iPon Hírek

Elrajtoltak az R9 285-ös videokártyák (Frissítve)

Dátum | 2014. 09. 02.
Szerző | J.o.k.e.r
Csoport | FŐ EGYSÉG

Az AMD első olyan Radeon R9-es sorozatú videokártyája, amely a friss, 28 nm-es csíkszélességgel készülő Tonga GPU köré épül, éppen ma rajtolt el. A Radeon R9 285-ös modell legfontosabb tulajdonságairól az AMD korábbi ünnepi rendezvényén már lehullott a lepel, most pedig eljött az idő, hogy szemügyre vegyük, pontosan milyen Radeon R9 285-ös videokártyákkal kedveskednek az AMD AIB partnerei. Az alábbiakban csokorba szedjük a friss videokártyákat, amelyek végfelhasználói ára a korábbi bejelentés alapján 249 dollár környékén helyezkedhet el. Az extrém tuning és/vagy az extrém hűtés néhány dollárral persze megemelheti az árakat, ahogy az lenni szokott. A legkomolyabb tuningon az MSI újdonsága esett át, a legkompaktabb Radeon R9 285-ös videokártyákat pedig a Sapphire kínálatában találjuk. ASUS
ASUS Radeon R9 285 Strix •GPU PowerTune órajel: 954(?) MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 2 GB GDDR5 @ 5500(?) MHz Club3D
Radeon R9 285 royalQueen •GPU PowerTune órajel: 945 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 2 GB GDDR5 @ 5500 MHz Gigabyte
Gigabyte Radeon R9 285 WindForce OC •GPU PowerTune órajel: 950 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 2 GB GDDR5 @ 5600 MHz HIS
HIS Radeon R9 285 IceQ X2 •GPU PowerTune órajel: 918 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 2 GB GDDR5 @ 5500 MHz HIS Radeon R9 285 IceQ X2 OC •GPU PowerTune órajel: 928 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 2 GB GDDR5 @ 5500 MHz MSI
MSI Radeon R9 285 Gaming OC •GPU PowerTune órajel: 1000 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 2 GB GDDR5 @ 5500 MHz Power Color
PowerColor TurboDuo R9 285 2GB GDDR5 OC •GPU PowerTune órajel: 945 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 2 GB GDDR5 @ 5500 MHz Sapphire
Sapphire DUAL-X R9 285 2GB GDDR5 (UEFI) •GPU PowerTune órajel: 918 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 2 GB GDDR5 @ 5500 MHz Sapphire DUAL-X R9 285 2GB GDDR5 OC (UEFI) •GPU PowerTune órajel: 965 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 2 GB GDDR5 @ 5600 MHz
R9 285 2GB GDDR5 ITX COMPACT Edition (UEFI) •GPU PowerTune órajel: 918 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 2 GB GDDR5 @ 5500 MHz R9 285 2GB GDDR5 ITX COMPACT Edition OC (UEFI) •GPU PowerTune órajel: 928 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 2 GB GDDR5 @ 5500 MHz VisionTek
VisionTek Radeon R9 285 •GPU PowerTune órajel: 945 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 2 GB GDDR5 @ 5500 MHz VTX3D
【X-Edition】VTX3D R9 285 2GB GDDR5 •GPU PowerTune órajel: 945 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 2 GB GDDR5 @ 5500 MHz XFX
XFX R9 285 Double Dissipation •GPU PowerTune órajel: 918 MHz •VRAM mennyisége és effektív órajele: 2 GB GDDR5 @ 5500 MHz Hírünk írásakor az XFX videokártyája még nem jelent meg a gyártó hivatalos weboldalán, illetve egyéb helyen sem találkoztunk vele, de ahogy befut a megjelenéséről szóló közlemény, azonnal frissítjük hírünket. Amennyiben a most még bizonytalan információkról is lehull a lepel, illetve a még be nem jelentett videokártyák is megérkeznek, természetesen szintén frissítjük hírünket. Frissítés: Ahogy ígértük, a hiányzó modellekkel, illetve információkkal frissítettük hírünket. Az új videokártyák egyelőre sajnos még nem tűntek fel webshopunkban.
Új hozzászólás írásához előbb jelentkezz be!

