iPon Hírek

Augusztus 21-én mutatkoznak be a 8. generációs Intel CPU-k

Dátum | 2017. 08. 09.
Szerző | J.o.k.e.r
Csoport | FŐ EGYSÉG

Az Intel következő processzor-generációja elég forró téma mostanság, ugyanis egyre több információ szivárog ki a termékekkel, illetve az őket kiszolgáló lapkakészletekkel kapcsolatban. A 14 nm-es csíkszélességgel készülő Coffee Lake processzorok között a jelek szerint már nem a négy-, hanem a hatmagos példányok képviselik a csúcsot, alaplapok terén azonban rossz hír, hogy a 200-as sorozatú lapkakészlettel szerelt példányokkal nem fognak együttműködni az újdonságok, csak a 300-asokkal. A pletykák egyre növekvő száma rendszerint egy dolgot szokott jelezni: közel van már a tervezett rajt időpontja. Ez most sincs másképp, hiszen az Intel friss, hivatalos bejelentése szerint alig két hét múlva mutatkoznak be a Coffee Lake processzorok. A nyolcadik generációs központi egységek bemutatója egy élő Facebook bejelentkezés keretén belül történik majd meg, amire augusztus 21-én kerül sor, PDT időzóna szerint reggel nyolc órakor. Ez magyar idő szerint délután 5 órás kezdést jelent.
Az egyelőre rejtély, hogy a bemutató alkalmával pontosan mely modellekről rántják le a leplet. Benne van a pakliban, hogy első körben a mobil lapkák kapnak zöld utat, mint anno a Kaby Lake család esetében, így az asztali processzorok majd csak néhány hónappal később érkezhetnek. Az új processzorok továbbra is a 14 nm-es csíkszélességet használják majd, teljesítmény terén azonban előrelépést képviselnek elődeikhez képest, ennek oroszlánrészét pedig alighanem a megnövelt CPU magszám adja majd. Ezzel együtt iGPU terén is várható némi változás. A pontos képre augusztus 21-én derül fény.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

59. s_otto
2017.08.09. 10:37
Ha ezt az intel belőné az amd áraira, pápá ryzen. Sajnos ez csak álom, a hedt paltformon sem látszik hogy árversenyt kezdene.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
58. B_Real s_ott...
2017.08.09. 12:22
Megtehetné, semmi sem akadályozza meg ebben.

2 fontos dolog lesz. Egyrészt az említett ár, a másik, hogy az i5 6/6-tal, illetve az i7 6/12-vel mire fog menni a 7800X-hez képest. Ugyanis +170$ + drágább alaplap mellett játékokban a 4-5% alap órajeles plusz, OC-nél meg 1% plusz kevés. Természetesen az i5 nem lesz ennyivel drágább, inkább mondanék 30-50%-t, viszont ott nem lesz plusz thread, ami jelenthet hátrányt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
57. s_otto B_Rea...
2017.08.09. 12:58
" 4-5% alap órajeles plusz, OC-nél meg 1% plusz kevés. "

Ezek honnan jöttek ki neked? Árak? Plusz 170 dollár? i5 30-50%-al drágább? Ezek honnan?

ryzen 1600 = i7 7600k [LINK]

Illetve ebben a teszten jó pár játékban előnye van a 7600k-nak.

Árban egál.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
56. Busterftw s_ott...
2017.08.09. 13:05
Jobban fajna nekik a monopol helyzet miatti birsag, mint amit a ryzen okoz nekik.

Eddig sem volt az Intelnek szuksege arat csokkenteni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
55. s_otto Buste...
2017.08.09. 13:08
Vesztettek 2%-nyi piacot, észre sem veszi az intel. Ennek nagy része a kezdeti lekesedés. Van boldog fél-egy éve az amd-nek, max. Inkább fél.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
54. B_Real s_ott...
2017.08.09. 13:10
Ha megnézted a videót, látod, hogy hogy jött ki. 7800X vs 1600. A kérdés az, hogy a Coffee Lakenél i5, de főleg i7 (hisz az egyezik meg a 6/12 kialakításával) tudnak-e órajeleket emelni a 7800X-hez képest, mert ha nem, akkor játékokban hasonló eredmények köszönhetnek vissza, mint a 7800X-nél.

