iPon Hírek

Dead Island Riptide előzetes - bázisvédelem

Dátum | 2013. 01. 24.
Szerző | Morte
Csoport | JÁTÉK

Napvilágot látott az első olyan előzetes, amelyből már a Deep Silver áprilisban megjelenő darabja, a Dead Island Riptide mozgásban is látható. Az alábbi videóban a fejlesztők a darab egyik újdonságát, a bázisvédő küldetést mutatják be. A játékot irányító fejlesztő, aki egy zombitámadás esetén a való világban valószínűleg igen hamar elhalálozna, felderít egy területet, és az onnan kemény fizikai munkával megszerzett fegyvert csónakkal hazaviszi a bázisra, ahol az jó szolgálatot fog tenni a szivattyú hangjára érkező zombihadjárat hullahullámai ellen.

A filmecske még alfa előtti állapotokat mutat, ami azt jelenti, hogy ami benne látható, az még mind félkész és/vagy megváltozhat (pl. biztos vagyok benne, hogy a végleges játékban motorcsónakkal nem lehet majd bokáig érő vízben közlekedni, és az aknák sem fognak úszni a vízen és valószínűleg a grafika is szebb lesz). Egyelőre úgy tűnik a lövegtornyokat csak az előre meghatározott helyekre rakhatjuk le, az aknákat viszont bárhová telepíthetjük. Kisebb kerítéseket is lerakhatunk, amelyekkel rövid ideig feltarthatjuk az agyvelőnkre áhítozó zombikat. A játékban a csónak is újdonságnak számít az előző részhez képest, a monszun miatt elárasztott szigeten ezzel tudunk majd eljutni bizonyos területekre. Ebbe a járműbe többen is beszállhatnak majd egyszerre, ilyenkor az egyik játékos a motort tudja kezelni, a másik pedig lelövi a potyautas státuszra vágyó zombikat.

A Dead Island Riptide április 26-án fog megjelenni Európában Xbox 360-re, PS3-ra és PC-re.

 

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

8. patrik2991
2013.01.24. 15:30
Remélem itt finomítanak a járműveken (semmi fizikájuk nem volt kb.), engem az zavart nagyon az első részben, meg a tereprombolásnak örültem volna. De amúgy nagyon bejött, ez is jónak ígérkezik.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Szefmester
2013.01.24. 16:23
Miért kell ilyen konzolszutykokon bemutatni egy FPS-t? SZó szerint rosszul voltam a kameramozgástól... illetve a teljes hiányától. Ember nem mozog így.. megy előre gépiesen egy pontra fókuszálva miközben a látótere töredéke a valósnak...

Míg ezt a hsz.-t megírtam kb 5-6 különböző pontra fókuszáltam a monitor és a billentyűzet mellett.

Másnak nincs ilyen baja?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Konigstige...
2013.01.24. 17:18
Szefmester
Azért konzolon mutogatják mert ők az első számú célközönség. Ami engem leginkább zavar az ilyen játékokban amikor minden egyes cselekvést igénylő helyzetben szabályosan az játékos szájába rágják hogy mikor mit nyomjon ... mintha fogyatékosnak néznék az embert.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. patrik2991
2013.01.24. 18:47
Én a nyomkodd a space-t hogy legyűrd az ellenséget és nyakba szúrd és hasonló dolgoktól vagyok rosszul...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Flegeton
2013.01.25. 06:53
remélem nem lesz pofájuk kiadni olyan bugosan mint az elsőt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Szefmester
2013.01.25. 08:30
a szájbarágást megértem, mert akik nem tudnak a pc-re feltelepíteni rendesen semmit, vagy azt összerakni, az menjen konzolozni. De a mozgások. Természetellenesek. Hülyék többen vannak mint robotok nemde?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. magerg
2013.01.25. 08:53
@Konigstiger
Azért csinálják ilyen szájbarágósan, mert a gomblenyomások kontextusfüggőek. Ez valaha konzolbetegség volt, a kevés gomb miatt - a mai konzolok már nem feltétlenül igényelnék.
Erre a fejlesztők rátettek még egy lapáttal a divatba jött (értsd: kötelező) quick time eventekkel, így gyakorlatilag rászoktatták a játékosokat hogy csak a kiírt gombokat nyomkodják.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. pdx06
2013.01.30. 00:11
Elég gagyinak néz ki, de egy próbát megér.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!