iPon Hírek

Diablo: Mítoszok kódexe

Dátum | 2011. 07. 23.
Szerző | Magrathea
Csoport | JÁTÉK

Egy szép vastag kötetet kapunk Diablo történelemmel megtöltve a Diablo III játék mellé, jelentette be a Blizzard. Amennyiben kíváncsiak vagytok, hogy hőseitek és a világ hogyan jutott el oda ahol most tart, bármikor felcsaphatjátok a könyvet és utána olvashattok minden apró részletnek. Fontos még megemlíteni a formát, ugyanis az egész Deckard Cain naplója lesz, vagyis az ikonikus öreg mágus és tanácsadó figuráé, akit az előző két epizódból ismerhettek.

Remélhetően lesznek benne művészi képek is. Világosan nem jelentették ki, de valószínűleg a könyv a gyűjtői változat mellé jár majd.

A Diablo III-nak egyelőre nincs megjelenési dátuma, de a bétatesztet 2011 harmadik negyedévére tervezték. A Blizzard szereti a legnagyobb bejelentéseit a BlizzCon-on ellőni, szóval október végégig nem valószínű, hogy megtudjuk mi lesz.

A hírhedt kiszivárgott "Blizzard naptár" szerint a Diablo III 2011 Q4-re van kiírva...

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

33. mThom
2011.07.23. 15:57
ocsabi te beteg vagy, sírok a röhögéstől
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
32. bigtbk3
2011.07.23. 16:03
Szeptemberben kezdődik a béta ha jól tudom 1-jén, nemrég szivárogtatta ki egy profi játékos aki már invitálva van.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
31. Gatee
2011.07.23. 16:16
Nagyon jó ötlet, a 2 kézikönyvében is volt pár hátborzongató story amiket nagyon imádtam, csak sajna túl rövidek voltak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
30. CYril
2011.07.23. 17:47
bigtbk3:az gyanús mivel még nem kezdték el kiosztani a beta key-eket, azok vannak kint amiket nyerni lehetett az egyik blizzcon-on!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
29. necropedo
2011.07.23. 18:01
Végre valami!

Cain ba' naplója lehet fog értékkel bírni ellentétben a játékkal. Ha a skillek ugyanannyira el lesznek baszarintva mint az előzőben és nincs a Median XL alkotója Brother Laz akkor a mai napig egy rakás guano. Teljesen lehetetlen és hitvány skillek, buildek. Minden kaszt maximum egy-két skillre épül, és ha mást használnál akkor nincs end game content ugyanis egy throwsin, vagy throwian sosem fog akkora erővel bírni mint egy hammerdin vagy egy zealdin. A teljesen inbalanced játékot egy ember az előbb említett mentette meg a total destruction-től, hogy fogalmazzak így. Remélem modolható lesz a három (is) és Laz játszhatóvá teszi azt is. A Starcraft II ami halovány nulla a Warhammer 40.000: Dawn of War-hoz képest mellé kapunk mégegy ActiBliz remekművelt. Hála Ranagolnak...

Na de a napló a téma! Azt várjuk szerettel ahogy eddig minden Diablo regény remek volt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
28. mtrx220
2011.07.23. 19:37
azt azért ne felejtsd el, hogy a median xl csak egy add-on volt..
és kasztonként az eredetiben is volt legalább 3 orientálódás, túlzás azt állítani hogy maximum 1-2 skillre épül..
D2x utolsó peccsel meg már teljesen jók voltak a szimeringek, kiegyensúlyozottnak találtam a játékot. neten meg, hát nyilván vannak erős és erősebb buildek. az már nem a játék hibája, hogy te megcsömörlöttél tőle. ezért lesz 3. rész, majd egyszer
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
27. bigtbk3
2011.07.23. 20:35
@ CYril: nem kell elhinni, én szívesen megosztottam veletek ezt az információt amit kevesen tudhattak mivel alig 1 napja szivárgott ki a hír egy 2500 nézővel rendelkező streamen.

