iPon Hírek

Cserélni kell a Corsair 120 GB-os Force 3-as SSD-it

Dátum | 2011. 06. 09.
Szerző | J.o.k.e.r
Csoport | ADATTÁROLÁS

A Corsair legfrissebb bejelentése azok számára lesz rossz hír, akik Force 3-as sorozatú, 120 GB-os adattároló kapacitást kínáló SSD meghajtóval rendelkeznek. A gyártó visszahívta ezeket, ugyanis a termékekkel nincs minden rendben.

A szóban forgó SSD meghajtók a CSSD-F120GBG3-BK termékkódot viselik, így ha ilyen SSD meghajtóval rendelkezünk, biztosak lehetünk benne, hogy minket is érint a probléma, illetve a visszahívási program. A Corsair elmondása szerint az említett SSD meghajtók hardveres problémával küzdenek, amelynek következtében sokkal alacsonyabb sebességet kínálnak, mint az elvárható lenne.

A gyártó a felhasználókat arra kéri, hogy a hibás SSD meghajtókat küldjék vissza neki - a szállítási költségeket természetesen át fogja vállalni a cég. A gyártó cserébe hibátlan F3-as sorozatú 120 GB-os SSD meghajtót küld vissza. A cserével kapcsolatos ügyintézést a Corsair hivatalos weboldalán, a terméktámogatás menüponton keresztül lehet megindítani.

A gyártó elismerte, hogy az eddig kiszállított és a szállítás alatt lévő 120 GB-os Force 3-as SSD meghajtók mind érintettek, így ezeket leveszik a boltok polcairól. A termékek csak akkor lesznek újra elérhetőek, ha az új, hibátlan SSD meghajtókat tartalmazó szállítmányok megérkeznek a boltokba. A gyártó ezzel együtt hangsúlyozza: a Force 3-as család egyéb tagjait nem érinti a probléma, így azokat nyugodtan meg lehet vásárolni.

Ahogy a témában új információ lát napvilágot, frissítjük a hírt.

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

31. fekszi
2011.06.09. 09:44
Ez ciki
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
30. arin
2011.06.09. 09:49
Az ilyen cégeket meg kéne büntetni. (azon túl hogy átvállalják a visszaküldés költségét - milyen jófejek) Ez gáz, és milyen hozzáállás hogy összetruttyolok valami SSD-t, és küldöm a boltba a sok parasztnak, még mielőtt kész lenne. Vagy éppen alaplapot truttyolok össze Mehet a csere, a cégek le se fossák, ha elköltöd a kis pénzed és az ő hibájuk miatt hardver nélkül maradsz.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
29. arin
2011.06.09. 09:52
Az előbbi hozzászólásom természetesen az ilyen "egész széria visszahívásos cserére" vonatkozik, garanciális probléma nyilván bármikor lehet.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
28. uristen
2011.06.09. 10:09
Es gondolom a gyartonak ugy sikerult teszetelni, hogy "betettem, mukodik, mehet".
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
27. menshop
2011.06.09. 10:29
Elég büntetés ez nekik!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
26. Kajafun
2011.06.09. 10:49
menshop
Majd akkor lessz elég nagy büntetés ha a főnökségük rákényszerül hogy a 100millás sportautót eladja és kispolákra cserélje! Az ilyen gagyi gyártókat azonnal be kellene zárni ahogy van! Ha egy SSD-t képes eladni 20x annyiért mint amennyibe az előállítása került, akkor tesztelje le!!! Megjegyeztem ezt a CORSAIR-t, ilyenem se lessz soha az életben az tuti!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
25. franc0
2011.06.09. 10:59
Ébresztő, ez a 21. század, teljesen mindennapos a dolog. Ha konzekvensen listát vezettek az ilyen dolgokról, hamarosan önellátásra fogtok kényszerülni...
Intel és az alaplapok esete? Nokia N97 és a használhatatlan gyári szoft? Toyota? És most csak a hasamra ütöttem.

A Corsair legalább azonnal visszahívta, tulajdonképpen kapni sem lehetett még...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
24. Kange
2011.06.09. 11:08
Nah jó, vki segítsen nekem pls!
1 hónapja vettem kb. Corsair 120GB-os SSD-t, ez a termékkód: CDDS-F120GB2-BRKT. Ugye ezt nem érinti ez a mizéria?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
23. franc0 Kange
2011.06.09. 11:11
Nem, mert a tied még az elődmodell.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. Kange
2011.06.09. 11:13
franc0: Köszönöm! Hála az égnek, hülyét kaptam volna, ha itt maradtam volna hetekig rendszervinyó nélkül... :\
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. Terror
2011.06.09. 11:25
Pont ilyen alapon nem szoktam Geil, LG, Panasonic, Genius és Philips termékeket sem venni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. Kajafun
2011.06.09. 11:42
ocsabi
Sose vettem, sose fogok, szükségesnek sem tartom!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. cashcool
2011.06.09. 12:06
Én LG-ben és Genius-ban még nem csalódtam sose
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. _DiEGO_
2011.06.09. 12:29
Számla ellenében nem cserélnek (?) és akkor a ""selejtet megtarthatnánk

