iPon Hírek

Csak a Windows 9 kaphatja meg a Mini Start Menüt

Dátum | 2014. 06. 03.
Szerző | J.o.k.e.r
Csoport | SZOFTVER

Korábban számos forrás is egybehangzóan állította, hogy a Windows 8.1 következő komolyabb frissítőcsomagjába, amit Windows 8.1 Update 2 néven emlegettek, bekerül majd az új, csempés felülettel is rendelkező Mini Start Menü. Az akkori hírnek sokan örültek, ám most úgy tűnik, nagyon korai volt az öröm. Mary Jo Foley, aki a ZDNet-nél dolgozik, és meglehetősen jó microsoftos informátori hálózattal rendelkezik, most arról számolt be, hogy a korábbi beszámolókkal ellentétben mégsem érkezik Mini Start Menü a Windows 8-as kiadásaihoz. A megbízható információkat szállító informátorok szerint a Microsoftnál úgy döntöttek, hogy a Windows 8-as kiadásaihoz már nem teszik elérhetővé az új Mini Start Menüt, amit néhány fotón, illetve egy videón korábban már meg lehetett csodálni. A Windows 8.1 Update 2-es kiadása persze továbbra is a korábbi forgatókönyvnek megfelelően válhat elérhetővé: az új frissítőcsomag a dolgok jelenlegi állása szerint augusztusban lesz letölthető. Az egyelőre nem derült ki, hogy a Mini Start Menü bevetését miért tolták későbbre – lehet, hogy stratégiai döntésről van szó, de az is könnyen előfordulhat, hogy az új szolgáltatás nem készülne el megfelelő minőségben az augusztusi rajt időpontjáig. Okok ide vagy oda, a jelenlegi tervek alapján úgy tűnik, majd csak a 2015 áprilisában érkező Windows Threshold kapja meg a Mini Start Menüt. Az új operációs rendszert már most is sokan Windows 9 néven emlegetik, ám ezt a nevet hivatalos forrásból még nem erősítették meg, de ez persze nem is meglepő, hisz messze még a rajt. Egy tehát biztos: a Mini Start Menüre 2015 áprilisáig egészen biztosan várni kell. Addig persze harmadik fél által készített segédprogramok segítségével könnyedén lehet Start Menüt varázsolni a Windows 8/8.1 asztalra, ha valakinek erre van szüksége.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

49. I.Jozsef83
2014.06.03. 17:16
Akkor várhatnak arra hogy Win8.1 -re váltsanak cégek , vállalatok , kormányzati intézmények ... Max az előretelepített eladott Win 8-ak növelik a számokat nagyrészt ... De Win7 -et válasszák így is . Nálunk is egyre több gépre kerül Win7 az XP -s gépet is váltva
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
48. Fzoltan
2014.06.03. 17:18
Hála Istennek nem jön az az idióta start menü vissza.

I.Jozsef83: Ja, csak a metro/modern ui miatt nem váltanak. Hagyjad már...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
47. I.Jozsef83
2014.06.03. 17:24
Ha vissza is jönne , NEM kötelező használni !!! maradhat cementlap akinek az tetszik . De ellenben nagyon sok ( rengeteg ) felhasználónak meg IGEN és nem az elenyésző kissebbség a mérvadó .
Ha tetszik ha nem . Ehhez istennek semmi köze
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
46. gab78
2014.06.03. 17:35
Fzoltan: Helyette ott a fostalicska start képernyő! Hát persze hogy sokkal jobb!

Azt kellene megérteni, hogy a Windows központi eleme az ASZTAL! Soha nem a start menü volt. Ezért nem fogadják el a start képernyőt sem. Olyan mintha a Win7 alatt folyton rá lennél kényszerítve a start menüre.

