iPon Hírek

Az Intel a DirectX 12 előnyeiről beszélt

Dátum | 2014. 08. 14.
Szerző | J.o.k.e.r
Csoport | FŐ EGYSÉG

Már nem titok, hogy a DirectX következő, 12-es kiadása jelentősen csökkenteni fogja a CPU terhelését a különböző játékokban, hála az API overhead mérséklésének. A teljesítménybeli előnyök az asztali számítógépek esetében maguktól értetődőek, de ahogy az Intel a SIGGRAPH alkalmával a napokban bemutatta, mobileszközöknél, illetve minden egyéb olyan konfigurációnál, ahol a melegedés mértékének határt szabnak a fizikai korlátok, még komolyabb előnyre lehet számítani. Az említett eszközökön a CPU terhelésének csökkentésével az igencsak szűkös hűtésbeli, illetve fogyasztásbeli keret egy része felszabadul, így ezt a nyereséget a GPU teljesítményének növelésére lehet "elkölteni". Végeredményként a teljesítmény annak ellenére is javul, hogy a processzormagok alacsonyabb órajelen ketyegnek, hiszen a GPU így magasabb órajelen üzemelhet, ami a grafikus teljesítmény javulását eredményezi. Hogy ennek köszönhetően nagyságrendileg milyen teljesítménynövekedésre számíthatunk? Nos, ez egy jó kérdés, amire szerencsére már van is egy válasz. A bemutató alkalmával az Intel egyik szakembere, Andrew Lauritzen egy Surface Pro 3-as táblán futtatta le azt a speciálisan megalkotott technológiai demót, ami ízelítőt ad a DirectX 12 által kínált teljesítményelőnyből.
A fenti fotókon látható demó egy 50 000 aszteroidából álló teret tárt a nézők elé, amelyben az egyes aszteroidák egyediek, a DirectX 11-es és a DirectX 12-es üzemmód között pedig gombnyomással lehet váltani. A jobb alsó sarokban azt is figyelemmel lehetett kísérni, hogy hogyan alakul a processzormagok, illetve az IGP fogyasztása, ami rendkívül lényeges, hiszen itt is látszik, mennyire billen át a mérleg nyelve az IGP felé DirectX 12-es módban. DirectX 11-es módban a Surface 3 Pro táblán eléggé akadozva, mindössze 19 képkocka/másodperces sebességgel futott a demó. Ekkor a rendelkezésre álló fogyasztáskeret kb. felét a processzormagok vitték el. DirectX 12-es módra váltva a demó futása 33 képkocka/másodperces sebességre áll be, így a megjelenítés sokkal folyékonyabb lett – mintegy 74%-os teljesítményjavulás következett be a renderelési teljesítményben. Ekkor már az IGP vitte el a fogyasztáskeret nagyobb részét. A fenti előrelépést persze nem csak táblák esetében lehet majd tapasztalni, hanem akár olyan apró asztali számítógépeknél is, mint amilyen például a Gigabyte Brix Gaming BXi5G-760. Az efféle számítógépeknél a kis légtér és a limitált hűtés miatt hamar bele lehet futni a termikus plafonba, azaz ezek a termékek is hatékonyan tudnak majd profitálni a DirectX 12 által kínált előnyökből.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

56. 5hR3kY
2014.08.14. 11:17
Akkor a DX12 egy új CPU hűtő lesz?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
55. weri
2014.08.14. 11:21
Majd hirtelen mindenki dx12-es vga-t fog venni Biztos!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
54. atti2010 5hR3k...
2014.08.14. 11:24
Nem, de ha gyengébb CPU-d van akkor nem lesz gond a "kihajtsa", amúgy minden GCN VGA DX12 kompatibilis lesz, panasz egy hang sem lehet mert általában a DX váltás a VGA cserét is jelentette.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
53. sanyix
2014.08.14. 11:35
pedig az intelnek a dx12 erős hátrány

Ugyanis egy a cpu használatot csökkenti, hogy az erős GPU szabadon dolgozhasson, intelnek viszont az utóbbiból nincs.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
52. TheEnginee...
2014.08.14. 11:52
@sanyix: Szerintem gőz erővel munkálkodnak a különbség elliminálásán iGP tekintetében. (Erre az iris jó példa, ellenére annak, hogy még nem rentábilis.)

