iPon Hírek

Bejelentették az új Need for Speedet

Dátum | 2015. 05. 22.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Az Electronic Arts bejelentette, hogy idén ősszel jelenik meg az új Need for Speed PC-re, PS4-re és Xbox One-ra. A játék mindenféle alcím nélkül érkezik, a korábbi Underground-pletykák tehát alaptalannak bizonyultak. A Need for Speed több mint két éve készül, és a kiadó reményei szerint előnyére válik majd, hogy a Ghost Gamesnek nem kellett 2014-ben is kiadnia egy köztes epizódot. A svéd stúdió szerint az új rész (immár sokadszorra) vissza akar térni a sorozat gyökereihez, és egyfajta teljes rebootot nyomni a szériának. Marcus Nisson, a fejlesztés vezetője elmondta, az utóbbi években a Need for Speed nem találta önmagát, és néha jó, néha rossz minőségű címek készültek a sorozatban, éppen ezért volt fontos visszatalálni ahhoz, ami igazán fontos. Ennek fényében mondjuk érdekes, hogy a készítők egy szoros történeti vonalat és narratívát emlegetnek, ami végighúz a játékon, valamint nyitott világot - egyik sem olyan dolog, ami elsőre eszünkbe jutna a klasszikus Need for Speed-részekről. Magáról a történetről egyelőre semmit nem tudunk, de a fejlesztők szerint az utcai autós kultúra áll majd a középpontjában, ennek lényegét igyekeznek átadni, és felderítik majd mélységeit. Azt szeretnék elérni, hogy a játékosok szeressék az autóikat, törődjenek velük, szabják testre őket, tuningoljanak. Ami a rendőröket illeti, a készítők elismerik, hogy fontos részei a Need for Speednek, de "nem feltétlenül kell játszanunk is velük", amivel tehát tulajdonképpen elismerik, hogy itt a versenyzőkön lesz a hangsúly - ami mondjuk a történetet nézve nem meglepő. A vezetési modell alapvetően továbbra is árkádos lesz, hatalmas driftekkel, ugratásokkal és brutális sebességgel, de úgy, hogy lehessen érezni az autók közti különbségeket. Ezen kívül az egészet beállíthatjuk majd, így mindenki megtalálja a neki tetsző nehézséget. Ami a grafikát illeti, a Ghost Games teljesen elhagyta a régi konzolokat, így a játék motorját az alapoktól az új lehetőségeknek megfelelően alakították ki. A készítők elmondása szerint ez olyan dolgokra ad lehetőséget, mint a fizikai alapú renderelés, amit nem lehetett megcsinálni az előző generációban.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

29. patrik2991
2015.05.22. 15:34
Jeee, erre se kell majd pénzt kiadnom!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
28. wishformor...
2015.05.22. 15:35
Egy pillanatra a headline keprol egy tuning trabant ugrott be elsore, majdnem felrohogtem
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
27. umi92
2015.05.22. 15:41
"A vezetési modell alapvetően továbbra is árkádos lesz, hatalmas driftekkel, ugratásokkal és brutális sebességgel, de úgy, hogy lehessen érezni az autók közti különbségeket. "

lesz x autó és mindegyik más erősséggel fog driftelni. tehát marad a kisgyerekeknek készült csúszkálós, driftelős 390-nel befarolós atom cool játék, hogy legyen sikerélményük..

[LINK]

