iPon Hírek

Egyslotos Radeon HD 5770-esek az XFX-től is

Dátum | 2010. 08. 02.
Szerző | J.o.k.e.r
Csoport | MEGJELENÍTÉS

A PowerColor után most az XFX is bemutatta saját egyslotos hűtéssel ellátott Radeon HD 5770-esét, ám a gyártó a PowerColorral ellentétben nem egy, hanem rögtön kétféle változatot is kínál az újdonságból. Az első modell, amely HD-577X-ZMF3-as termékkót kapta, két DVI és egy mini-DisplayPort csatlakozót tartalmaz, míg a második változat, amely HD-577X-Z5F3 termékkóddal érkezik, már nem kevesebb, mint öt darab mini-DisplayPort csatlakozót hordoz magán.

HD-577X-Z5F3
Az eltérő videó kimenetektől eltekintve a kárt kártya tökéletesen megegyezik, mindkettő egy egyslotos hűtővel érkezik és mindketten 40 nm-es csíkszélességgel készülő Juniper GPU köré épülnek. A 800 stream processzort tartalmazó GPU magórajele 850 MHz-es, míg a 128-bites adatsínen keresztül kapcsolódó 1 GB-nyi GDDR5-ös fedélzeti memória 4800 MHz-en üzemel. A DirectX 11, ATI Eyefinity, ATI Stream és CrossfireX támogatással rendelkező kártyák egy hattűs PCI Express tápcsatlakozót igényelnek a stabil működéshez.

HD-577X-ZMF3
Az XFX tervei szerint a két friss videokártya valamikor augusztus közepén jelenhet meg kereskedelmi forgalomban. A két DVI és egy mini-DisplayPortot tartalmazó változat 200 dolláros, míg 5 darab mini-DisplayPorttal ellátott társa 207 dolláros ajánlott végfelhasználói áron lesz megvásárolható.

Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

20. iceblade
2010.08.02. 13:51
5770-el már tele a padlás, jöhetne már vlmi új vga is
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. myckie2
2010.08.02. 13:59
Kezdi az összes cég az elhülyülést Igaz jöhetne már a 6000-es széria!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. Castiel
2010.08.02. 14:11
HTPC-be tökéletes! Végre nem kell szenvedni az 5670-el.. elég gyengus ehhez képest!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. myckie2
2010.08.02. 14:20
Ezt tuti érdemesebb megvenni mint a powelcolort
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. Terror
2010.08.02. 14:29
HTPC-ben szenvedsz az 5670-nel? Miért, van olyan dolog, amit nem visz még egy 5450-es is?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. silentfrog Casti...
2010.08.02. 14:32
HTPCbe mire nem elég egy 5670?
Az integrált hd4200 is elviszi a hd tartalmakat.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. pietro84
2010.08.02. 14:40
HTPC be már bőven jó egy 4670es videokari is, gond nélkül viszi a full hd-s filmeket is. Ráadásul egy olyan kártyához jobban passzol ez az 1 slotos hűtő,mivel max 59 wattot fogyaszt, és sokkal kevésbé melegszik mint ez az 5770.


hd 5770-nek amúgy a TDP-je 108 watt,azt meg azért nem egy ilyen kis hűtővel kéne lehűteni..
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. nightmare1...
2010.08.02. 14:41
Gondolom nemcsak filmezésre használja... Hanem nála szerintem ez mindenes pc kompakt formában.
Amúgy meg szerintem ez is kb ugyanolyan, mint a powercoloré, csak ott nem láttál a burkolat alá, de ennél tuti van egy hőcső, már csak az nem tetszik, hogy a hőt a házba fújja be a venti... De hát ezért vannak a rendszerhűtők
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. lajthabala...
2010.08.02. 14:45
Ezt biztosan szeretni fogják a merevlemezek...

És ez a HTPC-be ideális szöveg. Ez a kártya többet fogyaszt, mint az ideális HTPC, összes komponensével együtt. Egyébként is, milyen processzorral? A HTPC általában egy csökkentett órajelű E4850-es, vagy kis C2D, esetleg 240e, szerencsésebb esetben 240U. Az nem fogja kihajtani a HD5770-est, akkor meg minek?

