iPon Hírek

Csúszik a Radeon HD 8000-esek rajtja?

Dátum | 2012. 12. 03.
Szerző | J.o.k.e.r
Csoport | MEGJELENÍTÉS

Az ipari forrásoktól származó információk szerint az AMD idén már biztosan nem mutatja be új, Radeon HD 8000-es sorozatú videokártyáit, amelyek a „Sea Islands” családban foglalnak helyet. A rajtra az eredeti tervek szerint még az idei év vége előtt sort kerített volna az AMD, ám most új termékek bemutatása helyett inkább üzleti reorganizációs feladatokkal tölti az időt a vezetés. A jelenlegi értesülések szerint a Radeon HD 8000-es család tagjai majd csak a következő év második negyedévében debütálnak.

Ezzel egy időben természetesen az Nvidia sem tétlenkedik. A vállalat műhelyében már készülnek az új, következő generációs videokártyák, amelyek a meglévő, Kepler alapú grafikus processzorok frissített változataira támaszkodnak majd. Ezekről a termékekről korábban már érkezett néhány pletyka, amelyekről akkoriban be is számoltunk. A frissített Kepler GPU-val ellátott GeForce 700-as videokártyák természetesen ugyancsak jövőre érkeznek.

A Radeon HD 8000-es sorozat tagjairól egyelőre szinte semmilyen részlet sem szivárgott ki, de a helyzet remélhetőleg változik majd, ahogy közeledik a megjelenés időpontja.
 

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

43. atti2010
2012.12.03. 14:37
Hova is sietnének vele, az Nvidia jókora lemaradásban van, mint időben mint teljesítményben.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
42. AxoPy
2012.12.03. 14:40
ez így van, másrészt nem lesz elkapkodva és a szériahiba, egyéb driver bugok esélye is csökken ennek köszönhetően, bár aki karácsonyra az új szériából akart venni, az most benézte^^
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
41. Yodamest
2012.12.03. 14:50
Atya ég, ne vicceljenek már! Most jöttek ki a 7000-es kártyák, épp csak most kaptak a hónapba normális drivert a 12.11 es catalysttal! Jó hogy nem havonta adnak ki teljesen új szériát, márciusra radeon 37milliónál tartanánk. Aki most vesz egy radeon 7850/70-et annak az úgyis legalább 3-4 évre elég lesz, annyira erős lett ez a széria! (főleg most az új catalysttal)
Persze volt aki ezeket a kártyákat is 80-100.000 forintocskáért vette mert nem tudott várni 1 hónapot ami alatt vagy 40%-al zuhant az áruk. Frissibe semmit se szabad venni ez is alapszabály!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
40. gab78
2012.12.03. 15:06
Hun: Azt hiszem te teljes mértékben nem vagy képben a grafikus vezérlők tekintetében. A 7xxx széria első tagja jött januárban a GTX6 meg mikor is? A 7970 a modern játékok esetében 15-25% előnyben van a 680-al szemben, ha ez nem jókora lemaradás akkor nem tudom mi az?! Ne DX9-es játékokat nézz és ne is 1024*768-as felbontásban. Általános számítások esetében meg a 580-as is elkeni a 680 száját, úgyhogy nincs is miről beszélni.

Én amúgy személy szerint várom a 8xxx szériát, de nem baj, hogy késik picit, amúgy sem terveztem nyárnál előbb a vásárlást. Viszont kíváncsian várom az infokat, hogy milyen újításokat fog felvonultatni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
39. Stark
2012.12.03. 15:11
"Az Nvidia jóval előbb jött az új felépítésű gpu-val"
He? A GCN előbb jelent meg mint a Kepler, ráadásul a Kepler elhasal erős compute terhelés alatt, DX11.1-et sem tud, szóval több szempontból is a GCN mögött kullog ha időtállóságot nézünk.

Minek is sietnének a HD8000-rel, amíg jól fogy a 7000 és a konkurencia sem jobb...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
38. Snaketale
2012.12.03. 15:20
Nagyon kíváncsi vagyok a 8000-es szériákra én is! A 7970-eseimmel meg baromira meg vagyok elégedve, imádom őket!