@ necropedo: a nevedből fakadóan nem szeretnék mélységeiben reagálni a kommentedre nyilván nem is értenéd szóval tl;dr: Írásod szerint a D2 egy borzalmasan játszhatatlan játék volt feltehetőleg ezért lett híres és elismert játék és nyert el számos díjat illetve eladási rekordokat döntött.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
26. mezarius
2011.07.23. 20:46
Bizony a diablo II annak idején akkora durranás volt és annyira megtetszett nekem is hogy MEGVETTEM EREDETIBE!!! Pedig az nálam ritkaság
És cirka 4 évig nyúztam a game-t. Aztán áttértem az FPS játékora mai napig is azzal játszom de 3 napja elkezdtem wow-ozni és kezdek egyre fügőbb lenni szóval nagyon úgy néz ki hogy megint egy műremekkel van dolgom. És a diablo III-at is nagyon várom. BLIZZARD 4ever
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
25. -Melkor-
2011.07.23. 21:23
A D2 valóban kiegyensúlyozatlan volt, aki ennek ellenkezőjét állítja, az valószínűleg nem tolta Battleneten, csak single-ben.

Az igaz, hogy volt minden karakterhez sokféle build, de mindegyikhez volt 1-2 olyan, ami a többit szükségtelenné tette, annyival erősebb volt. Cuccoknál szintén az volt a helyzet, hogy pár olyan volt, amit megérte használni (jellemzően runeword-ösök), többi selejt.

Reméljük a 3-ban jobban figyelnek a balanszra. Kapásból biztosan nem fogják jól balanszolni, de remélem foglalkoznak vele és pár patch múlva már tuti lesz.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
24. Heroes27 -Melk...
2011.07.23. 21:52
a szettek is elég jók voltak, nem csak a rúnások. Ha a szettből minden darab megvolt, akkor isten voltál, más kérdés, hogy kigyűjtsd őket, rengeteg időre és szerencsére volt szükség.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
23. Rönk-Fakli
2011.07.23. 21:53
Ez csak arra jó, hogy fórumokon majd nevén tudd nevezni és dicsekedni, hogy mondjuk 3 izé kombóbal fejberugtad "Dart Lord Be' Saurus" 78-as szintü pokol urat, külömben csak azt tudnád írni, hogy ott volt az a 4karu-8szemü-3farku-5szarvú szőrös izé és lerugtam. Namármost a játékban nem tök mindegy, hogy tudod a nevét vagy sem? lekell küzdened oszt kész. De lesz a fanoknak szép mesekönyvük színes képekkel és a játék végén a párnájuk alá tehetik és úgy aluszkálhatmak
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. LordGri
2011.07.23. 21:57
Ajánlom mindenki figyelmébe a Diablo 3 hivatalos magyar oldalát, ahol az ég világon mindent meg lehet tudni a játékkal kapcsolatban.
Ja és persze naprakészen.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. LordGri
2011.07.23. 22:08
Bocsi, ezt az oldalt akartam belinkelni: Diablo 3
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. -Melkor- Heroe...
2011.07.23. 22:43
Heroes27: szettek maximum addig voltak jók, amíg fel nem fejlődtél nagy szintre, utána már halál gyengék voltak. Illetve mivel a fejlődés nagyrészt az jelentette Bneten, hogy felhúztak hellre és onnan runolni kellett baalt meg diablot, ment a hammerpaladin elől mindenkit leszedett, a kisszintű karik meg követték és lépték a szinteket sorban. Ez is elég unalmas volt már benne, bár az is igaz, hogy ki a francnak lett volna ideje meg kedve minden új karakternél végignyomni normal-nightmare-hell.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. Gatee
2011.07.24. 01:09
@necropedo "A Starcraft II ami halovány nulla a Warhammer 40.000: Dawn of War-hoz képest mellé kapunk mégegy ActiBliz remekművelt."

Akkor légyszives hasonlítsd már össze a két játékot és állapítsd meg, hogy melyik nőtte ki magát akkor e-sporttá, hogy évente több százmillió forintnak megfelelő díjazást osztanak ki különböző versenyeken. Jah, hogy a Starcraft 2? Legalább tájékozódnál mielőtt totál alaptalan szubjektív kijelentéseket teszel...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. -Melkor- Gatee
2011.07.24. 01:33
Ezt a több száz millió forintnyi díjazást alá tudod valamivel támasztani? Kicsit soknak tűnik nekem.

Egyébként úgy olvastam, hogy Koreában (ahol a Starcraft népsport) többnyire maradtak az első résznél, de lehet, hogy ez már változott.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. necropedo
2011.07.24. 05:39
Attól, hogy ekkora a népszerűsége nem jó játék. A pop zene is értéktelen attól független, hogy népszerű.