Maga a Win 8 pedig egy fogyatékosoknak készült készségfejlesztő játék hatását kelti, lehet ez van akinek tetszik, de a többség nem ez a kategória.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
45. kunrichard
2014.06.03. 17:54
Amióta kijött az Update 1 kódnevű frissítés megmondom őszintén nem is hiányzik
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
44. otherl I.Joz...
2014.06.03. 17:57
Kétlem, hogy pont a metro lenne az indok amiért céges környezetben nem gondolkoznak win 8-ban. Az ok inkább az, hogy egyszerűen nincs készen céges felhasználásra. Átgondolatlan, stabilitás szempontjából pedig meg sem közelíti azt a színvonalat (bár az update szintjén a win 7 is szánalmas, de az legalább működik úgy-ahogy egyébként).
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
43. kunrichard other...
2014.06.03. 18:05
Szerintem a friss verzióval már semmi gond nincs.
Nálam egyszer nem omlott össze a programok is szépen futnak rajta. Az a baj hogy ennyi időt kellett várni arra hogy hasznáható legyen.
A csempés alkalmazások is kezdenek fejlődni bár még messze van attól hogy értelmes vagy épp használható legyen mert továbbra is talán a 98%-a egy rakás kaka vagy épp semmire nem való.
Régebben még ezek sem voltak hajlandóak működni megfelelően vagy egyáltalán. viszont legalább ezek a sz@rok működnek mostmár. bocsi de más jelzővel nem nagyon tudom illetni azt a halom szemetet ami az áruházból letölthető.

Korábban éppen azért raktam vissza a Win 7-et mert a 8 ill 8.1 hemzsegett a "bug" tól.
mivel esedékes volt az SSD csere úgy voltam vele hogy megér egy próbát inmár 2 hónapja használom és tökéletesen működik.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
42. Kerty Fzolt...
2014.06.03. 18:16
+1
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
41. otherl kunri...
2014.06.03. 18:23
Pont a 8.1 update 1-et sikerült úgy kiadniuk, hogy rahedli embernél belerondított a rendszerbe, úgy ráadásul, hogy az MS saját eszközeivel se lehetett javítani. Persze nem szóltak, nem ismertek el semmit, nem vonták vissza. Aztán rá egy hónapra, májusban kiadták javítva, de ez így akkor sem fest jól.

A röhej, hogy ami rögtön eszembe jutott a rendszerről, hogy sikerült egy verzió alatt átvennie a linux disztribúciók negatív dolgait. Kár, hogy a pozitívokat nem. De tényleg, mintha a kezdeti unity-t, vagy a kde4.4 - 4.6-ot látnám.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
40. I.Jozsef83 Kerty
2014.06.03. 18:28
A +1 -en kívül Önálló vélemény ?

kunrichard

Azt mindig tegyétek hozzá , hogy otthoni felhasználáskor megvagytok vele úgyahogy elégedve ... céges környzetben egész más programok mennek , hálózatok , egyéb perifériás eszközökkel kiegészítve stb
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
39. Asagrim
2014.06.03. 18:37
Érthető ez a lépés, mert annyi melléfogással, mint amit a Win8-ban követtek el, a start menü visszahozása teljesen új Windowsban pozitív benyomást fog kelteni, míg 8-ban eggyel kevesebb negatívot.

gab78

1: Ügyelj arra hogy kit és hogyan minősítesz.

2:

"Azt kellene megérteni, hogy a Windows központi eleme az ASZTAL! Soha nem a start menü volt."

Elég nagy baj. A start menü 2 panelre van felosztva, sose értettem, hogy a jobboldali elemek tartalmát miért ne lehetett volna a baloldaliba kilistázni, Mindegy, írtam saját start menüt amiben ezt megoldottam, ami már e-mail, RSS, és (mivel publikáltam is volna, nekem felesleges) Facebook értesítők olvasására is alkalmas (többek között).