(hun* - flamet te keltesz, senki más és szerintem sem vagy képben, már bocsánat)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
37. Shinjiii
2012.12.03. 15:21
Nem itt kéne ezt megkérdeznem, de semmi infot nem találok erről... Nem tudom, egyáltalán lényeges-e, vagy mifajta a kettő, lehet én vagyok hülye, de azért feltárom a kérdésem:
Melyiket érdemesebb használnom, az AMD Vision Center-t, vagy a Catalyst CC-t? Most Vision-öm van.
Köszönöm a választ előre is... : )
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
36. Emberfej
2012.12.03. 15:27
Azt már egy ideje sejteni lehetett hogy idén nem jön a 8000, de lehet hogy q1-ben már megjelenik. Már volt rá példa hogy direkt későbbi megjelenést mondott egyik gyártó hogy az emberek azt vegyék ami a piacon van és ne várják az újat, aztán derült égből hétfő minden jel nélkül idő előtt beütött az új széria.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
35. dobko
2012.12.03. 15:28
Valahogy én még mindig elvagyok az 5850-emmel, ami óta fejlődött a világ, néha jobb lenne egy kicsit erősebb kari, de a játékok átlagánál hozza amit kell. 7000-re széria is bőven jó, még a több monitoros rendszerek is mennek szépen, erre jön a 8000-res széria... Tényleg sietnek, igazából játék nem nagyon van aminek olyan hatalmas vas kéne a mai gamek között, grafikai programok más tészta.
Nekem csak az nem tetszik, hogy pl kiadnak egy új játékot és a mai erős hardverek miatt nem szükséges a jó optimalizáció, mert azt mondják, hogy: áh, úgyis elviszi ez az új vas. A régebbi kártyások kevesebb odafigyelést kapnak driver szinten, mint játék optimalizálás szinten, amivel nem is lenne baj, ha nem fél-egy éve vette az illető a terméket. Nem lenne baj az egésszel ha nem 100 000 Ft lenne egy új termék, vagy a magyar fizetés fizetés lenne és nem csak pár forintocska.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
34. SuhiTomi
2012.12.03. 15:34
Imádom az ilyen cikkeket, mert mindig generál egy x vs. y-t (ez esetben nvidia vs. AMD) és mindig mindenki tud mindent és visszamegyünk a kezdetekre, amikor még amőbaszinten indultak a videokártyák és akkor az y az nagyon ottvolt, de az x nem annyira, aztán y kétsejtűvé vált, de x egysejtűként is egy picit gyorsabb volt, aztán...
Nekem egy 7770-em van kb. 1 hónapja és közepes beállítások mellett is ugyanúgy élvezem azokat a játékokat, amelyeket a játékélmény miatt lehet élvezni, amelyeket meg a grafika miatt lehetne azokra nem áldoznék 3 forinttal drágább kártyát sem, ha meg annyira az számít, akkor megnézek egy Pixar vagy Dreamworks által készített animációt. Ja igen és egy 3850-esről váltottam, de még kihúzhattam volna vele 1-2 évig, mert még azon is mentek minimális beállításokkal.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
33. Stark
2012.12.03. 15:35
hun
Elég érdekes dolgokat írsz, az lehet hogy az NV-nél a GTX480 volt a nagy újítás, de az AMD-nél akkor már rég kint volt az 5870, mint az első DX11-es kártya. A Fermi az akkor már rég piacon lévő HD5000-re volt válasz, nem kis csúszással, vagyis akkor is az NV volt lemaradva, és válaszként is csak egy iszonyatosan sokat fogyasztó kazánra tellett, ami nem volt gyorsabb a HD5000-eknél.

Vagy szerinted a GCN a Fermire a válasz? Még feltételezésnek is vicces.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
32. atti2010 dobko
2012.12.03. 15:37
A régebbi kártyások kevesebb odafigyelést kapnak driver szinten, mint játék optimalizálás szinten, amivel nem is lenne baj, ha nem fél-egy éve vette az illető a terméket. Nem lenne baj az egésszel ha nem 100 000 Ft lenne egy új termék, vagy a magyar fizetés fizetés lenne és nem csak pár forintocska.