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
26. Phantomstr...
2015.05.22. 15:52
Ez eddig egy nagy kérdőjel nekem. Rebootolni történetet szokás, nem? Összefüggő kvázi történettel pedig eddig a Most Wanted és a Carbon rendelkezett. Azon mit rebootolnak. Hogy térnek vissza a gyökerekhez? Nagyon úgy néz ki, ebből megint szappantartó tuningolás lesz, a Need for Speed gyökerei pedig a luxusautókkal történő versenyzés szép tájakon. Ezzel voltak visszatérve a gyökerekhez.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
25. Kissalex21
2015.05.22. 16:03
Jó is volt a Hot Pursuit 2-ben a Murcielagoval száguldozni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
24. KPKG
2015.05.22. 16:09
Vicces, hogy mindenki underground-ért könyörgött, aztán most jön ez, ami (a rendőröket leszámítva) tényleg NFSU3-nak tűnik, de azért mégsem merték így elnevezni. Gondolom, később könnyebben kimagyarázzák, ha nem jön be a népnek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
23. pmarci1
2015.05.22. 16:37
nekem az hiányzik ami anno az undergroung 2-ben volt. a plafonig tuningolás, mindezt kis átlagos autókkal, mint külsőleg mint belsőleg. ezt sokkal inkább magamnak tudtam érezni minthogy milliárd forintos bugattikat zúzok szét a városon keresztül.
most gondoljatok bele, ha jól emlékszem a főnyeremény autó az m3-mas bmw volt a most wantedben. (ha jól emlékszem) amikor utoljára nfs-eztem szinte már luxusautóval kezdtem a játékot. de ami a legzavaróbb volt, hogy ha megszereztem a bugattit még akkor sem tudtam a 400km/h közelébe érni pedig a valóságban még ennél is nagyobb a végsebessége.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. corzi pmarc...
2015.05.22. 17:10
teljesen egyetertek veled. nekem is a hetkoznapi utcai autok hianyoznak ami az elerheto kategoriat tukrozik, nem azt h arab shejkek versenyeznek 300millios kocsikkal
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. edyzol
2015.05.22. 17:29
Én is remélem, hogy visszatérnek az átlag tuning verdákhoz. Nagy csalódás lenne, ha supra helyett egy aventadorral indulna a játék.
Az undergraund 1-2-ben még tényleg utcai versenyautók voltak, bár ha mondjuk Dubaiban játszódik a történet akkor még belefér a lambó

Én mondjuk vevő lennék egy olyan dologra, hogy az autók sérülései megmaradnának a verseny után is, vagy ha mondjuk lehetne venni valami lepusztult tragacsot és azt lehetne feljavítani. Esetleg használt alkatrész vásárlás...

Nekem ilyenek jutnak eszembe az utcai versenyzésről, de majd meglátjuk mit gondol erről az Electronic Arts.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. dobko
2015.05.22. 17:35
Nekem pont ez az Underground irány jön be ha NFS. Szénné tuningolni egy kis Golfot, Subarut, akármit... Tudom, hogy hülyeség volt a fele az undergroundnak is, és eléggé árkádos, de volt egy feelingje. Ja és még az Underground 1 valamilyen szinten kihívás volt, a sztori vége felé volt pár nehezen megnyerhető verseny még easy-n is, remélem most se lesz másképp, bár manapság eléggé könnyen játszhatóvá csinálnak mindent..

Ha szimulátor szerű játékkal akar az ember játszani, akkor ott a Grid, most Project Cars, stb...

Én várom, aztán reméljük nem lesz csalódás, mint az utóbbi években. Egyszer végigmentem rajtuk, aztán annyi. Underground 1-2-t legalább 10 alkalommal végigjátszottam.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. InGen pmarc...
2015.05.22. 19:28
Te láttad már, mekkora egyenes szakasz kell a Bugattinak ahhoz, hogy elérje a végsebességét?

