iPon Hírek

Dangerous Golf – Konspiráció felsőfokon

Dátum | 2016. 07. 12.
Szerző | Freelancer
Csoport | JÁTÉK

Míg a lakosság nem elhanyagolható része Cion bölcseitől, a Bilderberg-csoporttól, a Rothschild-klántól, vagy éppen a gyíkemberektől és a chemtrailtől retteg, jómagam inkább a valódi veszélyre fókuszálok és megpróbálok olvasni a nehezen értelmezhető jelekből. Alighanem ennek köszönhető, hogy többé-kevésbé fel tudtam göngyölíteni egy alávaló, a játékipar jövőjét aláásó összeesküvés részleteit, ami mögött grandiózus mivolta miatt egyértelműen a pénzügyi szektor legnagyobbjai kell, hogy álljanak. Azt, hogy valakik a háttérben manipulálják a szálakat, már évek óta sejtettem, de gyanúm csak azt követően kristályosodott bizonyossággá, amikor kiderült, hogy az új Doomban nem lesz hagyományos értelemben vett Deathmatch. Ekkor hirtelen, mintegy varázsszóra megvilágosodtam, mert rádöbbentem, hogy magától még egy hátrányos helyzetű, beltenyésztett tengeri uborka sem követne el ilyen orbitális baklövést, így teljesen kizárt, hogy a programot fejlesztő id Software, illetve a kiadói feladatokat ellátó Bethesda illetékesei nem parancsszóra cselekedtek. Persze, később az E3-on bejelentették, hogy pótolni fogják ezt a hiányosságot, de nincs kétségem afelől, hogy pusztán azért tették mindezt, mert pánikba estek mindattól, amit tudok. A konspiráció magyarázatot ad arra, hogy miképpen adhatták ki játszhatatlanul az egy szerényebb harmadik világbeli ország éves költségvetéséből készülő Assassin's Creed: Unity-t és a Batman: Arkham Knight PC-s portját, hogy hogyan is érhette egyik tragikomikus nyilatkozat a másikat az Xbox One promóciós kampánya során, hogy miért csinált egy katasztrofális mobiljátékot a Dungeon Keeperből az EA és, hogy miképpen nem ment még csődbe a Spiders és a City Interactive. Valahol léteznie kell egy, a videojátékokat és azok rajongóit passzionátus dühvel gyűlölő, krőzusi vagyon felett diszponáló csoportnak, aminek a vezetői minden pénzt hajlandóak megadni azért, hogy szenvedni lássák a hobbi rajongóit. Sajnos, a jelek szerint a Dangerous Golfot jegyző, ex-Burnout fejlesztőkből álló Three Fields Entertainment tagjai sem tudtak ellenállni az egy karibi szigeten álló, százdollárosokkal hézagmentesen telerakott, tízemeletes luxusvilla jelentette ördögi csábításnak és előre megfontolt szándékkal elbaltázták az amúgy igen szórakoztató alapkoncepciójú programot.
Első pillantásra ugyanis minden rendjén valónak tűnik. Egy sajátos minigolf-értelmezéssel van dolgunk, ahol nem csak hogy megadott számú ütésen belül a lyukba kell pöccintenünk a labdát, de arra is ügyelnünk kell, hogy ezt minél nagyobb pusztítást okozva és a lehető legtrükkösebben tegyük meg. Ezért, ha nem érjük el a bronz trófea megszerzéséhez szükséges minimum-pontszámot, újra kell gondolnunk a stratégiánkat. A helyzetet tovább bonyolítja, hogy időnként valami extra kellemetlenség keseríti meg az életünket, például időre kell teljesítenünk a pályát, vagy éppen meg kell lelnünk az elrejtett lyukat. A káosz fokozásában sokat segít, hogy egy különleges, a labda ide-oda koccanásától és az okozott kártól feltöltődő ütésfajtával korlátozott ideig irányíthatjuk a golyót és befolyásolhatjuk annak fizikáját, így kedvünkre pusztíthatunk. A hangulatra nem is lehet panaszunk, kismillió tárgyat törhetünk darabokra. Mártásokkal teli tálak robbannak apró szilánkokra, hogy aztán mindent beterítsenek a bennük lévő ragacsos folyadékkal, tömött könyvespolcok adják meg magukat az enyészetnek, antik vázák és szobrok lesznek porrá, egyszóval, adná magát a konklúzió, miszerint a játék kiválóan alkalmas a feszültség levezetésére. Csakhogy, ennek az irritáló bugok és hiányosságok miatt pont az ellenkezője igaz, így önfeledt rombolás helyett többnyire azon kesergünk, hogy miért is néz ki úgy a program, mintha a korai hozzáférési szakasz közepén járna. A hangok véletlenszerűen kapcsolnak ki és be, ami alapjaiban vágja agyon az élményt, mert arra pont a csörömpölés és robbanás kakofonikus elegye tenné fel a koronát, a kameranézetek láttán pedig fél-egy órán belül sírógörcsöt fogunk kapni. Többször is megesett, hogy a labda ellövése után nem a ledőlő konzervekben, vagy amortizálódó zongorákban gyönyörködhettem, hanem egy falban és sehogy sem tudtam elérni, hogy megváltozzon a perspektíva. Mivel elképzelhetetlen, hogy a tesztelőknek és a készítőknek nem tűnt fel, hogy hol hallani, hol pedig látni nem lehet, hogy mi is történik, ez azt igazolja, hogy újfent a titokzatos antijáték-árnylobbi ármánykodásával állunk szemben. Persze, az emberben ott motoszkálhat a kétség, miszerint lehet, hogy a fejlesztők valami miatt úgy vélték, hogy majd az elvileg végleges megjelenés után javítják ki ezt a két ordító hibát. Azonban, józan paraszti ésszel belátható, hogy ekkora, bicskanyitogató pofátlanságra aligha képes bárki is, tehát ezt a teóriát nyugodtan elfelejthetjük. Egy világméretű összeesküvés sokkal logikusabb és racionálisabb magyarázat. Összességében tehát, a Dangerous Golf jelenlegi formájában nem sokat, sőt, szinte semmit sem ér, ám ha az árnyéklobbi a Doomhoz hasonlóan meghátrál majd, a kiváló alapok miatt egy eszelős és pörgős partijátékkal leszünk gazdagabbak. Addig viszont érdemes elkerülni.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