Akkor azokban a játékokban megvan az előnye a 7800X-szel szemben is a 7600K-nak. Más játékban meg hátrányba kerül. Aki csak játékban gondolkodik, és minden fps fontos, akkor a 7700K vagy kisebb pénztárcával a 7600K a legjobb választás. Ha valaki ár-teljesítmény arányosan gondolkodik, fontos neki a jövőállóság, és nem zavarja, hogy bizonyos játékokban (kevés van, pl. a GTA5 vagy a FC Primal ilyen a DX11 játékokból) jobban, másokban alig van lemaradva egy CPU akkor a Ryzen az ésszerűbb választás. Ha meg egyszerűen hasonló CPU-kat hasonlítunk össze (hasonló játék és alkalmazás teljesítmény), akkor jelenleg úgy néz ki, hogy 70-100% extra felárral kap Intelt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
53. katt777
2017.08.09. 13:15
Most már nem csak a kupak alatt van katyvasz. Játékokra totál fölösleges a +2 mag és a HT is. 4 magos procim 60% fölött nem dolgozik egy 1070 társaságában, 1.666* gyorsabb VGA meg nincs.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
52. s_otto B_Rea...
2017.08.09. 13:15
Persze hogy megvan , ahogy bizonyos alkalmazásokban a 7800x-nek is van előnye az 1600-hoz képest.
Mondanám hogy muris, hogy olyan procihoz hasonlítod az 1600-at ami dupla annyiba kerül, miközben vele egy árban levő proci is tudja ugyan azt (többet), de megszoktam.
Remélem a threadripper tesztek alá is benyomod, mert semmivel nem fog többet tudni a 30 game battle tesztben, a 16 magos TR mint az 1600.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
51. katt777 B_Rea...
2017.08.09. 13:16
Miért kell ezeket a gagyi marketingteszteket ész nélkül benyalni?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
50. s_otto katt7...
2017.08.09. 13:17
Lassan elfér az a plusz 2 mag.
Intel pont időben kukázza a 2 magos i3-at, és lép feljebb az i5/i7 szériánál is. Mielőtt valaki azzal jönne, hogy kapkod, én osztom azt a véleményt hogy ezek a döntések min 3 évvel ezelőttiek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
49. B_Real s_ott...
2017.08.09. 13:23
A vele egy árban lévő proci (7600K, egyébként csak mondom, ez sem igaz, mivel a 7600K 10%-kal drágább az 1600-nál, itthon is, külföldön is) egy bizonyos területen tud csak annyit/többet (játékok), míg a 7800X valamivel gyorsabb alkalmazásokban, játékokban meg 4-5%-kal erősebb. Apró probléma, hogy ezt 75% felárért kínálja...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
48. piero86
2017.08.09. 13:24
Úgyis érik már a proci csere. Ha jó lesz a 8700K normális áron, akkor beruházok egyre. Nyugdíjazom a 4790K-t...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
47. s_otto B_Rea...
2017.08.09. 13:37
Az a nagy baj, hogy a TR 1950x 1000 dollárért ugyan azt tudja játékokban, mint az 1600 209 dolláért. Alkalmazásokban valamivel gyorsabb.

