iPon Hírek

December 8-tól lesz elérhető a Star Citizen FPS-része

Dátum | 2016. 11. 22.
Szerző | Nephin
Csoport | JÁTÉK

Négy éve folyik a Star Citizen fejlesztése, ennek alkalmából múlt héten egy élő streammel jelentkezett a Cloud Imperium Games.
Szerencsére ők is tisztában vannak azzal, mennyire elege van a legtöbb támogatónak a halasztásokból, abból, hogy szinte semmire sem látunk rá. Megoldásként azt találták ki, hogy ezentúl részletenként közzéteszik a belső fejlesztési ütemtervet. Az első mérföldkő az alfa verzió 2.6-os frissítése, melyet december 8-ra terveznek és melybe már bekerül a játék belső nézetes lövöldéje, a Star Marine is. Ez a Star Citizen kifejezetten FPS-játékmenetre készített modulja, mint ahogy az Arena Commander a repülés közbeni harcé. A modul videójában két csapat, a Marines és az Outlaws küzd egymással egy űrállomáson a számítógépterminálokért. A fegyverek golyókat köpködnek a futurisztikus helyszín ellenére, a folyosók és belső terek sötétek és üresek, de az űrharcok meglehetősen látványosak. Nyilván ez egy korai verzió és nagyjából minden változni fog később, a karakterek és űrhajók közötti harc is egy nagy, összekapcsolt részekből álló, perzisztens univerzum elemei lesznek.
Az ütemterv szerint a bolygókon való landolás a 3.0-val érkezik, bővebb infót akkor adnak róla, ha a közösség kedvezően fogadja a 2.6-tal kapcsolatos új, transzparensebb fejlesztést. Előzetesen a kereskedelem, az áruszállítás, a kalózkodás és csempészet, a zsoldosok és a fejvadászok várhatóak benne. A 4.0-t tervezik a bétafázis kezdetének, nagyjából 2017 végén, az ugyan nem nem minden modult tartalmazó éles indulás pedig talán 2018 végén lesz lehetséges.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

3. Asagrim
2016.11.22. 09:44
Engine optimalizáció roadmap nincs?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Lann
2016.11.22. 11:02
Mire megjelenik a teljes változat, 1.0, addigra már telefonon is játszható lesz
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. malibutomi Asagr...
2016.11.22. 15:58
Mivel az minden jateknal a fejlesztes utolso resze...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!