iPon Hírek

E3 2014 - Bázismenedzsment a Metal Gear Solid 5-ben

Dátum | 2014. 06. 12.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Ahogy a Metal Gear Solid: Peace Walkerben, úgy a The Phantom Painben is a játék fontos részét képezi majd a bázisunk menedzselése. Csak persze ezúttal jóval kidolgozottabb és nagyobb lesz az egész. A kezdeti olajfúró toronyból a játék végére egy hatalmas, élő-lélegző központot varázsolhatunk. Ide tér vissza Big Boss minden küldetés között, itt tudja fejleszteni képességeit, és kapcsolatba lépni a többi karakterrel. Valójában a küzdőtéren nem csak a saját, de embereink képességeit is fejleszthetjük a közelharcban, a lőtéren pedig megmutathatjuk nekik, hogyan ne szakítsák le a saját lábukat egy shotgunnal. Ezen kívül természetesen minden katona tisztelegni fog nekünk, elvégre mi vagyunk Big Boss. A játékban rendelkezésünkre álló erőforrásokat és pénzt kedvünk szerint költhetjük majd el - például több védelmi ütegre, vagy éppen kutatás-fejlesztésre fordíthatjuk. Nem mindegy, ugyanis a bázisunkat bármikor támadás érheti, amire jobb felkészülni. Ha a kutatás-fejlesztésre áldozunk, akkor az R&D részleg akció közben küldhet le nekünk új fegyvereket, vagy éppen ejthet az ellenfél fejére valami újfajta bombát. Ezen kívül azt is érdemes figyelembe venni, hogy a bázisra kihat a teljesen dinamikus időjárás - mint ahogy a játék többi részére is. Érdekes, hogy a The Phantom Painben gyakorlatilag bármit kimenekíthetünk a csatatérről a Fulton léggömb használatával. Nem csak embereket, de például katonai járműveket, légvédelmi lövegeket, sőt, még az állatvilágot is. Mindent, amit kimenekítettünk, megtaláljuk a bázisunkon, így előbb-utóbb eléggé be lesz lakva, és persze minden játékosé máshogy fog kinézni - lehet majd méregetni, kié a menőbb. A Ground Zeroes rendkívül sötét hangulata után sokan úgy gondolták, az ötödik részből teljesen kiveszik a játékra korábban jellemző humor. Szerencsére azonban nem ez a helyzet. Kojima ígéretének megfelelően visszatér a kartondoboz, ami ráadásul új lehetőségekkel bővül: ki tudunk bukkanni a tetején egy kis lövöldözésre, de ha észrevettek, akkor ki tudunk vetődni az oldalán is. És persze ne felejtsük el! Ha egy bárányt látunk a harcmezőn, tegyük vele azt, amit bármilyen magasan képzett, legendás katona tenne: altassuk el kábítópisztollyal, és küldjük haza a Fulton lufival!
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

4. Shinjiii
2014.06.12. 13:21
Kíváncsi leszek, mi lesz a különbség a konzolok között (prev ill. next gen). Remélem nem lesz akkora sírás, hogy vennem kell egy PS4-et... Ground Zeroes esetében még ki lehetett bírni a butítást.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. pylon
2014.06.12. 17:07
PS4 = 1080p 60fps
X1 = 720p 60fps

X360 & PS3 = 720p 30fps

eurogamer-en van hír róla
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. mikej95 pylon
2014.06.12. 17:22
Aztán azt mondják, hogy nem fog meglátszódni a gyengébb hardver a boxoson.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. Shinjiii
2014.06.13. 07:58
Jajjj, nem arra értem, hanem a textúrázásra, látótávra és részletességre. Én pont, hogy leszarom, hogy 720 vagy 1080p, vagy hány fps... GZ esetében nem volt sok különbség, kicsit felturbózott textúrák és jobb fényeffektek voltak, de Phantom Painben aggódom, hogy az open-world cucc miatt hajlamos lesz Kojima nagyobb mértékben csökkenteni a látványvilágot prev-genen, ne szaggassa szét a képet.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!