iPon Hírek

Elkerülte a pénzügyi siker az Alien: Isolationt

Dátum | 2015. 02. 18.
Szerző | Freelancer
Csoport | JÁTÉK

Az Alien: Isolation 2014 egyik legtöbb kritikai elismerést bezsebelő alkotása volt. Egyebek mellett az PC Gamer is az esztendő játékának választotta, a GamesRadar a legjobb túlélőhorrornak nevezte, az pedig szinte megszámlálhatatlan, hogy hány portálnál került fel „az év legjobb játékai” közé. Ráadásul, a külső szemlélődő számára könnyen úgy tűnhetett, hogy az eladásai is rendben vannak. Mindezek után logikusnak tűnt, hogy a The Creative Assembly csapata már gőzerővel dolgozik a program folytatásán, ám a Sega nemrég napvilágra került pénzügyi jelentése alapján aligha ez a helyzet. A cég jelenleg ugyanis leépítésekre, pontosabban a hivatalos kommunikáció szerint „racionalizálásra” és „optimalizálásra” készül, mert anyagi helyzete ismét instabil lábakon áll. Nagyjából háromszáz ember állása került veszélybe a várakozások alatt teljesítő játékok miatt. A japán vállalatnál leginkább a gyalázatosan fogyó Sonic-szériával elégedetlenek, aminek legújabb, WiiU-ra és 3DS-re kiadott részeiből összesen nem kelt el félmillió példány.
A menedzsment szerint az Alien: Isolation sem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, mert az első három hónapban a várt „több mint kétmillió” egység helyett csak 1.76 milliót sikerült kiszállítani a boltokba. Összehasonlításképpen fontos megjegyezni, hogy az Alien játékok szégyenének számító Colonial Marines esetében ez a szám 1.31 millió kópia volt, vagyis a klasszisokkal jobb Isolationből mindössze 35%-al fogyott több, mint dicstelen elődjéből. Mivel a Sega a jövőben saját bevallása szerint nem fejlesztene többet konzolokra, és üzleti stratégiájában komolyabb szerepet kapnának a mobiltelefonokra írt játékok, illetve az online játszható számítógépes címek, igencsak valószínűtlen, hogy belevágnának egy kizárólag egyjátékos módban játszható, AAA-kategóriás program elkészítésébe. Így ha lesz is új Alien játék, az az új irányvonalból kiindulva alighanem egy kooperatív lövölde lesz. Persze a remény hal meg utoljára...
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

44. Rojik
2015.02.18. 17:44
Azért szerintem, valószínűsíthető volt, már az eltérő játék stílusból is, hogy nem ugyanazt a közönséget fogja az új Alien rész vásárlásra késztetni. Engem is hidegen hagy ez az Alien rész, hiába dicsérték annyian, hosszas mérlegelés és utánajárás után, arra jutottam, hogy ezt a játékot kihagyom.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
43. Tapir_606
2015.02.18. 17:51
nekem annyira nem volt logikus, hogy az emberek sorra Alienekbe fussanak, amíg Ripley alszik, vagy él, vagy hal, vagy meg se született (és Predátorba se), de lehet ez csak én vagyok
ez a játék nem tömeggyártásra van
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
42. Heroes27
2015.02.18. 18:01
Azért azt tegyük hozzá, hogy a Colonial Marines esetében nagyon megdobták az eladásokat a játék körüli ordenáré botrányok.

Egyes emberek már csak azért is megvették, mert annyira szar.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
41. Atesz1987
2015.02.18. 18:05
Remélem az Ubisoft fejesei is olvassák a hírt... ha eljátsszák a bizalmat, akármilyen jó lehet a folytatás, nem fogják venni a népek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
40. xcomman
2015.02.18. 18:20
Valahogy nem sajnálom őket. Egyébként jó lett az isolation, nekem ez a fosóka kategória bejön, de a CM átverés után most én is hetek vártam mire mindenki kiírta magából, hogy mi a véleményre az Isolationról és csak utána vettem meg. A bizalom már nem létezik feléjük...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
39. mikej95
2015.02.18. 18:45
Túlélő horror, alapvetően rétegjáték, a Slender okozta mainstream hype már régóta lecsengett, most újra azok veszik, akiket tényleg érdekel. Az előző Alien "játék" teljes bukás volt, gondolom így az sem segített be. Nekem a kizáró ok az volt, hogy 20 órás és a fő feladat az ajtónyitogatás, így inkább maradtam a lapgyűjtögetésénél az ingyen van.