Eddigi hozzászólások

59. faragot101...
2014.09.02. 17:48
Mikor lesznek elérhetőek a webshopban a kártyák ?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
58. I.Jozsef83
2014.09.02. 18:07
No ittvannak ... azt lehet tudni , hogy a többi AMD-s VGA árak mikor esnek alább ? Ha egyátalán lesz árzuhanás most ?

De most is a Power Color hűtésteljesítményére leszek kíváncsi valóban olyan hatékony lesz-e ... tehát a tesztek minden szegmensből várományos !
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
57. atti2010 I.Joz...
2014.09.02. 18:34
Elméletileg R9-270 árban lesznek ezáltal a többi VGA ára is kellene essen de néha a nagykerek tudnak meglepetést okozni, az MSI R9-270 annyira csendes hogy játék közben is a HDD hallatszik gondolom a PowerColor sem lehet rosszabb.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
56. gab78 I.Joz...
2014.09.02. 19:17
Valahol azt olvastam, hogy a jelenleg futó kártyák ára nem fog változni az új érkezésével, hanem ezeket fogják úgy árazni, hogy beilleszkedjen a termékpalettába.

Nem tudom igaz-e az 5 milliárd tranzisztor, de ha ez tényleg annyi, akkor nagyon gáz a teljesítmény. Emellett a teljesítmény mellett 3.5 milliárd lett volna elfogadható a Tahiti után. Fizikai méretében egyébként közel azonos vele.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
55. atti2010 gab78
2014.09.02. 19:28
Egyrészt a tranzisztorszám nem sokat mond másrészt az úgy hallottam elég bizarr forrás, harmadrészt miután az Nvidia mindent lebutított alapszintre az új VGA- ban esetleg érdemes lenne átfogalmazni a hozzászólásod, egyszerűen arról van szó hogy ezeket a GPU-kat szoftverrel tervezik nem kézzel és az AMD rájött (és nem csak) hogy csíkszelesség csökkentése nélkül a szoftver javításával is lehet eredményre jutni, ezért van kevesebb tranyó.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
54. Riddick77
2014.09.02. 19:31
Külföldiek már tesztelték őket. Az MSI verzióra kíváncsi leszek. És az új Maxwelles nvidiákra....

http://www.guru3d.com/articles_pages/amd_radeon_r9_285_review,14.html
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
53. atti2010 Riddi...
2014.09.02. 19:38
-53W az R9-280X képest, ez így nem egy rossz buli.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
52. gab78 atti2...
2014.09.02. 19:48
Nem az én hozzászólásom szorul átfogalmazásra, talán el kellene olvasnod még párszor, a sajátodat is! A tranzisztorszám valószínűtlen, hogy kevesebb, minimum azonosnak illene lennie! A fizikai méretről láttam a Tahitivel összehasonlító képet. A tranzisztorszám pedig nem hivatalos. Egyikkel se lenne alapvetően gond, hiszen az jó, hogy közel azonos méretbe belezsúfoltak 700 millióval több tranzisztort. A gond ott van hogy a teljesítmény az fikarcnyit sem javult, a sima 280-at ugrálja körbe alulról-felülről. Egyedül a memóriavezérlő hatékonyságán sikerül javítaniuk. Namármost, egy nagyobb GPU hogy lehetne versenyképesebb így? A TSMC nem fogja olcsóbban gyártani, a + cuccok (Mantle, True Audio....) egyenlőre nem kifejezetten nevezhetők vevőcsalogatónak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
51. atti2010 gab78
2014.09.02. 19:51
A gond ott van hogy a teljesítmény az fikarcnyit sem javult, a sima 280-at ugrálja körbe alulról-felülről.

Ezzel semmi gond mivel jóval kevesebbet fogyaszt és többet tud, senki nem várt világmegváltást ahogy az Nvidia 9xx sem lesz az.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
50. gab78 atti2...
2014.09.02. 20:02
A fenét sem érdekli mit tákol össze az nv, és hogy hülyíti le a GPU-it.

De az a helyzet, hogy a piacon ellenfél, és ezt nem lehet szem elől téveszteni. Ennek minimum a 280x szintét hozni kellett volna, úgy hogy mellette csökken a tranzisztorszám, azaz javul a hatékonyság, a plusz feature-ök megjelenése mellett is.