@atti2010: Hogy érted ezt? A mostani architcetura is támogat(hat)ná a DX12-t, vagy csak a jövőbeli verziókra értetted? Az számomra is nyilvánvaló, hogy a GCN mint irány marad, de akkor most mihogymi?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
51. Zotya21
2014.08.14. 12:00
és ezzel most akor asztali gépen mit nyerek ?

a 3770k tól nemkell páwert elvenni fogyasztás korlátom sincs meg hűtési se

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
50. Terror Zotya...
2014.08.14. 12:03
Alapvetően el kéne olvasni a cikket, mielőtt megkérdezed, mi áll benne. Nem biztos, csak egy tipp.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
49. atti_2012 sanyi...
2014.08.14. 12:04
Most láthattad, mennyire nem hátrány.

A gpu rész meg pont annyira erős, amennyire a piac elvárja. Mert mit is ért az amd az erős igp résszel? Az eladások alapján semmit, egyszerűen nincs rá igény.
A konzolokba azért került, mert hajlandó volt nevetségesen olcsón adni, de ott is látszik vért izzad a fullhd 1080p-vel.
Gondolom a perről nem tudsz, és ezen kívül több is indult. Egyszer verjék rájuk hogy gyenge az cucc, tömegesen fogják visszavinni.
[LINK]
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
48. asaca atti_...
2014.08.14. 12:27
Jah persze,gyenge.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
47. atti_2012 asaca
2014.08.14. 12:31
a

Gondolom azért nem viszi az 1080p 60fps, mert túl erős a hardver.
Sokat vártunk már az amd-re, hogy majd ekkor, meg akkor lesz jó, sosem lett jó.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
46. BruzsaPeti atti_...
2014.08.14. 12:32
Hol van szó a cikkben HW gyengeségéről?!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
45. asaca atti_...
2014.08.14. 12:43
Ó dehogyis! Gondolkozz már nem ismerik.Meg nyers,mennyit gyorsul egy aztali vga 1 év alatt??Dupla ilyen grafikát fogunk látni 1 éven belül.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
44. Humbuk
2014.08.14. 12:44
Kíváncsi leszek, hogy ez is olyan új windowsdx12 exkluzív lesz-e, mint a dx 11 frissítései win 8-ra.

Vége lesz az önámításnak vagy ennek a burzsuj halandzsának egyszer??

Kapunk egy mű tesztet egy speckó eszközön... Aztán majd megint jön a szöveg hogy AKÁR 200000000%-os gyorsulás és valójában meg kapunk 5-10%ot, hogy jó birka módjára felvásároljuk az új készleteket is...

Nem tudom, kezdek más szemmel tekinteni erre a buta kapitalizmusra és arra, hogy mit művel az emberekkel a hülyeség : /
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
43. Phantomstr...
2014.08.14. 12:55
Ez tényleg túl szép, hogy igaz legyen. Azt még elhiszem, hogy lehet ennyit gyorsítani egy jó API-val, de el kell adni az új hardvert is, amihez meg nem elég, ha sokkal gyorsabb a mostaninál, az is kell, hogy szükség legyen arra a sebességre. Ha ezt produkálja, akkor kb egy középkategóriás kártya úgy menne 4K-ban, mint most a csúcs. Ez nekünk jó, de akkor ki veszi meg az R9 390X meg a GTX 880Ti kártyákat? Már az e-pénisz 20m Vér Istvánokat leszámítva.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
42. atti_2012 asaca
2014.08.14. 12:56
Azért gondolod ezt, mert felülsz a ph! meg hasonló újságok cikkeinek.

