iPon Hírek

Dark Souls PC verzió - nehéz szülés

Dátum | 2012. 06. 07.
Szerző | Morte
Csoport | JÁTÉK

A Dark Souls fejlesztője a From Software nagy fába vágta a fejszéjét, amikor belefogott a nagy sikerű akció RPG PC portjának elkészítésébe. Daisuke Uchiyama producer bevallotta, hogy PC-s tapasztalataik hiánya miatt alábecsülték a feladat nehézségeit. "Japánban nem igazán létezik PC-s játékpiac, ezért eddig nem nagyon foglalkoztunk a PC-s játékosokkal, nem fejlesztettünk erre a platformra."

Uchiyama udvariasan elnézést kért azokért a framerate problémákért, amelyek már a konzolos verzióban is jelen voltak, és elmondta, hogy ezeket nem fogják kijavítani a PC-s változatban, mivel a cél az, hogy minél hamarabb kijöjjön a játék. A Prepare to Die Edition ezek szerint optimalizálás nélküli sima port lesz, de hogy kompenzálják a
rajongókat, új tartalmakat adnak hozzá, melyek nem menüből elérhető különálló történetek lesznek, hanem a játék szerves részei. Az új területek sztorijának végigjátszása egy jó játékosnak kb. 10 órát vesz majd igénybe. A konzolosok az új tartalmakat DLC formájában tölthetik majd le, és meglévő karakterükkel játszhatják végig, de ahhoz, hogy bejussanak az új területekre el kell érniük egy bizonyos pontig az alaptörténetben. "Három új terület, négy új boss és extra fegyverek lesznek az új részekben." – mondta Uchiyama. Az új extrák középpontjában a legendás Artorias lesz, az a szereplő, akiről többször is szó volt az alaptörténetben, de eddig sosem találkozhattunk vele. Az új sztori érdekessége, hogy 300 évvel a mi időnk előtti múltban játszódik, abban az időben, amikor Artorias még élt.

A producer a sorozat jövőjével kapcsolatban elmondta, hogy egyelőre nincsenek terveik sem újabb portokkal, sem a folytatással kapcsolatban, kizárólag a PC verzióra és a DLC-re koncentrálnak. Uchiyama azt is hozzátette, hogy a Wii U és a Vita fejlesztői szempontból nagyon egyedi platformok, ezért az ő esetükben a sima portolás nem jöhet szóba.

A Dark Souls: Prepare to Die Edition augusztus 31-én jelenik meg PC-re, a PS3-as és Xbox 360-as DLC érkezése pedig valamikor év végén várható.

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

10. shaddam
2012.06.07. 15:25
Azért nekik legalább van gerincük megmondani mi a helyzet. Más ezt egy behájpolós szar pr szöveggel elintézné
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. Heroes27
2012.06.07. 15:26
hát még végigjátszani milyen nehéz szülés lesz
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. YellowFlas...
2012.06.07. 16:09
Nagyon örülök, hogy kijön, mert tényleg remek játék. Kicsit felháborító, hogy szarul fogják kiadni, de legalább kiadják, és beismerik, hogy mi a szitu. Szóval ezért highfive.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. csigabigaf
2012.06.07. 16:31
Azért az meglepne ha tényleg eltudnák érni hogy ugyanolyan szarul fusson mint pl PS3-on.

Én spec abbahagytam a gamet Blighttownban, játszhatatlan kategóriát ért el ott a játék a kevés fps miatt, ha 30ra lockolják az fpst ahogy az ígérik, már az is elég nagy fejlődés.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. thspo
2012.06.07. 17:03
reméljük akkor, hogy nagy gépigényű, zéró grafikai beállításokkal megtámogatott, 30 fps-re fixált fejlesztői remekművet kapunk a kezeinkbe.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. DogTheDog
2012.06.07. 20:01
Kivancsi leszek,hogy a PC-s nagy szajak hogy fognak ezzel megbirkozni,mert PS-en bezony rament par ejszakam,par vodor izzadtsag elhagyta a porusaimat,es valoszinuleg oszebb is vagyok.Az egyik kontrollerem teljesen szetvertem,a masikban csak a rezgomotor ment szet ez alatt.Elore is sok sikert mindenkinek,es csak is a legdragabb egeretekkel jatszatok,azt kiraly szetverni
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. YellowFlas...
2012.06.07. 22:03
Úgyis vennem kell lassan majd egy újat, szóval a régit egész nyugodtan falnak küldöm.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. aryanis83
2012.06.08. 17:46
jajj, ne legyen már egér+bill. támogatás..csak kontrollerrel lehessen játszani és azon se lehessen megváltoztatni a gombkiosztást, hogy pc-n is ugyanúgy szívjunk a (szerintem) direkt szopatós irányítással ami a játék szerves részét képezte..vagy mondjuk ne lehessen menteni, az még jobban megnehezítené. akkor biztos még egyedibb lenne ez a fantasztikus játék.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. HUFEUR
2012.06.10. 17:02
aryanis83:

Mentés már az eredeti játékban is épphogy csak jelen van.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. hympyke
2012.06.10. 19:07
Nehéz mint a rohadás... megdögleni is szívás.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!