iPon Hírek

Csökkent két RYZEN 7-es processzor listaára (frissítve)

Dátum | 2017. 06. 06.
Szerző | J.o.k.e.r
Csoport | FŐ EGYSÉG

Az Intel néhány napja egy apró, de fontos változtatást eszközölt processzor-árlistáján, amelynek eredményeként 189 dollárról 149 dollárra csökkent a Core i3-7350K listaára. Nemrégiben az AMD is hasonló lépésre szánta el magát, igaz, ez nem a 200 dollár alatti, hanem a 300 és 400 dollár közötti ársávot érinti. A RYZEN 7 1800X ára korábban már csökkent, így az eredetileg 499 dolláros processzor most 469 dolláros listaáron kapható. Újdonság viszont, hogy nemrégiben a RYZEN 7 1700X és a RYZEN 7 1700 esetében is árcsökkentésre került sor: előbbinél a 399 dolláros listaárat 349 dollárra, utóbbinál pedig a 329 dolláros listaárat 319 dollárra csökkentették. Ezekkel a korrekciókkal javulhat az említett két processzor versenyképessége a Core i7-7700K modellel, valamint a Kaby Lake-X család két érkező tagjával szemben, amelyek a napokban mutatkoztak be. A 14 nm-es csíkszélességgel készülő Summit Ridge lapkára támaszkodó processzorok mindketten 8 processzormaggal rendelkeznek, amelyekhez összesen 16 logikai szál társul, hála az SMT támogatásnak. Az 65 wattos TDP kerettel dolgozó R7 1700 esetében 3 GHz-es alap- és 3,7 GHz-es Turbo Core órajel áll rendelkezésre, míg a 95 wattos TDP keretet használó R7 1700X-nél már 3,4 GHz-es alap- és 3,8 GHz-es Turbo Core órajellel gazdálkodhatunk. Az XFR támogatás mindkét modellnél működik: az R7 1700X esetében 100 MHz-es, az R7 1700 esetében pedig 50 MHz-es extra órajel-növekedés érhető el a maximális Turbo Core órajelen felül, amennyiben a hűtés és aktuális terhelés erre lehetőséget ad. Fontos különbség, hogy az R7 1700X mellé nem jár gyári hűtés, az R7 1700 mellé azonban Wraith Spire RGB típusú processzorhűtőt kapunk. Frissítés (2017.06.06.) Az AMD néhány perce küldött hivatalos tájékoztatója szerint a fentebb említett árcsökkentések kivételes akciók, amelyek az adott kereskedő hatáskörébe tartoznak – ezek promóciók, illetve speciális akciók keretén belül érvényesek, de csak az adott vállalkozásnál kapható termékekre. A gyártó leszögezi: A RYZEN 7-es és RYZEN 5-ös sorozat tagjainak hivatalos listaárait ezek az akciók nem érintik, vagyis továbbra is a termékek bejelentésekor közölt összegek a mérvadóak, azaz nem történt hivatalos listaár-csökkentés.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

66. balrogh
2017.06.02. 08:16
ryzen 7 1700 tulajként 1.295 Vcore val. 0/24 ben megy gyári hűtővel 3.700 MHZ-n.
30 sec biosban beállítani. Sőt már bios sem kell, mert van Ryzen master tuning progi AMD honlapról...
Egyszerű mint az ásóbot
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
65. ferenczga
2017.06.02. 08:39
Kíváncsi leszek, ez mennyi idő után fog látszódni a magyar árlistán...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
64. thedevelop... balro...
2017.06.02. 09:27
Elhiszem, hogy a 3.7GHz beállítása egyszerű, mint a bot, de mi a helyzet a 4GHz-cel?

Amúgy a hírre reagálva: szuper. Gondolom a Threadripper-nek is helyet kell csinálni
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
63. developer balro...
2017.06.02. 09:28
Biztos egész nap gyorsan renderelsz meg tömörítesz és videót vágsz vele.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
62. tixem devel...
2017.06.02. 09:39
Mert ugye csak az tuningolhat aki renderel, értem. Mindenki másnak tilos. Fujj, be is tiltanám, hogy pentium felett mást is vegyen az egyszeri halandó user.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
61. s_otto balro...
2017.06.02. 10:51
Ram sebesség?

Óriási fogyást generálhat. Csakúgy mint az i3. Bár abba benne van hogy nyomást gyakorol az amd-re, és neki bizony jobban kellene a profit.

