iPon Hírek

Az SWTOR jövője

Dátum | 2012. 04. 25.
Szerző | Morte
Csoport | JÁTÉK

A Star Wars: The Old Republic már négy hónapos, és ahogy öregszik, játékosai tudni szeretnék, mik a tervek a jövőre nézve. A rakghoul esemény azt mutatja, hogy a BioWare-nek van még pár meglepetés a puttonyában, de az még kérdés, hogy mivel tudja rávenni a játékosokat, hogy a frissítésekre várva is bejelentkezzenek.

A BioWare állítása szerint nem csökkent az előfizetők száma, csak a csúcsidőben egyszerre játszó felhasználók lettek kevesebben. Daniel Erickson, a BioWare fő írója egy interjúban elmondta, hogy a népesség csökkenése, amit a játékosok látnak csupán ennek a jele, és a szerverösszevonások benne vannak a pakliban, de jelenleg nem ez a fő prioritás. Ericson azt is kifejtette, hogy bármire hajlandóak, hogy minden szerveren erős és aktív közösség létezhessen.

A teljes szinkron miatt az új küldetéseket és bolygókat jó előre meg kellett tervezniük, de ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy a BioWare nem változtathatja meg terveit, ha a közösség valami mást szeretne. A különböző tartalmakon külön csapatok dolgoznak, ezért a frissítésekhez könnyen meg tudják változatni a priortásokat. A játékosok kérésére kezdtek nagyobb erőkkel foglalkozni az olyan kényelmi funkciókkal, mint a Legacy frissítés guildbank rendszere. A következő, amit terveznek az egy robosztus group finder lesz.

A guildek tagságának létszámkorlátozása sok játékosnak okoz problémát, a szervereken rengeteg a teli guild. Pár játékosnak az az ötlete támadt, hogy a guild Legacy alapon tartsa nyilván tagjait, így mindenki az altjaival együtt is csak egy bejegyzést foglalna el. Ericson ezt jó ötletnek tartotta, és felvette az elkészítendő dolgok listájára.

A BioWare a frissítések segítségével szeretné elérni, hogy az SWTOR egy olyan vonzó hely legyen, ahová nap mint nap visszatérhetünk, nemcsak azért, hogy a barátainkkal találkozhassunk, hanem azért is, hogy megnézhessük az újdonságokat. Ennek érdekében a napi küldetéseket is variálni fogják, Ericson szerint az érdekes ismételhető tartalmak a tervezendő prototípusaik között előkelő helyet foglalnak el. Az egyszeri, egyedi események, mint a rakghoulok támadása arra szolgálnak, hogy gazdagítsák a játék történelmét, és legyen mire emlékeznünk, ha elővesszük kis red rakling petünket.

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

17. Raveen988
2012.04.25. 17:22
"A BioWare állítása szerint nem csökkent az előfizetők száma, csak a csúcsidőben egyszerre játszó felhasználók lettek kevesebben." - Érdekes állítás, az én szerverem teljesen kihalt, nem csak csúcsidőben de szinte soha nem lehet semmire embert találni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. mikej95
2012.04.25. 17:24
Raveen988: Ahol pénz és/vagy hírnév forog kockán, ott mindig ferdítenek. Pl: a Take-Two mocskolta a GSC-t, de kiderült rá egy hétre, hogy a GSC sokkal jobb anyagi helyzetben van mint gondolták.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. Krigg
2012.04.25. 17:31
Kivancsi leszek, mi fog tortenni, amikor beindul Tera Online meg Guild Wars 2.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. MaximumGam...
2012.04.25. 18:43
Raveen988. most csúnyán fogom kifejezni.. az emberek nem akartak ebből sose MMO RPG-t és szerintem elmehet a pics be Bioware .... SWtor 3 kellett volna , nem egy ilyen össze kapart szar... elárulom accot létrehozni kész koáció ... egyszerűen undorító .. már csal ezért se veszem meg... 100000 emberből 90% SWtor 3 várta...
nem egy online szart... amit rengeteg pénz fejleszteni... és köze nincs a Star Wars hoz.... a lézerkardokon meg a zenén kívül... ami nincs lény eredeti filmben az nem létezik... főleg nem ilyen gagyi szarok Lucas Bácsi jól elbaxta
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. lapartman
2012.04.25. 18:53
Maxi te nem a KOTOR-ra gondolsz véletlen? az SWtor a Star Wars The Old Republic. Nem a KOTOR
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. Raveen988
2012.04.25. 19:59
Az a helyzet, hogy a lvling marha jól meg lett csinálva mert tényleg nem olyan mint a többi ráadásul "fully voiced" ami szerintem nagyot dob az egészen. A legnagyobb gond az, hogy miután felértél max szintre, szinte semmit nem tudsz csinálni, mert az ismétlődő tartalmakat marha gyorsan meg lehet unni, ráadásul tele van bugokkal, ilyet még nem láttam, 1-2 hónap után kiürült a szerver. Nem tudom mire gondoltak, hogy egy sztori vezérelt fejlődésen alapuló játékban az endgamet farmolás alapúra akarták csinálni. Ez óriási hiba.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. uristen
2012.04.25. 21:20
"Ha nyernek a lotton..."
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. noPublicFG
2012.04.25. 21:29
ami szerveren játszom az mindig fullos, összetartók a guildek is. Szerintem kinek milyen a szerencséje...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. Zelbacsi
2012.04.25. 21:58
"A legnagyobb gond az, hogy miután felértél max szintre, szinte semmit nem tudsz csinálni"