3. gombabacsi
2016.07.12. 17:29
ez, meg a kecskeszimulátor és társai azért elég jól rámutatnak arra hogy az emberek kezdik megunni a játékokat is, és végül már csak az agyatlan rombolás az ami szórakoztató lesz számukra.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. F2Face
2016.07.13. 08:53
Szeretem Freelancer írásait. Mindig a szájízemnek megfelelően van túlfogalmazva.
A teóriád hasonló az enyémhez, de figyeld meg a következő lehetőségeket is:
a háttérben valóban állhat egy rendkívül nagy vagyonnal rendelkező "szerv". Viszont ez a masszív szargyártás 2 dologra enged következtetni:
1 - egy hatalmas dobás van készülőben, ami egetrengető sikerré növi ki magát, amint befut, DE addig is növelni kell a kontrasztot a sok trágyalé jellegű "alkotással", hogy a többször említett tengeri uborka is belássa, ez a legjobb játék.
2 - Skynet (ezt nem részletezzük, elég egyértelmű)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. sutyko_hop...
2016.07.15. 13:14
Szerintem tulkomplikalt. Az illuminatusok szabadkomuvesek siman hihetobb mit ez az elmelet (amugy remelem csak vicc akart lenni).

1 Egyszeruen azert keszul ennyi szar mert ezt is viszik.
Akkor meg minek torje barki is magat.

2 Az ujitas kockazatos a copy paste nem. Minden cegnel a befektetok, reszvenyesek a profitra mennek es az o szavuk szent.

3 A nagy cegek elkezdtek ratromfolni a koritessel egymasra (jobb grafika shaderek animacio filharmonikus zenekarral rogzitett zene stb), de mint mindenki aki penzehes, rovid tavon gondolkodik (nagy zs minel hamarabb) es elerkezett az ido amikor mar nem fogjak birni zs-vel ok se.
Ezert ott faragnak a koltsegbol ahol tudnak.
A szarnak kell marketing, a marketinghez meg parasztvakitas, viszont a jatek meg ugy se jon at shotokon. A videot meg lehet mokolni, megvagni ugy mutatni, hogy az evszazad jateka jojjon le belole.
Ezert azon lehet sporolni.
Nyilt beta, amikor a hulye jatekos a teszter es meg fizet is erte.

Ahol megjelenik az oriasi profit, azaz a nagy uzlet lehetosege ott bele lehet mar szarni az egeszbe.
Ahova az oltonyos beteszi a labat ott ko kovon nem marad csak az
abszolut "kockazatmentes fejlesztes", azaz copy paste.

Azert tart itt mert :
A PROFIT A LENYEG, MINDEN ARON
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!