3 havonta kapnak új drivert a 4xxx kártyáktól felfele a régebbiek is, hogy játékban azok már nem gyorsulnak az nem az AMD sara hanem ahogy írod a játékfejlesztők kellene odafigyeljenek egy kicsit.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
31. Stark
2012.12.03. 16:06
És miben volt jobb az új generációs Fermi mint a HD5000? Semiben. Itt az egyetlen lényeg a DX11 bevezetése volt, azt meg az AMD lépte meg elsőnek. Mit számít hogy új architektúrával, vagy az R600 alapjaira építve. Amúgy gencsak ki lett már pofozva az R600 mire a HD5000-be került.
De már a HD6900 sem az R600 alapjaira épült, az is már VLIW4-et kapott.
A GCN meg technológiai szempontból olyan elől van, hogy az NV-nek egyáltalán nincs is rá válasza, (itt most nem teljesítményre gondolok, bár az újabb erős compute shadereket használó játékokban teljesítményben is bőven jobb a GCN) mert a Kepler nem az.

Az meg hogy valamiből sokat adnak el, még egyáltalán nem jelenti azt hogy jó is. A sok birka meg fanboy mindent megvesz gondolkodás nélkül, az OEM-eknek meg egy kis pénzbeli ráhatás kell és máris fogy a szar is...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
30. gab78
2012.12.03. 16:12
Hun, Te tényleg teljesn mértékben el vagy tájolódva. Mi a probléma az R600-al?! Egy tökéletes unified megoldás, ha ezt nézzük erre az első valódi válasz a Fermi volt, a G80 és társai csak olyan tessék lássák megoldások voltak, nem volt véletlen, hogy a G80 egy natív DX10-es kód alatt össze....-ta magát. Lásd most, hol is vannak a tesztekben? SEHOL! Az R600 ráadásul ugyanarra épül, mint a Xenos, az pedig tudod mi? az xbox360 grafikus magja, és a játékok amik kikerülnek mik? Konzolportok. Azaz eddig teljesen felesleges volt leváltani a VLIW felépítést. De a jelen konzolgenerációnak lassan vége, az új konzolokban mindegyikben AMD grafika lesz, itt lehet újítani. És ezt is teszik, itt már van értelme.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
29. Keksz03
2012.12.03. 16:14
hiába újabb az AMD technológiája ha a Kepler jobban teljesít a most megjelenő játékokban is...HD7xxx széria úttörő volt a HD8xxx-nek! Azok lesznek sztem jók, ezért is adtam el a 7970-et és vettem egy GTX660 Ti-t! Életem legjobb döntése volt!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
28. Samanoske
2012.12.03. 16:23
Pontosan.
Az nvidia az új seria előtt kihozta a régi kártyákat csak átnevezve és másfél évig egy helyben topogott,az amd meg kihozta az 5000-es seriát.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
27. atti2010 Keksz...
2012.12.03. 16:23
Minden tesztben jobban teljesít a HD 7xxx sorozat, szerintem nem volt az olyan jó döntés, hacsak nem 1280x1060 felbontásra gondolsz.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
26. gab78
2012.12.03. 16:25
Keksz03, miben teljesít jobban egy Kepler? Max DX9-ben. Még az nV féle programban megjelenő játékokban is gyorsabb a GCN, pl MaxPayne3, Crysis2, Metro2033... Eladtad mi?! Max csak álmodban, mert még csak venni sem vettél, és most szavanyú a szőlő...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
25. Stark Keksz...
2012.12.03. 16:29
"hiába újabb az AMD technológiája ha a Kepler jobban teljesít a most megjelenő játékokban is"