Én a helyükben örülnék, hogy meg sikerült menteniük a brandet.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
38. HozeManuel
2015.02.18. 20:45
A saját szarjaiból nem tud annyit eladni a Sega, mint tehetséges fejelsztők első játékából ebben a stílusban, és máris panaszkodnak... Miért nincs egy normális kiadó az Alien játékok mögött, maradi, pénzsóvár japók helyet?????
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
37. hympyke
2015.02.18. 20:55
Az árával van a baj, amúgy rég megvettem volna mindenestől.. majd halottak napján lesz rá valami akció
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
36. Asagrim
2015.02.18. 21:23
Az elején rettentően unalmas és iszonyat bugos. Már az ötödik percben törölni akartam a játékot, mert nem volt nyitva egy ajtó, és felmerült bennem a kérdés hogy mi van ha hasonló gond lesz később, mikor több órányi játék után leszek kénytelen emiatt újrakezdeni a játékot.

Aztán miután elment az űrhajó, ötvenszer körbe kellett járnom a terepet, hogy végre rájöjjek hogyan kell továbbjutni és mikor végre először találkoztam az élijennel már annyira untam a játékot, hogy kiléptem és uninstall.

Tőlem egy vasat nem láttak és nem is fognak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
35. bruce_prin...
2015.02.18. 21:51
Kevesebbet kellet volna kolteni marketingre.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
34. Rojik HozeM...
2015.02.18. 22:22
A Japánok maradiak? LoL. Vannak hagyományaik, de technikai és történeti téren pont , hogy nem. Szerintem nagyon jó játékokat tudnak készíteni, de ott sem jön mindig össze. Pénzsóvár embereket találni, meg nem kell annyira messzire menni. Még játék kiadók között sem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
33. kiskoller
2015.02.18. 22:26
Szerintem egy egészen jól összedobott játék.

Sajna érződik, hogy multiplatform cím, írányítás elég béna PC-n.

Az AI szerintem egyedi, akár forradalminak is nevezhető.

A játék nekem túl parás, a felénél/harmadánál abbahagytam mert nem bírta a szívem. Nekem maga a műfaj nem jön be.

Viszont egyértelmű, hogy egy remek játék. Látszik, hogy figyeltek minden apróságra.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
32. sandor555 Asagr...
2015.02.19. 01:46
No komment.
Eddig azt hittem, hogy te nem ez a stílusú ember vagy.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
31. zorrd023 Asagr...
2015.02.19. 03:54
Akkor itt most benned van a hiba. Ebben sem igazán lehet eltévedni. Igaz nem egy sárga vonal mutatja az utat ala Fable 3. Na meg nem is egy levegőben lévő a képernyő felét eltakaró nyíl. De mikor a mozgás érzékelőt megkapod onnantól ha az a kezedben van akkor azon van egy irány mutató ami mutatja merre menj. Na meg térkép is van. Dark Souls-al akkor nem kellene játszanod, ott zéró térkép max ha megjegyzed mi merre van vagy rajzolsz egyet. De ettől még mind a két játék jó. Maximum nem mindenki tud vele játszani, vagy nem a stílusa. De attól még nem szar. Bag meg nem nagyon volt benne, persze ha virágbolti akkor lehet volt vmi gebasz de nem hiszem. Az egy éven belül megjelent játékok közt talán ez a legbogármentesebb
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
30. hsim
2015.02.19. 06:21
szvsz a tavalyi év legjobb játékélménye volt. rajongóknak kötelező. mondjuk a stílusából ítélve lehetett vágni, hogy rétegjáték lesz. A Sega sem tudom mit vár elsőre, mikor az évek alatt, címről-címre sikerült teljesen szétbarmolni a franchise-t. kár lenne érte.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
29. Asagrim
2015.02.19. 07:27
A mai generációnak? 31 éve gyártották az első PC-met!

