iPon Hírek

Diablo III - tovább késik a pénzes aukciós ház

Dátum | 2012. 05. 25.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

A World of Warcraft óta kialakult háttérrendszer segítségével a Blizzard ma már azonnal tudja hotfixekkel kezelni a szerveroldali hibákat, vagy épp bővítéseket. Ezekből az utóbbi napokban többet is alkalmaztak, így néhány korábban tapasztalt bugot sikerült kiirtani a játékból, ezen kívül pedig néhány ponton változtak a karakterosztályok is. Utóbbi komoly felhördülést váltott ki a jelenleg inferno nehézségi szinten próbálkozó játékosokból, hiszen a monk, a demon hunter és a wizard több képessége is gyengült.

A Blizzard további javításokat ígér a következő napokban kliens- és szerveroldalra egyaránt, melyekkel igyekeznek megoldani a többeknél előforduló, eltűnő achievementek problémáját, tovább javítani a szerverek stabilitását, valamint balanszírozni a karakterosztályokat. A stúdió egyik közösségi menedzsere ezen kívül elmondta: az inferno nehézségi szint további változásokat és finomhangolást fog kapni hamarosan.

Eközben tovább csúszik az eredetileg múlt hétre, majd erre a hétre ígért, valós pénzzel működő aukciós ház megjelenése. Az már biztos, hogy májusban nem kapjuk meg, de a Blizzard egyelőre várható dátumot sem közölt.

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

40. potkeny
2012.05.25. 18:11
Csak a híreket olvasva nekem egy jól sikerült bétának tűnik....^^
Hibák, amiket javíthatnak, balance-gondok, amiket megoldhatnak. Csak a játék egy részét mutatják meg (nincs AH, PVP), hogy azokat tesztelje a tömeg.

(Nem akarok senkivel sem vitatkozni vagy bárkit megsérteni, csak egy vélemény.)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
39. Asagrim potke...
2012.05.25. 18:21
Én sem látom hogy hova ment el az a sok év fejlesztési idő, semennyire nem készült el jobban mint más játékfejlesztő játéka max 2 év alatt.

Új dátumot meg azért nem adtak, mert nem akarnak megint hazudni!

Amúgy előző D3 topicban igazam lett, akárhányszor hozzá fognak nyúlni a játékhoz hotfix/patch formájában, a karikat is csesztetni fogják balance címen!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
38. sleepingdr...
2012.05.25. 18:27
Persze, hogy "csesztetik a karikat", hogy máshogy lehet balance-olni másként?

Én nem a hibákat nézem, hanem, hogy javítják. Nem fogok eret vágni, ha áll a szerver mondjuk egy napig. Ez csak játék. (mondjuk nyilván nem így gondolta az amcsi arc, aki belehalt...)

Amúgy is, csak kedden hozza a futár a játékot, addig tőlem javítgathatják.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
37. bturboweb
2012.05.25. 18:42
Szamomra egy nagy bukas eddig ez a diablo3 mivel a masodik resz sokkal de sokkal jobban kialja az ido vas fogat mint ez . kezdve a stat es a skillpontok kihuzasaval . Igy nem en donthetem el , hogy milyen legyen hanem amit ok kitalaltak olyan lehetek ( jo persze ott a runa de megsem ugyan az )

ami szamomra meg egy nagy csunya folt , hogy a fegyverem sebzesebol kapom a varazslatom sebzeset . MI A FENE ? egy magus vagyok " wizard " es egy axe vagy egy sword legyen a kezembe mert annak nagy a dps-e es akkor majd jol fogok sebezni ? Ki az az idiota gyoker aki kitalalta ezt ?

a masik amit meg nagy hulyesegnek tartok benne , hogy egy RARE item ( sarga ) ad mondjuk 2 + dolgot a statra most mindegy , hogy dex / str / intel / vitality de ott nagyabol kitudod szurni , hogy neked mi kell . de egy legendary item mindenre ad es az a legdragabb . de pl egy wizardnak minek ero ? vagy dexterity ? semmit nem kap belole SEMMIT ! Nem ugy mint regen a diablo2ben , hogy egy bizonyos erokelett , hogy hasznalhass valamit . itt meg az sem kell . akkor minek ? inkabb felhasznalok egy olyan fegyvert ami csak arra ad ami nekem kell .