Az új játékok zömében, új driverekkel, pont hogy az AMD a jobb. Még a HD7970 is erősebb mint a GTX680, a 7970 GHz Edition meg szépen elhúz. Az meg csak hab a tortán hogy olcsóbbak is mint a GTX680, meg időtállóbbak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
24. tibi27
2012.12.03. 16:50
Igazából teljen mindegy most még hogy mikor jelenik meg új vga bármelyik gyártótól,mert amíg 7870,vagy egy 660-al el lehet játszani full hd-ba,addig fölösleges 80-e Ft fölött vga-ra költeni.Van kilátásban néhány játék,Aliens colonial marines,,,Metro2034,,,Crysis3,,,amik megkívánják a gépfejlesztést,de mindig csak egy hangyányit kapunk a sebességből,itt arra gondolok hogy amikor megjelent a BF3,az oc-s gtx580-am i7-es procival 8gb rammal,éppen hogy csak nem szaggatott full hd-ba maxon grafon.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
23. ThompsoN
2012.12.03. 16:50
Ez a szócséplés olyan dologról megy, hogy melyik architektúra mire válasz? Hasznos. Ha a két legújabb architektúrát hasonlítanád össze, annak még értelme is lenne ennek az értelmetlen vitának.

A GCN technológiailag fejlettebb, mint a Kepler, ezen nincs mit szépíteni. Játékok alatt a Kepler jól teljesít, de az esetek többségében a GCN jobb. Általános célú felhasználásra a Kepler pedig nem szerencsés, mert compute-ban meglehetősen gyenge lett.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. Asagrim
2012.12.03. 16:55
Jöhet, talán erre majd érdemes is lesz cserélni. Addig amíg Far Cry 3 és társai 27 FPS-t produkálnak ultrán, valamint a VSync plafont verdesik közepes/magas grafikán egy HD4850 alatt, addig nem váltok.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. dobko
2012.12.03. 17:19
atti2010: Tudom, hogy jönnek újabb driverek ki a "régebbi" kártyákhoz is az általad írt időközönként, de minél több van nekik, annál jobban oszlik meg a figyelmük, szerintem a "régebbiekre" már nem áldoznak annyi időt. Az is igaz, hogy leginkább már csak igazítani kell rajtuk, ha pl kijön egy új játék, hibajavítás, hogy ne villogjon vmi, de mégis ott a levegőben, hogy most vettem, de már elavult.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. NKing
2012.12.03. 17:22
hun: A Fermi-t hozod példának? Milyen kihozatali arányokat produkált már az a hatalmas magmérettel? Naná, hogy bebukta az Nv azt a versenyt. A Radeonok gazdaságosabb méret mellett is jobb teljesítményt nyújtanak a mai napig. Ezen kár vitatkozni. Casual és Gamer szemszögből pedig az ártényező nem sokadik szempont...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. Shinjiii
2012.12.03. 18:56
Kösz a választ, srácok.
Okoskodjatok itt egymásnak, a hülyének bezzeg nem segítenétek... : )
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. atti2010 Shinj...
2012.12.03. 19:03
A Vision Control Center kell neked ha APU-d van.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. Terror
2012.12.03. 19:05
Csak azt nem értem, miért 480-asokról meg 2900-asokról megy a performansz, amikor az üzlet polcain már régen nem ezek a termékek vannak, hanem HD7000-esek és GTX600-asok.

Shinjiii - nem igazán értem a kérdésedet, a driver control paneljét AMD termékek esetében már régen AMD Vision Engine Control Centernek hívják. Ha letöltöd a legújabb drivert a videokártyádhoz, ez lesz fent, semmi más.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. Shinjiii
2012.12.03. 19:30
Hát én sem értettem a két kezelőfelületet, köszönöm a választ!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. Stark Shinj...
2012.12.03. 19:43
Shinjiii
Ha Radeon kártyád van, de Intel procid, akkor a Catalyst CC-t teszi fel.
Ha komplett AMD platformod, szóval AMD CPU + Radeon VGA, vagy AMD APU, akkor a Vision Engine Control Centert, ami ad pár extrát, mint pl Steady Video stb...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. Phantomstr...
2012.12.03. 20:04
hun "Ezek a hozzászólások totál felesleges flame keltő ökörségek."

tibaimp "teljesen fölöslegesen erőlködsz ezeket az amd fan trollokat nem lehet meggyőzni, ezt csinálják amd, intel, nvida híreknél is, keltik a veszekedést, és persze még ők hívnak engem trollnak"

Amíg hun el nem kezdett okoskodni, nem volt itt semmi flame.

