iPon Hírek

David Cage interjú a Heavy Rainről és a jövőről

Dátum | 2010. 02. 18.
Szerző | Svindler
Csoport | JÁTÉK

A Heavy Rain bár jó eséllyel rétegjátékká válhat, de legalább megmutatja, hogy van még jövője az olyan műfajoknak, ahol nem az a lényeg, hogy görcsbe álljon az ujjunk a ravaszon. David Cage különösen büszke erre, az interjúban többször is előjön a téma és kifejti, hogy a történetmesélés közben inkább az emberek érzelmeire akartak hatni. Nagyon boldog volt attól, hogy bár a kezdeti hírekben sokszor volt feszegetve a játék technikai háttere, írtak olyan bemutatókat is róla, ahol a tesztert annyira magával ragadta a Heavy Rain hangulata, hogy egy szót sem írt erről a részéről, csak magáról az élményről és szerinte ez az, ami igazán számít. Teljes mértékben egyetértünk, az új koncepció segít másra helyezni a hangsúlyt, de azért röviden megemlékezünk majd a motorról is amivel létrehozták ezt.

Mostanában eléggé felkapott téma a mozgásérzékelés is, és Cage-től megtudhatjuk, hogy eleinte az egész játék irányítását mozgásérzékelőre tervezték és saját hardvert is akartak készíteni hozzá, kihasználva a Sixaxisban lévő lehetőségeket. Végül ezt az ötletet kukázták a varázspálca pedig nem jött volna időben, úgyhogy maradt a hagyományos irányítás (ki tudja, később lehet kapunk egy szép ki patch-cset, és máris működik az Arc, már ha így fogják hívni).

Az is kiderült, hogy ez az utolsó része Cage sorozatgyilkosos thriller „trilógiájának”. Nagyon foglalkoztatta a téma, rengeteg idevágó könyvet olvasott és próbálta megérteni az olyan dolgokat, mint hogy például miért hagy ott a gyilkos egy tárgyat a holttesten. Viszont a Heavy Rain-nel már elmondott mindent a témáról, amit szeretett volna (az előző kettő az Omikron: The Nomad Soul és a Fahrenheit volt), és más irányba fognak elindulni, de azt még nem tudja merre. Ami mindenképpen irányadó lehet az az, hogy kihívásnak tartja a történetmesélős játékok multiplayeres környezetbe való ültetését (a témánál maradva például nyomozópárost alakíthatnánk).

Arra a kérdésre, hogy a PS3 exkluzivitásukat megtartják-e a következő játékban azt válaszolta, hogy ha a Sony lesz a kiadó, akkor természetesen, márpedig ez igen esélyes, mert jók voltak a tapasztalataik. Arról nem akart jóslatokba bocsátkozni, hogy milyen eladásokat fog produkálni a játék, de ezt nemsokára úgyis megtudjuk, jövő héten fog befutni. A teljes interjú itt olvasható, akit érdekel a téma az mindenképpen szánjon rá pár percet: David Cage interjú.


To Catch a Killer trailer

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

1. Zoe01
2010.02.18. 16:13
A rétegjáték, ami szerintem nagy eséllyel az év játéka is lehet.

Hihetetlen, hogy mennyi ideje várom már ezt a játékot - és már csak 1 hét. Az utóbbi pár hétben szinte az eddigi összes David Cage-es interjút elolvastam, beszereztem az Omikront is (amibe hatalmas bűvészkedés után sikerült életet lehelnem, kész csoda), és minden nap megnézem a fenti videót, többször is . Már vagy háromszor végigjátszottam a demóját is.

Már rég voltam ennyire bezsongva egy játéktól.

A következő játékuk elvileg az Omikron szellemi utódja, a Karma lesz. Kíváncsi leszek, hogy az megjelenik-e még ebben a konzol generációban.

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!