Nem az a baj hogy most Windows 8-ban a Start egy egész képernyő, hanem hogy nem tud semmit, ami feljogosítaná arra, hogy egy teljes képernyőt elfoglaljon.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
38. Fzoltan gab78
2014.06.03. 18:48
Mondd azt, hogy neked nem tetszik. Ezek szerint te is azokhoz az elvetemültekhez tartozol, aki telipakolja az asztalt mindenféle excel meg word fájllal.
Az én beszűkült agyamnak viszont tökéletes, a munkámmal kapcsolatos dolgok gyönyörűen ki vannak pakolva, sokkal átláthatóbban, mint a régi start menü, az asztal meg pontosan olyan letisztult és üres, mint amilyennek ki kell néznie.
Annyi az egész, hogy kib*szott nagy divat lett az MS-t, mostanában meg a Win8-at szidni.
Gyerekes.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
37. Terror
2014.06.03. 20:08
No és hova kellene pakolni azt a mindenféle excel file-t, ha nem a desktopra? Az MS-t fikázni meg a DOS óta nagy divat, azóta egy perc szünet nem volt még ebből a szempontból.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
36. bunfi Fzolt...
2014.06.03. 20:09
Az asztalnak üresnek kell lennie? MIÉRT?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
35. j.panzer
2014.06.03. 20:12
Így kell rákényszeríteni a Win8-al szívó embereket, hogy megvegyék az új Windows-t. Ennyi. Márpedig a mostani Win8 userek 90%-a váltani fog, hisz a Win8 akkor hulladék, hogy minden éppeszű ember menekül előle.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
34. gab78
2014.06.03. 20:36
Asagrim:

Egy egy vélemény, lehet elfogadni, lehet vitatkozni vele. Nekem ez jön le. És ezt azzal, hogy azt írod "hanem hogy nem tud semmit, ami feljogosítaná arra, hogy egy teljes képernyőt elfoglaljon" ezt te magad is alátámasztod. Egyszerűen kevés, az amit nyújt. Ezt persze lehet finomabban is fogalmazni, én viszont kimondom amit gondolok. De ez nem valakinek szól, hanem a Win 8-nak, illetve hogy ez a többségnél nem talált be. Ettől függetlenül van akinek tetszhet, mert... valamiért, pl.: ahogy Fzoltan írja ő átláthatóbbnak találja.

Fzoltan:

Nem, én mappákat tartok az asztalon, amikben vannak a fájlok! Meg gadgetek vannak. Divat lett a Win8-at szidni? Hmmm, a Win 7 esetében miért nem volt ez? Én pl.: amikor még csak a 7-es beta verziók jöttek már azt használtam, pedig messze nem voltak tökéletesek, ráadásul ahogy jött 1-1 újabb verzió újra kellett tenni az egész rendszert, mert felfrissíteni nem igen lehetett. De jó volt, előrelépést jelentett, folyamatosan javult a stabilitás, és figyeltek a felhasználói igényekre, visszajelzésekre. A Win 8-ban ez nem valósul meg. Most meg megy a veszett tákolás, hogy próbálják menteni a még menthetőt. Nem azt M$-t szidom, hanem a sz@r terméket.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
33. Asagrim gab78
2014.06.03. 20:44
"Egy egy vélemény, lehet elfogadni, lehet vitatkozni vele."

Vitatkozni hogyan lehet azzal hogy fogyatékos az akinek ez tetszik? Válaszként írjam rá a hasonlóképp józan ellenérvet hogy "ha nem tetszik csinálj jobbat"?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
32. gabesz9920
2014.06.03. 21:12
Nekem személy szerint tetszik, hogy nem jön vissza a start menü.

Azt viszont nem értem miért nem tudnának KÉT SZÁLON FEJLESZTENI!
8-ast fejleszteni azoknak akik értékelik is az újdonságot (és most ne hogy valaki azt mondja, hogy minek az újítás, ha valami tökéletesen megy, mert ennyi erővel minek váltottunk a DOS-ról....)
Windows 9 meg majd jött volna jövőre

Az meg hogy miért van akkora sikere a 7-nek azért van, mert az elődje a Vista volt, ami aztán tényleg egy nagyon nagy kudarc, alig volt 1 éve. Emiatt istenítik a 7-est annyian.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
31. 5hR3kY
2014.06.03. 21:26
A májkrémszoft hülyesége egyre nagyobb. Nehogy már mentsék a menthetőt, és visszategyék bele választhatónak a start menüt, az baromság, inkább majd belerakják az új Windows-ba, és akinek kell az majd azt megveszi, vagy marad a Windows 7-nél. Úgy vannak ezek szerint vele hogy ha már buknak a Win 8-al akkor bukjanak minél nagyobbat?