a masik amint butautest kaptam , hogy ha nincs fegyver a kezembe " wizard " 9.2dmg van . Szoval ha en lealok fightolni egy 10lvl masik wizarddal akkor tok egyeloek leszunk ha nincs fegyverunk ( en meg 60lvl ) ? most ez komoly

Szamomra igy a jatek tovabbjatszasa szinte lehetetlen lett es a lootrendszerrol nem is beszelve , hogy barmi jo cuccot csak AH ba lehet szerezni mert nem esik semmi pedig 66%MF em van ... Elegge gaz
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
36. iceblade
2012.05.25. 18:47
a lvl60nak alapból több az int-je ezért több a sebzése, mivel szintenként kapsz intellectet
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
35. bturboweb
2012.05.25. 18:48
58 as vagoyk ejlenleg esha osszetorik mindenem 9.2 a dmgm ... ez marhagaz , hogy felszereles nelkul nem vagyok jobb egy lvl 1 esnel ( csak kicsit )
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
34. Fecniii
2012.05.25. 19:02
Van kemény 66% MF-ed? tényleg? Azt ugye tudod hogy 66% MF nem 66%-al növeli a drop chance-et? Kb 100%MF ad ha jól tudom 1%-ot a drop chance-hez. Vagyis nem árt ha 100% fölötti MF-el mászkálsz 60-on. kb 80+% MF az ami már észrevehetően növeli a rare cuccok esélyét.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
33. bturboweb
2012.05.25. 19:05
nem bunko modon irtam az eszreveteleimet . viszont az zavaro hogy 70 orat belepakoltam es csak ahba tudok magamnak cuccokat szerezni mert nem esik semmi jo .
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
32. Fecniii
2012.05.25. 19:17
Nem akartam bunkó lenni csak úgy írtad mintha az olyan sok lenne. Rá akartam világítani a tényre hogy az bizony kevés.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
31. CyberPunk6... bturb...
2012.05.25. 19:20
Te játszottál a játékkal vagy csak idetrollkodtál?

a fele baromság a másik fele hülyeség.

az egyetlen igaz, hogy a wizard is a fegyversebzés alapján kapja a dmget, de a többi úgy baromság ahogy van.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
30. bturboweb
2012.05.25. 19:52
kerlekszepen vilagositsal fel . Melyik volt hulyeseg a leirtak kozul ?

Ha normalisan ratudsz cafolni a leirtakra akkor elnezestkerek
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
29. DogTheDog
2012.05.25. 20:54
normalon a 60% mar jonak szamit,nightmaren pedig mar szaz fole kell tornazni.En mindig ugyanazzal az illetovel jatszok egyutt,es mar kiprobaltuk az MF dolgot.
Ugyanannyi MF % eseten a jatek kepes hihetetlen eltereseket mutatni.neha ugy erzem,hogy nem szamit milyen magas,mert van meg egy kulon faktor is,ami ebbe beleszol.Volt,hogy en mentem 30-s mf-l,a srac szaz felett,es haromszor annyi rare volt a session vegen nekem,mint neki.Van,hogy csak ekkoveket dobal,mindig mas.Olyan is van,hogy napokig nem latok rare cuccot,meg bossok utan sem,majd egyszercsak elkezdi dobalni meg a hordokbol is.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
28. Atesz1987
2012.05.25. 21:02
Még mindig azok trollkodnak leginkább, akiknek meg sincs a játék. Én még semmi hibával nem találkoztam, és nagyon tetszik a game. Logikusabb, szerethetőbb, kényelmesebb, mint a D2. Nekem legalább is.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
27. CyberPunk6...
2012.05.25. 21:02
bturboweb

minden statból kapsz valamit,
str armort ad, ami damage reductiont jelent, intbúl resistet kapsz, dexból dodget.
Minden karinak hasznos mindegyik, de van egy fő stat ami % damaget ad. azt szokták stackolni, de mind hasznos.