Így is lehet hasonlítani.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
46. B_Real s_ott...
2017.08.09. 13:44
Ez pontosan így van. Annyit azért hozzátennék, hogy az a "valamivel gyorsabb" az idők, eredmények és pontok alapján az 1600-hoz képest kb. 2,5-szeres (250%) különbségeket jelent.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
45. Kabra
2017.08.09. 13:51
Tavaly oktoberben vettem 6600k-t akkor kb 72k hufert, mist 50-60 k kozott elafhato meg, vajon az uj 4/4es i3ak megjelenese elott el kene adnom z170 extreme 4 lappal egyutt es 8700k vagy 8600k
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
44. Kabra Kabra
2017.08.09. 13:53
Off: Vagy maradjon mer fut igy is a wow es a tegnap elott mutott porckorong servem miatt nem ulhetek gep elott amennyit szeretnek aoha tobbet :D
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
43. s_otto B_Rea...
2017.08.09. 14:55
" 2,5-szeres (250%) különbségeket jelent"
Alul múltad magad. Itt senki nem fogadott rád 10 -szeres alatt (1000%). Úgyhogy nincs nyertes.
Persze Cinebench-re gondoltál ugye? Fontos alkalmazás, jó játék.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
42. Praston
2017.08.09. 15:18
Karácsony fele mindenképpen újítani szeretnék most már én is, addigra az árak is normalizálódnak (a kezdetihez képest biztosan), aztán meglátjuk mit lehet kapni és mennyiért. Nálam már mindenképpen a 6 mag játszik, mert a 4690k-m állandó 100%-on pörög (rainbow6 @144hz) és szeretek több mindent csinálni közben ami ilyenkor limitált nálam. Mindenesetre r5 1600(x) / i5 8600k / i7 8700k közül lesz a befutó. :)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
41. B_Real s_ott...
2017.08.09. 15:22
Cinebench és Blender, mivel ez a kettő volt feltüntetve a 3D Mark eredményeken kívül a Hothardware.com-on. Arról nem tehetek, hogy kb. 250%-kal ért el több pontot ill. volt gyorsabb az 1600-nál. Reklamálj a Hothardwarenél vagy a programok készítőinél.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
40. B_Real s_ott...
2017.08.09. 15:25
-
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
39. RudiSZT3
2017.08.09. 15:33
Én arra leszek kíváncsi, hogy a játékfejlesztők mikor kezdik el úgy megírni a játékokat, hogy 6 (később fizikai magot kihasználjanak, sőt előbb-utóbb igényeljék. Csak abból indulok ki, hogy pár éve még a 2 mag elég volt, ma már inkább 4 kell, és vannak a HT-t vagy SMT-t is igénylők is. Sőt, tudtommal olyan játék is akad már ma is, ami szereti a 6+ fizikai magot.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
38. B_Real RudiS...
2017.08.09. 15:35
Ha a piacvezető Intel is áttér a középkategóriában a 6 magra, akkor várhatóan gyakrabban találkozhatunk majd ilyen játékokkal.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
37. RealDreamQ s_ott...
2017.08.09. 15:49
2017. 08. 09. 12:58

Muszáj neked mindenhol osztani ezeket az eszeveszett kényszeres észosztást ? Már unalmas , hogy minden hírnél ott pofátlankodsz feleslegesen !. Neked nincs családod , munkahelyes stb ...?
Fogd már vissza magad , szépen kérünk !
Kicsit sok már az amit művelsz . Nem kell ám ennyi hsz-t gyűjteni , vagy valami rekordra pályázol ?


