iPon Hírek

CoreOnline: Square Enix játékokkal bővülhet

Dátum | 2012. 09. 07.
Szerző | Magrathea
Csoport | JÁTÉK

A Square Enix fontolóra vette, hogy bővítse a felhő alapú CoreOnline kínálatát japán fejlesztőcsapatainak nagyobb címeivel, és ezzel ingyenesen rendelkezésre bocsássa őket, a böngészőből elérhető portálon keresztül. Ez persze csak akkor fog megtörténni, ha szolgáltatás sikereket ér el a jelenlegi kínálattal (részletek korábbi hírünkben).

Yoichi Wada, a Square worldwide feje azt nyilatkozta, hogy a CoreOnline egy kísérlet számukra. Így a cég még nem kész arra, hogy komolyabb erőforrásokat áldozzon rá. Ezért van az, hogy többnyire Eidos címek vannak a kínálatban, azokat sokkal olcsóbb feltenni online.

"Idővel szeretnénk több Square Enix címet is látni a rendszerben, de azok eredetileg főként konzolos játékok, nem PC-re vannak" - folytatta Wada.

Ha tehát befut a CoreOnline, készülhetünk számos [Square] konozolos játék PC portjának bejelentésére. A szolgáltatás múlt héten indult, úttörő játékai a Hitman: Blood Money, Mini Ninjas, Tomb Raider: Underworld és a Lara Croft and the Guardian of Light.


A kiadó európai képviseletének feje, Phil Rogers a GI.biz-nek adott interjújában azt is elárulta, hogy a portál egyik fontos célja az is, hogy növelje a Square játékok közönségét. Példának a Mini-Ninjast hozta fel. Szerinte a játékban benne van a potenciál, hogy több millióan játsszanak vele a meglévő pár millión túl.

"Technikailag hogyan is érhetnénk el ezt - talán egy kicsit átdolgozhatnánk a kódot? Milyen szolgáltatást és platformot kéne köré építeni? Nagyjából ezen a kísérleti vonalon indultunk el. Hiszünk a játékainkban és úgy gondoljuk, hogy minél több ember talál rájuk és játszik velük, annál jobb."

Rogers tett néhány megjegyzést az OnLive-ra is, aminek az utóbbi időben esett az előfizetői száma. "Gyorsan fejlődtünk az utóbbi időben. Sok mindent írnak az OnLive helyzetéről, de az úttörők sajnos gyakorta kerülnek olyan helyzetbe, ahol könnyen hátba lőhetik őket."

"Nehéz kibogozni mi is történt pontosan, de amikor a lényeget tekintjük, az az, hogy több szabadságot kell adjunk a vásárlóknak, új módokat a játékra és annak megfizetésére. Továbbgondolva, az üzleti modellt kell kitalálni."

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

2. Lazahunter
2012.09.07. 20:59
De ennek mi a szent szar köze van az OnLive-hoz?? Semmi ... Ki mondta, hogy ez felhő alapú játék?? Senki ...

Az OnLive esetében a játék a felhőben volt renderelve, és a képet streamelte hozzád. Itt meg egyszerűen letöltöd az egész pályát (Hitman esetében az első pálya ~ 130 MB), és a böngésződben futtatod, a saját géped hajtja meg, játék közben a hálózati forgalom NULLA. Ez nem felhő alapú játék, hanem egyszerű böngészős játék!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. AkosAkos
2012.09.07. 22:16
Ott a pont.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!