Aki akar ryzent várjon, pár hónap múlva lesz a fele is.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
60. thedevelop... s_ott...
2017.06.02. 10:55
Én év végéig várok, addigra csak lesz valami
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
59. developer tixem
2017.06.02. 10:56
Mi van?

Nem, csak éppen játékra nem jobb húzva sem, mint bármelyik konkurens megoldás, ezért gondoltam, hogy munkára vette.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
58. developer s_ott...
2017.06.02. 11:00
Én egy FX-et vennék, 6000-es sorozatból valami minimál áron. Van egy AM3+ lapom meg 4Gb ramom használatlanul.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
57. thestock
2017.06.02. 11:04
Oké, 10 dollár,meg 50 dollár csökkenés. Tök jó.
Aki meg akarta venni az eddig is megvette.Aki intelt akart/akar venni az ezután is intelt fog. Kétlem hogy most emberek ugrottak fel a székből hogy "hurrrá, végre 349 dollár, most már megvehetem!!!".
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
56. balrogh devel...
2017.06.02. 11:05
Kedves Developert és Thedeveloper.
Először is ,,i,,
Másodszor Streamelek. És nem "very fast" kódolással... hanem "normal" 60fps 720P.. és így sincs 60% usage felett a proci... szóval menj ki hátra a disznó ólhoz és ott told a moslékot... Csak nézd meg hogy Stream alatt hogy viselkednek a konkurencia procijai.... 90-100% cpu usage mellett még kódolási fps loss is van... Imádom a trollokat
Annyira fárasztóak már ezek a szellemi rövid nadrágok...
De tudod mit, feltételezem hogy keresni sem tudsz úgyhogy segítek..
https://www.youtube.com/watch?v=P8bRqdFGCf0&t=175s
És tekerj 1:45 ig.... Ott látszik már minden. +15-20 FPS "csak"
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
55. Busterftw tixem
2017.06.02. 11:14
3.7 GHz mióta tuning? Egy csöves g4620as Pentium is annyin van.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
54. balrogh Buste...
2017.06.02. 11:16
Nem ez volt a mondandóm lényege... hanem hogy a Mezei 1700 at fogod és simán felhúzod 1800x szintjére.. 30 másodperc alatt kb...
És 8 fizikai magról és 16 szálról beszélünk.

De tudjátok mit bírok a legjobban Senki nem beszél az Intel 10 magosáról ami bőven 1000$ magonként 3000-3100 órajellel És az új I9 is 3100 órajel körül jön... Biztos oka van hogy a sok magnál miért nem lehet azt hogy 4500
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
53. xcomman balro...
2017.06.02. 11:24
Lesz azon boost n aggodj. Mellesleg a 10 magos meg mindig a 2000 eurot uti, csak a kov. generacios lesz olcsobb.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
52. thestock balro...
2017.06.02. 11:44
/off "És 8 fizikai magról és 16 szálról beszélünk." --> ezt az előző hozzászólásodban linkelt 6 magos ryzen videóval támasztod alá?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
51. developer balro...
2017.06.02. 11:45
Sajnos a hsz-ed minősége és stílusa nem éri el azt a szintet, hogy érdemben lehessen rá reagálni.

Ha inteles lennél már kimoderáltak volna, de AMD-s ként mindent lehet, ez itt a szerencséd.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
50. balrogh devel...
2017.06.02. 11:57
Először is. Te kezdtél kötekedni személyem irányába hogy biztos csak egy " Fan " vagyok aki videót vág.... Igenis szükségem van a + teljesítményre. Mert így döntöttem. És van Ráció a prociba. Intel Procit váltott ez a ryzen. csak mondom.... Ár / érték arányban vásárolok. És nem színes a szemem.
Tudod mit, elhiszem hogy nyomorult és boldogtalan az életed, és azzal töltöd az időd hogy másokkal kötekedsz...

