iPon Hírek

E3 2014 - Bloodborne: Nem a Souls játékok folytatása

Dátum | 2014. 06. 12.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

A Sony E3-as konferenciáján jelentette be a From Software a korábban Project Beast néven fejlesztett játékot. Akkor csak egy renderelt előzetest láthattunk, ami a játékmenetről keveset árult el. Most azonban Hidetaka Miyazaki, a játék rendezője elárult néhány dolgot, amit nem árt tudnunk. A legfontosabb, amit leszögezett, hogy ez nem egy folytatás. A From Software persze nagy sikert aratott a Demon's Soulsszal és a Dark Souls-részekkel, de Miyazaki ezektől el szeretne most szakadni. "A játékosok észrevehetnek majd hasonlóságokat a korábbi játékaimmal, de ez nem folytatás, hanem valami egészen új. A játékélmény intenzívebb lesz és magasabb szintű" - mondta. A készítők nagy hangsúlyt fektetnek arra, hogy a Bloodborne helyszíne, azaz Yharnham városa különösen misztikus legyen, és a játékosra várjon minden misztikum felfedezése. A 19. századi stílusjegyekből építkező város Miyazaki szerint hatalmas lesz, és lépten-nyomon valami új érdekességbe botlunk majd, melyek közelebb vihetnek minket a rejtély feltárásához. Az már az elejétől egyértelmű lesz, hogy valami nagyon nincs rendben: "A várost egy fertőzés fojtogatja, akiket elér, azok rettenetes szörnyekké alakulnak. A legrosszabb azonban, hogy a városlakók nem tudják magukról, hogy fertőzöttek, amíg át nem változnak". Sötét, csuklyás alakok fognak ólálkodni minden sarkon, de a legnagyobb veszélyt mégis a több emelet magas, fertőzött szörnyek fogják jelenteni. Ami a nehézséget illeti, Miyazaki ígéretet tett arra, hogy a Dark Soulshoz hasonló kihívásra kell számítani: "Folyamatosan rettegni fogsz, ha szembekerülsz egy ellenféllel. Minden küzdelem a halálodat jelentheti". Azért a készítők nem hagynak minket védtelenül, mindkét kezünkben hordhatunk fegyvert, a Dark Soulsszal ellentétben viszont itt pajzsunk nem lehet, így rá leszünk kényszerítve az agresszívabb játékstílusra. Míg a jobb kezünket különböző közelharci fegyverek foglalják majd el (például az előzetesben látott kasza), addig a bal kezünkben lőfegyverek lehetnek. Utóbbiakat nem távolsági harcra vetjük majd be elsősorban, hanem az ellenfelek ideiglenes letaglózására - például nyitunk egy shotgun lövéssel, majd rámegyünk a közelharci kaszabolásra. Mindenképpen kezdeményeznünk kell, bele kell állnunk az ellenfél arcába, és gyorsan végezni vele, különben a szörnyek körbevesznek és hamar ellenünk fordulnak az esélyek. Kaszából egyébként több fajta van, amik között menet közben válthatunk is, sőt szükség is lesz erre, mert minden szörny ellen mást kell bevetnünk, muszáj alkalmazkodni. Szerencsére nem leszünk mindig egyedül, kalandjaink során összefuthatunk más vadászokkal is, akik éppen bajban vannak. Ha úgy döntünk, hogy segítünk nekik, akkor később ők is megjelenhetnek majd, hogy kihúzzanak minket a csávából. A Bloodborne-t jelenleg jövő tavaszra ígéri a From Software, kizárólag PS4-re.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

1. i2k010
2014.06.14. 09:09
Állandó koop/multi...

//Tudom, hogy nagy divat ez, meg sokszor a védelem része is, de utálom, hogy szabályosan rákényszerítik az emberre.

///Mielőtt jönne valakitől az okoska riposzt: tudom, hogy akadnak játékok, melyek esetében kikapcsolható/választható, de egyre több az olyan játék, ahol maga a játék koncepció követeli meg [akkor is, ha a STEAM/stb. adatlapon ott virít a "Single Player"], hogy valaki kapcsolódjon hozzád a játékod során, vagy eleve kooperatívban indítsd azt...

////S akkor még a teljes "kimaxoláshoz" elvégzendő achievementek közötti multi/kooperatív-függő feladatokat nem is említettem...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!