Lore, grafika, eredetiség és fizika terén is lemarad a Starcraft II a Warhammer mögött.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. Benny
2011.07.24. 10:23
Ém is úgy tudom, h még mindig az sc1 a menő, mivel a 2ben nincs lan opció, így hiába reklámozták szénné pl koreában nem érték el amit szerettek vna. Nem kell aggódni. A D3-ban nem lesz olyan húzás mint a 2ben volt. Itt minden részlet gondosan ki lesz találva, épp ezért lesz egy mestermű. Higgyetek nekem
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. Rönk-Fakli
2011.07.24. 10:24
Hááát.. a Starcraft lényegesen több játékost mondhat magának mint a Warhammer, elöbb volt stb.. a fejlesztők a régi játékosokat szerették volna megtartani, nézd meg a gépigényeket, megpróbálták, hogy régi gépen is fusson.. a warhammer mivel később jött az alap gépigénye is nagyobb.. de ez a "fórum" nem a SCII. vs. WH40000-ről szól..
(necropedo: a fejlesztők kreálhatnak olyan Starcraftot ami überbrutál gépen fut csak, de nem sok embernek lenne hozzá gépe.. sz.tem neked sem... sz.ted mi a fontosabb a játékosokat megtartani és minnél többet eladni vagy csúcsszupergrafikás játékot kiadni amit pár ember vesz meg?)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. princeps
2011.07.24. 11:29
necropedo, egy RTS játéknál hol kell olyan nagy fizika? Az egység halálok jól meg vannak csinálva, több nem kell. Azt mondjuk én is szertném tudni, hogy a Warhammernek hol van akkora népszerűségi mint az SC2-nek, mert már nem csak Koreában vannak nagy versenyek azt már bőven kinőtte, pl.: a NASL(North American Star League) 16-os döntőjét 100000néző követte neten
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. princeps
2011.07.24. 11:38
-Melkor-, nem több 100millió hanem "csak" több 10millió díjazás van.
A legnagyobb verseny a GSL ott 100000dollár-t ér az 1. hely, de azt a versenyt 5x megrendezték idén. Van még több 50000dolláros meg 15000dolláros "kisebb" versenyek.
Ez akkor is kiemelkedő, mert nincs még egy olyan játék az e-sportban ahol ennyi pénzt kiosztanának
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. Kismenyus
2011.07.24. 12:34
Már csak azért sem hasonlítanám össze a StarCraftot és a Warhammert, mert teljesen különböző stílusú a kettő.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. -Melkor-
2011.07.24. 13:05
princeps: igen, a több tízmilliós díjazást inkább elképzelhetőnek tartom. Azért lássuk be nem mind1, mert 10szeres különbség van a több százmilliós nyereményekhez képest.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. necropedo
2011.07.24. 17:52
"Warhammernek hol van akkora népszerűségi mint az SC2-nek"

Harmincszor annyi regény, PnP RPG(Kb. 10 kötetes plussz az új kiadások és erraták), már MMORPG(lassan kettő), RTS(több), TPS, Terepasztalos játék, kártyajáték.

Nos?

"Az egység halálok jól meg vannak csinálva, több nem kell."

Chainswordre húzott áldozat amit le kell rugdosni és fröcsög a vér mindenfelé majd elgurul a holttest.

A Chaos Lordból idézett Daemon Prince egy undok vérloccsanásból életre kell és a körülötte lévő lények métereket zuhannak.

A tank lövésétől az egység teste messzire száll és a helyén egy vértócsa van.

Mit is ad az SCII ami ilyen?

Ja a Tyranidákról másolt Zergeket! Értem én!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. princeps
2011.07.24. 18:12
Attól, hogy tele van szarva egy bolt az írott médiájával, nem hiszem hogy túl nagy réteget megfogna. Hányan néznek meg egy online meccset, épülnek ligák a multiplayer részére, ahol több10ezer dollárt osztanak szét?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. -Melkor-
2011.07.24. 18:17
Szerintem ne vitatkozzatok, hogy melyik a jobb. Úgysem győzitek meg a másikat, szimplán fogadjátok el, hogy egyikőtöknek a Starcraft, másikótoknak a Warhammer jön be jobban. Ennyi.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Asagrim
2011.07.24. 20:43
Az, hogy egy PC játék egy ország nemzeti sportjává nőtte ki magát, az nem a játék sikere, hanem az adott ország szegénységi bizonyítványa.