Csak itt 7db +hsz , de még hol a vége
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
36. RudiSZT3
2017.08.09. 15:49
Azért remélem, hogy a 6700K pár évig még minden játékhoz elég lesz, ha már hajlandó voltam a felárat megfizetni gyakorlatilag a HT-re.
Olyan programokat meg viszonylag ritkán használok, amikhez még több szál kellene.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
35. B_Real B_Rea...
2017.08.09. 16:01
Természetesen "30-50$-t" akartam írni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
34. Busterftw Prast...
2017.08.09. 16:15
En varok jovo ev elejeig szerintem, de nagyon ugy nez ki 8600k belole.
i7-et nem hiszem hogy kihasznalnam.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
33. Praston Buste...
2017.08.09. 16:36
Nagyon remélem hogy az az i5 nem a jelenlegi i7 árában fog versenyezni. Illetve kérdés a felépítése a prociknak, mert az új felépítést (ahogy amd esetén is) nem minden játék díjazta a régihez képest. Ring bus vs Mesh.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
32. BiroAndras s_ott...
2017.08.09. 16:38
Ha 4-nél több mag fölösleges, akkor vajon az Intel miért ad ki 6 magos i5-öt, meg 18 magos i9-et?
Ha meg kell a több mag, akkor milyen alapon hasonlítassz össze egy 4 magos procit egy 8 magossal?
Igen, játékra most MÉG elég a 4 mag, de akkor se baj, ha van egy kis tartalék (nekem évek óta 6 mag van), és ki tudja mi lesz a jövőben. Most hogy vannak elérhető árú 6 és 8 magos procik, a játék fejlesztők is kicsit tovább nyújtózkodhatnak.
És még mindíg nem csak játék van a világon. A videó szerkesztés például egyre népszerűbb.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
31. RealDreamQ BiroA...
2017.08.09. 16:52
Hát ezt a nyújtózkodást megtehették volna már 5-6éve
Vagy vajon mi lehetett az ok , hogy mégsem nem lépték meg ?
A tudásuk , vagy valami közbeeső külsős dolog ?.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
30. BiroAndras RealD...
2017.08.09. 17:05
Az, hogy nem volt hova. Mostanáig nem volt elérhető áron 4-nél több mag. Volt még viszonylag nem túl drága 6 magos proci (pl. 5820K), de ahhoz is speciális drága alaplap kellett (x99), úgyhogy nem volt túl népszerű.
A játékfejlesztők meg nem éri meg olyan vasra optimalizálni, amit egy elenyésző kisebbség használ csak. Csúcs GPU-kra könnyű fejleszteni, több poligon, nagyobb felbontású textúra, kevesebb LOD, meg hasonlók. Ezek viszonylag olcsók, és jól mutatnak a tesztekben. Sok magot kihasználni viszont nehéz, időigényes, és kevésbbé látványos az eredmény.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
29. sutyko_hop... RealD...
2017.08.09. 17:20
Mi van ocsem, elgurult a gyogyszer? A komment szekcio azert van, hogy kommenteljen. Milyen meglepo mi. Ha nem tetszik ne olvasd el vaze. Ott a neve. Latod, ignoralod...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
28. fofoka s_ott...
2017.08.09. 19:46
Valamint lakott területen belül a Dacia Logan és a Merci E300 is csak 50-nel mehet, szóval a Merci tök értelmetlen. Így is lehet hasonlítani.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
27. thestock RudiS...
2017.08.09. 20:07
Nem kell f*sni.
Azért mert most úgy néz ki felmutatnak egy kicsivel nagyobb ugrást még nem jelenti azt hogy a mostani CPU-kat kukázni kell. Pusztán van újabb,gyorsabb.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
26. RealDreamQ sutyk...
2017.08.09. 23:30
Alias s_otto
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
25. katt777 s_ott...
2017.08.10. 11:41
Mire kéne +mag (maradva a játéknál)? Ha egy 4 magos procival 100%-ra kihajtod a VGA-t, egy 24 magossal sem kapsz egyetlen + FPS-t sem, hiába kezeli akár az összes szálat. A jelenleg legerősebb VGA kihajtható egy több éves, 4 magos Intel procival is. Majd, ha 1.5x gyorsabb VGA-k lesznek, érdemes lehet +2 mag, addig fölös pénzkidobás. Ha én azt látom, hogy csúcskártyákat NEM 4K-ban és maximum grafikával (legtöbbször AA nélkül) tesztelnek, rögtön tudom, hogy fizetett teszt bizonyos CPU-k eladásáért, és meg sem próbálok ezekre hivatkozni, nehogy kiröhögjenek. Példa: 6800K procim 100%-ban meghajtotta a 7870 VGA-t. Váltottam 4670K-ra, amely jóval izmosabb, de ugyanazok az FPS-ek maradtak minden játékban és tesztben is. Ezt ugyanilyen fölösleges most 1070 alatt akármire leváltani. Persze mindenütt azt olvasni gondosan manipulált tesztekben, hogy hű de ki kell dobni a régit, mert ez az üzlet, de nem kell bedőlni. Akinek.meg van rá pénze, dobja ki.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
24. B_Real katt7...
2017.08.10. 12:19
Egy i5 és i7 között is nem csak minimumokban, hanem átlag fps-ben is elég jelentős eltérések lehetnek, ha szeretik a plusz szálat, magokat a játékok. Ha elkezdenek fejleszteni a több mag-szálra (és az új Intel CPU-k miatt nem lesz más választásuk szerintem, hisz az Intelnek is érdeke, hogy ne legyen elég a tökéletes élményhez akár egy Coffee Lake i3)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
23. B_Real B_Rea...
2017.08.10. 12:29
* akkor bizony a 4 magosnál lesznek jobb választások.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. Kabra B_Rea...
2017.08.10. 14:29
+1 jelenleg az intel dönti el mikortól kezdődik a 4< magra fejlesztés mivel az övé a piac túlnyomó része. AMD besegített a döntésben. offpoén : most ugy tudom elképzelni őket hogy amd korbáccsal odacsapott a lazsáló intel-nek ő meg újra dolgozni kezdett :D csak ne hogy mint aki jól végezte dolgát újra sziesztázzon a hajcsár... :D
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. Resike B_Rea...
2017.08.10. 19:56
Az i5 nem azért szakad be mert kevés a magszáma, hanem mert hiányzik a HT és anélkül nem tudja stabilan kipörgetni a VGA-t, ha gyengébb VGA-t teszel mellé el fog tűnni az ingadozás.
És most itt a kérdés hogy ki fog egy i5 mellé 1080 Ti-t pakolni a tesztereken kívül?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. B_Real Resik...
2017.08.10. 23:24
Oké, akkor az előbb linkelt tesztben a HT hiánya volt a probléma. Egyébként akkor rád hivatkozva a Coffee Lake i5 sem lesz jobb, mivel ott sem lesz HT. De amúgy parancsolj, itt egy 7600K vs 7700K azonos órajeles (4.9) teszt GTX 1070-nel. Ajánlom a Watch Dogs 2 minimumokat, Crysis 3-at és a Mafia 3-at. Akkor itt mi a gond? A 1070 is erős az i5-nek? Egyébként nem egy leírásban láttam már i5-1080 vagy 1080Ti párosítást, csak mondom.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. RudiSZT3 B_Rea...
2017.08.11. 12:07
Bizony vannak játékok, amik kihasználják és szeretik is a több szálat, jó példa volt erre a Crysis 3 is, de akár a Witcher 3 vagy a GTA V is említhető, és egyre több a hasonló.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. Resike B_Rea...
2017.08.11. 12:46
Igen ezek pont azok a játékok amiket CPU tesztekben nagyon szeretnek mutogatni.
Ezeket a játékokat vagy eleve úgy írták meg hogy márpedig mi minden hajszál fizikáját CPU-n fogunk számolni (GTA5, TR, W3, WD2, CR3), vagy csak szimplán szarul vannak megírva (Maffia). Ezért döglik meg alatta az i5 nem azért mert ne tudná kipörgetni a VGA-t.