A level 10es nem lesz olyan, mint te, mert sokkal kevesebb élete lesz, és el sem fog téged találni. Te viszont kb 100%ban eltalálod, meg életed is több lesz.

a stat és skillpontok kihúzása így ebben a formában túlzás, ugyan statokat nem kell osztani, de skilleket annál inkább, és nem győzöd kitapasztalni, hogy mikor melyik jó, aztán infernon meg semmi se jó sehogysem, van kihívás a játékban.
A skillek és a statok elosztása eddig sem volt nagy dolog a kettőben, egyszerűen adta magát, hogy minimális str, a végén anni+eni esetén semmi nem kellett, nem választás volt, csak be kellett állítani, most viszont a skilleknél van választás, mert nem 1 vagy maximum kettő életképes.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
26. DogTheDog
2012.05.25. 21:11
bturboweb :

Eddig sem te donthetted el,hogy milyen legyen,mert elore adott skillekre nyomogattad a pontjaidat,amit szinten szintenkent kaptal.
Ez bizonyos formaban most is igy van,csak most pontnyomagatas helyett,felszerelesi targyak modositoinak manipulasaval teheted meg.
Valoban nem ugyanaz a rendszer,de megszokhato.
E miatt van a tobbi gondod is a jatekkal.
Ha nem tudsz atallni az uj rendszerre,akkor ez valoban nem a te jatekod.
A rare targyak negy modositoval rendelkeznek minimum,es termeszetes,hogy nem fog epeszu jatekos olyan felszerelest valasztani,ami folosleges skilleket tapol.Vagy ez valaha maskent volt?
Ugyanugy nem kell maguskent gigaszi kardokkal rohangalni,mert nagyobb a sebzese,egy jobb rare egykezes wand is megteszi,foleg egy ekko foglalatos,mert akkor szepen adhatsz a sebzesnek mint topazzal,mint rubinnal.
Eddig meg eletemben nem lattam felszereles nelkul,csupan skilljeit hasznalva menni senkit sem,es szerintem mas se nagyon.Ez alapjan ugy tunik,hogy a felszerelesbeni kulombsegek szamitottak es szamitanak ma is.
Nekem egy haverom sem mondta sosem buszken,hogy mar 32 van csontikon,max akkor,ha ebbol tizet egy targy adott.
Szerintem ez a resze a jateknak jol mukodik.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
25. LGx
2012.05.26. 00:16
én meg nem értem ezt a nagy hypeot...
van pár jó ötlet benne ez tény, de D2-höz képest ez csak egy rossz klón.
igen, játszom a játékkal.
túl sok az egyszerűsödés benne. statok: igen, én akarom eldönteni, hogy az x darab statból szintlépéskor mire akarok rakni. skillek: szintén én akarom eldönteni, mire és mennyit rakok, nem pedig 60-as szinten válogatni már mindenből. igenis végleges dolgok kellenek, hogy kétszer is meg kelljen gondolni egy jó buildet.
AH miatt még egyszerűbb, persze nem kötelező használni.
Ami kellett volna inkább az egyszerűsítés helyett: level limit eltörlése, magasabb szinteken (pl 100+) szinthez erősségben skálázódó ellenfelek.
de persze ez kell most, sikerélmény 4 nap alatt, hogy végigtoltam minden nehézségi szinten, meg 150k hp, meg 10k sebzés, mert jól hangzik.
ja és könnyítsünk már, hogy halálnál 10% durability loss legyen csak, véletlenül sem pénz, neadj isten XP veszteség.
D1 és D2 (főleg LOD és 1.10 patch után) után ez egy vicc.
a másik vicc, hogy hell dif közepén járok és 0 darab legendary vagy set drop??
véletlenül sem akarom, hogy minden második drop ilyen legyen, de pl D2-ben egy végigjátszás alatt (összes act 1 diffen) össze lehetett hozni pár settet.
évekig D2-ztem és azt kell mondjam nagyon nem tetszik amilyen irányba elmentek.
túl egyszerű, következmények nélküli, minimális választási lehetőséggel (csak itemek)
szubjektív vélemény, de jópár ismerősöm is hasonlóan érez.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
24. CyberPunk6... LGx
2012.05.26. 00:32
sikerélmény 4 nap alatt, hogy végigtoltam minden nehézségi szinten

a másik vicc, hogy hell dif közepén járok



tehát mégsem játszottad ki. megnyugtatlak, infenon nem az lesz a bajod, hogy túl könnyű, hanem frusztrálóan nehéz.