sandor555

Ez van, míg rájöttem mit kell csinálni, addigra szarrá untam magam.

zorrd023

Azokra a nyilakra gondolsz, amikre Witcher 2-ben szükségem se volt? Jah ... akkor valóban bennem van a hiba!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
28. thedevelop... Asagr...
2015.02.19. 08:02
Mire kellett rájönni?
A szereplők megbeszélték egymás között, hogy kinek hová kell mennie és mit kell csinálnia / mit kell keresnie.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
27. Asagrim thede...
2015.02.19. 08:11
Nem emlékszek konkrétumokra. Annyit tudok hogy azon a pályarészen, ahol láttam elmenni az űrhajót (tehát gyakorlatilag magamra hagytak), mászkáltam órákon keresztül fel-alá mint a böszme, hogy rájöjjek hogyan kell tovább haladni.

Már egy másik topikban leírtam. Egy olyan szimulált környezetben, ahol a lehetőségeid korlátozottak, és nincs semmilyen útbaigazítás, azt kitalálni, hogy melyik az az egy bizonyos mód, amivel továbbhaladhatsz nem feladvány, hanem annak a megtippelése, hogy vajon mire gondoltak a játékfejlesztők.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
26. 5hR3kY
2015.02.19. 08:24
Nálam az irreális dolgok miatt bukott a játék. Például a filmben rommá lövik az alieneket shotgunnal, itt maximum a hónalját csiklandozhatod vele.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
25. Phantomstr...
2015.02.19. 08:52
Valaki már írta, a túlélőhorror rétegműfaj. Nekem sem jön be (a műfaj), pedig adtam neki esélyt. Nem a lassú játékmenet ellen vagyok, a stealth-action-t szeretem, de a túlélőhorror-t elunom vagy felbosszant.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
24. Shinjiii
2015.02.19. 10:05
Asagrim

Az elején aláírom, tényleg elég sokáig csak semmitteszel, mászkálsz. És tényleg van egy rész, ahol én sem tudtam, hova tovább, de emlékeztem, hogy sokan mondták, hogy alig találtak meg valami csapóajtót szellőzőnyíláshoz, így gyorsan lenéztem és ott volt alattam.

Egyetlen hátránya, hogy hosszú, még a végét is megcsavarja, SPOILER hogy a cél előtt elkap az Alien, elcibál, és újra végig kell másznod a folyosón. SPOILER VÉGE

kiskoller

Forradalmi AI? A katona előtt állok 5 méterre, és félig kilátszódóm a szék mögül, oszt' nem lát meg. Alien is lepett már meg, megyek a folyosó szélén guggolva, majd elrohan mellettem szemből. Majd beszartam. Oké, időnként kiszúr az asztal alatt, de nagyon hülye az AI szerintem. Az, hogy fegyverdörrenés hatására mapra jön a szörny, nem magas intelligencia. Csőlátása van, egy ilyen "fejlett" lény nem igaz, hogy nem vesz észre, mikor előtte játszódik le a scriptjelenet, amikor mászok be a szekrénybe... Map közepén, Alien mászkál, neked csak annyi a dolgod, hogy mindig közöttetek marad a 80 cm-es doboz, nem lát meg...
Attól függetlenül élveztem, tetszett.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
23. Asagrim Shinj...
2015.02.19. 10:36
Igen.

Aztán le lehet nyugodtan hülyézni azt, aki elvárja hogy kijelöljék neki azokat a tárgyakat, amikkel lehet valamit csinálni, azokkal szemben, amikkel nem ...

Ez nem a mai generáció problémája, pont fordítva. Öreg vagyok én már ehhez. Nem szoktak minden szar kacatot az orrom elé rakni pályadesign néven ezelőtt 15-20-30 évvel, így pontosan tudtam, hogy ami előttem van, az használható valamire, most meg nem találom fel magam, mert túl sok az olyan tárgy, ami kizárólag azért van hogy legyen, grafikai elem, semmi más.

