iPon Hírek

Csődöt jelentett és feloszlott a Dead Island 2 fejlesztője

Dátum | 2015. 07. 29.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

A történetünk egészen két héttel ezelőttig nyúlik vissza, amikor is először zördült össze a Dead Island 2 fejlesztését végző Yager Productions és a kiadó Deep Silver. A hivatalos magyarázat szerint a két fél nem tudott dűlőre jutni abban, hogy milyennek is kéne lennie a Dead Island 2-nek, a fejlesztő és a kiadó teljesen különböző terméket akart. Ennek eredményeként a Deep Silver levette a folytatás fejlesztéséről a Yagert azután, hogy az már több mint egy éve dolgozott a játékon. A kiadó elmondása alapján a Dead Island 2 elkészítése továbbra is a terveik között szerepel, új fejlesztőt azonban nem jelentett be. Ennek egyenes következményeként Timo Ullmann, a Yager Productions vezetője ma bejelentette, hogy csődvédelmet kértek, és bezárják a stúdiót. Ullmann egyértelművé tette, hogy a csődvédelemre a Dead Island 2 hirtelen elvétele miatt volt szükség, így tudják ugyanis a leghatékonyabban megvédeni a csapatot, ugyanakkor megjegyezte, hogy mindenkit ki tudnak fizetni a következő időszakban. Fontos azonban megjegyezni, hogy a Yager Productions GMBH csak egy leányvállalata volt a nagyobb Yager stúdióinak, melyet kifejezetten a Dead Island 2 miatt hoztak létre. A "nagy" Yager továbbra is működik, és folytatja a munkát a Dreadnought című játékon, valamint egyéb bejelentetlen projekteken.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

14. XuChi
2015.07.29. 13:38
Hála égnek!! Egy szemét játékkal kevesebb jelenik meg végre. Az első rész és a Riptide is egy halom szemét volt.

A fejlesztő brigádok 80%-át ugyan így kellene kukázni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. tibaimp
2015.07.29. 13:39
Nem az a gond, hanem, hogy a rá szánt pénzek persze "eltűntek" az tuti valaki zsebében...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. BReal XuChi
2015.07.29. 14:10
"A kiadó elmondása alapján a Dead Island 2 elkészítése továbbra is a terveik között szerepel, új fejlesztőt azonban nem jelentett be."
Ne örülj annyira.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. aryanis83
2015.07.29. 14:17
miután az első részt nagyjából bugmentesítették, én remekül szórakoztam vele majdnem a végéig. jó kis hangulata volt, pláne 5.1- es hangrendszeren, amikor a hang alapján próbáltad megsaccolni, hogy merről rohan feléd a sikító infected ..a riptide meg inkább ripoff, valóban hulladék lett. remélem találnak fejlesztőt a második részhez.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. FaL
2015.07.29. 14:39
A Dying Light után ennek a játéknak kb. semmi létjogosultsága nincs. Főleg, hogy ahhoz még most is jön tartalom és frissítések.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. ribizly
2015.07.29. 15:17
Az a durva, hogy pár napja láttam alternatív oldalakon (http://www.allkeyshop.com/blog/buy-dead-island-2-cd-key-compare-prices/), hogy árulták még hozzá a kulcsokat (sőt, még most is)! Az kellemetlen lehet, ha valaki megvette mindenféle biztosítás nélkül és most nézi ezt a hírt...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2015.07.29. 15:30
Az már legyen az előrendelők ostobasága, hogy a megannyi nagy címhez fűződő botrány után is képesek látatlanban megvenni egy játékot.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. lillehamme... XuChi
2015.07.29. 17:38
Az egy dolog hogy nem tetszett neked, szvsz az első nekem bejött. Viszont ez nem azok által volt fejlesztve, akik az elsőt csinálták. Ők a Dying Light fejlesztői. Ez itt most a Spec Ops: The Line fejlesztőiről szólt.

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. predike07
2015.07.29. 19:14
Nem igazán hiányolnám ha nem jelenne meg.Valahogy a zombi témáról nekem mindig is az esztelen lövölde,félelem és sunnyogás a falakhoz simulva jut eszembe.Ezt valahogy még nem láttam sehol.Nem jött be sose ez a bottal hadakozós ide-oda szaladgálós stílus.Az első részét próbáltam de 1-2 óra csapkodás után meguntam.
Na de kinek mi.Nem kivánom,hogy ne jelenjen meg mert van aki szereti de részemről felejtős a téma.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. mikej95
2015.07.29. 20:06
Az eddig Dead Island játékok is kb fizetős techdemói voltak a Dying Light-nak, az a csapat pedig megvan. A Dying Light megérdemel egy folyatást, de a DI játékok annyira középszerűek voltak és nélkülöztek minden egyediséget... Csak bugok voltak, de rendesen.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Kerty
2015.07.29. 20:17
Lehet jobban jött volna a lóvé ha nem ugyanazt a játékot adnák ki újra meg újra meg újra meg újra
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Sambjan
2015.07.30. 08:37
Dead Island és Riptide eredeti fejlesztőinek a játéka a Dying Light... a második részt elvették tőlük. Valójában a DL lett volna a második rész, szellemi örökségben az is. (Azért néha nem ártana kis tájékozottság...)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. denielstei...
2015.07.30. 21:28
Köszönöm mindazoknak akik előttem szóltak és tisztázták a félreértéseket a fejlesztők között. De...

XuChi:

Ej, de tájékozott itt valaki. Szóval 80% ? Igen? Tényleg? Akkor mehet például a CD Projekt Red is mi? Láttad te ezt a játékot egyáltalán? Nyomon követted a híreket? Van hupikék gőzöd arról, hogy ki a Yager Development? Az ne is zavarjon, hogy a Yager 2012-ben letette az egyik legjobb fordulatos történettel megáldott TPS-t az asztalra. Ami pont az EA-féle (ok, tudom általánosítok) FPS-ek hányaveti és irreális sztorijainak állított egy elég durva görbe tükröt. Értem én, hogy a te 'kategóriád' még nem érti, hogy egy-egy franchise-nak több fejlesztője lehet, meg nem a fejlesztőé az utolsó szó mindig hanem a kiadóé de azért légy szíves olvass utána. És a kategória-társaidnak is mondd ezt mielőtt ilyen iparágra kiterjedő kijelentéseket teszel *ide képzelj nyomdafestéket nem tűrő jelzőket személyed és kategóriád irányába*.

Akkor majd lehet rájössz, hogy talán a kiadó akart tömeg-szutykot készíteni a játékból teleb@szva mikro-tranzakciókkal meg 200-féle előrendelői csomaggal meg szezonbérlettel.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. srobi
2015.07.31. 16:39
Remélem a Dreadnought ettől függetlenül még kijön
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!