iPon Hírek

Dragon Age 3 tervek, elképzelések

Dátum | 2012. 04. 11.
Szerző | Morte
Csoport | JÁTÉK

A BioWare Dragon Age csapatának PAX Eastes előadásán maguk az alkotók osztották meg elképzeléseiket, ötleteiket a rajongókkal és a sajtó képviselőivel. Korábban már bejelentették, hogy a Dragon Age csapata befejezte az összes munkát és ráállt a Következő Dologra(tm), amiről már akkor is tudtuk, hogy csakis a DA3 lehet. Már akkor megígérték, hogy jobban oda fognak figyelni a rajongók visszajelzéseire, és erre alapozva fogják folytatni a sorozatot. Az előadás során a fórumokon leggyakrabban emlegetett ötletekre, elképzelésekre tértek ki.

Mike Laidlaw kreatív igazgató utalást tett arra, hogy a DA3 története Orlais-ban, a világ Franciaország inspirálta déli részén fog játszódni, a thedasi régióban – így már tudjuk, hogy nem véletlen, hogy a legújabb regény, a Dragon Age: Asunder történései is épp ott zajlanak. Laidlaw megígérte, hogy változatos tájakon kalandozhatunk, és nem lesznek újrahasznosított pályák, és azt is elmondta, a közönség nem kis örömére, hogy döntéseinknek valóban súlya lesz, és az események alakulásába az előző játékok mentései is kihatással lesznek. Tisztában vannak vele, hogy voltak problémák az importtal, és igyekezni fognak, hogy valóban az általunk megálmodott és kialakított világban játszhassunk.

Dragon Age 3 pálya koncepciók
Egy sokak által hiányolt lehetőség újra visszatér a játékba: a DA3-ban újra egyedileg alakíthatjuk majd társaink felszerelését és páncélzatát, akárcsak az első részben. A BioWare ugyanakkor megőrzi azt az elképzelést is, hogy a különböző kasztoknak messziről is felismerhető jellegzetes külseje legyen, hiszen egy zsúfolt csatatéren nem árt, ha első pillantásra tudjuk embereinkről, hogy ki-kicsoda. Ezt a két, időnként egymásnak ellentmondó elképzelést úgy házasítják össze, hogy az adott páncéldarabok mindig alkalmazkodnak a kaszthoz, amelynek tagjai viselik őket, de épp csak annyira, hogy a kasztok jellegzetes sziluettjei felismerhetőek maradjanak, Laidlaw ez koncepciórajzok segítségével demonstrálta is, aztán elhúzta a közönség orra előtt a mézesmadzagot azzal a kijelentésével, hogy talán azt is megengedik majd, hogy a színekkel és anyagokkal is variálhassunk kicsit.

Az előadás során a multiplayerről nem ugyan szó, de azt rebesgetik, hogy lesz aréna stílusú PVE vagy PVP játékmód is, már ha az ezzel kapcsolatos pletykáknak hinni lehet.

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

14. pietro84
2012.04.11. 16:40
Én azt mondom, hozzák vissza az első rész kezelőfelületét,menürendszerét,aztán jöhet a grafika turbózása is.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. Ranger
2012.04.11. 17:12
Multit ne erőltessék szerintem, arra van a Bio-nak másik játéka...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. Siq123
2012.04.11. 18:53
"elmondta, a közönség nem kis örömére, hogy döntéseinknek valóban súlya lesz, és az események alakulásába az előző játékok mentései is kihatással lesznek."

Ezt a mondatot majd szedjük elő ha kijött a játék jövőre =)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. LGx
2012.04.11. 20:32
hiába a csilivili grafika, egy ütős rpg-hez olyan alap kellene, amihez mostanában nem akarnak nyúlni. attól hogy végletekig le van egyszerűsítve (gyaksz, mozizol, gyaksz, mozizol, mozizol, gyaksz, gyaksz) még nem lesz jó, sőt!
kéretik visszahozni minden jót a Baldur's Gate szériából, akkor ismét letehet a Boiware valamit az asztalra. addig nem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. Trevize198...
2012.04.11. 20:48
Azért sztem a Dragon Age első részével nem kis dolgot tettek le az asztalra, más kérdés, hogy a második rész rettentően gyenge lett (de inkább csak a magas elvárások miatt látszik annak). A harmadiktól nagyon sokat várok.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. Trevize198...
2012.04.11. 20:48
Azért sztem a Dragon Age első részével nem kis dolgot tettek le az asztalra, más kérdés, hogy a második rész rettentően gyenge lett (de inkább csak a magas elvárások miatt látszik annak). A harmadiktól nagyon sokat várok.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. dzjaulah
2012.04.11. 21:17
az első jó volt... de az Awakening kiegészítő már baromira rossz volt. Rpg-nek legalábbis.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. Siq123
2012.04.11. 22:10
2004-be kezdték el csinálni a DA1-et (2009-be adták ki). rá 1 évre jött ki az Awakening. és az awakeningre talán 1év esetleg másfél evvel rá jött a 2. És igen erősen meglátszik a szintkülömbség.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. saxus
2012.04.12. 02:37
DAO az 2009 November eleje, DAOA az 2010 március közepe. Matematika szerint ez 4,5 hónap A DAOA-t már kb. akkor elkezdhették fejleszteni, amikor bejelentették 2008-ban az E3-n. A DA2 fejlesztése szintén kb. 2 évben mérhető, szóval megkockáztatom, hogy azt jócskán a DAO finishében kezdték el fejleszteni.

És amúgy meg lehet nézni a stáblistákat, mindhárom játéknak eléggé különböző.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. magerg
2012.04.12. 09:28
Összekaphatnák magukat, és vehetnének példát mondjuk a Witcherről történetvezetésben meg a harci animációk terén, nem a WoW-ot kell majmolni (mint a 2-ben).
Elvégre ez egy dark fantasy lenne, vagy mi a szösz.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Gibkey
2012.04.12. 12:27
A kis humorheroldok , viccesek a srácok De azért mondtak bíztató dolgokat is !
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. s_erno
2012.04.12. 13:15
@magerg
Honnan veszed, hogy a WoW ot majmolták? Legalábbis én semmi hasonlót nem vettem észre a két dolog között.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. magerg
2012.04.12. 14:45
@s_erno
Óriási váll-páncélok, csilivili effektek, túlméretezett fegyverek, csíkot húz a kard - de mondhatnék valami újabb Final Fantasy-t is.
Szóval nekem nem bejövős a design, legyen már földhözragadtabb egy kicsit.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. MichaelSD
2012.04.17. 21:37
ME3 után valahogy nem tud lázba hozni...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!