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. vivanto Asagr...
2015.02.19. 11:06
Pedig pont hogy itt is az orrod elé nyomnak mindent. Az összes hasnálható ajtó, doboz, szellőző nyílás, etc. zölden világít. Míg ugyanezeknek a nem interaktív változatai pirosan jelzik, hogy ne is próbálkozz velük. Fogadni mernék hogy az az ajtó is ilyen volt amit bőszen lebugoztál, közelebb érve még ki is írja a dummy-k kedvéért hogy locked, no power, vagy hasonló.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. Asagrim vivan...
2015.02.19. 11:12
Olyan volt, hogy indítottam egy új játékot és láss csodát nyitva volt alapból, akárcsak a végigjátszás videóban, ami alapján elhatároztam, hogy új játékot kezdek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. m76
2015.02.19. 11:33
Érthető, ha valaki az egyszerűségre bukik meg a casual játékokra, de ettől még nem lesz rosszabb játék az Alien.

Én kimondottan élveztem a "semmittevést" a játék elején, ez hangol rá a játékra, én több mint 4 órán keresztül játszottam, amíg először találkoztam az Alien-el. Beleéltem magam a helyzetbe, és amikor egy játékba bele tudod élni magad mintha tényleg ott lennél az az igazi. Nem az amikor leszarva mindent rohansz előre félelemérzés nélkül, abban nincs sok élvezet számomra.

Ne csak a lövöldözésről szóljon egy játék, hanem a felfedezésről. Nem kell minden sarkon valami akció ahhoz, hogy érdekes legyen számomra.

Tény, hogy sok esetben (általánosságban nem csak Alien-ben) a puzzle-k nem valódi puzzle-k hanem mindössze arról szólnak, hogy úgy gondolkodsz e mint aki készítette az adott pályát. Mert csak egy megoldás van, bármi más ami logikus nem fog működni. Ez a probléma nekem Tomb Raider-ben merült fel legtöbbször. Alien-ben talán egyszer akadtam el amiatt, hogy nem tudtam mit kell csinálni.

Ami az Alien AI-ját illeti nehézségi szint függő, hogy milyen könnyen vesz észre. Easy-n tényleg néha ott állhat előtted és nem vesz észre. De Hard-on többé kevésbé realisztikus, de ugye azért itt elég primitív ai-król beszélünk, nem tart még ott a játékipar, hogy az ellenfeleknek valódi AI-ja legyen. Inkább csak scriptek ezek még.

Ami a segát illeti lúzerek ha nem próbálnak a játék kritikai sikerére építeni. A Colonial marines után az is csoda, hogy ennyi elkelt a játékból, egy folytatás sokkal jobban is teljesíthetne, amikor az emberek már nem CM-re emlékeznek vissza.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
19. Th3Ac3
2015.02.19. 11:36
Ezért kell kontrollert is venni a billentyűzet egér kombó mellé és már meg is oldódott a probléma. Pl DAI is sokkal jobb így.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. Asagrim m76
2015.02.19. 11:39
"Érthető, ha valaki az egyszerűségre bukik meg a casual játékokra, de ettől még nem lesz rosszabb játék az Alien."

Az viszont már kevésbé érthető, hogy miért a játékos lesz attól "faék", ha szar a játék.

Annyira casual fan vagyok, hogy bármelyik hardcore RPG játékosnak kiakadna a bullshitmérője azon a realizmuson, amit azzal a 21 gigányi moddal teremtettem meg egy olyan játékban, ahol ez a moddolhatóság adott.

Ennek ellenére (vagy talán pontosan emiatt) nem tudok megbarátkozni egy olyan játékkoncepcióval, ami arra alapul hogy otthagynak mint eb a szarát egy ingerszegény környezetben, és találd meg azt az EGYETLEN módot, amit a játékfejlesztők beleprogramoztak a játékba továbbjutási lehetőség gyanánt.