Nem láttad az endgamet, de már leírod gratulálok...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
23. LGx
2012.05.26. 03:53
egy szóval nem mondtam, hogy végigtoltam volna. itt arra gondolok, hogy a 4. nap már kivégezték, illetve hogy blizz arra gyúr többeknek legyen hamarabb sikerélménye, ezáltal jópár régi fan játékát tönkretéve.
leírtam a játékot, igen. még max 1 hetet adok neki, aztán megy polcra, mivel eladni nem tudom...
aztán jöhet majd a guild wars 2
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. Pepyfreema...
2012.05.26. 08:06
Én jövőhéten szívesen megveszem tőled 5-8k ért!!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. dzsonhee
2012.05.26. 09:09
nem értem ezeket a kritikákat...
bár nekem nincs időm napi 24 órát játszani hogy 4. nap hell végén legyek

a 2. részt ugyanúgy végig lehetett pörgetni 1 nap alatt csak úgy hogy ott még meg se haltál főleg bizonyos patchek előtt...

stat pontnak ott se volt sok értelme úgyis a cuccok adták a lényeges dolgokat
skill tree se volt érdekes, volt 2-3 megfelelő összeállítás amire 2 nap alatt rájött az ember és csak arra tolta a pontokat a többi maradt dísznek

sőt néhányra csak azért kellett tolnom mert bejött az "imuune to physical" és másképp nem ment volna

rare/unique/set cuccok: 2ben is csak bizonyos patch után dobálta single-ben ezerrel
régen sok sok órát játszottam mire értelmeset dobott
legutóbb mikor felraktam 4-5 óra alatt rengeteg high end unique cucc esett

AH pedig jó dolog, nem kell ezer helyre felcsatlakoznom hogy végigkérdezzem van e valakinek jó cucca hanem megvehetem ha kell
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. DogTheDog
2012.05.26. 10:20
lGx:

Nem hinnem,hogy te egy szettet valaha is osszeszedtel egy kijatszas alatt,max egyszer,ha nagyon nagy makod volt.Az is ugy johetett csak ossze,ha egyes darabjait mar alacsony szinten megtalaltad,es azok magas szinten hasznalhatatlanok is voltak.
Egy kieg es tobb nagy patch utani D2-s allapotot erdekes osszehasonlitani egy frissen kiadott jatekkal megintcsak.
Az ok,hogy gondod van a jatekkal,de azert legyel realis.
Siman elfogadhato ok,hogy neked tul konnyu,vagy egyszeru.
Nightmaren nekem rengeteg rare cuccost dobal,nem tudom mi lesz hellen,remelem meg tobbet talalok majd.Igazabol annyit talalok,hogy folyamatosan fennt van tiz beloluk az AH-n.A tobbit feldolgozom,de mar az osszetevokbol is tobb szaznyi osszegyult,ugyhogy mar azt is arulom.Meg ugy is,hogy szinte minden cuccost tok olcson adok,es max 5 kel el a 10-bol osszegyult mar egy csomo penz,amit szepen a ket artisanra koltottem,meg a ladam bovitesere.
Te amugy milyen karit nyomsz?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. Revenant13
2012.05.26. 10:20
lehet sírni, hogy rövid a játék, de a kettő kiegészítővel se volt hosszabb. haverokkal nem is olyan rég leültünk délután 1 körül, hogy na akkor most végigjátsszuk ha belepusztulunk is... hajnal három fele álltunk fel, látni alig látunk, de kész, végeztünk.

