iPon Hírek

Az első 3Dmark Vantage RC1 teszteredmények

Dátum | 2008. 04. 07.
Szerző | J.o.k.e.r
Csoport | SZOFTVER

A PCmark Vantage már egy ideje elérhető, ám a 3Dmark sorozat legfrissebb alkalmazása, amely 3Dmark Vantage néven kerül majd forgalomba, egyelőre még várat magára. Az alkalmazás RC1-es verzióját a Chiphell munkatársai már megszerezték és nem is tétlenkedtek, rögtön kipróbálták, hogy mit tud az új szoftver alatt egy Radeon HD 3850-es és egy GeForce 9600 GT videokártyával felvértezett rendszer.

A tesztkonfiguráció egy 3,6 GHz-en ketyegő Intel Q6600-as processzort tartalmazott, amely egy X38-as alaplapban foglalt helyet 2 GB DDR2-1066-os memória társaságában. A gépet 32-bites Windows Vista Ultimate operációsrendszer alatt tesztelték, a megmérettetéshez Catalyst 8.3-as és ForceWare 174,74-es meghajtó programokat használtak. A GeForce 9600 GT alap órajeleken üzemelt, a Radeon HD 3850 magját 750 MHz-re, míg a memóriát 1800 MHz-re lőtték be.

GeForce 9600 GT alap órajeleken.
Túlhajtott Radeon HD 3850-es rendszer.
A tesztben a túlhajtott Radeon HD 3850-es kártya végzett az első helyen: a rendszer 4032 pontot kapott, míg a GPU 3336 pontot ért el. Ezzel szemben a G94-es GPU-val ellátott rendszer 3973 pontot tudott elérni, a GPU 3278 pontot teljesített.

A 3Dmark Vantage RC1-es verziója jobban igénybe veszi a rendszer erőforrásait, mint elődje, de a 200 dollár alatti árral rendelkező kártyák még így is jó eredményeket érnek el az alkalmazásban. A 3Dmark Vantage végleges változatában valamelyest javul majd a pontozás is, így várhatóan magasabb eredményeket fognak elérni a tesztben szereplő kártyák is. A végleges változatának megjelenésével kapcsolatban még nincsenek pontos információk.

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

1. Svindler
2008.04.07. 23:47
(Guest @ 2008 Apr 7, 22:35) [snapback]22530[/snapback]
Kiváncsi vagyok ebben normális dx10-es teszt van -e nem -e nvidia által pénzelt kamu.


Ez jó kérdés, mert az előzetesek alapján ennél nagyobb széthúzás volt várható, főleg a sok Vertex és Geometry shader miatt. (az ATI javára) Ettől függetlenül nem hinném, hogy nVnek sok köze lenne hozzá
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!