Igenis jó processzor és van benne erő. Ár / érték arányba.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
49. balrogh thest...
2017.06.02. 12:01
-,- .........
Próbáltam azonos árkategóriájú (ryzen 1700 még 10k val olcsóbb és hűtő is van hozzá) azonos proci képességű videót linkelni.
Az már végképp nem lett volna fer hogy egy 8/16 procit hasonlítunk össze egy 4/8 assal stream alatt...
De tessék ittvan. Nézd hogy azonos árkategóriába hogy vérzik el sírva az I7 nagykirály. https://www.youtube.com/watch?v=G_GXSV-Pquo
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
48. katt777
2017.06.02. 12:05
Nem látom az árcsökkentést a "bótban".
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
47. Terror balro...
2017.06.02. 12:07
Azt hogy csinálta, hogy a 4770-es dobozából egy 4790-est vett ki?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
46. thestock balro...
2017.06.02. 12:09
A 150 vs 116 ezer mióta azonos árkategória? arról nem is beszélve hogy a 4790k 3 éves, kifutó termék... ehhez képest egész jól tartja magát. Am igen, a ryzennek fekszik a stream.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
45. thestock Terro...
2017.06.02. 12:10
lol,tényleg
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
44. balrogh Terro...
2017.06.02. 12:10
Nem tudom Terror igazából nem is érdekel.
Amire nekem kell, hogy 60+FPS mellett játszok és 60 FPS streamet tolok twitch re. Gyári hűtővel 3,700 ra húzva. Olyan minőségbe mint a nagy streamerek, akiknek Külön streamer gép kell hogy menjen a játék is jól.. Maximálisan elégedett vagyok
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
43. Terror balro...
2017.06.02. 12:12
Amúgy ezt a twitch dolgot soha nem értettem, szóval felveszed amit játszol, és azt kirakod online, és azt meg is nézi valaki? Mármint miért érdekelne bárkit is?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
42. balrogh thest...
2017.06.02. 12:13
Ne 1800X et és 1800 at vegyél... Csak a hülyék veszik azt... 1700at kell ,és fogod felhúzod... Ár/érték
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
41. balrogh Terro...
2017.06.02. 12:18
Nem az hogy felveszed, hanem hogy LIVE ba megy ki az egész. Nem utólagos feldolgozás vágás. Hanem élőbe
Közösség, Móka Donate
Próbáld ki
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
40. thestock Terro...
2017.06.02. 12:20
A donate-on van a hangsúly
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
39. Terror
2017.06.02. 12:21
Addig inkább játszom, ahelyett, hogy nézném, de kinek mi.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
38. balrogh
2017.06.02. 12:38
na utolsó komment
105 000 forintos proci vs 350.000 FT
https://www.youtube.com/watch?v=vasZOyVwC80
Persze ha valaki csak Játékra akar procit venni, akkor nem kell egyik sem.

Terror. Én sem gondoltam, de kipróbáltam I5 2500k(4,4-re húzva) val streameltem, WOT. CS_GO Player unknow battleground. De sajnos 30 FPS és "very fast " kódolást bírt. Tényleg jó móka még akkor is ha semmi donate nincs, Sokan játszanak úgy hogy 2 monitor, és nézik a streamet beszélgetnek. Meg fáradtak játszani, / melóban vannak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
37. thedevelop... balro...
2017.06.02. 12:59
Én miért számítok trollnak? Tényleg érdekelt volna, hogy a 4GHz-t is bírja-e. A 3.7-et kevésnek érzem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
36. Gunther balro...
2017.06.02. 13:31
A 10/20-as leggyengébb i9 4.3GHz-et Turbo boost-al Turbo boost 3.0-val meg 4.5GHz-et megy és ha már szorzó zár mentes valószínű hogy 4.8 talán 5GHz-ig is lehet húzni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
35. beleutomaz... Gunth...
2017.06.02. 13:38
Nemreg szoltak az Intelnek hogy a 7700k nem birja a huzast mert tulhevul mire az intel azt mondta ha huzod akkor ugrik a gari es a te hibad. Szoval az elmelet es a gyakorlat az ketto. 125W tdp-s procit 5ghz-re rangatni az 300+ W-to jelent lehuteni, szerintem is mindenkinek van ilyen hutoje, en pl pont ilyet keresek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
34. thedevelop... beleu...
2017.06.02. 13:41
Ehhez mondjuk csak annyit tennék hozzá, hogy az AMD-nél ezt már előre közölték. Mármint tuning esetén bukod a garanciát még akkor is, ha a saját, kifejezetten tuningolásra készült szoftverükkel teszed mindezt. Hamár..
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
33. Asagrim beleu...
2017.06.02. 13:41
delid + tripla radiátor?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
32. Samanoske
2017.06.02. 14:57
Mekkora baromság,hogy ugrik a gari tuningnál?
Be se tudják bizonyítani és akkor minek a K?Ez a lényege,hogy húzni lehessen,így szemfényvesztés és átverés az egész.
Akkor vgánál is ugrik.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
31. Asagrim Saman...
2017.06.02. 15:03
Nem a tuninggal ugrik, hanem ha akkora tuningot használsz, hogy elszáll. Grafkarinál ráadásul könnyebben bizonyítható, mert a BIOS chip tárolja az értékeket, amivel túl lett hajtva.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
30. Gunther beleu...
2017.06.02. 16:41
Alap órajelen vagy kis OC-val egy AIO hűtővel is használható lenne szerintem de egy jobb EK cuccal a 4.7-5GHz is biztosan menne.

