iPon Hírek

Dying Light - Éjszakai játékmenet

Dátum | 2013. 09. 28.
Szerző | Magrathea
Csoport | JÁTÉK

A Techland az Eurogamer Expo egyik legérdekesebb előadásával rukkolt elő. Tymon Smektalának, a Dying Light producerének már nem nagyon van rá szüksége, hogy tovább győzködjön minket, hogy kipróbáljuk a játékot. Az első személyes nézetű, nyílt világú túlélő horrorban nem vagyunk rákényszerítve, hogy öljük a zombikat, ha úgy tetszik, elkerülhetjük őket (~parkour) vagy csapdákkal ritkíthatjuk soraikat, ha csak a közelharcot nem részesítjük előnyben. A játék legnagyobb kihívását a most először bemutatott élő éjszakai gameplay hozza, amikor a zombik intelligensebben viselkednek, agresszívabbak és ugyanúgy képesek felmászni mindenhova, mint mi. Az éjszaka és nappal váltakozása természetes módon valósul meg, a küldetéseket pedig mi döntjük el, hogy mikor kezdjük meg (nappal, éjszaka, koraeste stb.), az éjszakai teljesítésért sokszor extra achievementek, jutalmak járnak, hisz ahogy már említettük, az nagyobb kihívást jelent. A rendszert még most is csiszolják, jelen állás szerint lehetőségünk lesz átaludni majd az éjszakákat, ha úgy tetszik. A játékban a kooperatív rész drop-in drop-out rendszerű lesz, barátaink bármikor csatlakozhatnak, hogy együtt teljesítsük a játék egy tetszőleges részét, aztán folytathatjuk egyedül is, ha úgy tetszik (nincs olyan előfeltétel, hogy már meg kellett, hogy csináljon X küldetést, hogy beszálljon). A játékban nem lesznek szigorúan vett kasztok. Mikor elindítjátok a Dying Lightot, 4 karakter közül választhattok, akik mindegyike ugyanazokkal az alapképességekkel rendelkezik. Aztán ahogy lépkeditek a szinteket, Ti döntitek el, hogy mit fejlesztetek leginkább, fókuszálhattok a túlélő képességre, harcra vagy mozgásra, de ha úgy tetszik, akkor ezek tetszőleges keverékét hozzátok ki, vagyis nagyon egyedi lesz mindenki karaktere a játék közepe-vége felé. A tárgyalkotó rendszerről eddig még nem sokat hallhattunk, de azt már tudjuk, hogy lesz, tudunk majd fegyvereket moddolni és a rendszer egésze sokkal összetettebb és jobb lesz, mint a Dead Islandban, a stúdió korábbi játékában volt. Nagyon sokat tanultak az ott kapott visszajelzésekből. Az előadás 3:22-nél kezdődik:
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

7. DogTheDog
2013.09.28. 21:02
Az mindig is erdekelt,hogy egy akciojatek egycsapasra tulelo horrorra valtozik,mert lepukkant kornyezetben kell zombikat nyirni-kerulgetni?Mert ennek kb ennyi koze van a tulelo horrorhoz.Ennyi erovel a Last of Us is lehetne horror,meg a CoD zombik is avanzsalhatnak a lovoldet mar egy tulelo-horror cimre.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. HeverAdam
2013.09.28. 21:06
Nem rossz jaáték! Mint ha valami Dead Island feltupírozott változata lenne
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Szefmester
2013.09.28. 21:40
Engem meg az foglalkoztat hogy miként magyarázzák meg a játékok időtartama alatt parasztgyerekből félistenné válást. Vagy mint itt, a csóri semmi extra főszereplőből miként lesz pár nap alatt a ninjáknál is ügyesebb alak.

Nem mintha nagyon problémáznék miatta, mert amúgy ritka unalmas volna. De akkor is... Egy életre való tapasztalatot és tudást akarnak néhány játékban pár óra vagy nap alatt megadni a játékosnak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. LechooEdy
2013.09.28. 21:51
Tök jó ez a kettős játékmenet, nagyon tetszik. Azért van még mit dolgozni ezen. Szerintem nagyon béna ez a HUD és jó lenne ha a Lens Flare szépen elhalványodva tűnne el, mert így szörnyű zavaró, hogy villog. És az, hogy a részletesebb árnyékot csak öt méteren belül rajzolja ki a játék, remélem csak xbox hardver miatt van. A túlélő horror szerintem is vicces megnevezés.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. nedcoleman
2013.09.28. 22:32
A Riptide után majd hiszem ha látom...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. mikej95
2013.09.29. 13:44
Elvileg ugyan azok csinálják, akik Dead Island-ot. Ez is csak egy újrahasznosítás, sírva fogok nevetni, ha ugyan azok a bugok és játékmeneti hibák lesznek benne, mint az előző 2-ben.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Szefmester
2013.09.29. 18:22
LechooEdy: Lens flare lassan tűnjön el? Nem is kéne benne lennie! Elvileg a játékos nem egy lebegő kamera aminek az optikáin (a lens-eken) megcsillanjon (flare-eljen) a fény!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!