Nem csoda, hogy a játékban nincs ilyen, összesen nem akkora a játéktér

Ajánlott a Top Gear megfelelő epizódja a témában: https://www.youtube.com/watch?v=LO0PgyPWE3o
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. GabeYulo19...
2015.05.22. 19:49
Lehet itt citromba harapósat játszani, de sztem ez jó rész lesz, végre nem minden évben jött 1, és sztem ez a két év kifejezetten jót tehetett neki, legjobb reményeim szerint. Nekem az utolsó rész, a Rivals volt eddig az egyik kedvencem, persze HP2vel, és az UG-1-2vel toltam legtöbbet előtte, de alapvetően mindet kijátszottam, szinte minden nehézségen. Jah, és ha tényleg visszatérnek ahhoz, hogy megfelelően testre lehessen szabni a verdákat, akkor aztán végképp nem lőhetnek nagyon mellé.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. j.panzer
2015.05.22. 22:44
Én már szkeptikus vagyok. Az U2 és az MW voltak számomra a legjobb NFS-ek, ami utánuk jött, az nekem már mind a harmat gyenge, sőt a sh*t kategória. A Carbon és a Pro Street szánalmas volt, még talán a UC-vel el lehetett pötyögni (Maggie Q adta nagyon ), de ott már nem volt igazi tuning, A Shift meg inkább szimulátoros volt, azért nem jött be, pedig az nem lett rossz rész, inkább csak más műfaj.
Az utolsó pár rész pedig annyira gyenge lett, hogy pár perc próba után uninstall. A világon semmi nem fogott meg bennük.

A cikkben tetszik, hogy említik, hogy testre szabható lesz a nehézség, emlékszem, hogy a MW milyen durván nehéz volt, és hogy mennyi bajlódtunk a rendőrökkel. Volt hogy hetekre elakadtunk. Ehh...
De amúgy az egyik legjobb rész volt.
Csak már ott is lehetett érezni, hogy rengeteg elemet (grafikákat, festéseket, spoilereket, pálya elemeket) az U2-ből emeltek át egy az egyben.

Az is jó lesz, hogy ha végre lesz különbség autó és autó között, mert vicces volt nagyon, mikor egy stock Fiat Puntó lenyomott egy agyon tuningolt 1+1 millió dolláros szuper sportkocsit, mondjuk egy SLR-rt, vagy egy Porsche GT-t.

Tőlem visszajöhetnének a SUV-ok, a belső tér tuningolás (csomagtartó, hi-fi, stb. mint az U2-ben), a fotózás, a sok, menő festés.

Az utóbbi részekben már olyan hányás ronda bodykitt-eket tudtak beletenni, hogy sok esetben már inkább stoc-on hagytam a verdát, mert a tuningtól nem menőbb lett, hanem rusnyább.

Szóval össze lehetne rakni egy nagyon jó kis játékok, a potenciál évek óta benne van, csak egyszerűen képtelenek átgondolni a sorozatot, és beletenni a szükséges munkát.