Csak hogy egy példát mondjak, itt volt a GCN dolog, ment a mantra csak ez az út a járható, aztán mikor az nvidia megcsinálta gcn nélkül, jött a mantle, hogy majd azzal, aztán megjelent, 2 játékra, iszonyú bugosan, a grafikát a felére butította, és így nyert fps-t.

Erről szól a történet az amd háza tájékán, vedd meg, 2 év múlva jó lesz, addigra meg úgy is elfelejted.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
41. _DiEGO_
2014.08.14. 12:59
Fogyasztói társadalmat építettek ki minden téren . Számítástechnikai vonal sem kivétel ... Ezért is NAGY hambakukk minden 5 és 10 éves garancia vállalás . Mert egy 2011-es konfig melyik gamer ( vagy csak tehetős) játékosnál van ott az asztalán ? max 2 évente cseréli az hót ziher ( kockája meg évente ) , az alatta lévők 3 évente , a többi meg azért mert már mint 3. 4. tulajnál elfáradt / elhalt a cucc . Garancia papír meg már hol is van ? Második tulajnál elveszett ...

De azért nem lesz rossz dolog lesz a DX12 ... várom . Még ha nem is Intel HD4xxx vonalon
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
40. otherl Humbu...
2014.08.14. 13:00
És aztán a megjelenés után 3 hónappal kapunk egy DX12.1-et, ami viszont saaajnos már nem visszafelé kompatibilis.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
39. _DiEGO_
2014.08.14. 13:09
atti2010 vs atti_2012

AMD vs Intel-NV

csak a vakoknak nem szúr szemet néha magával is vitázik - néha , de kis idővallum eltéréssel ... a miértjét nem is tudom

kéne még egy : atti2014 már .... AMD CPU + NVIDIA párosítással
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
38. atti2010 TheEn...
2014.08.14. 13:12
A HD 7xxx -től felfele minden GCN támogatott.
Örülni kell emberek, nem kell majd CPU-ra költeni, egy gonddal kevesebb.
_DiEGO_ Te miről is beszélsz?

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
37. TheEnginee... atti2...
2014.08.14. 13:30
A GCN egy architectura, nem támogatott, hanem úgy épül.
A kérdésemre a választ megkaphatom, vagy abból már nem lesz semmi?
Ha nem ment volna át, azt kérdeztem, hogy az architectura támogatja-e a DX12-t, mert ezt irtad, vagy majd a GCNx fogja...
Mivel már ma is GCN a felhozatal java (Gondolom már nem lehet újonnan 6850-et kapni...).
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
36. asaca atti_...
2014.08.14. 13:32
Elég régóta rendben van a mantle.Ha független tesztet olvasol láthato hogy hoz a konyhára.Tök ingyen.Itt az a gáz hogy az AMD-nek kellett rávilágitani,elég sok munkával hogy DX elavult nem is kicsit.Most persze az intel promozik hogy mien király lessz..Nekem nem 1 ujság mondja meg mit gondoljak.Személyes tapasztalotokbol meritek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
35. Terror TheEn...
2014.08.14. 13:33
Elvileg ez most nem egy olyan dolog, amihez nemtommilyen hardware-es támogatás kéne. Legyen benne DX11 kompatibilis compute shader és csók. Legalábbis ennyiről szóltak eddig a cikkek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
34. atti_2012 asaca
2014.08.14. 13:33
Ja, mind a 3 játékban.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
33. asaca atti_...
2014.08.14. 13:36
Gondolom egyik sincs meg.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
32. TheEnginee... Terro...
2014.08.14. 13:48
Köszi szépen!
Ez érdekelt, mert kb. erre gondoltam én is, de a fórum gondolom arra jó, hogy ilyen formán okuljunk belőle!
Én várom; akár milyen SW oldali fejlődésnek örülök.