LG 17" első LCD moncsim gar lejárta után 3 héttel adta meg magát, Genius billek C-S-Q vagy V-D-W nem tudom már pontosan , de egy jobb tipussal ue volt helyzet -billentyük inaktívak lettek ,elhaltak. Hangszórókról meg vagy jót vagy semmit és hallgatás a vége


Ez a XXI. század - ébresztő - még ilyet ... ilyen technológia és képzett mérnökök valamint teszt és ellenőrzés mellett, után
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. menshop Kajaf...
2011.06.09. 12:34
Talán a processzoron is elgondolkodhatnánk, a gyártási költségből adódóan ott is van 20X os árszorzó.
Ne vegyünk processzort, ne vegyünk autót, ne vegyünk semmit!
Mitől vagy így tele haraggal?
Az a cég, ahol ilyen baki után nincsen felelős, és a felelős nincsen felelősségre vonva, eltűnik. A cégek élete harc, nem direkt idézik elő a "bakikat".
Dühöngeni lehet, de azzal neked sem lesz jobb a közérzeted.
Csak ennyit akartam mondani.
Légy vidám és jókedvű, ne olyan mint az avatarod
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. gunclub
2011.06.09. 12:39
"sokkal alacsonyabb sebességet kínálnak,"

hat ha sokkal alacsonyabb, akkor azt nem lehet nehéz kiszűrni.....
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. polarx
2011.06.09. 12:41
mit hisztiznek itt egyesek.. 21. század, mérnökök meg minden ide vagy oda EMBEREK VAGYUNK b...k meg. Te még nem hibáztál? inkább az a becsületre méltó hogy felvállalják a hibát fizetik az oda vissza költségeket és kicserélik a témát. magyarországon már a garanciális dolgok ha elromlanak is szájhúzással cserélik ki a boltok vagy ki se cserélik.. az ilyet nem ócsároljátok? szánalmas.. ez volt az egyik.
a másik meg hogy az emberek nagy része aki itt fikázik össze vissza kb ssd-je se volt még corsair terméke meg kb még annyira se.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. sleepingdr...
2011.06.09. 12:57
Kajafun: "Az ilyen gagyi gyártókat azonnal be kellene zárni ahogy van"

A Corsair, mint gagyi gyártó... Ez elég fun megszólalás volt. De legalább levettem belőle, mennyire vagy képben Peace
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. Csaber polar...
2011.06.09. 13:40
A itt a visszahívásra való okot kb 10 perc se lett volna kiszűrni , és ezek után ellehet gondolkodni hogy a többi termékük is milyen szintű tesztelésnek van kitéve , az meg alap hogy kifizeti a csere miatti felmerülő költségeket
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. JackFeryll
2011.06.09. 13:45
Szomorú, de előfordul.
Viszont tényleg el kéne gondolkodni , hogy nem kéne változtatni valamit a tesztelési módszereiken. (ez nem csak a Corsair-re vonatkozik hanem mindenkire aki hibás szériát kezd el teríteni)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. franc0 Csabe...
2011.06.09. 13:47
Aha. És akkor a teszoldalaknak kiküldött példányoknál miért nem érzékelte senki a hibát?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. Saint
2011.06.09. 13:55
Skacok ez igy is rossz meg úgy is, de legalább van annyi ször a fenekükön, hogy elismerik, és cserélik és fizetik a költségeidet, más gyártó csak szarik a felhasználó fejére, vedd meg drágán, aztán old meg otthon, majd talán szoftveresen javitjuk, ha tudjuk, pl: asus p6t delux-os lapom van, minden szép és jó, csak ha pl: bekapcsolom a gépet és nem tettem bele az ATA vinyót a rack-ba és gyorsan power gommbal kikapcsolom, akkor elfelejti a memória beállitásokat, nem kell semmit csinálni vele csak be kell lépni a biosba és kilépni, akkor áll vissza rendesen az 1600 mhz-sebességre amúgy meg 1066-on áll amig nem lépek be a biosba és nem lépek ki ! speciel ezt biztos tudták volna javitani de szartak rá, pedig asus, és az nem egy piti kis gyártó, szóval minden termékben van valai hiba, csak később az ember tudta nélkül egy frissebb driver-al javitják a hibát, mivel hogy hardweresen már nem lehet, ezért szoftveresen próbálják..... azért is hivják vissza, ezeket az ssd-ket mert ez olyan probléma amit nem lehet egy firmware frissitésel megoldani, ha lehetne higyétek el a gyártó megtenné, azért biztos a mérnökök túlóráztak egy darabig mig rájöttek hogy nem lehet megoldani máshogy csak cserével
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. prohlep
2011.06.09. 13:59
"Az ilyen cégeket meg kéne büntetni. ... összetruttyolok valami SSD-t, és küldöm a boltba a sok parasztnak, még mielőtt kész lenne. ..."