"Azt hiszem a merőben eltérő újítás a gtx480-al illetve a Fermivel mutatkozott be, ekkor az AMD még mindig a jó öreg 2900 alapjait használta"

Hol van az megírva, hogy új architektúrára új architektúrával kell felelni? Új termékre feleltek új termékkel, versenyképes volt, most miért kell a szarral pofozkodni?

"rengeteg tényt elferdítve, illetve a tetsző részt meghagyva, a nem tetsző részt pedig a feledés homályába veszve hagyva"

Micsoda szerencse, hogy ez rád nem igaz.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. CyberPunk6...
2012.12.03. 20:21
Mind a két platformnak vannak előnyei, meg hátrányai.

Aki azzal érvelt, hogy egyik cég veszteséges a másik nem azzal közlöm, hogy külön az asztali gpu üzletágra vonatkozó adatokat nem tudunk, így mivel a két cég profilja csak részben fedi egymást totál értelmetlen az összevetés.


Van olyan amit az nVidia tud és az AMD nem, van olyan amit az AMD tud és az nvidia nem.
Vannak dolgok amik évek óta benne vannak az egyikben, és vagy nincsenek, vagy nemrégóta csak a másikban.

Mindenki eldönti neki mi kell.

Vannak programok amik csak nvidiát támogatnak, akinek sok monitor kell, de csak 1 kártyát akar (anyagiak, fogyasztás stb) annak amd a nyerő. Akinek phisyx kell annak nvidia, akinek meg erő kell fullhd felett annak amd.

Btw átlagos játékosnak most amd-t vennék, de ez sokszor generációnként változik, MOST az amd áll előrébb szerintem teljesítményben, de ezt a labdát ide-oda passzolgatják, meg a több hónapos eltérések a megjelenések között, eléggé értékelhetetlenné teszik ezt a versenyt, mert 6 hónappal a másik után persze, hogy erősebb az új... akárki is adja ki...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. carraroxt
2012.12.03. 20:33
Hun-nak igaza van abban, hogy az NV jól döntött a Fermi vonallal. Met ugyan a GT200 és a Fermi tényleg sz@rok voltak PC piacon (ezen kár bármit szépíteni, mert igenis azok voltak (óriási magméret, rossz kihozatal, magas ár, pocsék driverek, és a borzalmas fogyasztás ellenére is kétséges teljesítmény)), mégis lehetővé tették, hogy az NV kő keményen bebetonozza magát a szerver piacon. És ez bizony óriási előny. Ezután már aligha számít, hogy a HD4xxx-ek megjelenése óta fújja az AMD az NV orrát a PC piacon, mert a pénzes üzletet közben már elvitte az NV.
Mert amennyire látványos, ugyanannyira jelentéktelen is a PC-s játékos piac. Nem véletlenül menekül mindenki innen (NV az ARM-os és a szerverpiacra, az AMD meg az APU-kba, és a konzolpiacra). És ahogy egyre inkább felhősödik minden a legnagyobb tortaszelet egyelőre az NV-nél van. Tekintve a GCN rendkívüli kvalitásait, különösen nagy blamázs, ha az AMD ezen nem tud változtatni (de eddig is meg lett volna bennük a potenciál, csak hát...).
És most visszaértünk oda (személyes vélemény), hogy az AMD stratégiai vezetése konzekvensen sz@r döntéseket, és késve hozott meg az elmúlt években, és ráadásul a marketing és PR osztályuk (NEM)működésére meg aztán jelzőt is hiába keresnék. Szóval igen, rájuk fér az átszervezés!
És ezt AMD szimpatizáns-ként mondom.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. gery84
2012.12.03. 21:48
Fú megy ám itt a vita!