Azt azért meg kell hagyni, hogy itt elég büdös marketing vonal is van, de ezt a kor éljük...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
31. atti2010 TheEn...
2014.08.14. 14:15
A GCN egy architectura, nem támogatott, hanem úgy épül.

Most ebben mi a nehéz, minden GCN árhitéktúra támogatja a DX12, ha ez nem érthető akkor sajnálom.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
30. atti_2012 asaca
2014.08.14. 14:26
És ha?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
29. atti2010 atti_...
2014.08.14. 14:55
És ha akkor nem kell vegyél másik kártyát 70+ kilóért, nehéz felfogni???
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
28. Rojik TheEn...
2014.08.14. 14:58
Azt írta. hogy "A HD 7xxx -től felfele minden GCN támogatott.' Ezt úgy is lehet olvasni, hogy "A HD 7xxx-től felfele minden kártya GCN által támogatott," vagy úgy is lehet, hogy "A HD 7xxx-től felfele minden GCN architechúrájú kártya támogatott.". Te az első verziót értelmezted, ő a másodikat akarta leírni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
27. csabi02
2014.08.14. 15:19
sztem lehet valóban fasza lesz,mert idáig a többi dx verzióra nem sokat kellett várni.(főleg ha a fele igaz amit az ms állít a dx12 fejlesztéséről)
A dx11-nél volt egy kis porfelhő,de mire elolvastunk róla 1-2 cikket kb már a boltokban voltak a dx11-es vga-k

A balhé okát nem értem,mert akármilyen kombója van az embereknek,elvileg mindenki jól jár...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
26. Galdech
2014.08.14. 15:57
Arra azért kíváncsi leszek, a piac milyen gyorsan fog átállni. DX 9 -> DX 10 -> 11 átállás nagyon hosszú ideig ment.

A támogatottságról azért vannak képzavarok. A GCN, Fermi, Kepler, Maxwell és Iris támogatja DirectX 12 alap szintjén és ezen felül (jelenleg) viszont csak a GCN képes kihasználni az API összes opcionális funkcióját (szintjét). Magyarul például BF4 most DX12 lenne, akkor az effektek fele csak ATi-val jelenik meg, a többivel szívás van. És ez így is fog működni, amelyik gyártó nem támogatja majd teljesen, nincs gond, csak le fogja tiltani az effektet a program.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
25. pdx06
2014.08.14. 16:06
Csak azt nem tudom mi köze a DirectX-nek az Intel-hez.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
24. Phantomstr... pdx06
2014.08.14. 16:58
Ha jól rémlik, együtt fejlesztik.
Meg ugye az Intel diszkrét GPU nélkül is a piac első számú gyártója, kétszer akkora a részesedése, mint az AMD-nek és Nvidiának együtt véve. Nyilván érdekelt a dologban.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
23. pdx06 Phant...
2014.08.14. 17:16
Részesedésük nem érdekel, a hazai GDP-hez semmi köze se egyiknek, se másiknak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. Terror pdx06
2014.08.14. 17:23
Miért, a hazai GDP-nek mi köze a témához?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. csabi02 pdx06
2014.08.14. 17:30
A kérdésedre kaptál egy konkrét választ.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. I.Jozsef83 pdx06
2014.08.14. 18:10
Annyi biztos , hogy érdekeltségük , hogy a játékok majd DX12 alatt jobban fussanak HD4xxx and up IGP-iken ami ellenben meg majd így mindenkinek jó lesz . (?)

Ezt érdeklődve várom :

DirectX 11-es és a DirectX 12-es üzemmód között pedig gombnyomással lehet váltani
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. rini
2014.08.14. 18:12
A lényeg az, hogy az összes olyan kártya amely támogatja a dx 11 vagy magasabb specifikációt, az mint dx 12 kompatibilis kártyának minősül. Teljesen mindegy, hogy az AMD féle GCN, nV vagy Intel termék.