Egy dolog lenne még elfogadható, de ezt egyenlőre nem lehet tudni, ha nem 2048 GCN mag lapulna a GPU-ban, hanem mondjuk 2304! De ez is csak a tranzisztorszámra lenne elfogadható magyarázat, az 1792sp/112tmu/32rop mellett nyújtott teljesítményre nem.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
49. atti2010 gab78
2014.09.02. 20:15
Igazad is lehetne de ez nem egy új széria csak egy ráncfelvarrás, személy szerint nem vártam többet a pontot úgyis az ára teszi fel, akinek van R9-280 az nyugodt lehet aki meg most szeretne vásárolni annak egy jó opció.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
48. gab78 atti2...
2014.09.02. 20:32
A GCN lassan 3 éves, ennyi idő után már nem ráncfelvarrások kellenek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
47. atti2010 gab78
2014.09.02. 20:39
Hanem, az architektúra szépen működik most hogy az Nvidia váltott nem kőbevésett hogy az AMD is meg kell tegye, butítás nem történt sőt pluszba jött valami kevesebb fogyasztással nem értem a probléma lényegét.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
46. weri
2014.09.02. 20:53
https://www.youtube.com/watch?v=qVpjGidmcSQ#t=290
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
45. oliba atti2...
2014.09.02. 21:01
Ez alapján nem látom a nagy teljesítmény / fogyasztás hatékonyságát, sőt még rosszabb is lett a 7970-hez képest, amivel teljesítményben egy szinten van. Sőt csak 2GB ram van rajta, ami Mántlihoz, mint tudjuk édeskevés egy ilyen erejű kártyához képest.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
44. Whysper
2014.09.02. 21:18
Ezek miért 2 GB rammal jönnek?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
43. atti2010 oliba
2014.09.02. 21:25
Senki nem mondta hogy a 7970 le kellene cserélni erre de ha jól tudom az egy csúcs VGA közeli volt ez meg egy középkategória enyhén fölött, olcsóbban kisebb fogyasztással.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
42. weri oliba
2014.09.02. 21:38
1GB Vram az keves a Mantle-hoz, 2gb mar pont jo, szoval ez igy nem igaz amit irtal. De elvileg meg eleg 2gb mindenre, de igen, hasznalja a 3gb-ot is a mantle. Tudomasom szerint minel tobb a memoria annal rugalmasabban tud dolgozni a program.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
41. atti2010 weri
2014.09.02. 21:44
Lesz 4 GB is, tehát a Mántlisok sem járnak rosszul, én is ilyenre pályázok.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
40. oliba atti2...
2014.09.02. 21:53
Mint írtad, hogy jött valami kevesebb fogyasztással. Én azt látom, hogy jött valami ugyanolyan fogyasztással és kevesebb VRAM-mal. Sőt ha az árat nézzük, az a $250 sem olcsó. Átszámolva, ÁFÁ-val együtt 76ezer magyar pénzre jön ki. Iponon, ha kilistázom a 280X-eket, akkor 78,5-ért van már Sapphire, ami gyorsabb és 3GB VRAM van rajta. Bele sem merek gondolni, hogy mennyi lesz a 4GB-os verzió. Ez a kártya egy WTF verzió, sok értelme nincs.

weri: nem egy hsz-t ovlastam már BF4-ezőtől, hogy mitől zuhan be drasztikusan a 270-es kártyájuk, egy bizonyos minőségi beállítás fölött. Hát látod, pont a 2GB-tól.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
39. atti2010 oliba
2014.09.02. 22:01
Erre nincs mit szólni mert árak még nincsenek de ha lenne is egy ma megjelent kártyát nem hasonlítunk a majd fél éveshez, mindenesetre jó látni hogy egyesek ennyire mosdassák a szerecsent, egyelőre az Nvidia kevesebbet nyújt több fogyasztással és drágábban.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
38. weri oliba
2014.09.02. 22:06
En ehhez csak annyit tudok hozza szolni hogy nem kell fullon tolni multiba, en pl. nem jatszok ultran csak neha napjan, de akkor 2.5gb korul van nagyon max 2.8.


De egyebkent a textura van csak high-on tobbi mind lowon +off es 120 fps. (most ezzel nem akartam felvagni), es 2gb vram alatt van.