A könyvről meg csak annyit, hogy ugyanez a tartalom már 2008 júni 28 óta fenn van a weboldalon, ráadásul Cain narrációval! (http://eu.blizzard.com/diablo3/world/lore/journal.xml) Ha ez lesz könyv formában kinyomtatva, akkor köszönöm szépen nem kérek belőle, mert bárki elérheti a tartalmat "hivatalos csatornán", nem csak a könyv birtokosa!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Zabalint
2011.07.24. 21:50
Én nagyon várom a Diablo 3-at. A Diablo 2 valóban kiegyensúlyozatlan volt, de éppen az volt a nagy kihívás, mikor egy nem túl erős builddel végigtolta az ember Hell-en. A legjobb rúnaszavakhoz a rúnák összegyűjtéséhez pedig nem volt mindenki annyira függő, hogy össze tudja szedni, középerős felszerelésben pedig azért volt választék. Az meg, hogy Battle Neten ha nem a legerősebb buildekkel toltam, gáz lett volna, nem igaz, hiszen a karaktereknek csak egy kisebb része volt PvP, főleg mert arra is specializálódni volt érdemes.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. s_erno
2011.07.25. 11:51
Van egy olyan érzésem,hogy aki szidja az sc2-t az vagy csak a tört verzióval játszott vagy nem nyomta online élő ellenfelek ellen. A grafika is pont annyira 'jó' amennyire szükséges, hogy egy átlag gépen is elmenjen. Mindkét emlíett játékot szeretem de össze sem lehet hasonlítani a őket,teljesen más stílusra épülnek. Persze Blizz is rakhatott volna bele finisher animációkat csak a játék időzítése és gyorsasága miatt ez nem lett volna kivitelezhető. Ha népszerűséget akartok összehasonlítani,akkor ugyanmár ne az egész WH40K-s "univerzumot" hasonítsátok össze az sc2-vel. Legegyszerűbb,írd be googleba hogy Dawn of War utána meg hogy Starcraft2 és nézd meg a számokat.
Ontopic: Remélem Asagrim-nak nem lessz igaza és tényleg nem a neten fent lévő cuccut kapjuk kinyomtatott formában hanem egy rendes kis "füzetet" tele jó sztorikkal. Jó lenne , ha ez nem csak a collector's edition-ben lenne hanem a standard-ban is felár nélkül de hát a mai világban ez sajnos nem valószínű.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. kapmar s_ern...
2011.07.25. 11:58
Ha már ennyit kell várni a játékra, akkor igazán adhatnának collector's edition normál árban.
Egyik ismerősöm ezelőtt két évvel előrendelte a játékot...

SC2 és WH40K tényleg nem igazán hasonlítható össze. Nekem mindkét játék tetszett. Mondjuk a Retribution történeti szála nem igazán, abban inkább a multi a nyerő.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Asagrim s_ern...
2011.07.25. 18:30
Pedig esélyes hogy az lesz kinyomtatva, max megtoldják egy bestiáriummal.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. EHyde
2011.07.26. 08:48
Ha már ilyen jellegű "könyvet" ad ki a blizzard, akkor már legyen olyasmi felépítésű, mint amit wowhoz adtak ki WarCraft történelem címszóval.(az is ingyen elérhető volt)
A google találtatokat felesleges nézni, ugyanis, a Starcraft az egy elég jól modolható játék, beépített pályaszerkesztővel, a Warhammer 40K játékok pedig nem olyan jól modolhatók. Ami a kidolgozottságot illeti, nyilvánvaló, hogy a WH40K(1987óra jegyzik a címet) univerzum kidolgozottabb, mivel jóval régebbi, mint a SC(1999ben jelent meg) univerzum.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Zabalint
2011.07.26. 15:22
Én anno a Starcraftot nagyon rühelltem, a Warcraft 2-t pedig imádtam. Nemrég újra játszottam a Starcrafttal, és rájöttem szenvedés az egész, a jó RTS-ekben élvezem a játékmenetet, ennél meg alig vártam mindig a pályák végét, mert unalmas volt. Pedig rengeteg RTS-el játszottam, sőt a kedvenc játékstílusom. Pl. Warcraft 1-3, Command and Conquer sorozat, Age of Empires 1-2, Cossacks, stb., de a Starcraftot sosem tudtam megszeretni. A 2-nek kipróbáltam a demóját, és jobbnak tűnt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!