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
30. CyberPunk6...
2014.06.03. 21:35
Nyilvánvalóan sokkal jobb egy új rendszert tiszta lappal kiadni, mint egy már megjelentet foltozni, ha marketinget nézzük.
A win 8 nevére rákeresve, akármennyit foltoznak rajta, az internet ki fogja dobni a szidalmakat. Teljesen logikus lépés minden ilyet az újba tenni.
Más kérdés, hogy nem túl tisztességes, de mindenképpen logikus.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
29. gab78
2014.06.03. 21:36
Asagrim: "Hatását kelti" Olyan mint, de jó, akkor nem fogyatékos, csak kicsit különc!

Ott a pont! "Csinálj jobbat"
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
28. Phantomstr...
2014.06.03. 21:58
Nem is hiányzik. Már a startgombot is hiba volt visszahozni. Csak persze a sok IQ világbajnoknak egyből fáj a hátsója, ha valaki valami innovációval próbálkozik. Igen, meg lehetett volna csinálni a startképernyőt jobbra, mint amilyen lett. De a startmenüre még így is köröket ver.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
27. subler
2014.06.03. 22:23
mostanra mindenhol win 7 van (itthon 2 gép, munkában meg még egy).

az asztal nekem mindenhol üres, csak pont azért, mert értelmes ember a c-n amúgy sem tart semmit, és az a szerencsétlen asztall valóban alkalmatlan bárminemű értelmes rendezésre, mappa ide vagy oda

a start menü meg csak addig kell, amíg kipakolom a tálcára a használt dolgokat, aztán tök felesleges, már leállítani sem járok bele, egyszerűbb a bill.komb

valahol lappang egy win8 telepítő, de még nem járt gépben és nem a start menü hiánya a probléma, hanem, hogy semmi értelmes program nem megy rajta normálisan, dolgozni rajta kb lehetlen, otthoni pötyögésre esetleg, de akkor meg minek szivassam magam
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
26. Phantomstr... suble...
2014.06.03. 22:38
Nem egészen értem ezt a "semmi nem megy rajta normálisan" problémát, ha egyszer "még nem járt gépben". Fél éve használom a 8.1-et napi rendszerességgel. Először egy 90 napos próbaverziót, aztán megvettem a teljest. Még semmivel nem találkoztam, ami W7-en ment volna normálisan, ezen meg nem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
25. LechooEdy
2014.06.03. 23:16
Maguk alatt vágják a fát. Így tényleg igaz lesz, hogy minden második Win lesz jó...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
24. TheRealTsL
2014.06.03. 23:19
Csak ez az elképesztően lekezelő stílus halna már ki végre, amivel a win8 rajongók védik a terméket és ahogyan megpróbálják leminősíteni a többi embert...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
23. Szefmester suble...
2014.06.03. 23:28
Képzeld nekem sok minden van az asztalon ikon formájában, pedig nem a C:re szemetelek... az a pár KbiB nem foglal olyan sokat az ssd-n hogy sírjak miatta. A helyet úgyis lefoglalják azok az alkalmazás trollkodások amiket nem választhatóan telepítesz oda. A legtöbb modern játék a mentéseit a usersen belül mindenféle mappában tárolja, és még véletlenül sem a saját mappájában ahol a játék is van. Pár hónapja takarítottam a dokumentumok mappát és akkor találtam meg egy rakás olyan mentést aminek a tulajdonosát már 3 éve uninstalláltam! Na ezek foglalnak sok helyet nem egy link/parancsikon az asztalon.
Nagyon bízom abban hogy nem nevezed magad informatikusnak...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. CyberPunk6... TheRe...
2014.06.03. 23:34
Csak az halna már ki,hogy valaki a stílust és az értelmi szintet az adott oldallal azonosítva, ezzel felsőbbrendűnek képzelve azt, aki az ő oldalán áll, kvázi megvalósítja a lekezelő stílust.

Semmi köze a lekezelésnek és a stílusnak ahhoz, hogy melyik oldalon van. Mindkét oldalon van bőven bunkó. Az ellentábor is nyomja folyton, csak azt nem veszed észre.

Én arról álmodom, hogy lehet úgy vitázni, hogy nem személyeskedünk és nem egymást minősítjük, hanem a terméket. Pro és kontra és ennyi.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. Asagrim Cyber...
2014.06.03. 23:46
"Én arról álmodom, hogy lehet úgy vitázni, hogy nem személyeskedünk és nem egymást minősítjük, hanem a terméket. Pro és kontra és ennyi."