Egyebkent a powercolor meg a VTX kicsit nagyon egybevago
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
37. AxoPy
2014.09.02. 22:35
az msi 280 3gb 5000mhz-ces rammal 1ghzes boost magórajellel jelenleg ~260-270 dollár környékén mozog
biztos hogy ezek a kártyák a 250 dolláros síkba készülnek?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
36. Phantomstr... gab78
2014.09.02. 22:39
Ráncfelvarrás lesz itt még egy jó ideig. Az R600-at (HD2xxx) 2011-ig "rácfelvarrták", bővítették, gyorsították, okosították. Ahhoz képest a GCN két és fél évesen még fiatal.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
35. oliba atti2...
2014.09.02. 22:42
TPU-n eléggé látok árat. MSRP $250, Sapphire OC verzió $270. Teljesítményben pedig végig a GTX760-hoz viszonyította az AMD, hogy hűde leveri ~15%-kal, de ahogy nézem 60ezer alatt van már GTX760.

Fogyasztás TPU szerint:

GTX760
avg: 128W
peak: 156W
Bluray: 16W

GTX770
avg: 157W
peak: 182W
Bluray: 17W

285
avg: 189W
peak: 207W
Bluray: 51W

Csókolom...hol van itt az NV alázás? Ja és ez a múlt, két hét múlva jön a köv gen, de nem én akartam idekeverni az NV-t. 285X-et pedig várd meg, ha árat akarsz összehasonlítani, mert ez a kártya a 760 és 770 közé jött mind teljesítményben és mind árban.

weri: megnyugtat a tudat, hogy egy 80ezres kártyánál butítani kell a grafikát, hogy fusson úgy, ahogy kell. Még az a szerencse, hogy ezzel a játékkal mutatja be az AMD a Mántliját, ami még midnig... Legalább azt már megoldották, hogy nem kell csúcsra tolni a csúszkákat, csak a 290-es kártyánál. Jó kis üzlet. Ennyi erővel veszek GTX650-et és tolom mediumon. A VRAM legalább nem fog el
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
34. Lessmessin... oliba
2014.09.02. 23:36
https://www.youtube.com/watch?v=9r3UZv_NCKk
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
33. weri oliba
2014.09.02. 23:39
Nono en nem tudom hogy 2gb-os kartyat hogy kezel az Api, csak azt tudom hogy az enyemet hogy kezeli.

Lehetseges ami inkabb valoszinu hogy siman birja a 2gb is az ultra beallitast, csak pl. egy 270x mar szerintem nem birja az elsimitast.
De meg ugyis jonnek apira frissitesek szoval lesznek javitva a dolgok, jelenleg is ugy velem hogy vannak memleak-ek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
32. yodamester... atti2...
2014.09.02. 23:57
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
31. markangabo...
2014.09.03. 00:15
Ha az R9 2XX megjelenésével egy idoben jon a R9 280(x)-ek helyett, akkor talán sikerkártya lehetett volna, de igy 2-3 héttel a Maxwell megjelenése elott szerintem a fejlesztés koltségeit sem hozza vissza ez a chip. 3 éve itt van már a 7950, 7950boost, R9 280, 7970, 7970Ghz, R9 280X, és adnak ugyenebbe a szegmensbe még 2 kártyát, minimális plusszal. Akinek ilyen kártya kellett, 3 év alatt már megvette, aki meg még nem tette, jobban jár ha megvárja az uj generáciot. Akkor is ha AMD-hez ragaszodik.
Mantle és egyéb ficsorok nagyon jok, de minhta elfogyott volna a GCN-bol nyert lendulet, már ami a teljesitményt illeti, de ne legyen igazam.
Jelen pillanatban ugy érzem, hogy a Maxvell tobbet hoz, mint a GCN2 fog.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
30. _DiEGO_
2014.09.03. 01:53
[LINK]



[LINK]

