iPon Hírek

Dust 514: Jöhetne a PC és Xbox port

Dátum | 2013. 10. 02.
Szerző | Magrathea
Csoport | JÁTÉK

A CCP nem lát különösebb akadályt azelőtt, hogy átportolja a shooterét, a DUST 514-et más platformokra... azt leszámítva, hogy egyáltalán nem akarják. A CCP feje, Hilmar Pétursson azt nyilatkozta az Eurogamernek, hogy most más prioritásaik vannak. "Semmi nem akadályoz minket semmiben, azon túl, hogy mit helyezünk fókuszba. Nagyon könnyű szem elől veszíteni a fontos dolgokat azzal, hogy más, kevésbé fontos dolgokon kezdünk el dolgozni." "Megvan a magunk játékosbázisa PS3-on. Szeretik a játékot és fantasztikus mennyiségű visszajelzést adnak. Ez inkább arról szól, hogy velük tartsunk az úton és teljesítsük, amit várnak tőlünk, mint inkább, hogy arra pályázzunk, hogy minél több platformra terjesszük ki a játékot." A CCP tehát nem veszi el a szemét a célkereszt közepéről és ahelyett, hogy abba fektetnének nagy energiákat, hogy igényes portot csináljanak, inkább mindent beleadnak a PS3-as játék továbbfejlesztésébe. Elmondásuk szerint 80 millió PS3 konzolhoz van egy ingyenesen játszható játékuk, amiben óriási potenciált látnak. Egyelőre még PS4 változat sem biztos, hogy lesz, de az benne van a pakliban.
Ha már viszont a PS3-as játék frissítéseinél tartunk, akkor jegyezzük meg, hogy most rántották le a leplet az Uprising 1.5-ös frissítésről, amiben új küldetés célrendszer jön be, ami egy kicsit jobban fogja majd a kezeteket a korábbinál. A fejlesztők szerint ez várhatóan jobban összetartja majd a csapatokat is. Az új játékosoknak sem kell tovább a sötétben tapogatóznia a Dust 514 világában, több és világosabb instrukciókat kapnak, hogy megértsék mit és hogyan kéne csinálniuk. A fejlesztők két rendszer között vacilláltak, az utasítás hajtotta és a küldetéscél hajtotta között. Az utasításosnál végig a szánkba rágják, hogy mit csináljunk és feltüntetnek minden interakciós pontot. A küldetéscélosnál ezzel szemben megmondják mit kell teljesíteni, de magatokra hagynak utána, hogy oldjátok meg a helyzetet legjobb tudásotok szerint. A CCP az utóbbit választotta, mert egy olyan réteget céloztak meg a játékkal, akik már ismerték a konzolos FPS-eket, ezért a játék arra koncentrált, hogy a Dust az azok közötti különbségekre világítson rá. Azokhoz a játékosokhoz, akik valószínűsíthetően hosszú távon kitartanak a játék mellett, a célalapú rendszer illeszkedik jobban, ráadásul egy állandóan változó játéknak jobban is fekszik, mert kevésbé érzékeny a módosításokra, érintsen az UI-t vagy játékmechanikákat. További részletek az amerikai PS blogon.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!