Versenges, akar piaci, akar sport, rendszeresen jar balesettel.

Ez most ilyen baleset.

A ceg szerintem korrektul jar el.

Buntetes vonatkozasaban egy hozzaszolo mar helyesen megirta, hogy epp eleg baj nekik a csere terhe, mind anyagi, mind reputacio tekinteteben.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. prohlep
2011.06.09. 14:07
"Viszont tényleg el kéne gondolkodni , hogy nem kéne változtatni valamit a tesztelési módszereken."

Valamennyi hiba szuksegszeru, mert objektive ilyen a vilag.

A kerdes csupan az, hogy mennyi erofeszitest er meg milyen merteku hibak kitesztelese.

Latatlanban biztos vagyok abban, hogy a legtobb mernoki helyen a mernokok RENDSZERESEN elgondolkodnak azon, hogy lehetne-e jobban tesztelni.

BME-n matematikuskent tanitva azert erzem jol magamat, mert a mernok tarsadalom egy nagyon elvezheto kozosseg az allando szakmai becsuletessegre torekvesuk miatt.

Ezen rendszeres pozitiv tapasztalataim miatt gondolom azt, hogy a hibak inkabb szerencsetlensegek, mint szandekos emberi szemetsegek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Csaber franc...
2011.06.09. 15:40
Sebesség probléma van velük, annak ki kellett volna bukni rögtön , de ezek szerint sikeresen módosítottak valamit az utolsó utáni pillanatban(a tényleges tömeggyártásnál) amit persze nem sikerült letesztelni... a tényleges tömegtermelés előtt legyártanak x ezer darabot tesztelni (a tesztelők gondolom ebből kaptak) hogy megnézik milyen esetleges gyártási hiba van és ha kell módosítanak
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Norb93
2011.06.09. 16:12
nem volt még Corsair termékem de amint lesz lehetőségem tervezem vásárlását elég sok jót olvastam róluk és sztem becsülendő, hogy tényleg nem söprik a szőnyeg alá a dolgot és sunyiznak hanem beismerik aztán cserélik rögtön költségátvállalással stb.
megtehetnék azt is hogy lese ..... aztán ugyan úgy árulják ahogy volt.

ahogy előttem is írták itthon sok helyen a csere vagy reklamáció esetén rögtön megy a szájhúzás meg a nyafizás.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. levaipeti
2011.06.09. 16:15
Hát kajafun! ha neked a corsair gagyi gyártó akkor gratulálok. A Corsair az EVGA mellett az egyik legjobb minőségű termékeket gyártó cég. Ha megnézed, csak egy-két "átlagos" termékük van: az új CX tápok, a H50 és a H70-es vízhűtő szettek. Nem azt mondom hogy ezek rosszak, csak ezek inkább az átlagba sorolhatóak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. JackFeryll prohl...
2011.06.09. 16:38
Egyetértek.
Szerintem a fentebb olvashatott "kritikákat" csak érzelmi alapon írják az emberek.

Biztos vagyok benne, hogy a 10 percnél sokkalta komolyabb időt és pénzt fordítottak tesztelésre. Abban is , hogy azokról a részletekről ami miatt ilyen méretekben piacra tudtak kerülni hibás termékek mi semmit sem tudunk és ennek következtében szükségtelen és értelmetlen szapulni a gyártót.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. CyberPunk6...
2011.06.09. 19:23
Az ilyen előfordul. A megoldás a lehető legelegánsabb, és mivel értelmes vásárló vagyok, pont attól fogok vásárolni, aki hiba esetén korrekt módon kártalanít engem.

A crossair igen jó márka. Akkor is ha egyszer becsúszik egy ilyen.

Az x-szeres ár a gyártási költséghez képest posztok pedig nevetségesek, mert az anyag mellett van rengeteg kutatási, fejlesztési, licenszelési költség. A gyártósorok amik nanométeres méretben fémgőzöléssel gyártják ezeket szintén horribilis összegbe kerülnek, a processzorok esetében pedig a szilíciumot az űrbe lövik fel, mivel csak a súlytalanság állapotában lehet elég tisztára megcsinálni, ahhoz, hogy megfeleljen a processzorgyártáshoz.

De van itt pár nagy hardware-iparban dolgozó közgazdász úgy látom.

Akkor mondjátok már meg nekem mennyibe kerül grammja az olyan tisztaságú szilíciumnak amiből a processzorokat gyártják, mert funból csináltatnék egy bilétát . Meg azt is, hogy mennyi pénz kb kifejleszteni egy új családot. Nem kötözködés, tényleg érdekel...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. levaipeti Cyber...
2011.06.09. 21:51
A Corsair tényleg nagyon jó márka... Egyértek veled, szerintem is korrektek

Norb93: hidd el nekem nem fogod megbánni
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. jozsefm
2011.06.09. 22:22
Magyarországon egyáltalán megkezdték már a forgalmazását!?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!