Ami sikerült az Amnesia: The Dark Descent-nek, az csúfosan elfuserált lett az Alien Isolation-ben.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. sandor555 Asagr...
2015.02.19. 11:44
Hát, én meg tudtam hova kell menni. Akkor most hogy is van ez?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
16. Asagrim sando...
2015.02.19. 11:55
Úgy, hogy ettől a játék még mindig nem lesz pénzügyi siker, tehát azok vannak többségben, akik azt mondták, hogy ez így ilyen formában nekik nem kell.

Ne legyenek villogó tárgyak. - rendben, TWD-t is így játszottam végig
Ne legyen megölhető az ellenfél, a menekülés az egyetlen opció. - rendben, Amnesia is ilyen volt
Találd ki melyik markomban van az üveggolyó, avagy helyezd magad a játékfejlesztő helyzetébe, hogy szerinte hogyan kell valamit csinálni. - ??? ... van akinek megy, van akinek nem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2015.02.19. 13:12
Ezt a faék jelzőt csak te aggatod magadra, senki se mondta, hogy faék vagy attól mert nincs kedved kitalálni, hogy mi a megoldás.

De ne akard már elvenni attól a szórakozást akinek meg van ehhez kedve.

Az Alien Isolation környezete pedig egyáltalán nem ingerszegény. Nagyon szépen megrajzolt hihető környezet, amit élvezet volt felfedezni. A szó amit te keresel az, hogy nem interaktív. Csak a küldetésed szempontjából fontos tárgyakat lehet benne használni. Mutass olyan játékot amiben minden berendezési tárgy használható.

Egyszerűen nem éri meg olyan szinten kidolgozni a környezetet, és rajtad meg Adrian Chmielarz -on kívül senki sem akarja hogy egy játékban minden használható és interaktív legyen.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. Asagrim m76
2015.02.19. 13:36
"De ne akard már elvenni attól a szórakozást akinek meg van ehhez kedve."

Elbeszélünk egymás mellett de totálisan. Semmivel nem akarok másabb környezetet, mint te vagy akárki más, aki eddig itt hozzászólt, felfogtam, haladjunk a korral, legyen teleszarva a játék minden használhatatlan csicsával, ami nem interaktív, csak a logikai megközelítés totálisan hibás, hogy van egy módszer és találd ki mi az.

Azt meg pontosan tudom, hogy mire gondolok, ingerszegény.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. Tapir_606 Asagr...
2015.02.19. 14:05
ez a jelenség nálam is megvolt:
a Torrens-en(a hajón, amin érkezel) van egy ilyen 4 irányú folyosó-kereszteződés és nálam is zárva volt ott az ajtó először, megcsináltam minden "questet" és a map alapján is azt mondtam, arra kell menni, de nem volt hajlandó kinyilni az ajtó
néztem egy gameplay walkthrough-t és már a questek előtt nyitva volt neki, indítottam én is egy újat aztán nálam is nyitva volt (ez engem is megijesztett, de szerencsére sehol máshol nem futottam bele ebbe)

az irányítással meg nem tudom mi a bajotok PC-n (gombkiosztás állítható), az egyetlen amiben érdemben jobb a konzolos, hogy a szekrényben, meg fedezékből kinézéskor jobb az analóg kar, a teljes nézelődés maradékára meg ugyanúgy kalap szar, mint minden másik belső nézetes játékban

U.I.: Asagrim, az, hogy eltévedtél egy olyan játékban, ahol a Tab előhoz egy mapet, amin kb minden el van mondva azelőtt, hogy kb releváns lenne, szerintem nem a fejlesztők hibája
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. vivanto Tapir...
2015.02.19. 14:25
Az analog kar a sétáláshoz is jól jön (youtube videók alapján), gondolkodtam is a beszerzésén csupán ez a játék miatt.

Érdekes hogy itt ketten is rögtön belefutottak két game-breaking bugba, nekem két végigjátszás után sem sikerült. Csupán egy szépséghibába, néha friss gameload után ott lebegett az orrom előtt egy-egy first person fegyvermodell, de equip/unequip után eltünt.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. mikej95 Asagr...
2015.02.19. 15:02
Gondolom akkor az outlast trial and error szakaszai is a kedvenceid lehettek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2015.02.19. 15:05
Szerinted a látvány nem inger? Vagy szerinted szarul néz ki a környezet?

