iPon Hírek

Duelyst - kör alapú stratégia, sallangok nélkül

Dátum | 2014. 03. 11.
Szerző | Morte
Csoport | JÁTÉK

Keith Lee, aki korábban a Blizzardnál és az Insomniacnál is megfordult, szövetkezett Glauber Kotakival, aki a Cellar Door Games Rogue Legacy című darabjának volt a vezető művésze és még pár kollégával együtt megalapították a Counterplay Games független csapatot. Első játékuk, amely körökre osztott stratégia lesz, a Duelyst címet viseli, és már fent is van Kickstarteren. Lee a Blizzardnál a Diablo 3 producere volt, az Insomniacnál pedig vezető programozóként dolgozott számos Ratchet & Clank játékon és a Resistance: The Fall of Manen. Kotaki különleges, egyedi művészi stílusát már a Duelyst előzetesében is megcsodálhatjuk.
A Duelyst a Skulls of the Shogun példáját követve szeretné bevezetni az érdeklődőket a nem túl könnyen elsajátítható, körökre osztott stratégiai játékok világába, de ez persze nem jelenti azt, hogy túlzottan leegyszerűsítik a játékot. A Duelystben több mint 100 különböző egység és varázslat lesz, valamint 5 frakció. "Célunk, hogy éberek legyünk, és eltávolítsunk minden nem oda tartozó elemet a játékból, és arra koncentráljunk, ami a szívét és a lelkét jelenti: a csatalapú taktikus harcra. Nem kell órákat pepecselni az erőforrások menedzselésével és véletlenszerű harcokat nyomatni unásig, hogy eljuthassunk a következő nagy csatába" - írják a fejlesztők Kickstarteres oldalukon. A játékban a csaták sem lesznek kimerítően hosszúak, minden összecsapás kevesebb ideig fog tartani, mint fél óra. A hangsúly egységeink pozicionálásán és csapataink képességeinek megértésén lesz, a terület megtartásához nem árt, ha előre felkészülünk ellenfelünk lépéseire. Az egész olyan lesz, mint egy táblás taktikai játék, csak a számításokat nem nekünk kell elvégeznünk. A Duelystet PC-re és Macre fejlesztik, és lesz belőle böngészős változat is. A Counterplay külön kihangsúlyozta, hogy ez utóbbi nem jelenti azt, hogy a játék "pay to win" lesz, ellenkezőleg. Az új egységek és varázslatok megszerzésekor kizárólag a játékban töltött idő és erőfeszítéseink számítanak. A tervek szerint a Duelyst idén decemberben fog megjelenni, de aki már a bétával is játszani szeretne, az a támogatói csomagok között megtalálhatja magának a megfelelőt. Az április 9-ig tartó gyűjtés csak két napja indult, de a kitűzött 68 000 dollárnak már csaknem a fele összejött, így a játék jó úton halad a megvalósulás felé.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

1. madcaptain
2014.03.11. 16:35
Nekem tabletjateknak tunik
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!