Amúgy szerintem az i5-nek pont a 1070 az a kártya amit max-ra járatva éppen ki tud szolgálva, de ezen felül semmi tartalék nincs benne, nyilván i5-je válogatja valamint az órajel is erősen befolyásolja.

Ami releváns teszt lenne az 7600K vs 7700K letiltott HT-el, azonos órajelen.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. B_Real Resik...
2017.08.11. 13:15
Mert dupla annyi szállal dolgozik. Én magokról ÉS szálakról beszéltem. Szóval minek is kéne letiltani (az érdekességen túl), ha egyszer így van megalkotva a CPU? Az i7 már most is jópár játékban jóval több fps-t ér el nem csak minimumokban, de átlagban is. A 6/6-os i5 és a később megjelenő játékok erre jók lesznek, hogy megmutassák, 6/6-tal gyorsulnak-e valamit a 4/4-hez képest. Egyébként pl. GamersNexus tesztelte a Ryzen 1700-at SMT offal. TW: Warhammerben az alap 1700 az alap 7600K-nál 26 fps-sel kevesebbet ment (165-139), viszont minimumokban így is 14 fps-sel többje lett (93-107).
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. Resike B_Rea...
2017.08.11. 16:52
Megsúgom a 6/6 rosszabb lesz mint a 4/8. És nagy valószínűséggel rosszabb lesz a 6/12 és a 8/16 is, vagy csupán egy számjegyű fps eltérések lesznek. És vissza is cirkuláltunk ahhoz hogy tényleg ennyire kéne a több mag?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. B_Real Resik...
2017.08.11. 16:59
Na de gondolj bele. Van egy cég, aki a CPU piac 70-80%-át birtokolja-birtokolta (nem tudok pontos adatokat). Az a cég most lép egyet előre, belépőszint tetejére viszi a 4/4-et, középkategóriába a 6/6-ot, és felső-középbe a 6/12-t. Szerinted a programozók nem lesznek rákényszerítve, hogy több magot kihasználó játékokat készítsenek? Hiszen ha ez nem történik meg, akkor egy mezei i3 is elég lenne a játékokhoz. Ez pedig biztos nem érdeke az Intelnek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. Resike B_Rea...
2017.08.11. 18:55
Szerintem ti vagytok tévhitben hogy mindent a végtelenségig lehet párhuzamosítani. Valamint hogy ha egy 4/8-as CPU is 50%-on nevetve kihajt egy 1080 Ti-t akkor mi értelme azt nagyobbra cserélni.

