...
2014.10.25. 08:21
Ebben viszont igazad van.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
46. i2k010
2014.10.25. 09:25
Sajna, az ukránok Európa kínaijai.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
45. gotshamed
2014.10.25. 13:14
EZ EGY VICC a PS4 120 ezerért futtatja ezt , Pc-hez csak a videókártya ennyi.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
44. mikej95 predi...
2014.10.25. 13:16
Persze, hogy tudnának jobbat csinálni, de még konzolra se erőltetik meg magukat, mert aki dobozon tolja még kiszolgáltatottabb helyzetben van (kevés játék, magas árak, még mindig nincs warez, nehezebb váltani) elég megnézni a hatalmas, nextgen 900p@30fps konzolos teljesítményt...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
43. MarkCraftW... gotsh...
2014.10.25. 13:17
Azért ez még változni fog... Watch Dogs-hoz is I7 kellett elvileg, ehhez képest a közel 4 éves I3 procimmal és egy R9 280-nal mediumon futott 4 GB RAM társaságában... Az egész gép összevissza 150 ezer lehetett. Az meg nem is több, mint egy 130 ezres konzol, 15 ezerért még egy kontroller, plusz a konzolos játékok felára a PC-shez képest.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
42. atti2010 MarkC...
2014.10.25. 13:40
Igen csak egy konzol életciklus alatt PC -ben 2-3x kell VGA-t cserélni és 1x CPU+alaplap.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
41. MarkCraftW... atti2...
2014.10.25. 13:58
Jó, persze, viszont nem 900p, 30 FPS-sel megy alap esetben.
Egy erős I5, 8GB RAM, R9 280 kártya kijön kb. 250-ből a többi cuccal.
Mondjuk 5 évre számolva egyszer még be kell dobni egy 60 ezer körüli kártyát kb. 2-3 év múlva. Max még 4 GB RAM-ot, ami 10 ezer Ft. Ezzel ki lehet húzni 5 évig, és végig medium-high környékén tudunk játszani FHD-ban. Plusz monitor 50-ből. Össz kb. 370 ezerből kijön.
Konzol 130 ezer, még egy kontroller 15 ezer. PS Plus évente 15 ezer, ami 5 évre 75 ezer Ft. Eddig 220 ezer. Ehhez még hozzájön az, hogy PC-hez monitor 50 ezerért kapható. FullHD, IPS, 23" minden ami kell. Ehhez képest egy FullHD TV egy kicsit drágább a konzolhoz... Persze lehet monitoron játszani, de akkor meg elveszti a konzolos hangulatot. És még nem is számoltam a játékok felárát PC-shez képest... Alapvetően nem vagyok konzol ellenes, a PS 2-t imádom, de ma már valahogy nem az igazi...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
40. atti2010 MarkC...
2014.10.25. 14:11
Jó, persze, viszont nem 900p, 30 FPS-sel megy alap esetben

Ez leginkább az Ubisoft szégyene hiszen a Battlefield is jobban megy konzolon pedig jóval komplexebb játék.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
39. MarkCraftW... atti2...
2014.10.25. 14:19
Az is igaz.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
38. atti2010 MarkC...
2014.10.25. 14:27
Persze a konzolos játékok mindig is drágábbak voltak meg ugye PC-re a "virágboltból" is lehet tölteni, mondjuk én lövöldözős játékot nem játszanék konzolon ha fizetnének sem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
37. MarkCraftW... atti2...
2014.10.25. 14:30
Én sem. És persze a torrent lehetőségét nem számoltam, mivel nem szoktam letölteni... Mx 1-2 régi játékot, pl. Postal 2
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
36. Kerty
2014.10.25. 15:25
A hét legostobább kommentje még csak befutott. Congratz.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
35. tibaimp
2014.10.25. 15:38
7970 minimumnak, fasza, vehetek új vga-t
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
34. atti2010 tibai...