és igen, a kettőben is volt már hogy a spell ereje a fegyvertől függött, lásd a druidát.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. Benny
2012.05.26. 11:11
annyira tudtam, h csak a sírás jön minden d3-as hírnél. Biztosan sokkal jobb lett volna megint eljátszani a skill választás "érzetét" mint d2-ben ahol kb volt 2 használható build aztán csókolom. Komolyan miért jobb az mint ez? Meg csak olyan ember mond butaságokat a nehézséget illetően aki csak a videókban látta, h végig skipelik infernot és jaj milyen könnyű a játék mert az a srác aki éjjel nappal tolja és a segge alá van rakva a legtápabb felszerelés és leölte a bosokat. Felvilágosítanám aki még nem tudja, h nem a bosok képviselik a nehézséget infernon, hanem a champion pakkok akiknek van 4-5 random tulajdonságuk és úgy végig kergetnek a pályán, h öröm nézni. Már ha van akkora mákod, h el tudsz szaladni és nem ölnek le egyből. Az már más dolog, h szerintem is kicsit el lett rontva a loot, mivel ah nélkül esélytelen a játék, főleg hell-től. Nagyon szívesen megnézem bármikor, h a nagyszájúak mit alkotnak infernon mert a 60-as monkommal, kb közepes felszerelésemmel is lehetetlen act1 is az utolsó nehézségen. Ez nem is baj és remélem nem fogják nagy mértékben nerfelni, bár lenne mit finomítani mert a közelharcos karakterekkel kb esélytelen inferno, bár el is lett mondva, h jó gear nélkül nincs esélyed. Remélem átjött a lényeg annak ellenére is, h nem kicsit vagyok másnapos. Éljen a D3!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. LGx
2012.05.26. 11:52
DogTheDog:

barbárral nyomom, meg most kezdtem egy daemon huntert is, meglesem mit tud. lehet túl sokat toltam D2-t és túl nagy volt az elvárás. szubjektív véleményt írtam. pony levelre vagyok még kíváncsi, most farmolom ezerrel a rohadt caverns of iceot
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. DogTheDog LGx
2012.05.26. 12:46
En direkt nem nyultam a barbarhoz.Egy monkkal kezdtem,de most egy wizardot huzok.Mindketto jo,de a monk most kicsit gyenge a szintjehez,igy tapolok mast,meg remenykedek,hogy talaok valamit neki is.ha beledoglok sem fogok venni az AH-ban,es vegigviszem minden karival kulso tapolas nelkul(bar goldot azt tapolok az AH-bol azert).
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. MaximumGam...
2012.05.26. 13:37
Legalább addigra lesz megint Diablo 3 amire megjelenik az AH
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. Heroes27
2012.05.26. 13:49
valaki elmondá a nehézségi szinteket elsőtől utolsóig... thx
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. akela91 Heroe...
2012.05.26. 13:52
normal
nightmare
hell
inferno
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. Heroes27
2012.05.26. 13:53
köszi
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. crowent007
2012.05.26. 14:47
DogTheDog - 2012-05-26 12:46:48

Nem lenne gyenge ha a szintednek megfelelő Rare itemekben mászkálnál, Dex, és Vit-re figyelve...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. Zabalint
2012.05.26. 18:29
Benny:
"annyira tudtam, h csak a sírás jön minden d3-as hírnél. Biztosan sokkal jobb lett volna megint eljátszani a skill választás "érzetét" mint d2-ben ahol kb volt 2 használható build aztán csókolom"

Akkor te nem sokat játszhattál a Diablo 2-vel. Pont az volt a lényege, hogy rengeteg build volt, bár ha a játszható szerinted azt jelenti, hogy a legerősebb 2-3 build, akkor részben igazad van, bár akkor sem teljesen, mert volt 2-3 legjobb PvP, 2-3 legjobb PvM és 2-3 legjobb MF build, ezek ráadásul néha változtak, melyek ezek, pl. 1.09-ről 1.10-re, az 1.10-nél ráadásul a synergy rendszer bevezetése is sokat változtatott.

