iPon Hírek

Crackdown 3 - mi a helyzet a pusztítással?

Dátum | 2017. 07. 03.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

A Microsoft valamiért nem nagyon akar játékmenet-felvételt mutatni a Crackdown 3 pusztítós-rombolós részéből, annyira nem, hogy még az E3-on is csak egy olyan előzetest láthattunk, amiben Terry Crews amerikai színész bohóckodik egy kicsit, majd jött egy kis in-game ugrálás. Szóval, mi a helyzet a korábban nagyon beharangozott pusztítással, amit elméletileg a felhőben futtat a Microsoft rendszere? A helyzet az, hogy a játékon jelenleg három stúdió dolgozik: a Sumo Digital, a Reagent Games (a Crackdown alkotójával, Dave Jonesszal az élen), valamint a Ruffian Games, akik a második részt készítették. Gareth Wilson elárulta, hogy a pusztítás továbbra is bent van a játékban, és a korábbi terveknek megfelelően csak a multiplayer részben lesz elérhető - ezen egyébként a Ruffian Games dolgozik. Ezt úgy kell elképzelni, hogy kétszer tíz játékos szabadul be a városnyi arénába, a cél pedig az ellenfél központi tornyának lerombolása - csak közben éppen minden más is elpusztítható. Wilson elmondta, ezt alapvetően külön játékként kezelik az egyjátékos kampánytól. Magából a kampányból két dolog miatt marad ki a pusztíthatóság: az egyik, hogy így működik majd internetkapcsolat nélkül, a másik pedig, hogy nem illeszkedik a narratívába. A történet szerint ugyanis a feladatunk a város védelme, nem pedig az elpusztítása. Kiderült az is, hogy a fő célunk a város egyes területeit uraló nagyfőnökök legyőzése, ezt pedig bármilyen sorrendben megtehetjük - ennek megfelelően hagyományos küldetések sem lesznek, akár a legnagyobb bossnak is nekimehetünk már az elején, persze nem valószínű, hogy sikerrel fogunk járni. Továbbá a teljes kampány végigjátszható lesz négyfős kooperatívban.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!