2014.10.25. 15:42
Nem kell azt elsietni hátha kijózanodnak Ubisofték és rendbe rakják azt a bughalmazt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
33. Rojik tibai...
2014.10.25. 15:44
Én előbb kipróbálnám, hogy mit bír az aktuális kártya, aztán, ha tényleg nem bírja, akkor cserélnék csak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
32. drift3r91
2014.10.25. 16:12
tájékozódtam új gépigényről:
i3 3.3 Ghz 6GB RAM GTX 660 2GB - ez a full hd közepes beállitáshoz elég képjavitók nélkül 30 fps hez,tehát akinek ennél jobb van nem konzolszintet fog elérni hanem jobbat!!!
Vagyis ha az 1080p /30 fps kell PC-n akkor nem kell ekkora gépigény!!!
60fpshez meg azért le kell nyelni h számolni a kell a gépnek rendesen,nekem i7 4771 3.9 Ghz 8GB RAM GTX 780 van és érdekes módon minden új nextgen játék szaladgál maxon 60 fps-sel kivéve a RYSE, ott a VERY HIGH textúra miatt jobban érzi magát a gép 30 fps-en mert ugrál 40 meg 70 között a "kevés" VRAM miatt. ha kinyomom VSYNC-et,akkor viszont töredezik a kép, de azon jó a 30fps, watch dogs meg esélytelen 30fpssel tolni, förtelem a lassulás. BF4 jobban fut konzolon? toltam multit game time on originen,nem vettem meg mert nem jön be de hogy 90 fps alá nem esett az is biztos! 64-es szerver! Inkább a TITANFALL!!! Vegyéteeek
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
31. bzsigmond
2014.10.25. 16:31
Jelen pillanatban 10 ps4 játék árán vehet az ember egy gtx980-at Azért mire az elfogy full hd-ban, addigra a mostani konzolok 10pixelt is nehezen fognak megjeleníteni
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
30. atti2010 bzsig...
2014.10.25. 16:39
Bumm, még egy valótlanság, egy konzol kitart 7-8 évet amíg egy VGA max hármat de a PC esetén nem csak VGA-t kell cserélni hanem CPU, alaplapot esetleg memóriát is, mindegyiknek van előnye és hátránya. A 10 pixelről annyit hogy a játékokat konzolra írják meg és általában úgy hogy jól fusson majd atportolják PC-re így nincs olyasmi hogy konzolon 10 pixel PC -n meg isten.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
29. eriol atti2...
2014.10.25. 17:00
Én egy 6 éve összerakott konfigon játszok a mai napig. 3x cseréltem GPU-t ezalatt, és egyszer vettem SSDt. Jelenleg minden játék maxon megy. Now what?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
28. atti2010 eriol
2014.10.25. 17:06
Ha 3x veszel 7 év alatt VGA-t az bizony nem egy olcsó mulatság de 7 éve a 2 magos CPU-k voltak a csúcs CPU-k és DDR1 az elterjedt memória szabvány ha neked most egy ilyen konfig kihajt egy R9-280X kaliberű VGA-t akkor én megeszem a kalapom.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
27. Magyar88
2014.10.25. 18:47
A gép igénye brutális főleg a videó kártya ami kb 120 és 140E-Ft között mozog és hát ugyebár a mai világban nagyon kevesek engedhetik meg maguknak ezt az áldozatot pc-re. A többi igény pedig szintén nem kis miska a játékhoz.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
26. predike07 Magya...
2014.10.25. 19:37
Ilyen videókarit kb 85ezerért lehet venni garanciásan már,csak nyitott szemekkel nézelődni és persze nem itt iponon íÍ a procit is meglehet már szerezni kb 50-55 ezerért.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
25. atti2010 predi...
2014.10.25. 20:00
Ilyenkor még véletlenül sem a használt piaci árakat szokták nézni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
24. Crytek01
2014.10.25. 20:31
Samsung SSD mellé AC Unity ajándékba

ITT


Itt is lehetne ilyen akció kicsit megdobná az ssd eladásokat.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
23. atti2010 Cryte...
2014.10.25. 20:39
Ez most szíven ütött mert épp vettem egy ilyen SSD-t.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. predike07 atti2...
2014.10.25. 20:47
Nem használtról beszéltem én se.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. Szefmester atti2...