Ahogy írták is baromság hogy ugrik a gari az OC miatt, volt egy 5820k procim ami LN2-vel volt 5.8GHz-en is utána mindennapi használatban volt 4.3GHz-en.. 1.5 év után szállt el visszavittem gariba 2 hét után kaptam is az új bontatlan procit.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
29. Samanoske Asagr...
2017.06.02. 16:50
Ok de akkor írják le meddig lehet húzni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
28. thestock Saman...
2017.06.02. 16:52
Processzora válogatja, nem lehet pontosan behatárolni. Ha azt írnák hogy mondjuk a 4Ghz-s CPU-t 4,5-re garivesztés nélkül fel lehet húzni, szerinted hányan tartanák be?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
27. _DiEGO_
2017.06.02. 19:38
Csökkent két RYZEN 7-es processzor listaára...

A többi is mehetne alább arányosan

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
26. fofoka thede...
2017.06.02. 21:05
"Tényleg érdekelt volna, hogy a 4GHz-t is bírja-e. A 3.7-et kevésnek érzem."

Kevesebb, mint 10%-ról beszélünk a leggyorsabb komponensen, ami rendszerszinten hoz vagy 3%-ot. Miről beszélünk?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
25. Resike fofok...
2017.06.02. 23:35
Mert a 4 GHz is rohadt kevés, az 3 éves kék processzorok is már jóval efölött ketyegtek.

Ha már egy magot (a zérót) fel lehetne húzni normális szintre az jót tenne játékok alatt, de azt sem lehet.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
24. pdx06 Resik...
2017.06.03. 21:22
Kevés neked az eszed, de az nagyon. Indulj ki abból hogy a mai 1200 köbcentis autók is jobbak vagy tudnak annyit mint a 10 éves 1800-asok teljesítményben.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
23. Resike pdx06
2017.06.03. 21:57
Bírom az ilyen teljesen irreleváns metaforákat.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. koloplaci Resik...
2017.06.04. 07:38
Egyáltalán nem irreleváns az összehasonlítás.
A frekvencián kívül más is számít egy CPU-nál, mondjuk pl. az IPC (instuction per clock).
Az FX prci is ment 5 Ghz pedig az még 3 évnél is dősebb, és gyenge volt pl. a szar IPC miatt.


Itt van egy példa hogy nem csak a frekvenci számít. Egy olyan játkban ahol a játék megfelelően van optimalizálva a több processzormag kihasználására. Igen tudom hogy AOTS benchmark amit linkeltem, de csak itt vették a fejlesztők a fáradságot hogy optimalizálják ryzenre a játékot az Escalation patch alatt ( mely teszem hozzá az intel procik teljesítményét is javította kicsit nem csak a ryzenekét)
http://www.kitguru.net/wp-content/uploads/2017/04/Ashes-Esc-1080p.png
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. lewismatey _DiEG...
2017.06.04. 09:43
Nem akarlak se téged, se senkit megbántani, de az iPonnál az árak eléggé el vannak szálva sajnos. Hardveraprón megbízható, tapasztalt kiskereskedéseket találhatsz, ott sokkal olcsóbban tudsz akármit beszerezni mint itt
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. lewismatey _DiEG...
2017.06.04. 09:46
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. sutyko_hop... feren...
2017.06.04. 14:59
Tippelek, jo? Soha.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. Resike kolop...
2017.06.04. 20:31
Igen és pont ugyanakkora az IPC a 4 éves három generációval öregebb Hashwell szérián is mint a jelenlegi Skylake-en. De tovább megyek még a Xeon-ok IPC-jével is megegyezik.