Első hozzászólásomban leírtam, hogy igen jelenleg minden játékban az a feladat, hogy kitaláld mire gondolt a készítő, mert nem minden tárgy használható. Ezek után nem értem miről vitatkozol.

Itt nincs jó vagy rossz, ez van és kész, vagy szereted vagy nem. Anyagilag nem térül meg minden egyes berendezési tárgyat interaktívvá tenni, ezt próbáld belátni.

Ez a "hiba" minden játékban ott van, ami nem fogja a kezedet, kezdve a nagysikerű 90-es évek elejei point&click kalandjátékokkal.

Nem mondhatod, hogy egy olyan dolog miatt nem fogyott jól az Alien ami minden másban is jelen van.

Két dolog miatt nem fogyott jól, ill bocsánat három. Az egyik a Colonial Marines, a második az, hogy nem övezte különösebb hírverés vagy hype, és a harmadik az olyan megmondóemberek mint te akik mindenáron be akarják bizonyítani hogy ez egy szar játék és az a hülye akinek tetszik.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. Shinjiii
2015.02.19. 16:26
Ez csak az ő véleménye, nem akar rátukmálni semmire. Szerinte szar, ennyi. Szerintem a játék jó, de lehetne jobb is. Én közepes fokozaton játszottam, lehet tényleg azért volt színhülye az Alien...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. hympyke
2015.02.19. 16:39
A legtöbben azért sírtak mert HARDon nehéz
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. VikMorroHu...
2015.02.19. 18:45
"csak 1.76 milliót sikerült kiszállítani a boltokba" - ebben vajon a Steam eladások is benne vannak?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. macman507
2015.02.19. 22:42
Hát ez kár. Semmi nem elég jó.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. Asagrim Shinj...
2015.02.20. 09:44
+1
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. HozeManuel Rojik
2015.02.20. 11:42
Nem azt mondtam hogy minden japán maradi... A SEGA vezetőségét szóltam le. Most jöttek rá hogy a mobil és online játékok korát éljük. És az sem esik le nekik hogy a Colonial Marines-al a hátuk mögött a Isolation eladásai láttán összetehetnék a két kezüket...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. retal79
2015.02.20. 13:25
Nekem is az volt vele a bajom, hogy sokszor nem úgy gondolkodtam, ahogy a készítők azt elképzelték. Én pl. csak amikor már abbahagytam, tudtam meg, hogy ha egy asztal körül keringtek, hiába van kint a fejed, nem lát az alien... Nekem ez rohadtul nem volt logikus, ezért inkább a szekrényeket próbáltam meg használni, mert az realisztikus, hogy ott nem lát, csak azok meg ugye hangosak meg lassú ahogy ki-be mászkálsz. Szóval nálam alapból elkaszálta ez, hogy a játék rohadtul nem az általam logikusnak ítélt szabályok szerint működik (mert hát azt dícsérte mindenki, hogy milyen realisztikus meg milyen szuper az AI - ehhez képest nem lát, ha csak a fejed van kint...). De majd egyszer még adok neki egy esélyt ha lesz időm meg kedvem hozzá, mert amúgy nagyon hangulatos játék.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. gab78
2015.02.20. 21:40
Szerintem ez egy remek kis játék lett viszont a rossz eladási mutatókat azt inkább a Alien Colonial Marines-nek lehet megköszönni, elég egy rosszul sikerült játék egy "sorozathoz" és máris önnek a gondok, pont a SEGA illene, hogy tudja ezt a legjobban. Alien Colonial Marines-t az mentette meg, hogy óriási volt rá az előrendelés.

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. VikMorroHu... Asagr...
2015.02.22. 15:51
Mondjuk aki a Witcher 2 térképén eligazodik, az ügyes (már amikor a 3D épület-labirintusokban akar mutatni valamit a térkép).
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!