Szerintem azért vár mert még tudja gyorsítani a HD7xxx szériát a driverekkel, lehet hogy most talált benne valami +.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. ebegab92
2012.12.03. 22:02
Miről beszéltek?Hisz itt van már egy előzetes tesztkép róla

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. sensorprim...
2012.12.03. 22:26
December 10.

kéne nekem is egy időgép
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. gab78
2012.12.04. 00:50
Friss beta catalyst elérhető:

[LINK]
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. atti2010
2012.12.04. 11:49
Viszont én lesz@rom a piaci teljesítményt, jelenleg AMD jobb VGA-t ad olcsóbban és engem ez érdekel, ha nem adnának el Ázsiában kismillió belepő szintű VGA-t már rég elvesztették volna a piaci részesedésüket.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. bodomehesz...
2012.12.04. 12:08
atti2010 - 2012-12-03 14:37:58 - mutasd már meg azt a hatalmas elmaradást.
1 - http://ipon.hu/webshop/product/asus_gtx680_dc2o_2gd5_gtx680_2gb_gddr5_pcie_/213858
2 - http://ipon.hu/webshop/product/asus_matrix_hd7970_p_3gd5_hd7970_3gb_gddr5_pcie___nincs_megallas_jatekok/294642

Tudásban szinte ugyanaz, árban szinte ugyanaz, és mindkettő felső kategória.
Hol itt az elmaradás?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. kray
2012.12.04. 12:11
Szerintem nem talált már plussz a 7-es szériában. Azt épp egy hónapja hozta ki
És mivel elég jó sebességeket értek el vele, lehet, hogy a 8xxx nem lenne ekkora előrelépés, ezért most abban keresik a pluszt

Speciel amúgy most tényleg felesleges lenne kihozni a 8xxx szériát. Szépen fogyjon csak el a 7es. Most még bőven elég mindenhova és jó is ez így.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. jozsefm bodom...
2012.12.04. 12:44
Az a fél-háromnegyed év, amiben a bő 20%-al erősebb 7970-et követte, a 680 drágábban.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Yodamest
2012.12.04. 13:07
Igen a Geforce kártyák drágábbak ugyanazon a teljesítményen, de megtehetik mert sok a vérpistike aki "fúú geforce de szép zöld meg ott a kártya oldalán nagy betűkkel de jól mutat majd a gépemben" címszóval megveszik, nekik nem számít az a + pénz mert az geforce! (a PhysX meg akkora egy marhaság most komolyan)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. ingyom007
2012.12.04. 13:13
Én akár hogy nézem a teszteket csak azt látom hogy ami egy GTX680on játszhatatlan az ugyan úgy játszhatatlan a HD7970en is Ami pedig jól fut az egyiken az jól fut a másikon is ami különbség meg van a két kártya között tökmindegy melyik fél részére az teljes mértékben elhanyagolható különbség. A legtöbb játékban ahol elveri a 7970 a 680at ott a játék 170fpsel megy a 7970en a 680on meg 150-el az ilyen különbség nem tök mindegy? Ezen veszekedtek enyhén nem látom az értelmét.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Keksz03 gab78
2012.12.04. 13:43
gab78: van aki dolgozik és megteheti tudod? ne szánalmaskodjunk már könyörgöm...megjelenéskor vettem meg 140ért, csak a szopás volt vele driver fronton, cicergett mint az állat stb. Most van egy GTX660 Ti-m és minden fut 60 FPS-sel, annyi h max nem 8x hanem 4x MSAA-t teszek fel na bumm...

atti2010: ahogy én látom!

Kepler BF3-ba erősebb, Crysis 2-be egál, MoH Warfighter-be egál, Black Ops 2-be erősebb, Far Cry 3-ba erősebb, Hitman-be gyengébb, Assasssin's Creed 3-ról nincs infóm. Ezek alapján egyelőre nem érzem azt h a GCN annyival szuperebb választás lenne, Metro2033-ba valóban nagyon jók de van amiben az AMD kártyái van amiben az nV kártyái lesznek mindig jobbak, attól függ mire írják!

természetesen kategóriánként változhat, felsőkategória 7970 óta nem érdekel, erős középnél fogok maradni, azt éri meg cserélgetni véleményem szerint!

tudom h GCN újabb, jobb a számítási teljesítménye stb stb, de egy egyszeri gamernek ez lényegtelen, a fontos h ami új játék megjelenik az fix 60 FPS-sel fusson gond nélkül.
nekem ezt 70ért egy MSI GTX660 Ti Power Edition tökéletesen elvégzi max 60-70 fok, 45% ventisebesség mellett! ha vmi miatt érdekes lesz a versengés az a DX11.1 mert ugye keplernél az tabu egyelőre!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!