Hogy mekkora qrva nagy gond ám ez... hány embertől hallottam már, hogy mennyire unatkozik... Nektek tényleg ennyi időtök van? Én már az early access-kor ott voltam, és még most is egy 40es szintű karakterem van, munka mellett ennyire érek rá ezzel játszani. Mekkora katasztrófa tényleg, mennyire fogok unatkozni majd, amikor elérem az 50et biztos. Mondjuk úgy pl. egy hónap múlva. Vagy inkább 3 év múlva, mert a többi kaszt története is érdekel, mert ez eléggé történet-orientált játék, és mire minden kasztot "végigjátszok" hát el fog telni egy idő...

De persze biztos csak én vagyok a béna, és minden normális játékos már rég halálra unta magát, és egyedül én maradtam, akinek még mindig tetszik ez a játék ...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Gatee
2012.04.25. 22:16
@Zelbácsi
Nem lehet 1 MMO-t csak a casual rétegnek tervezni akik naponta játszanak 1-2 órát. Én pár éve napi 8-10 órát játszottam WoW-al és képzeld mégis tudtam mit csinálni mindig szóval igen, gondolni kell a hardcore játékosokra akik sok idővel rendelkeznek mert nekik több az igényük a tartalomra.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. MaximumGam...
2012.04.26. 02:02
lapartman: mi másra ? KOTOR 1-2
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. reednow
2012.04.26. 10:51
Akkor Én piszok távol állok a hárdkór játékosoktól, mert, habár single player játékokkal el tudok verni pár órát hetente, még sosem győzött meg semmi, hogy jó szórakozás az MMO...utálom is ezt a műfajt, ahogy van.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Zelbacsi
2012.04.26. 12:40
reednow: hát a heti pár órával tényleg nagyon távol állsz Ilyen "score"-al a hardcore réteg kiröhög és nem fogad be "igazi hardcore tag"nak
Én is hiába játszottam végig a gyerekkoromat, most, hogy dolgozok már nem érek rá közel sem annyit játszani, hát azonnal "casual" lett belőlem
Welcome in the club!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. xpalyx
2012.04.26. 13:25
@Zelbácsi

Jelentkezek én is klubba

Anno nagyon sokat wowoztam, de amikor elkezdtem dolgozni akkor rohadtul meguntam a 6-10 órás raideket, meg aztán ami sírás rívás lement lootoláskor... Meg, hogy unjuk a játékot, nincs tartalom stb stb...
Na azt látni kellett volna Aztán abba is hagytam...

Munka után inkább elmegyek edzeni ha meg van egy kis időm, leülök és játszok 1-2 fps-el.

Úgy látom én is casual lettem...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. miszterhen...
2012.04.27. 21:19
Bioware jobban tenné ha egy kicsit elmenne szabadságra ...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. miszterhen...
2012.04.27. 21:19
Bioware jobban tenné ha egy kicsit elmenne szabadságra ...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Megyeric
2012.04.28. 21:39
Na ha mindenki túl van a miért nem KOTOR3 sértődöttségen akkor valaki leírná konkrétan mi a baj az egyelőre még kevés Endgame tartalommal egy alig több mint féléves játék esetében? A fiatalabbak kedvéért erős iróniát tartalmazott a mondat második fele.

Egyébként nem a KOTOR3-at alakították át mmorpg-vé és nem is az SWTOR miatt nem lett KOTOR3. Fura is volna mivel az SWTOR kezdeti tervezése előtt kijelentésre került hogy nem lesz KOTOR3, úgy két évvel az első bejelentés(Tor) előtt.

Még mielőtt a Troll kollégák benyújtanák az űrlapot a kőbunkó hivatalba új eszközért és támadásba lendülnének. Ne tegyék. Annyi jó érv hangzott el itt miért egy rakás tudjukmi, hogy barátaimmal most azonnal töröljük a subcriptiont.
Az meg hogy mé nincs KOTOR3bazzeg, hát készbazzeg...kész
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!