2014.10.25. 21:56
Bocs de ennél nagyobb kreténséget nem olvastam mostanában. 2008 májusában vettem a gépem 180ezerért (monitor bill egér nem volt véve mert volt), akkor egy q6600-as 4magos proci és 4gb ddr2 NEM DDR1!!! úgy hogy pár héttel később már zuhant a memóriák ára, és a nyakunkon volt a DDR3 is... Azóta egyszer ismétlem hogy felfogd 1X !!! cseréltem VGA-t (6870) mert eldurrant a tpákondija, és meglepő módon a mai napig vidáman elvagyok vele. nemrég fejeztem be pl a Batman: AO-t fullHD felbontásban high beállítással (egyedül a pisix és a dx11 effektek voltak vagy kilőve vagy lowon) és így is vidáman elvoltam minimum 30fps-el de az átlag inkább a 45-50 volt.

Azt meg nem kellene elfelejteni hogy ha a konzolra is megvennék premier címeket, és PC-re is, havonta egyszer, akkor a PC esetében az a 7-8 év alatti VGA fejlesztést vidáman kihúzom extra felár nélkül, miközben a képminőség egyre inkább növekszik!

Az ubisoft menjen ubisalátát csinálni, mert játékot mostanában már nem igen tud, pláne nem optimalizáltat.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. eriol Szefm...
2014.10.25. 22:22
Egen. Enyém pedig egy Q9550. Bevallom az évek során vettem bele az SSD mellé még 4GB ramot, így van most 8. És igazából jelenleg a benchmarkokon kívül nem látszik meg, hogy nem hozná ki a maximumot egy 280x -ből.
A GPU váltás nekem csak azért volt ilyen "gyakori", mert mindig találtam valahol akciósat...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. atti2010 eriol
2014.10.25. 22:55
Igen csak egy Q9550 2008-ban alaplap nélkül is annyiba került mint egy XBOX 360, szóval arra lapostól rammal és VGA-val meg ami meg kell simán ráment 3 XBOX ára nem számolva a 3x VGA cserét, és ha megnézzük az a CPU eléggé szenvedhet egy R9-280X mellett vagyis ráköltöttél a vagyonocskát arra a gépre hogy nagy nehezen kihúzzon egy konzolos ciklust.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. eriol atti2...
2014.10.25. 23:23
80-90k körül volt. Mindenestül 2 konzol ára volt akkor a gép. A ráköltött VGA -kal együtt még egy konzol. Ezzel kihúztam egy konzol generációt, és teljesítményben jelenleg még mindig hozza a next gen konzolt. Az 2 konzol. De mivel nekem egy PC sokkal többet nyújt, mint egy konzol, így simán megérte.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. hympyke
2014.10.26. 07:13
Hát én ennyit játékra nem költök, szóval skippelem az ubisoft csodát.... neeeext! A Black Flagot megvettem de fogalmam sincs minek, mivel egyhuzamban 2 órát még nem tudtam végigszenvedni vele.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. serioussam...
2014.10.26. 08:25
Tudna segíteni valaki? Gtx 690: az egyik GPU kihasználtsága 4-5% on megy állandóan számos játékok alatt is.(a másik működik megfelelően 98% on) Shadow of mordor,( high-on is kifejezetten szaggat), The Evil Within. Nagy a VRAM igényük ezért arra számítottam h jól optimalizáltak sli-re, mivel kevés egymagos vga van amin pl. 6GB VRAM van. mi lehet a gond? az én gépenben vagy a játékot nem optimalizálják mindezek ellenére megfelelően? konfigom: 8GB RAM, Asrock extreme 4, i7 3770K 4700Mhz. köszönöm
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. atti2010 serio...
2014.10.26. 09:41
Indíts el egy Furmark tesztprogramot (ingyenesen letölthető a netről) nézd meg azzal hogy működnek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. Szefmester serio...
2014.10.26. 10:20
Másodsorban pedig ne add össze a két VGA memóriáját.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. pal07
2014.10.26. 11:06
50Gb ami kicsit zavar ..