Egyébként nem csak a Microsoft és Intel, hanem számos másik cég is részt vesz a fejlesztésében.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. Praston atti_...
2014.08.14. 18:27
Azért ez a mantra felére butította a játékot, gondolom BF4-ből szűröd le, ami a Dice hibája volt és nem az AMD okozta a mantrával, ami már rég javítva lett. Legalább tájékozódnál.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. sanyix atti_...
2014.08.14. 19:07
Hát az FSX alatt egy i7 is vért izzad (és még úgy sem fut elég jól) tehát a legcsúcsabb i7 is gyenge szar, véletlenül sem a programmal van gond ami fut rajta )

Egyébként de, hátrány, hiszen ha ez elterjed, nem nagyon lesz szükség játéknál celeron szintnél többre... csak a gpu fog számítani.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. sanyix atti_...
2014.08.14. 19:12
Ezt a butított grafikás hülyeséget még azóta is szajkózod? Pedig hányszor meg lett cáfolva, de nem nehéz saját szemmel látni, hiszen elérhető a mantle, magyar fórumokon is sokan vannak akik jól jártak vele, és tényleg kipróbálták nem csak hallottak valamit valahol mint te

Persze gondolom nem érdekelnek a tények, nem is szoktál tudomást venni róluk. Valamit kitaláltál és az úgy van, ennyi
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. sanyix Galde...
2014.08.14. 19:17
csak éppen a dx9 -> dx11 nulla, semmi újdonság ehhez képest. a 10 és a 11 ugyan erről az overhead csökkentésről szólt, de míg papíron egész jól hangzott, a gyakorlatban nem működött, mert még mindig a régi dolgokra épült. A dx12 pedig újra van kezdve.

És ebből, és a mantle-ből is látható hogy működik (na meg a konzolokon a kezdetektől így működött).
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. tibaimp
2014.08.14. 19:57
Mikorra jön ez, win9-el 2016-ban kb?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. Szefmester
2014.08.14. 21:57
Lehet nagyon buta a kérdés, és nagyon nem értek hozzá de: H fogunk egy GPU limites játékot, és vesszük a DX12-t és tehermentesítjük a cpu-t azzal hogy a gpura küldjük a feladatot, akkor tulajdonképpen mitől is lenne bármi gyorsabb?
És hát többnyire a gépek inkább vga limitesek....
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. Phantomstr... sanyi...
2014.08.14. 22:06
Ízt erősen kétlem, hogy ez valaha bekövetkezne. Egyszerűen mindenre nem jó a GPU és amihez a klasszikus processzorteljesítmény kell, ott sosem lesz mindegy, hogy az egy Celeron vagy egy i7. Még játékban sem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. Asagrim Szefm...
2014.08.14. 22:28
Integrált megoldással készült a teszt, a hír semmi másról nem szól, mint arról, hogy a hordozható eszközökön hogyan érnek el nagyobb grafikus teljesítményt a fogyasztás befolyásolása nélkül. Ennek a tudatában olvasd el még egyszer a második bekezdést.

A DX12-nek ez a működésformája a külön videokártyával szerelt gépeknél szinte semmi előnyt nem fog jelenteni, az viszont nem feltétlenül helytálló megállapítás hogy a "gépek inkább vga limitesek", mert felső-közép kategóriától kezdve már bizony i5 és i7 között is van FPS különbség az utóbbi javára, az hogy mennyi mellékes, de van. Régebben volt róla szó, hogy a 800-as szériába az nV ARM procikat fog pakolni, amik némileg leveszik a terhet a CPU-ról, hogy a méregdrága kártyák mellé ne kelljen törvényszerűen méregdrága procit rakni (erről a Wikipedia is említést tesz), nyilván erre a lépésre semmi szükség nem lenne, ha a korlátozó tényező a grafkari lenne általában.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. Pandamoniu... Szefm...
2014.08.14. 23:14
Azért mert tehermentesítjük a CPU-t a GPU terhelése még nem feltétlen növekedik. Már azzal is csökken a CPU terhelés ha 3 command helyett 1-et kell küldeni a GPU-nak ami ugyan azt csinálja mint a másik 3 együtt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. madcaptain
2014.08.15. 03:05
A Windows 9 reklamjat olvashattuk. Koszonjuk

Az atlag usernek tobb baja van a beepulo keretlen alkalmazasokkal spyware-ekkel, fogalma nincs mi az hogy cpu vagy gpu es magasan tesz a Dx12-re, mert szazeves Dx is "lejatsza" a youtube videojat.