+1

... de akkor meg gáz lenne, ha válaszként képpel szemléltetné az ember, hogy mégiscsak működik ez meg az.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. matyi009 bunfi
2014.06.04. 00:29
Hát ha teleszemeteled 1. lasabb lesz a gép mert mindig figyelnie kell az ikonokat, 2. nemlátszik a szép háttérkép nemhiába kaptál olyan könyvtárakat hogy Dokumentumok zene képet stb, de ha lusta vagy mint én akkor csinálsz az asztalon egy lom mappát és mindent belevágsz ha késöbb még kellene
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. I.Jozsef83
2014.06.04. 01:09
Na ez se rossz

Fél éve használom a 8.1-et napi rendszerességgel. Először egy 90 napos próbaverziót, aztán megvettem a teljest. Még semmivel nem találkoztam, ami W7-en ment volna normálisan, ezen meg nem.

Én még nem találkoztam ezzel a Teljes kiadással ...
Ö izé , müxik a FFox , Chome is hibátlanul fut, meg az office csomag is , meg a TCMD is és stb... valami konkrét ? Nyomtató , digitalizáló , Játékhoz botkormány , pad ,stb... egy 4éves kamera , lehetne sorolni kinek mennyi ujabb kiegészítő hardvert kellett venni , mert Win8 képtelen volt rendeltetésszerűen kezelni , vagy egyszerűen nem is működött ...
de tök felesleges ezt leírni ... aki csak böngészésre , filmnézésre , skypera , zenehallgatásra, office csomagra használja , persze hogy nincs problémája.... iletve pár uj game is van a gépén .
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. Asagrim I.Joz...
2014.06.04. 01:57
Nem kell megbízhatatlan márkától szarokat venni, és akkor megvan a hosszútávú támogatás.

Win 8 64 bit driver?

Canon LBP3010 (2009) - check
Epson Stylus DX3800 (2005!!!) - check

Nehogy már a Windows legyen a hibás mert te melléfogtál!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. Zabalint TheRe...
2014.06.04. 09:02
De ha ezt szóvá teszed, még te leszel a fasz. Ők megmondják, hogy aki nem úgy használja a gépet (lásd pl. arra való az asztal, hogy üres legyen, értelmes ember a c-n amúgy sem tart semmit, stb.), az hülye.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. Zabalint Cyber...
2014.06.04. 09:08
Igazad van, csak itt ez egy olyan téma, ahol egyik oldal hiányol valamit, a másik oldal meg megmondja a tutit, ki-ki vérmérsékletétől függően, hogy nincs is rá szükségük. Aki csak használja a Windows 8-at (8.1-et), és elégedett vele, az itt egyik oldalon sincs ebben a témában. Itt két csoport van, az elégedetlenek és az őket fikázók.

Szerk.
Gyorsan hozzáteszem, hogy veled egyetértek abban, hogy a MS tényleg jobban jár, ha csak a Windows 9-ben csinál újabb nagy UI változtatást. Valójában user szemszögből is igaz, mert akkor koncepcionálisan jobban átgondolhatják a fejlesztők, szemben a foltozgatással, ami a felhasználóknak csak jó. Szóval én üdvözlöm azt, hogy csak a 9-ben lesz újra Start menü.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. Phantomstr... I.Joz...
2014.06.04. 11:51
"Én még nem találkoztam ezzel a Teljes kiadással ..."

Ez eddig is nyilvánvaló volt. A Windows 8(.1) fikázók 99%-a nem találkozott vele. Engedd meg, hogy bemutassam:

Külön felhívnám a figyelmed a "Full version", vagyis Teljes verzió feliratra.

"Ö izé , müxik a FFox , Chome is hibátlanul fut, meg az office csomag is , meg a TCMD is és stb... valami konkrét ?"

Visual Studio, NI LabView, Xilinx ISE Design Suite, Premier Pro, After Effects, Gimp, Blender, Reaper, tulajdonképpen semmi nem jut eszembe, ami W7-en jó volt, most meg nem. Felsorolhatnál párat az idejárók okulására.