 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
29. Phantomstr... marka...
2014.09.03. 08:53
Aki ilyet akar, szerintem nyugodtan megveheti már most. A fejlesztések ütemét nézve a Tonga leváltja a Tahitit, jön egy új csúcskártya a régieket meg átnevezve megtolják egy árszinttel lejjebb. Többet egyébként az nvidiától sem várok.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
28. Riddick77
2014.09.03. 09:33
A teszteket elnézve nem lesz rossz kártya Full Hd-re,de abban van valami,hogy felesleges a GTX 760 hoz hasonlítani,amikor mindjárt jön a 980 és 970 as GTX. Majd akkor elválik,melyiket éri meg venni. A teljesítmény és az energiafelhasználásukra nagyon kíváncsi leszek.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
27. markangabo... Phant...
2014.09.03. 09:35
Nézd meg a 750ti e. hatékonyságát. Ezt várom a Gtx 9xx-tol is. Nézd meg a tongát.
http://www.techpowerup.com/reviews/Sapphire/R9_285_Dual-X_OC/26.html
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
26. Riddick77 marka...
2014.09.03. 09:51
Igen,akkor lesz bajban az AMD,ha az új MAxwellek ilyen 110W,130W,150W körül lenyomják majd a Tongát. Főleg,ha az NVIDIA nem száll el magától nagyon,és emberi áron adja őket,akkor a karácsonyi szezont jól letarolhatják.