A jatekelmeny se a legujabb DX, CPU, GPU-tol sem lesz jobb. Amugy meg a PC, konzoljatek-osokat magasan uberelik a mobilon jatszok es inkabb koltenek 200-ezret uj okostelefonra/tabletre mint uj pc-re/konzolra.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Pandamoniu... madca...
2014.08.15. 11:18
Casual Pista véleményét olvashattuk. Köszönjük.

Azért mert Te magasról teszel a technikai fejlődésre és inkább nyomkodod a telódat napi pár órában mint, hogy valami tartalmasat játssz PC-n vagy konzolon attól még a többség nem így van ezzel.

Spyware-ekkel pedig csak azok vannak teli akik installkor a "next-next-next-finish" hívei, de ők meg is érdemlik ha nincs rá fél percük, hogy a böngésző kiegészítők meg a többi mellől kivegyék a pipát. A játékélményt igenis növelik mind az új API-k, CPU-k és GPU-k, hisz a grafika is egy játékélményhez tartozó faktor (azt, hogy mennyire fontos mindenki döntse el magának), a grafikai fejlődés pedig csak így érhető el.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2014.08.15. 18:22
Nekem az 570 GTX-m is tamogatott. Amdtol a 5xxx es 6xxx szeria van tamogatva? Nincs.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. cacasz
2014.08.16. 13:37
Bf4 né a hitfeget a cpu számolja, ergo ha gyenge a cpu akkor mindegy hogy mantle vagy dx a hitreged pocsék lessz ,ezt még a cte-ben sem sikerült javítani. A mantel meg bazi lagot csinált uhogy én cseréltem is nvre.Plussz a dx 12 mûködik Minden vgan Ami támogatja nem csak amd-n. Na ez itt a lényeges különbség.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. I.Jozsef83 siriq
2014.08.17. 21:51
Azért vedd figyelembe , hogy AMD-s 2009 míg a tied GTX570 az 2010 -es kiadású...

Ellenben mindegyik Dx11 kártya .
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. atti2010 atti_...
2014.08.19. 15:19
A gpu rész meg pont annyira erős, amennyire a piac elvárja. Mert mit is ért az amd az erős igp résszel? Az eladások alapján semmit, egyszerűen nincs rá igény.

Ennyit erről:

Az AMD esetében az asztali piacra szánt APU-kra 16,7%-kal nőt a kereslet, míg a mobil APU-k 10,3%-kal teljesítettek jobban. A VGA-k szempontjából az asztali piacon 10,7%-os csökkenést, míg a mobil termékek esetében 30,6%-os növekedést könyvelt el az AMD szekvenciálisan. Ezek összességben 11%-os növekedést jelentettek.

Az NVIDIA esetében az IGP-k már nem jutnak szerephez, így a vállalat a PC-s piac lényeges szegmenseiből nem profitált. A zöldek az asztali piacon 21%-os csökkenést könyveltek el, míg a mobil termékek esetében 6,9%-os növekedést produkáltak.

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Terror atti2...
2014.08.19. 15:24
Inkább azt részletezd, hogy hány százalékról hány százalékra nőtt, mert úgy lesz teljes a kép.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. atti2010 Terro...
2014.08.19. 15:33
Ja mert azért nincs igény az APU-ra mert 16,7-10,3% nőtt rá a kereslet.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Terror atti2...
2014.08.19. 15:38
A processzorpiac hány százalékát adta eddig az AMD apu biznisz, és hány százalékát most?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!