"Nyomtató , digitalizáló , Játékhoz botkormány , pad ,stb... egy 4éves kamera , lehetne sorolni kinek mennyi ujabb kiegészítő hardvert kellett venni , mert Win8 képtelen volt rendeltetésszerűen kezelni"

Nem noname és 10+ éves cuccokkal kell nyomni. Nálam a Samsung lézernyomtató kérdés nélkül ment. Előtte egy régi HP 656C volt, ahhoz már W7-re sem volt driver. Mondjuk nem is ezért lett cserélve, már egy bő évvel a váltás előtt megvettem a Samut. A Scannerem még régebbi, ahhoz XP-re is úgy kellett vadászni az internet legeldugottabb bugyraiból és még azzal sem ment normálisan. A kontrollerem egy vezetékes Xbox 360, fel sem merült, hogy ne menjen instant rádugva. az Eaton szünetmentesemmel sem volt gond. A Lenovo G565G notebookomon egyedül a hálózat nem ment pöccre, a Realtek honlapjáról kellett drivert szedni és kész. Nem is mai darab, sosem volt csúcsgép. Nem az MS hibája, hogy a gyártó tojik egy gépre, amit már évek óta nem forgalmaz.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. gab78
2014.06.04. 12:13
I.Jozsef83: "lehetne sorolni kinek mennyi ujabb kiegészítő hardvert kellett venni , mert Win8 képtelen volt rendeltetésszerűen kezelni , vagy egyszerűen nem is működött" Ezzel azért vitatkoznék, nekem van egy régi Logitech webkamerám, ami tényleg régi win7-re nincs is driver hozzá, de a win8 felismeri és kezeli.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. CyberPunk6...
2014.06.04. 13:00
Én 3 különböző OS-t használok, hogy mindenemet működésre bírjam, szóval ezen logika mentén akkor az összes OS egy rakás szar.

Tele vagyok olyan eszközökkel, amiknek csak 1 OSre van drivere, és még a win verziók között sem hurcolászható. Linuxos beüzemelés, meg reménytelen, vagy csak funkcióvesztés árán. Szerencsére odáig sikerült eljutni, hogy xp már nem nagyon kell semmihez.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. CyberPunk6... Zabal...
2014.06.04. 13:14
Ez elég vegyes azért.

Egyrészt vannak, akik úgy fikázzák a win8-at, hogy láthatóan nem használták, csak hallotta meg kitalálta. Őket onnan lehet felismerni, hogy olyanokat állítanak, amik nemes egyszerűséggel nem igazak, és 3 másodperc alatt cáfolható, mert valami objektív dolog (pl nem tudja ezt meg azt).

Vannak, akik úgy fikázzák, hogy közben olyanokat mondanak, vagy célozgatnak arra, hogy aki használja az fogyatékos, és hasonlóak. Szintén nem a legelegánsabb véleménynyilvánítási módszer.

Vannak azok a fikázók, akik olyan dolgot kérnek számon a rendszeren, ami nem a rendszer hibája, például a hatszáz éves szarhoz nem ad ki a gyártó drivert és az eszköz nem működik az amúgy szinte mindenfélére létező szabványossal. Ez egyébként minden OS-re elmondható!!!

Vannak azok a védők, akik a saját felhasználási szokásikat akarják ráerőltetni a másikra. Nyilvánvaló, hogy sokan sokféleképpen használjuk, és mindenki a neki legkényelmesebben szeretné. Totál baromság megmondani másnak, hogy hogyan használja. Ő dolga. Ezt a típust könnyen össze lehet téveszteni azokkal, akik az első típusra reagálnak. Pedig a kettő nem ugyanaz. Ha ő megmutatja, hogy tud valamit a rendszer, amire a másik azt mondta, hogy nem, az nem egy kalap azzal, aki a felhasználói szokásokat fikázza.

Van az a típus aki olyanért fikázza a wint, ami nem is a win hibája. Pl szar win driver. Nem kell messzire menni, az asus konkrétan bejátszotta, hogy kiadta a win7 drivereit w8-ra, és kb annyi lehetett a teszt, hogy felrakták, nem omlott össze, működött, ment ki win8 cimkével, majd hosszabb-rövidebb használat után tömeges kékhalálok w8 alatt az asus laptopokon. Persze mindenki fikázta a microsoftot. közben a win8 megfelelő driverekkel hibátlanul ment, csak még egy ilyen nagy gyártó, mint az asus követ lel ilyeneket.



