iPon Hírek

Bloodborne - új generáció, régi nehézség

Dátum | 2014. 06. 19.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

A mai From Software egészen más, mint a From Software pár évvel ezelőttről. A Demon's Souls váratlan sikere, majd a két remekül teljesítő Dark Souls-epizód után a stúdió felkapottabb lett, egyszerre a hardcore játékosok kedvencévé vált. Mindez persze azzal is jár, hogy most már a stúdión belül több csapat dolgozik egyszerre több projekten, és amíg az egyik brigád a Dark Souls 2-t készítette, Hidetaka Miyazaki mester és emberei már javában dolgoztak a PS4-exkluzív Bloodborne-on. Mennyire változott meg a stúdió az évek alatt? "Nehéz megmondani. A Bloodborne egy jóval nagyobb projekt, mint amiket korábban csináltunk, de sok régi szokásunk és elvünk megmaradt a fejlesztéssel kapcsolatban. Ezek nem tudatos dolgok a legtöbb esetben, hanem olyanok, amik természetesen jönnek, de persze vannak olyanok is, amiken direkt változtatunk" - mondta Miyazaki. Elmondása szerint nem kell lemásolniuk a Dark Souls-t ahhoz, hogy a Bloodborne sikeres legyen, viszont mindenképp meg kell lennie annak a "különleges valaminek", ami a Souls-játékokat egyedivé tette. "De meg tudjuk határozni, mit is jelent a különleges? Szerintem nehéz lenne rámutatni. Én úgy gondolom, hogy az egész csapatnak kell különlegesnek lennie, hogy a végeredmény is az legyen." Akárhogy is, a From Software továbbra is azt tartja szem előtt, hogy igazi játékosoknak készítsen valamit, akik számára a játékmenet az első, és keresik a kihívást. Miyazaki egyértelművé tette, hogy a nehézség például nem fog visszább esni: "Olyan játékot próbálunk letenni az asztalra, ami egyszerre nyújt kihívást, majd azok leküzdése után az elégedettség érzését, a siker érzését. Eddig is ezt csináltuk, és ez nem fog megváltozni". Miyazaki szerint egyébként jó kombináció, hogy egy teljesen új hardverhez teljesen új játékot is készítenek, ugyanakkor azt ő is látja, hogy ez nagyon sok komplikációval jár, és egyre nehezebben tudnak előrébb jutni, ahogy halad a játék fejlesztése. Akárhogy is, a Bloodborne-t jövő év tavaszára szeretnék kiadni, kizárólag PS4-re jelenik meg, és 1080p-ben fut majd 30fps-sel.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

4. zorrd023
2014.06.19. 22:05
Aki meg megvette az fejlesztők előző gameit, amitől sikeresek lettek le se vannak szarva pc-re pedig a dark souls-t megvettem tőlük.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Fratello zorrd...
2014.06.19. 22:55
Tévedésben vagy, amitől híresek lettek az a Demon's Souls, és az PS only, senki nincs itt leszarva... (A Dark Souls-t se akarták PC-re átportolni, mondván hogy ők nem PC-programozók és csak elszúrnák, de a PC-sek annyit nyígtak hogy engedtek nekik, és tényleg szar lett amit összehoztak...)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. nemlehet Frate...
2014.06.19. 23:18
Aha mert ez így működik, hogy a játékosok sírnak a kiadó meg ugrik.... Vagy akkor az a tézis nem áll meg, hogy PC-re nem éri meg fejleszteni. Valamelyik varázsige akkor nem jó....

Amúgy csak akarni kellett volna. Ott is megjelenés után kb 2 héttel jött egy nemhivatalos mod amivel teljesen jól játszhatóvá vált a játék. Ezt a fejlesztők mégis miért nem tudta megtenni? Az elég gyenge érv, hogy ők nem tudnak PC-re fejleszteni, mert akkor vegyenek +2 embert aki tud.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. zorrd023
2014.06.20. 00:10
Na meg az első pc-s portjával sincs gond. Az irányításhoz kell kontroller igaz. De szebb és stabilabb mint a konzolos. ÉÉÉÉs megérte nekik pc-re hozni, mert lett annyi eladás hogy a kettőt eleve úgy adták ki.

Tudok a Demon's Souls-ról. De a Dark Souls-ok sikeresebbek lettek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!