De amitől a Diablo 2 igazán nagy volt, amiért érdemes volt sokszor újrajátszani, az a rengeteg féle lehetséges build, beleértve nem csak a legjobbakat, hanem a még játszhatóakat is, amelyekkel volt lehetőség végigvinni a Hell fokozatot is. Pár példa, mondjuk enhancer sorceress demon machine íjjal, vagy druid hunter, paladin ranger, ez egyből 3 lehetőség nem amazon íjászra, utóbbiból ráadásul többféle lehetőség van. De sorceressből például korszakonként is változott, hogy a fire wall sorceress (főleg diablo 2 classic korszak), frozen orbos sorceress, blizzardos sorceress, chain lightningos sorceress, meteoros sorceress, ezen felsoroltak általában mind játszhatóak voltak, persze egyedül az immuninsak miatt legalább 2 ágas sorceress nem ártott, csak mondjuk synergy rendszer ezt nehezítette. Vagy frenzys barbár, whirlwind-es barbár, de voltak dupla dobálós barbárok is, én meg olyan elvetemült voltam, hogy végignyomtam hellen is concentrate barbárral, majd találtam egy sisakot, amellyel farkassá változtam, így azzal is toltam egy ideig. Nekromantából lehetett valaki idézős, csontvarázslatos, a CE pedig lehetett mindkettő eszköze. Druidánál adott volt a bear és a wolf druida, mondtam már a huntert, de elementalból is legalább 2 irányzat volt. Paladinból a hammerdinek tündököltek, de hülye aki azt mondja, a zeolat nem játszható, de előfordultak smiterek is, PvP-ben meg a fisterek. Assasinból eleve tök más build volt a csapdás és a közelharcos, bár ezeket egyáltalán nem ismerem.

De most abbahagyom, tudnám még sorolni, több száz lehetőség biztosan van. Ha te tényleg azt állítod, hogy 2-3 játszható build volt, ha ezt kasztonként mondod, még akkor is hülyeség, szerintem vagy nem játszottál vele sokat, vagy nem szeretted a kihívásokat és csak a legjobb buildekkel toltad, az érdekesekkel nem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. Zabalint
2012.05.26. 18:32
"Az már más dolog, h szerintem is kicsit el lett rontva a loot, mivel ah nélkül esélytelen a játék, főleg hell-től."

Ha ez igaz, akkor vicc az egész. Ugyebár a blizzard dönti el mit milyen eséllyel dobjanak a szörnyek...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. CyberPunk6...
2012.05.27. 11:13
Zabalint - most is van ennyi build lehetőség, mivel közel bármilyen kombinációval boldogulhatsz, de nincs olyan amivel nagyon könnyű lenne, sőt helyszintől függően is más kell. Akkor ebben mi a visszalépés? 2-3 helyett van több, mint 10 használható.

A nekrónál a boner pvm-ben egy szar volt, az enchanter sorc robbanós íjjal egy szar volt hellen, mert minden második fire immun volt, a frozen orb is csak egy bizonyos időben volt jó, a végén már nagyon jó cuccokban sem volt az igazi.

amiről te beszélsz az a, hogya patchek és a nagy változások után mindig más volt a jó build, de sosem volt párhuzamosan egymás mellett 2-3 pvm lehetőségnél több egy karakterre.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Zabalint
2012.05.27. 14:22
CyberPunk666:
"2-3 helyett van több, mint 10 használható."

Akkor kérlek olvasd újra, amit írtam, ha már a Diablo 2-t nem ismered. Nem 2-3 használható volt.

"A nekrónál a boner pvm-ben egy szar volt"

Nem is állítottam az ellenkezőjét, az alapvetően egy PvP karakter volt. Egyébként CE-vel kombinálva azért szörnyek ellen is lehetett használni(hiszen 1-2 szörnyet kinyírt, aztán a CE-vel láncban kinyírhatta az egész tömeget). Egyébként kihagytam, de poison-ös nekrók is előfordultak. De pl. a közelharcos druidára sem csak 2 kombináció volt, a fury-s farkas és a maulos(? erre nem biztos hogy jól emlékszek) medve, hanem volt pl. fire claw-os is, aminél megint csak kérdés volt mire mit rak, mennyire fejleszti a fire claw synergy-jeit (amiből 5 volt), mennyire fejleszti az alap átalakulós skilleket, és esetleg tesz-e még az Armegeddonra is, aminek ezonosak voltak a synergy-jei a FC-al. Aztán volt egy nem túl erős buildnek a veszett druida is. Bár én egyértelműen a sebzős szellemet preferáltam, de arról is megoszlottak a vélemények, hogy sebzős vs. életerős szellem. Aztán mondjuk volt a zeolat paladin, ott egyértelmű volt a fanaticism aura? Mert addig oké, hogy ha valaki egyedül tolja, de ha mondjuk haverokkal játszik és van 2 zeolat paladin(és mondjuk 0 hammerdin), mert mindkettő azt szereti, akkor ha egyik fanaticism, másik concentrate, akkor máris jobban jár mindenki. Vagy voltak akik villámos aurával tolták ezt. Szóval rengeteg lehetőség volt, csapattól függő buildek is voltak, más fejlesztés kellett single-ben (pl. sorceress-es példa az immuninsak miatt). Amikor arról beszélsz, hogy volt 2-3 használható build, igazából a diablo 2 legjobb feature-ét vonod kétségbe, a tengernyi lehetőséget fejlesztésre, pedig éppen emiatt volt érdemes egy csomószor újrajátszani.