A Haswell, Broadwell, Skylake példányokat pedig olyan szépen lehet 5 Ghz köré tekerni hogy öröm nézni. Ezzel szemben itt van a dinnye Ryzen amit nem lehet felhúzni egy Haswell refresh alap órajelére sem.

És ami most igazán itt a kérdés is az az hogy tök jó hogy jelenleg elég és jó a Ryzen teljesítménye, de mi lesz 2-3 év múlva amikor már jó lenne húzni rajta de nem lehet?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. asdsa Resik...
2017.06.05. 00:32
Jövő év elején várható egy komolyabb váltás frissített gyártástechnológiával, addig is ha szerencsénk van, talán becsúszhat egy jól sikerült stepping.
Egyébként meg nem teljesen jogos a panasz. c-2-c kb. ugyanott vannak, a kisebb órajelet meg beárazza a piac.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. koloplaci Resik...
2017.06.05. 01:41
2-3 év múlva a programok bőven 4 mag feletti procikra lesznek optrimalizálva akkor meg többet fog érni +2 mag és + 8 szál mint az 5 ghz órajel.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. koloplaci
2017.06.05. 02:38
Ha most csak a PC gameknél maradunk jön a DX 12 és Vulkan, 2-3 év múlva már kiforrottab lesz, és ott nem (csak) a magas órajel fog számítani.

Ebben igazad van, hogy nem túl magas az órajel amin a ryzen procik ketyegnek, de az első core procik se 5 ghz-en kezdték. Ezt az architecturát az intel már 7. generáció óta polírozza.
(Másrészt mind a haswell és broadwell procikat kis szerencsével tudod kb 4,8 ghz feletti tartományba overclockolni értelmes Vcore tartományban, hogy nem süsd agyon a procit (4790k-m van és a 4,8 ghz amit el lehet érni értelmesen, de az is már akkor Volt értékek mellett hogy 24/7-ben nem szívesen hagyom rajta. ) Láttam embereket megütni a 5 ghz 1,45-1,5 körüli Vcore-al ami gyakorlatilag már grillezés kategória). A skylake már könyebben megüti a 4,9-et, és csak a kabylake-el lehet értelemsen elérni az 5 ghz - ja nem mert túlmelegszik a szar TIM miatt amit az intel a kupak alá tett és inkább azt mondták hogy ne overclockold a procidat)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. Vanek_ur
2017.06.05. 08:58
Én máshol más árakat láttam. Bár az 1700X ára ott is ennyi volt, de a többi:

Ryzen 7 1800X 499,99 helyett 459,99 dollár
Ryzen 7 1700 329,99 helyett 299,99 dollár

Kíváncsi vagyok, most mi az igazság.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. Resike kolop...
2017.06.05. 11:59
Hát persze. 2-3 év múlva azok a játékok fognak megjelenni amit jelenleg már 2-3 éve fejlesztenek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. Resike kolop...
2017.06.05. 12:08
7 generáció óta?

Érdekes a C2D-k is páratlanok voltak. a 2700k sem volt rossz, a 3770k is igen jó volt a 4770k még annál is jobb és a 4790k még túl is húzta azt, és a 6700k sem volt rossz egyáltalán.

Egyedül az 5-ös széria volt felejthető és valahogy pont az volt a 6 magos.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. Terror kolop...
2017.06.05. 12:15
Nem unjátok még ezt a "majd 2-3 év múlva" dumát? Ez megy már a Phenom X6 meg Llano óta, hogy majd egyszer milyen jó lesz, aztán azóta is lófaszra se jók. Ja meg a Bulldózer, ez a jövő, majd meglátjuk, csak pár év és mekkora isten lesz, ez időtálló, meg a CMT, az Intel is erre áll át (ezt még én is bevettem egy ponton), aztán egy i3 veri a csodaarchitektúrát.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. Galdech Terro...
2017.06.05. 12:18
Te pedig nem unod a "azóta is lófaszra se jók" dumát?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. Terror Galde...
2017.06.05. 12:39
Az egy tényszerű megállapítás. Hogy x év múlva ez milyen jó lesz, az nem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. Galdech Terro...
2017.06.05. 13:11
Tényszerű megállapítás, hogy évek óta csak azért járkálsz fel az oldalra hogy szarozhass valamit? Nekem aztán mindegy, nyugodtan tudok aludni, csak csodálom a kitartásod.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Terror Galde...
2017.06.05. 13:21
Talán dicsérnem kéne a Llano vagy Bulldozer kaliberű technikai bravúrokat? Nem vagyok vallásos. Miért nem kötözködsz azokkal, akik már egy évtizede nyomatják ezt az ipari mennyiségű kamut az AMD jövőbelátásáról? Ja mert hogy te magad is. Oké.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. koloplaci Terro...
2017.06.05. 13:33
Az a különbség az akkor és most között hogy gyakoraltilag készen vannak az API-k (DX 12 és Vulkan) ami nem csak 1-2 mag kihasználására képes mint a DX 9-10-11. Persze csiszolni kell még rajtuk.
Ha pedig nem játékokről beszélünk, igen is ezek a procik felveszik a verseny, sőt az árkategórián belül esetenként le is hagyják az intel vetélytársat.