Jelenleg azokat az extra fps-eket amiket az újabb CPU-k hoznak a régebbiekkel szemben is inkább többnyire a gyorsabb memóriatámogatásnak valamint nagyobb cache-nek köszönhetik nem pedig a nyers számítási erőnek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. B_Real Resik...
2017.08.11. 19:23
Egy 4/8-as CPU 4K felbontáson 1080Ti-vel minimum fps-ekben bizonyos játékokban (és nem csak a szarul optimalizáltakra gondolok) tudna meglepetéseket mutatni neked, úgy érzem.

Hidd el, én örülnék a legjobban, ha a jövőben is a játékok 90%-ához elég lenne egy 4/4-es CPU, hisz akkor (vélhetően) kevesebbet kell majd kiadni érte, mint a mostani i5 árak. Ennek viszont ellentmond az, hogy a vezető CPU gyártó a belépő szint fölötti kategóriába hozza ezt a következő generációval. De legyen neked igazad.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. Resike B_Rea...
2017.08.12. 13:52
Nekem stabil 80-110 fps-t hoz 4k-n az Overwatch 4770k+1080 ti kombó ami elég VGA intenzív játék.

7700k ugyanezt hozza:
https://www.youtube.com/watch?v=4rTB7dwMPJw&amp;t=28s

5820k ugyanezt hozza:
https://www.youtube.com/watch?v=9fKCNOBJEBU

Zen 1700 is ezt hozza (Ez itt nem max beállításon megy, csak Ultrán):
https://www.youtube.com/watch?v=fGM-9jmTUHY

7900X még ezt sem hozza:
https://www.youtube.com/watch?v=j5e7sonIJ64

Az Overwatch minden létező CPU magot kihasznál:
https://www.youtube.com/watch?v=NvUGLNHHoa8

Az más kérés hogy senki sem játszik egy VGA-val 4k-n ha a bűvös 144/165 hz-et tartani akarja. Ehhez ugyanis 2 VGA kell.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. B_Real Resik...
2017.08.12. 18:23
Komolyan képes vagy a CS: GO után a leggyorsabban futó játékot felhozni példának? Agyam eldobom... Plusz szerinted azokhoz a játékokhoz, amik csak 4 magot használnak, 6-8 magos CPU-knál 0% érték szerepel?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. Resike B_Rea...
2017.08.12. 19:04
Igen. Legalábbis nem 10%-ot azt elhiteted.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. Resike Resik...
2017.08.12. 19:25
Sokkal relevánsabb azokat a teszteke mutogatni amiket aki akart már évek óta kijátszott azóta meg bottal se nyúl hozzájuk senki. Igen az tipikusan az az 5 játék amiket a CPU tesztek mutogatnak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. tiburka katt7...
2017.08.12. 20:58
Ghost Recon Wildlands a 6500-at 90%-on használja. FIFA 17 is 80% felett. Sorolhatnám még, de kevés lesz már jövőre.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. B_Real Resik...
2017.08.12. 21:06
Ok. Akkor hidd azt, hogy a 4 magos CPU-k elegek lesznek a játékokhoz. Csak nehogy csalódás érjen.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Resike tibur...
2017.08.12. 23:40
Hát akkor invesztálni kellett volna egy HT képes lapkába és akkor a 8 szálon futó programokkal sem lenne gond.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. tiburka Resik...
2017.08.13. 05:29
Nem igazán volt HT képes proci ennyi pénzért a piacon, amikor beszereztem a jelenlegit. Adni fogok egy esélyt az AMD-nek, hacsak az intel nem ad egy i7-et azért a pénzért. Az alaplap cserét megúsznám.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. B_Real tibur...
2017.08.13. 11:36
A Coffee Lakehez új alaplap kell majd, ezt már megerősítették.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. tiburka B_Rea...
2017.08.13. 16:23
Nem is hallottam róla, bennem még a 1151 élt. Akkor biza rájzen lesz ebből. Köszi az infót mellesleg!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. B_Real tibur...
2017.08.13. 17:18
Nincs mit! Csak hogy legyen forrás is:
1
2

Azért ha nem sürgős, várd meg a Coffee Laket. Ugyanis ha mondjuk Ryzen 1600 körüli árban dobnák piacra az i5-öt, akkor az AMD akár árat is csökkenthet majd.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. tiburka B_Rea...
2017.08.13. 21:36
Mindenképpen megvárom.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!