iPon Hírek

Az EA bezárja a Mythic Entertainmentet

Dátum | 2014. 05. 31.
Szerző | Morte
Csoport | JÁTÉK

Az EA bejelentette, hogy bezárja a Mythic Entertainmentet, a Dark Age of Camelot és a Warhammer Online fejlesztőjét. A kiadó a következő nyilatkozatot adta ki ezzel kapcsolatban: "Bezárjuk a virginiai Fairfaxban található EA Mythic stúdiót, mivel a mobilos játékok fejlesztésére koncentráljuk erőinket más stúdiókban. Az érintett dolgozókkal együttműködünk, hogy segítsünk nekik új munkalehetőségeket találni az EA-n belül, vagy más cégeknél egy hamarosan megrendezésre kerülő állásbörzén." Nem tudni, hány ember vesztette el az állását, az EA szóvivője elmondta, hogy a céges szabályzat az, hogy nem teszik közzé stúdióik és csapataik létszámát. A Mythic Entertainmentet 1995-ben alapították, a stúdió 2001-es MMORPG-jével, a Dark Age of Camelottal szerzett magának hírnevet. Az EA 2006-ban vásárolta fel a céget, amely 2008-tól dolgozott másik MMO-ján, a Warhammer Online: Age of Reckoningon, melyet az EA tavaly bezáratott. 2006-tól a Mythic vette át az EA által megszüntetett Origin Systems 1997-ben indult MMO-jának, az Ultima Online-nak a munkálatait. Az utóbbi időben a Mythic főként a mobilos piacra fejlesztett, pl. Ultima Forever: Quest for the Avatart és a mikrotranzakciói miatt nagy felháborodást kiváltó Dungeon Keeper: Mobile-t. A stúdió bezárása ellenére a Dark Age of Camelot nem marad támogatás nélkül, a Mythic csapatából korábban távozott tagokat is foglalkoztató Broadsword Online Games továbbra is gondoskodik a legendás MMO-ról. Bár a Mythic leghíresebb fejlesztői már korábban távoztak a cégtől, mégis szomorú látni egy ilyen régi csapat végét. A Mythic alapítója Mark Jacobs és több munkatársa is a Kickstarter segítségével finanszírozott Camelot Unchained MMO-n dolgozik már egy ideje, reméljük a többi Mythices fejlesztő is megtalálja számítását.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

3. SoulEater7...
2014.05.31. 18:33
Esetleg Entertainment-et, de biztos, hogy nem Entertainemntet.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. pongracz6
2014.05.31. 19:23
A DAoC nagyon jó volt, egészen az első kiegészítőig. Abban a PvP "mezzalot" rendszer átrendezése helyett víz alatti világot adtak + végeláthatatlan farmolását az új gearnak. A 2005-ben kijött WoW mindenben jobb volt nála. De hát csak egyszer huszonéves az ember, ugye Pygmy tanglizás mekkora volt már
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Morte
2014.06.01. 03:37
SoulEater77: köszi, kijavítottam.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!