"az enchanter sorc robbanós íjjal egy szar volt hellen, mert minden második fire immun volt"

Ugyanez igaz bármely kiélezett buildre sorcinál a synegrgy rendszer bevezetésétől kezdve, szóval egyedül(!) csak legalább 2 irányú fejlesztéssel és kompromisszumokkal lehetett játszani, mert egyik skillet sem lehetett úgy maxolni synergyvel. Tehát ugyanezt elmondhatnád a FW, Meteor, Blizz, frozen orb, és az összes sorceressre, egyébként 90 fölöttre a robbanó íjasnak is ki lehetett fejleszteni egy másodlagos támadást.

"a frozen orb is csak egy bizonyos időben volt jó, a végén már nagyon jó cuccokban sem volt az igazi."

Viszont a frozen orbn lett az egyik legolcsóbb másodlagos támadás a synergy rendszerben. A blizzardra ezzel szemben sokkal inkább mondhatnád azt, hogy az immuninsok miatt szívás, mert cold immunins is sok van, a blizzardnak meg sokkal több synergy-je, mint az enhance-nak, asszem előbbinek 3 vagy 4, utóbbinak csak 1.

"amiről te beszélsz az a, hogya patchek és a nagy változások után mindig más volt a jó build, de sosem volt párhuzamosan egymás mellett 2-3 pvm lehetőségnél több egy karakterre."

Nem, te nem olvasol figyelmesen, én azt IS mondtam, hogy változott mi a jó build, ellenben sosem csak a legjobb buildekkel volt játszható a játék, és aki igazi diablo fan, az tuti kipróbált mást is a legjobbakon kívül, és nem mondja, hogy csak 2-3 játszható build volt. Anno 1.10-nél játszottam concentrate-es barbárral, az egy nagyon nem hatékony támadás, mert lassú és csak 1 ellent lehet egyszerre ütni, viszont bementem Hellen akármekkora tömegbe, és közelharcban meg sem tudtak ütni, mert a pajzs blokkolása mellett nagyon durva defense-em volt, amit a megszakíthatatlan támadás tovább növelt, így egyedül ugyan lassan irtottam a szörnyeket, de az általam összeszedett tömeg nagyon jó célponttá tette a haveroknak a sok ellent. Akkor ez egy használhatatlan, játszhatatlan build volt? Nem túl gyorsan, de egyedül is bárhol tudtam haladni Hellen, csapatban meg én voltam a tank.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. goofej
2012.05.27. 21:30
Nem is baj, hogy késik a pénzes AH, mert még a sima sem működik. Most vettem könnyes búcsút 300.000 aranytól, mert bekakilt az AH. Köszi szépen, jól jött, úgyis olyan sok dellám volt, hogy már épp azon gondolkodtam, hova lehetne feleslegesen elszórni.
BUYOUT-ot nyomtam egy olyan cuccra, ami elkelt közben, és nekem meg adott egy timeout hibát. A tárgyat nem tudtam megvenni, de a pénzemnek annyi. Zsír ez az AH!!!!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. NKing
2012.05.28. 11:18
Nekem semmi bajom a loot-al. Már találtam legendary itemet is, igaz nem a kasztomnak megfelelőt. Barbárt tolok hellen - és rohadt nehéz. A MF% meg már a 2-ben se volt garancia, lévén a tárgyak prefixben tárolt eséllyel esnek lootba, ami azt jelenti, hogy ha egy legendary tárgynak 1% a prefixe, akkor te 100% MF-el ezt feltolod 2%-ra. De az még mindig marha kevés - és egy jó cuccnál legyen is kevés, hogy később legyen értelme a bossrunoknak, meg esetleg az AH-nak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. SeaQR NKing
2012.05.28. 13:29
NKing: így van, leszámítva hogy D2-ben század - vagy ezredszázaléknyi esélyed volt a legjobb lategame cuccokra Ha volt 400% MF-d akkor feltornásztad az esélyedet 0,04%-ra mondjuk
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. CyberPunk6... Zabal...
2012.05.28. 14:14
terelsz, meg ferdítesz, így nincs értelme vitatkozni. Felsorolsz pvp buildeket, amikor a d3ban még benne sincs.

