iPon Hírek

Egyre népszerűbb a mobilos jegyvásárlás

Dátum | 2015. 05. 22.
Szerző | Jools
Csoport | IT VILÁG

A Ma este Színház és a Simple több mint 2500 ember részvételével készített nem reprezentatív felmérést az online jegyvásárlási szokásokról abból az apropóból, hogy a maradék helyekre az előadás napján nagy kedvezményekkel jegyeket kínáló színházi portál mostantól a parkolójegy, autópálya-matrica, étel, ital, mozijegy és taxi rendelésére is használható androidos alkalmazással is elérhető. Az eredmények alapján a válaszadók többsége elsősorban közösségi oldalakhoz, navigációhoz és játékokhoz kötődő alkalmazásokat telepít a telefonjára, de egyre többen használják mobiljukat kulturális programok, szabadidős tevékenységek felkutatására, illetve a mozi-, színház- vagy koncertjegy-vásárlásra is. A megkérdezettek 36 százaléka töltött le már külön erre a célra szolgáló alkalmazást telefonjára. A résztvevők közt a 30−49 évesek, a teljes munkaidőben dolgozók, a felsőfokú végzettségűek és a budapestiek körében a legnépszerűbb az online vásárlás, és a tendencia azt mutatja, hogy ez a tevékenység a számítógépekről egyre inkább áthelyeződik a mobil eszközökre és alkalmazásokra.
Mire használja mobilját?
„A kutatásból egyértelműen látjuk, hogy egyre többen bíznak az okostelefonos vásárlás biztonságában és kifejezetten keresik azokat a kényelmes megoldásokat, amelyekkel időt spórolhatnak, vagy esetleg jobb ajánlatokat is elérhetnek. Ezért kezdtünk együttműködésbe az OTP Mobillal: mostantól a Simple alkalmazással is megvásárolhatóak lesznek a Ma este Színház! kedvezményes jegyei. Így akár a reggeli metrózás közben is megszervezheti teljes esti programját az érdeklődő” – mondta Limbacher Tivadar, a „last minute” színházjegy vásárló oldal alapítója, ahol nagy engedményekkel, gyakran féláron árulják az aznapi előadások szabadon maradt helyeire a jegyeket. A kutatásból kiderült, hogy a válaszadók 87 százaléka vásárolt már online, jellemzően számítógépen keresztül az elmúlt fél évben, a kitöltők 37 százaléka pedig mobilon is megtette ugyanezt. A résztvevők 82 százalék foglalt már szállást online, 70% rendelt ételt, 59% vett már repülőjegyet, 53% élelmiszert vagy ruhaneműt, 27% pedig mind a négy kategóriában folytatott online vásárlást.
Vásárolt az elmúlt évben online?
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

3. malvoisen
2015.05.24. 10:10
"Nem reprezentatív." Eddig a pontig volt érdekes.

Jools bármit lehozhat?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. malvoisen
2015.05.24. 10:17
A válaszadók 93%-a emailezik a telefonján, ugyanakkor 28% egyik említett funkciót sem használja. Nem hogy nem reprezentatív, hanem egyenesen szar.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. malvoisen
2015.05.24. 10:22
"Nem reprezentatív." Eddig a pontig volt érdekes.

Jools bármit lehozhat?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!