iPon Hírek

Bugokkal együtt jön a Halo: The Master Chief Collection

Dátum | 2014. 07. 28.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

A San Diego Comic Con remek alkalmat adott a 343 Industriesnak arra, hogy jó sokat beszéljen a Ridley Scott stúdiójánál készülő Halo: Nightfallról, de szerencsére nem csak erről volt szó. A Nightfall ugyanis a Halo: The Master Chief Collection részeként (is) érkezik, így szerencsére a játékgyűjteményről is hallhattunk némi információt.
A 343 újra megerősítette, mindegyik játék pontosan olyan lesz, mint az eredeti, csak éppen feljavított grafikával. Ez egyben azt is jelenti, hogy az eredeti, sokak által ismert - és ki is használt - bugok is bennük maradnak. A Halo 2-ben pedig nem egy ilyen akadt, mind az egy- mind pedig a többjátékos módban, az egyikkel például végtelen mennyiségű töltényre tehetünk szert. A 343 szerint ezek fontos részét képezték az eredeti játékok varázsának (őőő...), így nem akarják kiirtani őket. Ehelyett az újoncokat megpróbálják hozzájuk szoktatni, így reményeik szerint senki nem fogja furcsállni őket. Ami a többjátékos módot illeti: a kollekcióban megtalálható lesz minden pálya az összes részből, még azok is, melyek eredetileg csak a Halo 2 PC-s verziójában kaptak helyet. Ez összesen kicsivel több, mint 100 pályát jelent, ezek közül pedig néhányat teljesen felújítanak, és némileg átalakítanak. A 343 eddig két ilyen térképet erősített meg: ezek az Ascension és a Coagulation, de most a Comic Conon elárulták, hogy a Zanzibart is kezelésbe veszik, valamint a GamesComon bejelentenek legalább még egyet.
Mivel rengeteg pálya oszlik meg négy játék között, a 343 számára különösen fontos, hogy mindenki megtalálja, amit szeret. Ezért a rendszer követi majd a játékosok szokásait és preferenciáit, és ezek alapján ajánl majd fel csoportokra bontva pályákat, melyekre persze szavazni is lehet. Továbbá természetesen a hasonló preferenciákkal rendelkező játékosokat igyekszik összerakni a matchmaking. Frank O'Connor, a Halo jelenlegi atyaúristene elmondta, a The Master Chief Collection másik célja, hogy összefogja Master Chief történetét, és azt egységesen tálalja a játékosoknak. Ennek érdekében az átvezető jeleneteket itt-ott átalakították, és készítettek újakat, melyek jobban összekötik az egyes részeket, a negyedik rész befejezése pedig magától értetődően vezeti majd fel a készülő ötödik epizódot. Még a zenékhez is hozzányúltak, hogy egységesebb képet (ööö, hangzást) adjon a sorozat, ebben egyébként a Skywalker Orchestra volt a 343 segítségére. Végül pedig egy új, filmes előzetest is kapott a Halo 2: Anniversary:
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

8. Vizion
2014.07.28. 17:01
Magyarul: a scriptünk a bugokat nem tudja kiszedni, embert és pénzt pedig nem áldozhatunk rá, mert csökkenne a profit...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. i2k010
2014.07.28. 18:14
Végül is, lehet így is megmagyarázni a lustaságot...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. ByrDer
2014.07.29. 09:20
Ezeket nem lehet csak úgy "automatikusan átportolni" az egészet újra kell csinálni manuálisan. A motort is, az art asseteket is. HA valami bug benne lesz az eredeti játékokból azokat szándékosan rekonstruálják, így valószínű hogy rengeteg, kevéssé ismert bugot (ha akaratlanul is) de javítanak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. predike07
2014.07.29. 12:13
Ilyet még az életben nem láttam
Bugot benne hagyni mert az úgy az igazi.Innetől kezdve majd mindegyik fejlesztő erre fog hivatkozni.Bocsi fiuk de ez szándékos és így teljes a játék,sőőőőőőőőt majd készitenek külön bugos változatot is. BUG EDITION.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. m76
2014.07.29. 13:36
Aha, és mikor jön PC-re?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. mikej95 m76
2014.07.29. 16:37
Emulátorral 10 év múlva.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. TeslaGoD
2014.07.29. 16:37
Még valami fanatikus ragaszkodásból származó logika lenne is a bugok bent hagyásában, de úgy, hogy a pályákhoz, átvezetőkhöz, zenékhez is hozzányúlnak, már nem tudom hova tenni a dolgot.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Pandamoniu... ByrDe...
2014.07.29. 18:46
Nem hiszem, hogy az egész játékot újra kéne írni, ezek a motorok már annyira absztraktak, hogy az interfészek változtatása nélkül lehet bennük matatni. A játék ugyan azokat a metódusokat hívja meg csak azoknak a tartalma változik meg. Persze lehet, hogy tévedek, nem sűrűn szoktam játékokat portolni PowerPC-ről x86 -ra.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!