Az IPON-os infohoz visszatérve,a külföldi oldalak ahol tesztelték a kártyákat az MSI 285 re 973MHz irtak,és nem 1000Mhz-et.
"Naturally, the MSI Radeon R9 285 GAMING OC video card is factory overclocked in OC Mode. The overclock is set at 973MHz."
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
25. gery84 Riddi...
2014.09.03. 10:15
Az ùj gtx980/70 nem ebbe a kategóriába fog jönni hanem a 780 teljesìtmènyszintre. Az nv soha nem adza olcsón a kártyáit, ezèrt a ùj maxwell se lesz olcsó.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
24. markangabo... gery8...
2014.09.03. 10:45
Állitolag oktoberben jon a 960 is. Az már ez a kategoria kell, hogy legyen.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
23. Riddick77 marka...
2014.09.03. 14:46
Igen,a 960-ra is gondoltam. Majd októberben figyelni kell a teszteket,és az árakat.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
22. AxoPy
2014.09.03. 16:05
szerintem aki 80 ezer forint környékén vesz videókártyát annak a +/- 50w os fogyasztás nem kéne hogy szempont legyen egyáltalán...ha ennyire érdekel a fogyasztás akkor ott vannak az APU-k ha meg teljesítmény kell és ki is fizeted akkor a fenntartását is fizesd ennyi.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
21. 5hR3kY
2014.09.03. 17:33
Nem tudom hogy észleltétek-e de kint van a Catalyst 14.8 WHQL.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
20. markangabo... AxoPy
2014.09.03. 19:24
Anno a Fermi, hogy ki lett cikizve a fogyasztása meg a melegedése miatt. Ja az Nvidia volt! Trollkodást félre téve, biztos sokan vannak, akitket nem érdekel a fogyasztás, de 80e pénz sajnos még csak (felso)kozép kategoria.
Gamer kártyákrol van szo, hogy jon ide az APU?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2014.09.03. 19:26
R9 szeria pont a felso kategoria...
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
18. Riddick77 AxoPy
2014.09.03. 19:38
Engem érdekel a fogyasztás min. 3 dolog miatt is. Ha,kevesebbet fogyaszt,kevésbé hangos a hűtés. Ezért,halkabb lehet a kártya. Valamint kevesebb a villanyszámla.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
17. markangabo... weri
2014.09.03. 20:00
Az R9 270 hol felso kategoria a maga ~45ezres árával? Szemben 290X-el, ami 125-nél kezdodik. És van ennél feljebb is. Egyébként botrányos, hogy egy kozépkategoriás kártya 60-80e Ft. Nagyon elszálltak az árak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2014.09.03. 20:35
R9-tol mind felso kategoriaba tartozik es nem a penz mondja meg hogy hova. A 270 a legalja a felso kategorianak.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
15. markangabo... weri
2014.09.03. 20:50
Nálam meg nem a jelolés mondja meg, hanem a teljesitmény. Az az R9 is csak azért van ott, mert jobban hangzik, mint az R7.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2014.09.03. 21:36
Hat ez van, ezt kell szeretni
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
13. markangabo... weri
2014.09.03. 21:43
Sajnos mostanában nem éppen szeretheto a vga piac
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2014.09.03. 22:13
Hat nekem nincs vele problemam, szerintem tokeletes a felhozatal a mai jatekokhoz es meg a kovetkezoekhez is mind2 gyartonal.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
11. dwhcgamer marka...
2014.09.03. 22:51
Magyarazd meg, miert is nem? Kivancsiva tettel.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
10. dwhcgamer
2014.09.03. 23:03
En pl. azert vettem NV GTX750ti-ot mert jol lehet tornazgatni vele, igazi oc kari. Tejes, fagyi kartya, amit jol be is nyaltam Effektiven a mem modulok siman viszik a 6200Mhz-et. Nincs tapcsati!
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
9. Samanoske
2014.09.04. 01:39
A 750 ti-vel csak az a gond,hogy a kevés uav-k miatt nem tud annyi effektet és a 3d-hez fizetni kell a szoftverért.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
8. dwhcgamer Saman...
2014.09.04. 04:50
Ha nem tud annyit, majd rajzolok hozza! Fura lenne, ha minden egyes ember effekt tar szerint vasarolna vga-t
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
7. gery84 Saman...
2014.09.04. 05:03
A 750ti ahoz kèpest túl van árazva de mèg is sokan veszik a fogyasztása miatt, de mindenki elfelejti hogy csak játèkban eszik kevesebbet a kártya.
Az led ègő is akkor jobb a társainál mikor világitt.
Evvel azt akartam mondani hogy csak annak èri meg aki 24/7 játszik mert akkor már biztos sporol valamit.
Inkább választanám jóval olcsóbb R7 260x.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
6. dwhcgamer gery8...
2014.09.04. 08:39
Nem hiába választják sokan a GTX750Ti-ot! Nekem megérte, bőven elég. Kávét is főz és még vasal is, kell ennél több....
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
5. markangabo... dwhcg...
2014.09.04. 12:23
Mert a gyártok - hogy megtéruljon a fejlesztés - magasan tartják az árakat, és inkább gyártanak kevesebbet, mitsem olcsobban adják, ami rajtuk marad. Tobb éves generácioért elkérni 130-150-180e pénzt, kicsit pofátlanság szerintem. Foleg az Nvidia részérol. Anno a HD6970 mint csucskártya 90-100e kornyékén mozgott nem? 120 korul GTX580. A fizetésem nem nott 30-60e Ft-ot, ugyanennyi ido alatt. Látszik, hogy a VGA piac csak másodlagos az érintetteknek, az amd-nek ott a konzol, az apu, az Nvidia meg a professzionális és mobil piacra koncentrál. Nincs igazi verseny a desktop vga piacon.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2014.09.04. 16:46
Miert ne lenne ? Szerintem nagyon is fontos hogy mennyire haladnak elore a desktop cuccokkal, mert szerintem azokat probaljak leintegralni.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
3. Samanoske
2014.09.04. 23:38
Miért lenne fura?Az a normális,a tesztbe is lehúzták a 750ti-t,hogy nagyon nem korszerű és ésszerű,hogy az uav-k csökkentve vannak és a 3dlevel is kevesebb,ha meg az effekt nem számít(az a lényeg) akkor mariózzál
Az r7 260x-el az a baj,hogy blackscreen-es az egész r és 7xxxsorozattal együttvéve,mégis a 750ti-t lecseréltem egy r7260x-re.
Az ára is irreális,mint minden nv-nek.A 3d-ért meg fizessen a fene.
750ti-be eleve nincs mantle,truaudio.
Gery84:Hogy érted,hogy játékba fogyaszt kevesebbet,amúgy nem?
Magyarul mindig 75w-ot eszik?
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
2. markangabo... weri
2014.09.05. 22:24
Ha azt nézzuk az APU-k és a K1 egy személyében megtortént az integrálás, ezek fejlesztéséhez nem is lenne szukség desktop chipekre. A nincs is rendes verseny. Nem arra irányul a fejlesztés, hogy desktopban a leheto legjobbat nyujtson. Talán ez az utolso szempont a GPU-k fejlesztésénél. Nvidiánál egész biztos.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!
1. atti2010
2014.09.07. 11:31
Nincs az R9-285 semmi baj, kevesebbet fogyaszt a tesztekben = vagy jobb mint az R9-280 és olcsóbb lesz, nagyjából ennyit is vártam.
 
Válasz írásához előbb jelentkezz be!