A HTPC a nappali dísze, kis formás néma doboz, nem lóg belőle egér vagy billentyűzet, csak egy HDMI és egy tápkábel. Nem egy számítógép, amit az ember odatesz a TV mellé, és azt mondja, hogy mostantól erről nézek filmet.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. pietro84
2010.08.02. 14:48
Fázni nemfog a pc ezzel a karival lesz mivel fűteni télen
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. Castiel
2010.08.02. 14:56
már nem azért de HTPC-ben nem biztos hogy csak filmeket akar valaki lejátszani..
Lehet csak a kis hely a lényeg.. Nekem i7-es htpc-m volt és sajnos csak egy 5670-et tudtam beletenni, mert az fért el, pedig játszottam rajta..
A másik hogy nem melegszik ez a kártya annyira.. 70fok főlé nem megy az biztos!
Az 5670 nem volt soha több mint 55fokos..
ja és egyébként már az i-s procik beépített vga-ja, röhögve viszi a full hd tartalmakat!

terror: nem mind1 hogy low-on vagy mid-high-ban viszi..
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. Heroes27
2010.08.02. 15:11
Castiel

i7-es procihoz télleg olyan VGA olymi kevés, de nem értem, hogy nem tudtad beleteni?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. nyunyo19
2010.08.02. 15:26
nekem a hd3300 is elég volt eddig mindenre amire kellett... pedig még játszom is ))
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. XtreemX
2010.08.02. 16:26
2 ilyet CF-be aztán jó is(télre,fűteni..)
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. lajthabala...
2010.08.02. 16:44
Castiel
Neked akkor nem HTPC-d volt, hanem egy russzul összeválogatott PC kis dobozban.

A HTPC nem azt jeletni, hogy számítógép kis házban, hanem azt, hogy otthoni mozizásra szánt személyi számítógép. Tehát a dedikált hangkártya - vagy digitális hangkimenet, a video-dekódolásra alkalmas hardware-ek, a filmek tárolásához szükséges tárhely, a külső médiumok lejátszását segítő perifériák (DVD, Blu Ray, TV Tuner), és a digitális videokimenet jellemzik. Emellett a dedikált operációs-rendszer, távirányító, és persze egy bazinagy TV képezik a szükséges kiegészítőket.

Abban egyetértek, hogy az integrált VGA-k is elegek, főleg magyar közönségnek, aki nem nagyon jut Blu Ray vagy stream-elt, sugárzott tartalomhoz, amikor nekem volt HTPC-m, nekem is integrált VGA-m volt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Azrael
2010.08.02. 19:59
Gyengébbek kedvéért HTPC = Home Theater PC.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. silentfrog Azrae...
2010.08.02. 20:51
Igy van a A HTPC mozaikszó. Az angol Home Theater Personal Computer szavak összetételéből fakad, ami szabad fordításban Házimozi személyi számítógépet - a továbbiakban HTPC - jelent. Ez az eszköz egyesíti a PC-k szabadságát, a média lejátszók/rögzítők szolgáltatásaival.
Elsődleges funkcioja digitális tartalamak lejátszása de használhato még játékok futtattására is.
Én ugy tudtam,hogy inkább a médiatartalom lejátszása az esődleges funkcioja nem a játék,de lehet,hogy tévedtem....
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Castiel
2010.08.03. 09:51
már nem azért de nincs sehol megírva hogy milyen erős gép lehet htpc, egyedül a házakat hívják külön így..
úgyhogy ha egy htpc-be erős konfigot teszel, attól még htpc marad, az egy dolog hogy játszani is tudsz vele..

és egyáltalán nem volt rosszul összeválogatva, én magam raktam össze és mindenképpen olyat akartam, ami elég erős a játékokhoz, videovágásokhoz!

azért nem tudtam beletenni nagyobb vga-t, mert mATX-es alaplapban nem fért el 2slot-os a hangkártya miatt..
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. pietro84
2010.08.03. 11:20
Mondjuk HTPC-nél az a kihívás,hogy kellőképp meglegyen a szellőzése. Ha már játékra is használod,ott bizony több hő termelődik,amit nagyobb hatásfokkal kell elvezetni a házból.
HTPC-ben meg nincs valami sok hely a nagyobb ventiknek
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. kiskoller
2010.08.04. 09:33
én ezt a htpc mizériát sose értettem. ha ugye van otthon egy házimozid, akkor ez számomra a következőket jelenti: két baszottmagas doboz, alá front speaker, egy szélesebb, alacsonyabb, alá mélynyomó, egy még alacsonyabb, de szélesebb, alá erősítő, plusz a center, ami még egy téglatest, ergo a TV-d melett már alapból van 5 nagyobb test, amik általában feketék. nem tökmindegy hogy van még egy normál méretü PC melettük? tudtommal a nagyobb PC házak olcsóbbak, és jobban szellőznek, a hardver méreteivel sem kell szarakodni...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!