Sorolhatnám reggelig, de megvan itt mindre a példa, de összefoglalva, vannak itt vallásosok (mindkét oldalon), vannak itt akik kurvára nem értenek hozzá csak azt hiszik, meg olyanok is, akik értenek hozzá, elismerik a hibáit, de ugyanakkor nem oltják olyanért, ami nem az ő hibája, vagy nem is hiba.

A kinézet meg ízlés dolga, szubjektív dolgokról vitatkozni a legnagyobb baromság a világon.
Egyszerű példa:
-A kedven színem a sárga
-A pedig kék szebb, hát hülye vagy?!

Na ugyanilyen itt is, semmivel sem bárgyúbb, mint a példám.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. Terror Phant...
2014.06.04. 13:29
Jó, és akkor milyen a nem full version?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. Asagrim Terro...
2014.06.04. 14:05
Upgrade régebbi Windowsról. Csak a full mehet üres gépre.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. Terror Asagr...
2014.06.04. 14:17
Jaaaaa de akkor ez csak játék a szavakkal, a végeredmény ugyanaz, akkor meg nem értem, hol volt itt a poén.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Asagrim Terro...
2014.06.04. 14:29
Sehol, I.Jozsef83 lovagolta meg a témát, mert fogalmi tévedésben volt.

A teljes verziót akkor kell megvenni, ha nincs miről upgradelni Win8-ra, de a sima upgrade telepítőt nem fogod tudni felrakni üres háttértárra akárhogy is bütykölöd.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Phantomstr... Terro...
2014.06.04. 14:30
Olvass visszább. A 90 napos próbaverzió:
http://technet.microsoft.com/en-us/evalcenter/hh699156.aspx
Használhatod, de 90 nap után vagy megveszed, vagy lecseréled.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Terror Phant...
2014.06.04. 14:41
Ez ugyanúgy igaz boxra is, felrakom, aktiválásnélkül használom, aztán egyszercsak lejár. Csontra tökugyanarról beszélünk.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Asagrim Terro...
2014.06.04. 15:15
Nem igaz. Csak a 8.1 Enterprise-nak van 90 napos próbaverziója, a "box" meg már napokon belül a képed elé nyomja x óránként a metrós gépházat hogy aktiváld, tehát még 30 napod sincs.

... és azt is csak akkor ha megkerülöd a kötelezően beírandó termékkulcsot telepítéskor!

Ez nem Windows 7!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Phantomstr... Terro...
2014.06.04. 15:27
Az előzőt kiegészítve pedig, a dobozoshoz megkapod a termékkulcsot, amivel aktiválhatod, a próbaverzió mellé ilyen nem jár, azt külön kell megvenni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Asagrim Phant...
2014.06.04. 15:48
Nyilván, ezért kell megvenni utána a simát ... Enterprise termékkulcs csöppet drága lenne!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Terror Asagr...
2014.06.04. 15:57
Hááát nem tudom, éppen le voltam kapcsolva a UPC-nél, amikor az előző install meghalt, ezért nem tudtam toolkitet letölteni de nem problémázott addig sem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Asagrim Terro...
2014.06.04. 16:32
Jó, akkor egyezzünk meg abban, hogy Enterprise-ból van 90 napos trial ami termékkulcs nélkül telepíthető (MSDN trial verzióktól most tekintsünk el, mert az csak MSDN tagoknak jár), a többi meg nem települ kulcs nélkül, hogy az a telepítő hogyan működik amit torrentről szedsz le, az már teljesen irreleváns, mert olyat mókolnak neked össze amilyet akarnak.

Zárójeles gondolatként viszont megjegyzem, hogy termékkulcs tulajdonában levőknek is hasznára válhat, ha naprakész telepítőcsomagot szednek le torrentről (megbízható forrásból), amibe már alapból integrálva van az összes addig megjelent frissítés, így telepítés után egy akár több órás Windows Update telepítési fázis kihagyható, és az így beszerzett telepítők nagy része addig teljesen legális míg nem használja rajta az ember az általad említett "toolkitet", tehát telepítik a Windowst, beaktiválják a megvásárolt termékkulcsukkal, és ennyi.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!