iPon Hírek

Csapatos multiplayer a Civilization VI-ban

Dátum | 2016. 10. 26.
Szerző | Nephin
Csoport | JÁTÉK

Múlt héten jelent meg a Civilization VI, tesztünk is hamarosan várható. Akik játszottak már vele, azok tudhatják, hogy a csapatos többjátékos mód (egyelőre) hiányzik belőle. Szerencsére úgy tűnik, hogy előbb-utóbb elérhető lesz, legalábbis egy Reddit-poszt szerint, sőt, a bátrabbak akár már most kipróbálhatják egy bizonyos szintig. A játék kódjában számos utalás van a csapatos többjátékos módra. Általános vélekedés szerint a lehetőség tervben volt, de aztán valamilyen okból, valószínűleg egy, az utolsó pillanatban fellépő bug miatt kihagyták az indulási verzióból. A Civ Fanatics fórumának útmutatása alapján a vállalkozó kedvűek – saját felelősségükre – visszakapcsolhatják a „C:Program Files (x86)SteamsteamappscommonSid Meier's Civilization VIBaseAssetsUIFrontEndMultiplayerStagingRoom.lua" (vagy az általatok használt könytárnak megfelelő útvonal) 1134-es sorának ("playerEntry.TeamPullDown:SetHide") „true”-ról „false”-ra való átállításával.
Annyira gyorsan azért nem érdemes habzsolni azt a bizonyos forró kását, hiszen a csapatos multiplayert még nem építették be teljes egészében. A hozzászólásokból kiderül, hogy az egyes civilizációk nem oszthatják meg a kutatásokat és a technológiát, illetve – bár a csapattársak látják egymás kezdőhelyeit – a játék elkezdése után felfedezett területeket nem látja a többi játékos. Ezeken kívül a győzelmi feltételek sem egyeznek meg, tehát lehetetlen elérni a csapatgyőzelmet. Természetesen figyelembe kell venni a már említett kockázatot is, hiszen az ilyen bütykölések könnyedén a játék összeomlását okozhatják. A 2K képviselője szerint a csapatos többjátékos mód jelenleg nem képezi a Civilization VI részét és azt tanácsolta, hogy a barkácsolás előtt mindenki készítsen biztonsági mentést. Úgy tűnik, annak ellenére, hogy a játék nagyon modolásbarát, talán érdemesebb megvárni, míg hivatalosan is megérkezik a csapatos multiplayer támogatása.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

3. BeZol
2016.10.26. 15:15
Az auto unit-cycle is kikapcsolható.

Documents/My Games/Sid Meier's Civilization VI/User Options.txt

Does the selection auto cycle to the next available unit? (0 = no, 1 = yes) AutoUnitCycle 1

Ezt kell 0-ra átírni, ha valakit idegesítene, hogy folyamatosan elugrik a képernyő, mikor egységekkel mozogna, és a játék pont egy másik helyre tenne.

Sajnos kell ide pár patch, és talán egy kiegészítő sem ártana, mire rendesen élvezhető lesz a játék. Ez az új "online" sebesség pedig nekem túl gyors, de lehet csak én ragadtam le nagyon a civ 5-nél. Minden esetre 3x30-40 percnél többet nem bírtam játszani vele, várom a tesztet, ti mire jutottatok.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. noir66
2016.10.26. 15:56
Lehet külön pénzért megveheted majd a multiplayer részét?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Leeroy
2016.10.28. 10:12
Ennek alapnak kellett volna lennie, ahogy az is szokott lenni.

Inkább azt kéne megfixálni, hogy ne kelljen az összes tech/civic kifejlesztése után az utolsó kettőt folyamatosan újra kiválasztani.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!