iPon Hírek

Elrajtolt az ArmA 3 Apex kiegészítője

Dátum | 2016. 07. 13.
Szerző | InGen
Csoport | JÁTÉK

Végre megjelent a régóta (konkrétan két éve) készülő Apex nevű kiegészítő az ArmA 3-hoz, ami nem kis változásokat és extra tartalmakat hoz a játékba. A legnagyobb újdonság természetesen maga az új helyszín, ami csendes-óceáni környezetben kínál olyan miliőt, amit az ArmA-sorozat korábban még nem. A 100 négyzetkilométeres területen dzsungelek, hegyek, vizek, falvak, sőt még egy vulkán is vár ránk. Ezen kívül bekerült egy új frakció, tizenhárom új fegyver, tíz új jármű, valamint egy kooperatív módra épülő kampány, amit egyszerre legfeljebb négyen tolhatunk. Az ArmA 3 életében persze komoly szerepet töltenek be a modok, így a modkészítők is új tartalmakkal játszadozhatnak, valamint a Zeus Game Master mód is bővült egy szcenarióval. Mindez valószínűleg garantálja, hogy az ArmA 3 a következő években is megőrzi majd népszerűségét. Az Apex kiegészítő önmagában 29,99 euróba, az alapjátékkal egybecsomagolva pedig 59,99 euróba kerül a Steamen.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

15. xcomman
2016.07.13. 11:22
Lassan kiadhatnák már a dx12-t is hozzá.... Egyébként haverral bétáztunk és akit egy kicsit is vonz az arma az nem fog csalódni szerintem. Az új járművek is faszák meg a fegyverek is. A környezetről és a coop singleről nem is beszélve
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
14. McGregor
2016.07.13. 12:02
DX12 kapcsán úgy tudom, hogy a srácok kicsit túlvállalták magukat és nem lesz egyelőre.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. Kikikirly1... xcomm...
2016.07.13. 16:08
Jó ez a kiegészítő,tényleg igényes játékot készítettek a fejleszetők.De nekem is ugynez volt ez volt az első gondolatom,ha jól tudom elég procilimites játék.(processzor számolja a ballisztikát, tüzérséget,mindenféle szimulációt stb).DX12 ezt megoldaná.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
12. xcomman McGre...
2016.07.13. 17:05
Maradjunk annyiban ,hogy nem úgy használja a magokat, ahogy kellene Nekem is kb csak viccnek van ott a 6 mag... Mindegy, reménykedjünk, hogy idén még kiadják. Amúgy sem egy fél éves sztori ez a játék

szerk.: A komment Kikinek ment, félrenyomtam...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. IcolumboI
2016.07.13. 19:23
Sajna nagyon sokan csak 30FPS környékén tudjuk játszani (természetesen modokkal használva), de sokat segítene rajtunk a DX12. Nem találok róla semmi újdonságot
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. SeaQR
2016.07.13. 20:11
SSD-ről való futtatás ajánlatos mindenkinek aki komolyabban armázik(multiban). Sok beszaggatástól kímél meg.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. Radon SeaQR
2016.07.14. 08:47
Hát még ha úgy írnák meg azt a k..a kódot, hogy az ellenfél textúráját előtöltené, és nem akkor keresgélné a vinyón, amikor ki kell rajzolni. Mire megjelenik az ellenfél, már halott vagy.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. xcomman Radon
2016.07.14. 10:49
Ennél már csak az jobb amikor "1 km-ről" fejbe lő sima puskával (instant), te meg mesterlövészpuskával sem tudod leszedni
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. SeaQR Radon
2016.07.14. 11:00
Az ellenfelek textúrájával még sosem volt bajom sima HDDvel, viszont mikor kocsival behajtok egy városba keményen be tud szaggatni. Ez SSDvel megszűnik.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. Derivel
2016.07.14. 14:25
A DX12 implementálását nem folytatják tovább, mert a korai tesztek szerint semmilyen teljesítménybeli javulást nem hozott volna.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. sirpalee Deriv...
2016.07.14. 14:55
Forrás?

151es sitrepben beszélnek róla, de ott nem ezt írják.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
4. xcomman Deriv...
2016.07.14. 14:57
Elméletileg a dx12 pont az olyan problémákon segítene amikkel a játék küzd jelenleg. Merre olvastad ezt?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Derivel xcomm...
2016.07.14. 17:43
A 151-es SITREP-ben benne van, hogy nem folytatják egy ideig.

https://dev.arma3.com/post/sitrep-00151

"We will continue to look for optimization opportunities across the board, but it would not be realistic to expect a 'magic bullet' leap forward in Arma 3's lifetime. That also goes for a potential DirectX 12 implementation. After a lengthy initial investigation, we've concluded that this is far more complex than it may seem. It has been decided that our company will first tackle this in the new Enfusion engine, as its rendering pipeline is more compatible. Afterwards we'll still evaluate porting it back (or using the knowledge we'll have gained) for Arma 3. This does mean quite definitely that no DX12 implementation will be part of the platform update that is to accompany the Apex release."

Ez alapján talán az Enfusion Engine-be (DayZ) fog jönni DX12, de az Arma 3-ba egy jó ideig biztosan nem fogják beépíteni.
A teljesítmény javulásának hiányát őszintén szólva csak hozzászólásokban olvastam, nem tudom, hogy hivatalosan ezt mondták-e valahol.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. heviztksz SeaQR
2016.07.15. 19:13
Az SSD-ről való futatás nemcsak az ArmA3-on segít, hanem bármilyen szoftveren. 2016-ban ennek már természetesnek kellene lennie mindenkinek, különösen a játékosoknak. Legjobb példa az egyik volt kollégám, aki most vett új gépet, i7 + GTX1070 + 32GB memória + 4db 4TB merevlemez + NZXT Phantom 630 ház, de még a billentyűzete is 35e Ft, egy 250GB Samsung 850 EVO-ra sajnálta a pénzt, mert a HDDhez képest drága egy gigabájt... Szóval nókóment...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2016.07.18. 10:54
Persze, csak a többség a rendszert szokta ssd-re rakni aztán jólvan. Ha mellé akarsz rakni egy modokkal együtt sokszor 100+ gigás arma3at az már a kisebb ssd-ken nem fér el. De igaz amit mondasz.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!