Van elképzelésem milyen lenne a tökéletes NFS, de nem hiszem, hogy megvalósul. Így már beérném egy "jatszhatóval", de már ez is kicsit sci-fi nekem. Meglátjuk. Szurkolni szurkolok.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. GabeYulo19...
2015.05.23. 01:09
Igen, az MW-t tényleg kihagytam, az fantasztikus rész volt még. Pro street tényleg gyenge volt, iszonyatosan, Carbont azért a feeling miatt végigtoltam párszor....UC sztem az egyik, ha nem a leggyengébb rész volt, abban az autók, és gyurma grafika is iszonytató volt. Shift nem volt rossz,d e tényleg más műfaj, és abban vannak jobbak, viszont ezt az utolsó pár részes hányingert nem egészen értem: Pl Runt sokan szidták, az igaz, h nagyon egysíkú volt a játékmenet, viszont a környezet engem kárpótolt annyira (ami fantasztikus volt, na meg tetszett, h végre a leghíresebb versenyt is végig lehet csinálni), de azért szám szerint 6szor csak végigtoltam,, szóval akkora baklövés nem volt az.. Hot Pursuit nem lett jó, új MW is fostalicska volt, viszont a legújabb, név szerint a Rivals az kurva jó lett minden szempontból, abból már csak tényleg a tuning hiányzott rendesen, egyébként fantasztikus játékmódok voltak benne, nagyon akciódús volt, iszonyatos volt a sebességérzet, na meg a grafika is abszolút csúcs volt. Szóval, ha ennek a versenyzős részét, és vhogy az UG-t, megspékelve a mindenre kiterjedő tuninggal összegyúrják, akkor az nekem megint egy sokszor "végigvivős", eléggé élvezetes játékot fog hozni. A pár perc utáni unistallálás meg eleve vagy kamu, vagy annyira nemtörődömség, hogy csinálhatnak akármit, úgyis szar címszóval eleve le van írva, ugyanis pl. a Rivals esetében 10-15 perc után lehet menni, és eleinte, ha megnézed a játékot magát meg mindent, akkor min 30 perc után jutsz el oda, h na akkor csapassuk...Viszont utána kifejezetten fasza élményt nyújtott. Viszont remélem letesznek arról, h zsarukkal kelljen menni, mert az abszolút nem illik bele, plusz nekem igazából semmilyen szinten nem hiányoznának a zsernyákok a játékból, viszont a változatos küldetések igen.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. GabeYulo19...
2015.05.23. 01:12
A Hsz-ed utolsó részével kapcsolatban meg csak annyit, hogy olyan nincs, ami mindenkinek tetszene és még új is lenne, és sztem nekik is van pár ötletük, gyanítom több, mint nekünk, és ha létezne olyan NFS, ami 2015-ben újat tud mutatni, de ugyanakkor tetszene mindenkinek, akkor az jelenne meg, de ilyen nem létezik. Én bizakodva várom, jó pár rész eddig tényleg csalódás volt, de a maga műfajában, meg beleértve azt is, hogy mennyire sok része volt, még mindig messze veri az egész piacot.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. pmarci1 InGen
2015.05.23. 02:03
kösz már láttam, de mint mondtam a 400 közelébe se ment. már jóval a 400 előtt nem akart gyorsulni tovább. hiába volt minden a maximális sebességen a finombeállításoknál. nem emlékszem pontosan de kb 320-350 környékén adta volna fel.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. thestock
2015.05.23. 06:35
Látom másoknak is az underground volt a favorit.Szintén így vagyok vele.Autós játéknál pont nem érdekel a sztori.Az underground és a most wanted óta 1-2 játszható NFS rész volt,de azok sem most voltak.
Miért nem csinálnak egy underground 3-at? a 2-ben szereplő autóknak ennyi év alatt már kijött pár újabb verziója. Órákat lehetett tuninggal tölteni,anélkül hogy unalmassá vált volna a játék.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. csabi02
2015.05.23. 08:17
[LINK]
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. Shinjiii csabi...
2015.05.23. 10:53
Ez totál felesleges volt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. snuzzie Shinj...
2015.05.23. 12:57
Akkor ez is.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. csabi02 snuzz...
2015.05.23. 14:38
+1

és ez is...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. csonti168 csabi...
2015.05.23. 14:58
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. SzAdamAndy csabi...
2015.05.23. 17:52
+1 Neeeem volt felesleges!!!!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. i2k010
2015.05.23. 18:41
Az Underground-ok esetében is azonnal lőttem ki a sötétbőrű zenét, s indítottam a Foobar2000-et, valami kedvenccel.
Azt se tudom, hogy milyen hangzásvilágú zenékkel operáltak.

A Most Wanted 2012 esetében néztem bele utoljára még egy kicsit a zenei kínálatba, aztán lehúztam a csúszkát.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. csabi02 i2k01...
2015.05.23. 18:58
Pedig még Fat Joe ft. Terror Squad - Lean back is ütős volt és mai napig is az,el sem tudom képzelni,hogy csak egy bizonyos stílust hogyan lehet szeretni,speciel én Csajkovszkij B-moll zongoraversenyétől a gengszteres rapp-en és techno,rock-on át, a 80-as évek mulatós zenéig mindent szívesen hallgatok,csak 1 a lényeg! Zene
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2015.05.23. 20:24
T.I.-tól a 24s volt még a menő számomra.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. i2k010 csabi...
2015.05.24. 10:12
Majdnem mindent meghallgatok, kivéve amit nem.
A fekete rap-et nem. Ahogy a metál majdnem minden válfaját sem.
Gondolom, te sem hallgatsz csasztuskát, vagy kínai operát...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. tomboy013
2015.05.24. 11:10
Underground
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. SzAdamAndy
2015.05.25. 16:13
Ghost csinálja . Őszintén remélem nem egy kalap sz@r lesz mint amilyen a Rivals volt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!