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. csabi02
2014.10.26. 13:02
ez a gépigény sztem baromság,de ha valós akkor meg felmerül a kérdés,hogy mégis minek?
a 900p upscale-hoz kell, vagy ne adj isten be limitálják 30fps-re és azért?! tipikus ubiszaft bullshit...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. 00RaZoR11
2014.10.26. 14:04
Most lusták a dev-ek, vagy pedig egy igazi belevaló AAA játékot kapunk. Ha az előbbi, akkor minden ubisoftba vetett hitem elveszik.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. 00RaZoR11 hympy...
2014.10.26. 14:07
Az AC 3 és 4 után már szerintem én is inkább kihagyok pár címet. Optimalizálatlan játékokkal nem szenvedek többet.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2014.10.26. 18:29
Első google hit (nvidia shadow of mordor sli):
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=320540698
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Asagrim
2014.10.27. 05:39
Eddig az összes rémhír ellenére minden játék kivétel nélkül maxon futott nálam (DoF meg Motion Blur nélkül mert azokat rühellem) egy tuningolatlan 955BE-vel meg egy HD7850-nel, 19 colos monitoron.

Hacsak nem lesz kifejezetten szarul optimalizálva a játék (AC3 - Boston kikötő ... köhm), akkor ha nem fog futni az AC ugyanezen a gépen kutyult high beállításokkal, ledarálom a kártyát és a reggeli müzlimbe keverve megeszem!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. drift3r91 Asagr...
2014.10.27. 10:00
Nem tudom mi volt anno ez az AC 3 Boston kikötős dolog nekem i5 2500k GTX 460 8GB RAM fullhd dx11 minden be és semmi lassulás nem volt. 45 fps stabil. Sajnos a gyártók már nem csinálnak demót,h lásd mit veszel meg. Ma már megveszed aztán meglepődsz h mire adtál ki pénzt. (WATCH DOGS)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. ndave92 drift...
2014.10.27. 21:54
Jah, a Watch_Dogs jó példa erre. Bánom, hogy megvettem.
Egyébként nekem az AC3 akadt maxon. (FX8350, 8GB RAM, HD7970 GE 3GB)
Szerintem a Ubisoft mostanában inkább nVidia párti.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. MarkCraftW... ndave...
2014.10.28. 00:15
Az AC3 gyakorlatilag 1 processzormagot használ. A magonként külön-külön gyenge FX-et megfektette.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. nanotek MarkC...
2014.10.28. 18:37
Ott a pont. AMD, ha nem szedi össze magát, soha többé nem fogok...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. nanotek
2014.10.28. 18:53
Ja és még annyit, a fejlesztők szerint sok lesz az npc. Proci lehet most kell majd igazán... Akiknek AMD van felköthetik a gatyát! A sok árnyék meg a 2 Gigás kártyákat reggelire felzabálja. Sajnos ez nem vicc... Persze, ha maxon akarsz játszani kompromisszumok nélkül, főleg nvidia effektekkel... Ahhoz meg egy 4 Gigás 770 minimum ajánlott... Persze játszhat az ember lowon is, de az nálam nem opció. A tendencia folyamatosan tovább fog nőni a magasabb felé, ezen kár rágcsálni, mi fog futni, mi nem... Venni kell egy tutit és akkor jó lesz, vagy sehogy máshogy sajnos. Így megnőtt a teljesítmény szükséglet a sok szar effektre. Nincs min csodálkozni... Jelenleg az ipar meg még nem tart ott, hogy 350K-ért 55000 magos meg 16000 Ghz magórajeles 512 Gigás GTX 38K GTX-ek rohangáljanak mindezt 100 Watt-on.... Majd olyan jó 25 év múlva igen, de sajnos MA van nem holnap.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. atti2010 nanot...
2014.10.28. 18:58
Nehogy már egy sz@ros játék miatt vegyek procit mikor a BF4 70+ FPS megy nálam a 64 pályán, akkor ott rohadjanak meg a szoftverükkel együtt ha meg jön a DX12 úgy sem kell akkora CPU erő.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. MarkCraftW... nanot...
2014.10.29. 10:00
Jut eszembe, az AC3-at egy I3 2120 - R9 280 - 4GB RAM párossal vittem ki ultrán.
Szóval igen, az AMD-nek össze kéne szednie magát, szívesen vennék AMD procit, ha kiadnának valami ütős darabot.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!