iPon Hírek

Dátumot kapott a Dark Souls 3

Dátum | 2015. 09. 14.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

A From Software ma bejelentette, hogy a Dark Souls 3 jövő március 24-én jelenik meg. Az egyedüli probléma ezzel csak annyi, hogy ez a japán megjelenési dátum, és csak Xbox One-ra és PS4-re, sem a világ többi részét, sem a PC-t nem említették. Mivel azonban már a második rész esetében is majdnem egyszerre jelent meg mindenhol a játék, jogosan feltételezhetjük, hogy ez a Dark Souls 3 esetében sem lesz másként. A bejelentés hangsúlyozza, hogy a Dark Souls 3 esetében több új grafikai fejlesztést is várhatunk, amiktől még hangulatosabbá válik a játék világa: a hamut fújdogáló szél, a teljesen dinamikus bevilágításnak köszönhető nagy kontraszt a világos és az árnyékos részek között mindenesetre jól hangzik.
Új stúdiót nyit a From Software Úgy tűnik, a Dark Souls és a Bloodborne sikere, valamint Hidetaka Miyazaki igazgatóvá kinevezése meghozta az igazán nagy sikert a From Software számára. Azt tudjuk, hogy a stúdió eleve két belsős csapattal dolgozik (így készülhetett párhuzamosan a Dark Souls 2 és a Bloodborne), de most felállít egy harmadikat is. Ők azonban nem a "fő" csapatnál, Tokióban kapnak helyet, hanem Fukuokában, ami még mindig elég közel van oda, és könnyen megközelíthető Tokióból. Egyébként egy fiatalos, élettel teli és dinamikusan fejlődő környékről van szó, így a From Software reméli, hogy be tudják vonzani a megfelelő tehetségeket, akikből egyébként most jó sokatkeresnek. Az új csapat első körben leginkább 3D-s objektumok modellezésével foglalkozik majd.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

10. magerg
2015.09.14. 20:17
Csak a PC-portot el ne szabják.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. kray
2015.09.15. 09:24
Nekem eddig se volt bajom vele. Bár én eleve xbone kontrollerrel tolom, de állítólag a 2. rész már egészen játszható billentyűzettel is (kontrollerrel hibátlan ez is).

Amúgy egyre jobban fejlődnek a srácok, igazából aki sírt, hogy milyen könnyű lett a 2. rész, az nem tudom, hogy meddig tolta NG+3-on már vért izzadsz nagyjából, de sima NG-ben megtudott lepni jó párszor (többször, mint az első rész).
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. magerg
2015.09.15. 10:55
Az első résznél gáz volt a totálisan bugyuta grafikai és irányítási menü, meg úgy eleve ergonómiai kihívásokkal küszködtek a scrácok.

A második részhez nézz meg egy értelmes kritikát, milyen design döntések miatt mondják hogy rosszabb (pl. lifegems).
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2015.09.15. 11:49
Az egész heal rendszer át lett dolgozva. Az első részhez képest eleve sokkal több az ellenfél, szerintem nem volt hibás döntés a lifegem.
Mellesleg baszhattad ha nem tudtad rendesen időzíteni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. nemlehet
2015.09.15. 13:07
Az irányítás egy dolog, szerintem elve nem lehet normálisan megcsinálni egér+bill-re mert egyszerűen túl sok gombot kell használni. Nem vagyok konzol párti (sőt) de ez tényleg jobb gamepaddal. Szóval az első rész ezen hibája abszolút megbocsájtható, a lebutított grafika, az FPS lock, a beállítások hiánya és szar optimalizáció már sokkal kevésbé. Pedig a motor nem rossz, a DsFix-el nagyon pofássá lehet tenni a játékot és még jól is fut. Szóval meg lehetett volna oldani, csak a szándék hiányzott.

A DS2 szerintem egy dolgon vérzik el, mégpedig a bossokon. Egyszerűen lusta a boss design. Ráadásul sokszor úgy emelik a nehézséget, hogy egyszerűen több bosst engednek rád egyszerre, ami 1-2 alkalommal még jó poén, meg tényleg kihívás, de nem ennyiszer (Ruin Sentinels, Bellfry Gargoyle, Skeleton Lords, Twin Dragonriders, Throne Watcher+Defender meg a DLC-s macskák csak annak nem ugrik be a neve).
Ráadásul sok boss olcsó trükkel operál ami miatt nem kihívást jelentő a harc, hanem unalmas. Tipikusan az Acient Dragon a 1-hit AOE skilljével és a DLC méreg sárkány, hogy állandóan elrepül.

Pedig volt 1-2 jó boss ötlet is pl a Executioners Chariot vagy Baneful Queen Mytha nekem kifejezetten tetszett.

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2015.09.15. 13:34
Nekem speciel az Ancient dragon bejött. Főleg, hogy opcionális boss csak.

Az tény amúgy, hogy voltak benne nagyon frusztráló részek, de összességében voltak azért nagyon jó ötletek is (Lost Sinner, Looking Glass Knight (főleg, amikor a pajzsból elugrik egy másik tag), Covenant demon vagy mi volt a neve is tetszett (főleg ha a mennyezetről lógó edényeket lelőtted), Sir Alonne).
Szóval nekem az bejött, hogy 1-2 bossnál még a tereptárgyakat is lehetett használni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2015.09.15. 13:38
Nem teljesen értem a logikát. Azért nem lehet normálisan megcsinálni egér+bill-re, mert túl sok gombot kell használni? Pont a kontrolleren van korlátozott számú gomb.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. kray BReal
2015.09.15. 13:40
Igen csak kontrolleren egyszerű benyomni a stick-et miközben még három másik gombot használsz, mint 4-5-6 gombot nyomogatni egyidejűleg billentyűzeten.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. BReal kray
2015.09.15. 14:26
Hát oké, elfogadom ezt a fajta érvelést, mondjuk nekem a sok évnyi játéktapasztalatból kiindulva egyáltalán nem okoz gondot a sok billentyű használata. Persze ettől tény, hogy vannak játéktípusok, amikhez sokkal jobban illik a gamepad.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. nemlehet BReal
2015.09.15. 20:42
Jogos valóban kicsit félreérthető volt. De úgy értettem ahogy kray mondta. Lehet játszani egér+billel persze, csak olyan mint villával levest enni.

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!