iPon Hírek

Divinity: Original Sin 2 - élőhalott karakter és multi

Dátum | 2015. 09. 07.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Továbbra is szépen gyűlik a pénz a Divinity: Original Sin 2-re, bár az első 24 óra üteme azért már nincs meg. Az eredetileg kért 500 ezres összegnek több, mint a duplájánál járunk, a közönség már 1,2 millió dollár fölötti összeget rakott össze. Ennek megfelelően teljesült egy újabb kiterjesztett cél, így most már biztos, hogy választhatunk majd élőhalott karaktert is. Ráadásul kapásból háromféle élőhalott változatot terveznek a készítők. Ahhoz, hogy valaki élőhalottá váljon, vissza kell utasítani a Hall of Echoes hívását. Ami másnak a végső megnyugvást jelenti, az valakinek nem felel meg. Valaki egyszerűen csak attól fél, hogy a bűnös élete miatt örök kínzás vár rá, míg vannak akik egyszerűen nem bízik a legendákban. Akadnak persze olyanok is, akiket nekromanták hoznak vissza erőszakkal. Ők a Raised Ones. Rivellon élőhalottjainak folyamatosan vissza kell utasítani a Hall of Echoes hívását, azonban ebben a küzdelemben egy idő után mindent elvesztenek, ami korábban a személyiségükhöz tartozott: nem tudják honnan jöttek, kik ők és mik a céljaik. Ők a Faint Ones. Szóbeszéd járja azonban, hogy messze északon létezik az élőhalottaknak egy harmadik formája is. Ők civilizált körülmények között élnek, stílusosan öltöznek és filozófiáról beszélgetnek. Ők a Chosen Ones. Jelenleg a készítők két további kiterjesztett célt jelöltek meg. Ebből az egyik 1 350 000 dollárnál jön, és egy második skillfát nyit meg, míg a másik 1 500 000 dollárnál teljesül, és pont a fent említett Hall of Echoes kerülhet be általa a játékba. A fejlesztők egyelőre nem találták még ki teljesen az élőhalott karakterek saját skilljeit, de néhány ötletük már van - például, hogy a hidegben gyógyuljanak, a tűz viszont komolyan sebezze őket, és meggátolja a regenerációt. Ezekről bővebben a kampányoldalon lehet olvasni, a Larian pedig ezzel kapcsolatban is várja a rajongók visszajelzéseit és ötleteit.
Az elődben is nagyon sikeres volt a kooperatív multiplayer, így ez a folytatásból sem maradhat ki. Ám ahogy azt már korábban is megírtuk, emellett most egy újszerű játékmód is helyet kap, a kompetitív, arra az esetre, ha nem értenétek egyet a játékostársatok morális döntéseivel! Ebből kaptunk most 22 percnyi kommentár nélküli felvételt.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!