Még egy valamit nem éretek, hogy neked miért fáj beismerni hogy most az AMD proci téren hosszú idő óta letett valamit az asztalra. Nem kell itt szarozni semmit, én se szaroztam semmit. Senki sem állította hogy az FX procik királyak voltak és hogy most a Ryzen elpicsázza az intelt, csak azt hogy versenyképes ( de semmi képpen sem lószarra se jó)

Resike:
A core architectúra jó volt és jó most is , de annak is kellett pár év/generáció hogy beérjen és elérjék a mai magas órajel szintet.
Annál a játéknál aminek még 2-3 év kell hogy befejezzék pont van idő arra hogy a már megjelent ryzenre optimalizálják, épp úgy mint az intel core procikra. Lásd jó példa erre az Ashes of the singularity és a Dota 2, amik már kiadott játékok voltak a procik megjelenésekor, és utólagosan optimalizálták. Feltételezem hogy ez maga a fejlesztés közben sem kivitelezhetetlen.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Galdech Terro...
2017.06.05. 15:01
Dehogy, szidd nyugodtan továbbra is egészen a sírodig. Pedig ha valaki, akkor te az vagy keményen.
Én magas is... ahogy most is vagy az utóbbi néhány hónapban, ja nem. Ellenben te még mindig szidalmazol, ne legyél nevetséges kérlek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Resike kolop...
2017.06.05. 17:30
A kérdés már csak az hogy hány game engine van dx12 supportal?

Mert van egy az EA-nek, az MS-nek, az SQE-nek és az Ubisoft-nak, de a lényeg hogy egyik sem liszenszelhető. (Valamint valahogy egyik kiadó neve sem igazán csábító.)

Amíg az UE4 nem lesz készen és bejáratva addig szinte el lehet felejteni a dx12-es játékokat.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. pdx06
2017.06.05. 18:18
Hát, nem vagytok egyszerűek viszont mégis egyszerűek vagytok, legalábbis itt néhányan. Én mondjuk az utóbbi időben kinőttem az ellenkező oldal fikázásából, de vannak akik soha. Mondjuk ugyanez megy autóknál meg úgy mindennél. És mindig azok tudnak jobban mindent, akiknek az életbe nem volt a kezük alatt olyan dolog amit ócsárolnak. 40 ezerért vettem anno az FX-et, semmi bajom nincs vele. 4K meg 144 fps nem érdekel, nem ruházok be idő előtt ilyesmire mert ez olyan dolog mint előre lefoglalni drágán egy dolgot, tehát inge, gatyája rámegy az embernek aztán a gyümölcsét csak évek múlva látja, ha látja. Ilyen gagyi játkok mellett pedig már egyenesen röhej még a vita is.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. sutyko_hop...
2017.06.06. 18:20
Bazz ha nem lenne ilyen rohadvany a memoriak ara a 2500k-t dobnam aprora es egy ryzen 1500 lenne a befuto.
De igy, hogy 16 gb majd annyi mint maga a proci igy vegyen gepet akinek az anyja bela.
Aztan sirnak, hogy nem fogy a cucc.
Legyen 80000 8 giga ddr4
..gyurne bele az osszes gyartoba..
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. _DiEGO_
2017.06.06. 20:18
Miután az AMD -nek is vannak memóriái , lehetne annyi eszük , hogy vagy az alaplapokhoz , vagy a procik mellé adna 8GB memót emberi áron !
Valaki súghatna nekik
Vagy akár Ryzen 7 -esekhez 16GB DDR4 -et .

sutyko

ezzel sok-sok-sok ember van így , magam is . í5-4590 menne egyből eladásra MSI gamer vassal és 8GB rammal.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!