a d3ban most készül a harmadik karakterem, és eddig minden karakternél nagyon sok működő lehetőség van.

témát lezárom, neked csak az a lényeg, hogy igazad legyen, nem az hogy konstruktívan beszéljünk.

Igen volt zealer sorc build is, funnak. Ilyet ha akaroisz a d3ban is tudsz csinálni.
sőt lehetett csinálni karddal is amazont, csak semmi értelme nem volt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. Zabalint
2012.05.29. 08:52
CyberPunk666
"terelsz, meg ferdítesz, így nincs értelme vitatkozni. Felsorolsz pvp buildeket, amikor a d3ban még benne sincs. "

Nem, te terelsz, itt a második mondatod is hatalmas terelés. Ugyanis én a sokféle buildet arra írtam, hogy te és mások azt állítottátok, hogy csak 2-3 játszható build volt a Diablo 2-ben, és hogy a pontelosztás csak a választás illúziója volt. Na ezt cáfoltam, és most próbálsz terelni, leírtam hogy rengeteg játszható build volt, hoztam egy rakat példát, leírtam hogy eleve az is kérdés, hogy mire jó az a build, hiszen van PvP, PvM, MF, erre te most jössz azzal, hogy a D3-ban meg nincs is még PvP. Holott az én érvelésem egyáltalán nem arról szólt, hogy a D3-ban mi van, hanem arról, hogy a pontok elosztása a D2-ben valójában nem csak illúziója volt a szabadságnak.

"témát lezárom, neked csak az a lényeg, hogy igazad legyen, nem az hogy konstruktívan beszéljünk. "

Ez nekem a véleményem rólad, én megcáfoltam egy hülyeséget, hogy a D2-ben csak 2-3 játszható build volt, most csúsztatással próbálsz úgy tenni, mint ha nem is erről lett volna szó, csak hogy igazad legyen.

"Igen volt zealer sorc build is, funnak."

Na ez is egy óriási csúsztatás. Mert én egyetlen fun buildet sem írtam, amiket felsoroltam, azok mind életképesek. Te jöttél a 2-3 játszható builddel, ott van pl. az elemental druida, soha nem volt a top5 buildben, mégis sokan fejlesztik ezt az irányt, és játszható Hellen is, és van is értelme, ráadásul druidánál az egyik fő irányzat. Én ilyenekről írtam, de egyébként nagyon ügyes az érvelési technikád, úgy próbálod kiforgatni a mondanivalómat, hogy szélsőségesen gyenge, vicces buildekkel jössz, holott én nem csúcs de játszható buildeket írtam példának.

"sőt lehetett csinálni karddal is amazont, csak semmi értelme nem volt."

Igen, annak tényleg nem volt. De amiket írtam, azoknak speciel volt. Bár ha a játszható, van értelme, stb. nálad azt jelenti, hogy a legerősebb buildek, akkor nincs értelme ezen vitatkozni, bár akkor is, mint írtam, a 3 fő cél amit felsoroltam, eleve cáfolja a 2-3 használható buildes hülyeségedet.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. kiralyc
2012.05.29. 14:58
goofej ne aggódj, velem is ez volt timeout és gold minusz.. viszont pár óra után magához tért az ah és megjelent nekem is a cuccom a completed items között(igaz én nem 300k -t csak olyan 50k -t buktam volna) szóval nekem megjött csak kicsit késve. Persze addigra már kerestem másik cumót magamnak és persze azt rakhattam ki utána... szóval ha request timeout ot kaptok akkor van esély arra hogy megvettétek a cuccost az ah ban, ha nem sikerült akkor visszajön a pénz amit levont (ilyen is volt már request timeout esetén nekem)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!