iPon Hírek

DriveClub - nem lehet előre tesztelni a terhelést

Dátum | 2014. 11. 18.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Habár az Evolution Studios megerősítette, hogy a megjelenés előtt zárt bétatesztet tartott, valamint virtuális felhasználók nagy tömegével tesztelt, mégsem sikerült előre látni, hogy milyen problémákkal jár majd az éles rajt. A Sony Computer Entertainment America vezetője, Shawn Layden szerint a stúdió mindent elkövetett a sima rajt érdekében, de egész egyszerűen egy új online játéknál nem lehet előre kimutatni, mekkora terheléssel jár majd, ha egyszerre csatlakozik 50 ezer, 100 ezer, vagy 200 ezer felhasználó. "A stúdió még most is keményen dolgozik a problémák megoldásán, egyszerűen egy csomó olyan dolog került felszínre, amire nem számítottak" - mondta Layden. Az úriember szerint a probléma abból ered, hogy az Evolution túl nagyot akart markolni, és úgy próbálta előre mozdítani az autós játékok műfaját, ahogy például a Gran Turismo évek óta nem teszi azt. Nem csoda, hogy az eredmény kicsit kaotikus lett. "Én szeretem, ha a fejlesztőink ambiciózusak, és kipróbálnak új dolgokat. Nem szórakoztató, ha mindig a biztosra megyünk" - tette hozzá Layden.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

8. nedcoleman
2014.11.18. 17:42
Nem kell a rizsa... ezt bebuktàk. Boven van mit javitani, hat tegyek azt amit kell, mert ez igy gyenge
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. 5hR3kY
2014.11.19. 07:56
Talán csinálni kellett volna egy open beta-t? Imádom amikor meg akarják magyarázni a saját b@lfaszságukat.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Szefmester
2014.11.19. 11:17
Nem lehet tesztelni... Ilyenkor látszik hogy mekkora kockázat egy vadiúj metódust bevezetni mint ez az online játék.... oh wait! Már léteztek ilyenek, és mind megszívta... Fura... lehet hogy van egy séma a dologban. Ha megjelenik egy játék amit hájpolnak akkor sok ember egyszerre szabadul a szerverre, majd mikor a többség rájön hogy nem jön be a cucc elmennek onnan, és csökken a terhelés és a probléma megoldódik.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. m76
2014.11.19. 13:50
"úgy próbálta előre mozdítani az autós játékok műfaját, ahogy például a Gran Turismo évek óta nem teszi azt."

Pure gold.

Vagy csak a fordítás sikerült ilyen hülyeségre?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. Lazahunter
2014.11.19. 15:37
Ezt nem is értem ... ha a Crew tudott több szinte nyílt béta fázist eszközölni, pedig még meg sem jelent, akkor ez miért nem tudott? Ohh wait ... mert lehet akkor senki nem vette volna meg? Hát igen, ez is lehet ... de ez akkor is csúfos.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. igergo m76
2014.11.19. 15:42
nem, ezt komolyan gondolták, és ez a legnagyobb vicc.. kokrétan az NFS szerű autolog többet tudott már 2010-ben.

Amúgy talán a legnagyobb vicc az egészben az, hogy oké, nem bírja a terhelést a szerverük, 1-2-3napig.. de hogy hetekig? ugyanmár.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. 5hR3kY Lazah...
2014.11.20. 08:12
Fölösleges lett volna dugdosni hogy ne lássák, lévén hogy minden Plus-os megkapja ingyen, bár nem a teljes változatot.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. peti198706...
2014.11.21. 18:34
Kaptunk egy fölös StreetLegalt-t megint irtózatosan csillagos egy ötös
(ami ugye alfa alatti bughalmaznak a mázolmányának vázlata tessék cry&rofl-t járni s mert megint deja'vu-m van )
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!